In Bureau Eurovisie komt Jeroen Kijk in de Vegte erachter hoe Nederland vaker het Songfestival gaat winnen

Vierdelige serie start op 26 april

In de vierdelige serie Bureau Eurovisie gaat Jeroen Kijk in de Vegte op zoek naar de succesformule achter een winnend nummer op het Eurovisie Songfestival.

Als groot songfestivalfan wil hij natuurlijk niets liever dan deze internationale muziekwedstrijd vaker naar Nederland halen. Jeroen zoekt het uit met hulp van een panel bestaande uit illustere oud-deelnemers en winnaars zoals Duncan Laurence, Johnny Logan, Jeangu Macrooy, Lenny Kuhr en Emmelie de Forest, want waar moet je als artiest allemaal rekening mee houden? Hoe blijf je dichtbij jezelf en ga je om met alle mediagekte?

Jeroen in gesprek met Eurovisie-experts

Jeroen verwelkomt Eurovisie-experts in zijn huiskamer op de Euromast in Rotterdam en samen met Edsilia Rombley, Henkjan Smits, Sietse Bakker en Peter Van de Veire zoekt hij het uit. In elke aflevering schijnt YouTube-ster en eurovisiepresentatrice Nikkie de Jager, als groot songfestivalfan, haar vrolijke licht over de thema’s die besproken worden. Bureau Eurovisie is vanaf 26 april wekelijks te zien op het YouTubekanaal van NPO Radio 2 en nporadio2.nl. 

Bekijk hieronder een teaser van de vierdelige serie: 



Bureau Eurovisie

In de vierdelige serie gaat Jeroen Kijk in de Vegte op zoek naar het antwoord op de vraag hoe Nederland vaker het Songfestival zou kunnen winnen. Bureau Eurovisie is vanaf 26 april wekelijks te zien op het YouTubekanaal van NPO Radio 2.

Foto omslag: BNNVARA

STER Advertentie
STER Advertentie