STER Advertentie


Kijk en luister de Top 2000 hier terug!




Lekker nagenieten!

01 januari 2018 00:00

Bepaalde uren van de Top 2000 gemist? Niet getreurd! Je kunt 't hier terugkijken en -luisteren.


25 december

09.00 - 10.00 | Video | Audio                              17.00 - 18.00 | Video | Audio
10.00 - 11.00 | Video | Audio                              18.00 - 19.00 | Video | Audio
11.00 - 12.00 | Video | Audio                              19.00 - 20.00 | Video | Audio
12.00 - 13.00 | Video | Audio                              20.00 - 21.00 | Video | Audio
13.00 - 14.00 | Video | Audio                              21.00 - 22.00 | Video | Audio
14.00 - 15.00 | Video | Audio                              22.00 - 23.00 | Video | Audio
15.00 - 16.00 | Video | Audio                              23.00 - 00.00 | Video | Audio
16.00 - 17.00 | Video | Audio

26 december

00.00 - 01.00 uur | Video | Audio                         12.00 - 13.00 uur | Video Audio
01.00 - 02.00 uur | Video | Audio                         13.00 - 14.00 uur | Video | Audio
02.00 - 03.00 uur | Video | Audio                         14.00 - 15.00 uur | Video | Audio
03.00 - 04.00 uur | Video | Audio                         15.00 - 16.00 uur | Video | Audio
04.00 - 05.00 uur | Video | Audio                         16.00 - 17.00 uur | VideoAudio
05.00 - 06.00 uur | Video | Audio                         17.00 - 18.00 uur | Video | Audio
06.00 - 07.00 uur | Video | Audio                         18.00 - 19.00 uur | Video | Audio
07.00 - 08.00 uur | Video | Audio                         19.00 - 20.00 uur | Video | Audio
08.00 - 09.00 uur | Video | Audio                         20.00 - 21.00 uur | Video | Audio
09.00 - 10.00 uur | Video | Audio                         21.00 - 22.00 uur | Video | Audio
10.00 - 11.00 uur | Video | Audio                         22.00 - 23.00 uur | Video | Audio
11.00 - 12.00 uur | Video | Audio                         23.00 - 00.00 uur | Video | Audio

27 december

00.00 - 01.00 uur | Video | Audio                         12.00 - 13.00 uur | Video | Audio
01.00 - 02.00 uur | Video | Audio                         13.00 - 14.00 uur | Video | Audio
02.00 - 03.00 uur | Video | Audio                         14.00 - 15.00 uur | Video | Audio
03.00 - 04.00 uur | Video | Audio                         15.00 - 16.00 uur | Video Audio
04.00 - 05.00 uur | Video | Audio                         16.00 - 17.00 uur | Video | Audio
05.00 - 06.00 uur | Video | Audio                         17.00 - 18.00 uur | Video | Audio
06.00 - 07.00 uur | Video | Audio                         18.00 - 19.00 uur | Video | Audio
07.00 - 08.00 uur | Video | Audio                         19.00 - 20.00 uur | Video | Audio
08.00 - 09.00 uur | Video | Audio                         20.00 - 21.00 uur | Video | Audio
09.00 - 10.00 uur | Video | Audio                         21.00 - 22.00 uur | Video | Audio
10.00 - 11.00 uur | Video | Audio                         22.00 - 23.00 uur | Video | Audio
11.00 - 12.00 uur | Video | Audio                         23.00 - 00.00 uur | Video Audio

28 december

00.00 - 01.00 uur | Video | Audio                         12.00 - 13.00 uur | Video Audio
01.00 - 02.00 uur | Video | Audio                         13.00 - 14.00 uur | Video | Audio
02.00 - 03.00 uur | Video | Audio                         14.00 - 15.00 uur | Video | Audio
03.00 - 04.00 uur | Video | Audio                         15.00 - 16.00 uur | Video Audio
04.00 - 05.00 uur | Video | Audio                         16.00 - 17.00 uur | Video | Audio
05.00 - 06.00 uur | Video | Audio                         17.00 - 18.00 uur | Video | Audio
06.00 - 07.00 uur | Video | Audio                         18.00 - 19.00 uur | Video | Audio
07.00 - 08.00 uur | Video | Audio                         19.00 - 20.00 uur | Video | Audio
08.00 - 09.00 uur | Video | Audio                         20.00 - 21.00 uur | Video | Audio
09.00 - 10.00 uur | Video | Audio                         21.00 - 22.00 uur | Video | Audio
10.00 - 11.00 uur | Video | Audio                         22.00 - 23.00 uur | Video | Audio
11.00 - 12.00 uur | Video | Audio                         23.00 - 00.00 uur | Video Audio

29 december

00.00 - 01.00 uur | Video | Audio                         12.00 - 13.00 uur | Video Audio
01.00 - 02.00 uur | Video | Audio                         13.00 - 14.00 uur | Video | Audio
02.00 - 03.00 uur | Video | Audio                         14.00 - 15.00 uur | Video | Audio
03.00 - 04.00 uur | Video | Audio                         15.00 - 16.00 uur | Video Audio
04.00 - 05.00 uur | Video | Audio                         16.00 - 17.00 uur | Video | Audio
05.00 - 06.00 uur | Video | Audio                         17.00 - 18.00 uur | Video | Audio
06.00 - 07.00 uur | Video | Audio                         18.00 - 19.00 uur | Video | Audio
07.00 - 08.00 uur | Video | Audio                         19.00 - 20.00 uur | Video | Audio
08.00 - 09.00 uur | Video | Audio                         20.00 - 21.00 uur | Video | Audio
09.00 - 10.00 uur | Video | Audio                         21.00 - 22.00 uur | Video | Audio
10.00 - 11.00 uur | Video | Audio                         22.00 - 23.00 uur | Video | Audio
11.00 - 12.00 uur | Video | Audio                         23.00 - 00.00 uur | Video Audio

30 december

00.00 - 01.00 uur | Video | Audio                         12.00 - 13.00 uur | Video Audio
01.00 - 02.00 uur | Video | Audio                         13.00 - 14.00 uur | Video | Audio
02.00 - 03.00 uur | Video | Audio                         14.00 - 15.00 uur | Video | Audio
03.00 - 04.00 uur | Video | Audio                         15.00 - 16.00 uur | Video Audio
04.00 - 05.00 uur | Video | Audio                         16.00 - 17.00 uur | Video | Audio
05.00 - 06.00 uur | Video | Audio                         17.00 - 18.00 uur | Video | Audio
06.00 - 07.00 uur | Video | Audio                         18.00 - 19.00 uur | Video | Audio
07.00 - 08.00 uur | Video | Audio                         19.00 - 20.00 uur | Video | Audio
08.00 - 09.00 uur | Video | Audio                         20.00 - 21.00 uur | Video | Audio
09.00 - 10.00 uur | Video | Audio                         21.00 - 22.00 uur | Video | Audio
10.00 - 11.00 uur | Video | Audio                         22.00 - 23.00 uur | Video | Audio
11.00 - 12.00 uur | Video | Audio                         23.00 - 00.00 uur | Video Audio

31 december

00.00 - 01.00 uur | Video | Audio                         12.00 - 13.00 uur | Video Audio
01.00 - 02.00 uur | Video | Audio                         13.00 - 14.00 uur | Video | Audio
02.00 - 03.00 uur | Video | Audio                         14.00 - 15.00 uur | Video | Audio
03.00 - 04.00 uur | Video | Audio                         15.00 - 16.00 uur | Video Audio
04.00 - 05.00 uur | Video | Audio                         16.00 - 17.00 uur | Video | Audio
05.00 - 06.00 uur | Video | Audio                         17.00 - 18.00 uur | Video | Audio
06.00 - 07.00 uur | Video | Audio                         18.00 - 19.00 uur | Video | Audio
07.00 - 08.00 uur | Video | Audio                         19.00 - 20.00 uur | Video | Audio
08.00 - 09.00 uur | Video | Audio                         20.00 - 21.00 uur | Video | Audio
09.00 - 10.00 uur | Video | Audio                         21.00 - 22.00 uur | Video | Audio
10.00 - 11.00 uur | Video | Audio                         22.00 - 23.00 uur | Video | Audio
11.00 - 12.00 uur | Video | Audio                         23.00 - 00.00 uur | Video Audio

Foto omslag: Paul Ridderhof

STER Advertentie




Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



38 Reacties





Geschreven door:   Ramsay 24 oktober 2018 - 11:42 uur

Mijn naam is Andrea Ramsay uit de VS Mijn vriend en ik waren gelukkig voor zover ik kon vertellen en ik had nooit gedacht dat we uit elkaar zouden gaan. Toen zijn neef stierf bij een tragisch auto-ongeluk, ging hij een week terug naar Philippine om bij zijn familie te zijn. Ik kon niet gaan omdat ik midden in het vermaken van de stadscliënten zat voor werk. Hij leek niet boos te zijn dat ik niet kon gaan, dus liet ik hem zijn. Het volgende dat ik weet, hij heeft opnieuw contact gemaakt met een oude vriend van de middelbare school waar hij jaren geleden verliefd op was en ze begonnen een affaire te hebben! Ik had geen flauw idee wat er gaande was tot een maand nadat hij terugkwam van Philippine. Hij ging verder met haar en ik totdat ik betrapte dat hij haar op een avond testte. Ik confronteerde hem en hij vertelde me de waarheid over wat er gebeurde. We gingen uit elkaar en gingen onze eigen weg. We vochten niet voor onze relatie. Ik was boos en besloot om me er niet druk om te maken en het gewoon in beweging te houden. Toen werd ik na ongeveer een maand niet meer tegen hem gezegd verdrietig. Ik wilde dat hij me vertelde dat hij bij mij wilde zijn en niet bij haar. Ik nam contact op met Dr.okojie voor een liefdesbetovering en hij heeft me volledig geholpen! hij was in staat om hem te laten missen waar hij weer bij elkaar wilde komen. Hij had veel spijt en voelde zich slecht omdat hij niet vocht om me te houden en voor vals spelen in het algemeen. Hij waardeert onze relatie nu veel meer en we zijn nu samen! Je kunt je geliefde ook terughalen met de hulp van Dr.okojie via zijn e-mail:


Geschreven door:   evy3015 7 oktober 2018 - 03:57 uur

Heer Bubuza is een man vol tekenen en wonderen, mijn naam is Evy Van Puype uit België. Mijn relatie probleem zorgde ervoor dat ik Heer Bubuza leerde kennen, mijn vriend liet me achter voor een ander meisje, ik was zo bedroefd en toen schreeuwde ik het uit tegen mijn vriend die me voorstelde aan heer Bubuza. ze vertelde me dat Lord Bubuza mij kan helpen dat Lord Bubuza haar hielp om haar huwelijk te herstellen, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en e-mail en vertelde hem mijn probleem en Lord Bubuza reageerde en verzekerde me dat hij me zal helpen met zijn spreuk om mijn vriend terug en dat ik het resultaat binnen 12 tot 16 uur zal zien. Ik volgde de instructie van heer Bubuza en deed alles wat Lord Bubuza me vroeg te doen en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend 14 uur later terug en huilde op zijn knieën en smeekte hem om hem te vergeven wat ik graag deed en we hebben nooit meer problemen gehad . Heb je een probleem? neem contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of Bel en via WhatsApp: +1 505 569 0396


Geschreven door:   Dora 25 augustus 2018 - 07:02 uur

BELANGRIJK LEES:

Mijn naam is Dora, ik kom uit Oostenrijk, ik wil de wereld vertellen hoe ik hulp kreeg van deze geweldige man die betoverd heeft dat ik mijn man terug zou hebben en promoveerde in mijn kantoor, en vandaag ben ik blij met mijn man en mijn leven is geweldig, mijn man is 11 jaar weggegaan en hij was bij een andere vrouw terwijl ik leed in eenzaamheid, hoe pijnlijk. Broeders en zusters, ik raad je aan om je levensprobleem op te lossen en een goed huis te hebben dan te lijden, ik ben nu manager van mijn eigen bedrijf vandaag, ik heb zijn contactgegevens online gekregen van een andere vrouw die zijn goede werken ook deelt, ik vertelde hem dat ik zijn goede werk op het internet zal delen om de wereld te vertellen, daarom doe ik dit nu. hij bracht mijn man terug die elf jaar in minder dan 48 uur vertrok, hij is echt een krachtige man, dus als iemand van jullie hulp nodig heeft van welke aard dan ook, geloof ik en weet dat Dr Ogundele je 100% kan helpen. U kunt hem bereiken op e-mail: . Voor WhatsApp en Viber Chat: +27638836445.


Geschreven door:   mila 22 augustus 2018 - 22:24 uur

Mijn naam is Jami Mila, ik ben dolgelukkig omdat mijn gebeden eindelijk zijn beantwoord, ik heb altijd mijn ex-echtgenoot terug willen hebben, omdat ik wilde dat mijn familie gelukkig was, totdat ik dokter Egbo online ontmoette die mijn problemen voor mij oploste.
Ik deel deze getuigenis omdat ik geloof dat zij ook mensen zijn die oplossingen nodig hebben voor dit soort problemen. Toen mijn ex-man me verliet, was ik erg verwoest en ik wilde hem altijd terug, maar hij kwam tot een periode dat ik hem niet langer meer wilde hebben vanwege de pijnen die hij me heeft laten doormaken.
Maar na 3 jaar, mijn eerste zoon was 6 jaar oud, kwam hij thuis van school en zei dat hij zijn vader miste en alle liefde die hij toonde toen hij bij ons was. Het gevoel snelde door me heen als een emotionele inspanning en ik had ook een enorme drang om terug te vechten om hem terug te krijgen.
Wat ons overkwam dat leidde tot onze scheiding was wat ik niet kon bedenken, omdat ik hem nooit om een ​​goede reden beledig.
Na genoeg nadenken en pijnen nam ik contact op met Dr. Egbo online nadat ik over hem had gelezen over hoe hij anderen heeft geholpen met hun probleem, vergelijkbaar met die van mij, en ik nam contact met hem op en legde hem alles uit wat ik met mijn zoon heb gedaan vanwege mijn man .Dr egbo antwoordt en belooft me niet bang te zijn dat hij naar ons terug zal keren, hij vertelde me alles wat we moeten doen voor een paar dagen en wat gebeden bezwering.
Na ongeveer een week of zo nam mijn man contact met ons op en hij vond het erg jammer en hij schaamde zich zo om zelfs maar naar huis terug te komen, nadat hij het gesprek had beëindigd, bel ik hem terug en smeek hem om naar huis terug te komen omdat we alles mist hem serieus en we hebben hem vergeven.
de volgende dag keert mijn man naar huis terug naar mij en mijn jongen, en we zijn nu weer heel gelukkig en met plezier samen.
Ik ben zo heel blij om elk lichaam te schrijven over mijn nieuwe familie en vreugde, en wat vader Egbo heeft gedaan met mij en mijn familie.
alsjeblieft, als je dit nu ook doorgeeft, wil ik dat je vriendelijk contact opneemt met zijn privé e-mailadres voor een perfecte oplossing.
. bedankt voor je tijd,


Geschreven door:   Dr. Kavaki 6 augustus 2018 - 16:07 uur

ik wil God danken voor het gebruik van Dr. Kavaki als mijn bron van redder na 2 jaar werkloosheid en mijn geliefde heeft me 2 jaar alleen gelaten, ik ben pas gebroken toen ik in contact kwam met dr. Kavaki nadat ik een dames getuigenis zag over hoe zij werd geholpen door dezelfde Dr. Kavaki, dus ik besloot om met hem in contact te komen en toen ik hem al mijn problemen vertelde, lachte hij en zei hij dat dit geen probleem is dat alles in 3 dagen goed zal komen. Precies de derde dag belde mijn ex-geliefde mij, ik was geschokt en wat mij het meest verbaasde was dat een bedrijf dat ik meer dan 4 maanden lang heb gebeld me belde en zei dat ik zo snel mogelijk mijn werk zou moeten hervatten. Ben Dr Kavaki zo dankbaar als je wilt in contact met hem Hij heeft de betovering als volgt

(1) Als u uw ex terug wilt.
(2) u heeft een scheiding nodig in uw relatie
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat dames en heren achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt.
(6) Je wilt rijk zijn.
(7) U wilt uw man en vrouw binden om voor altijd de uwe te zijn.
(8) Als u financiële hulp nodig heeft.
(9) Kruidenverzorging
Neem vandaag nog contact met hem op via e-mail:


Geschreven door:   Miley Mason 14 juli 2018 - 17:06 uur

Am Miley Mason komt uit Nederland om dit geweldige nieuws aan iedereen te vertellen, maar ik heb besloten geen getuigenis te geven, maar ik moet het gewoon doen zodat mensen voorzichtig kunnen zijn met het soort spreukengieter waarmee ze in contact komen, zodat ze niet in de handen van oplichterij zoals wat er met me gebeurde was opgelicht door 2 spell caster in Zuid-Afrika en de andere Keniaan, beiden bleven ze tegen me liegen tot God bracht deze geweldige man genaamd Dr Sacre die ik heb leren kennen over Dr Sacre door middel van een vriendin in de VS die mij hier in Nederland kwam opzoeken, vertelde me hoe ze haar geliefde en het wonder erachter terug kreeg toen ze me prachtige dingen vertelde over deze geweldige man genaamd Dr. SAcre ik was zo blij dat ik eindelijk vond iemand om mijn probleem op te lossen, dus riep ze dr. Sacre en sprak met dr. Sacre, die toen ook met hem sprak en hem alles uitlegde dat hij me net had verteld zich geen zorgen te maken dat hij me verzekert dat alles goed zou komen ik geloofde in hem dat dingen zullen zeker trainen goed hij verzekert me dat mijn geliefde binnen 24 uur terug in mijn armen zou komen geloof me het was als een droom ik was zo blij toen ik werd gebeld door mijn geliefde die me smeekte en hij kwam langs en gaf al zijn eigendommen aan mij en maakte me de begunstigde voor iedereen is van waarde ben ik zo blij dit moest goed gaan dankzij de hulp van Dr Sacre, je kan contact met hem opnemen voor hulp neem dan alsjeblieft geen contact op met andere nep spell caster Dr. Sacre is de man die je vertrouwt en vertrouwt op jou kan contact met hem opnemen via of bel / WhatsApp-nummer: +2348159768201


Geschreven door:   condilla 26 mei 2018 - 14:38 uur

Hallo, ik ben Condilla Vincent Na in relatie te zijn geweest met Andid alles om hem terug te krijgen, maar alles wtyony omdat ja met mij, ik als tevergeefs, ik wilde hem zo veel vanwege de liefde die ik voor hem heb, vroeg ik hem alles, ik maakte brokemade-beloften, maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou maken met een spreuk die me zou helpen het opnieuw te spellen, maar ik ben het soort dat nooit dacht dat ik aan het spelen was, ik had geen andere keuze dan te proberen, ik stuurde het spellingskanaal en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles goed zou zijn voor drie dagen mijn ex terug voor drie dagen, hij gooide de betovering en verrassend, op een dag was het rond 4:00 PM Mijn ex belde me, ik was zo verrast dat ik het gesprek had beantwoord en alles wat hij zei was dat het hem speet dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem toe, dus we zijn weer gelukkig samen gaan leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iemand die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo'n persoon kan helpen door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellingcontrole die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: sindsdien heb ik beloofd dat iemand die ik ken die een probleem heeft met de relatie, ik zou nuttig zijn voor zo iemand door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellingcontrole die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: sindsdien heb ik beloofd dat iemand die ik ken die een probleem heeft met de relatie, ik zou nuttig zijn voor zo iemand door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellingcontrole die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: of je kunt hem whatsapp op dit +15715709537 als je hulp nodig hebt in je relatie of in een ander geval.

1) Liefdesspel
2) Lost Love Spells
3) Echtscheidingen
4) Trouwrollen
5) Typ games
6) spreuken spreiden
7) Bewijs een voormalige geliefde
8.) U wilt gepromoot worden in uw Office / Lottery Spell
9) Wil je je geliefde tevreden stellen?
Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een permanente oplossing
via of whatsapp hem op dit +15715709537


Geschreven door:   Wim 24 april 2018 - 18:30 uur

Mij lijkt het leuk wanneer jullie (misschien wel ter gelegenheid van de 20e editie straks in december dit jaar) de eerste Top2000 uit 1999 online zouden zetten om terug te luisteren - als die opnames tenminste nog bestaan. Lijkt me erg leuk om te horen hoe het allemaal begon want ik heb toentertijd die eerste editie maar gedeeltelijk beluisterd. Wist ik veel dat het zo'n enorme vlucht zou nemen. Maar ja, die had dat toen wél verwacht?


Geschreven door:   sholekakhaz 21 april 2018 - 19:54 uur

Wanneer een klant is dankbaar. Lees haar getuigenis.....
Am Shole Kakhaz, ik wil mijn prachtige getuigenis over hoe ik terug mijn man van mijn leven terug te delen, wil ik de mensen in de wereld te vertellen is er een echte spreuk Caster online en is krachtig en echt, zijn naam is Dr Akobe Okakagbe spell Caster , Hielp hij me onlangs om mijn relatie met mijn man die me gedumpt herenigen, toen ik contact opgenomen met Dr Akobe Okakagbe hij wierp een liefde spreuk voor mij en mijn man die zei dat hij niet iets te maken met mij weer belde me en begon me te bedelen. Voor iedereen die het lezen van dit artikel en heeft hulp nodig Dr Akobe Okakagbe kan bieden ook alle vormen van hulp, zoals hereniging van het huwelijk en de relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschap spreuk, we zijn nu heel erg blij met ons zelf. Akobe Okakagbe maken hem om te beseffen hoe veel we liefhebben en hebben elkaar nodig. Deze man is voor echt en voor goed. Hij kan u ook helpen om uw verbroken relatie vast te stellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! H huwelijk counseling, en we doen heel, heel goed, in ons liefdesleven. contact: () of whatsAPP +14196898577


Geschreven door:   Brenda 17 maart 2018 - 00:17 uur

Mijn man en ik zijn nu ongeveer 7 jaar getrouwd. We zijn gelukkig getrouwd met twee kinderen, een jongen en een meisje. 3 maanden geleden begon ik wat vreemd gedrag van hem op te merken en een paar weken later kwam ik erachter dat mijn man iemand ziet. Hij kwam laat thuis van zijn werk, hij geeft nauwelijks meer om mij of de kinderen, soms gaat hij naar buiten en komt hij zelfs 2-3 dagen niet thuis. Ik heb er alles aan gedaan om dit probleem recht te zetten, maar het mocht allemaal niet baten. Ik werd erg ongerust en had hulp nodig. Ik heb goko over Dr. Goko, hoe goed en aardig hij mensen helpt bij problemen met hun huwelijkse aangelegenheden, zoals het herstellen van verbroken relaties en het huwelijk nog meer. Dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen en hij zei dat ik me geen zorgen hoefde maken over het herstel van mijn man binnen 48 uur later. dus precies 48 uur kwam mijn man naar me toe en verontschuldigde zich voor het onrecht dat hij deed en beloofde het nooit meer te doen. Sindsdien is alles weer normaal. mijn familie leeft weer gelukkig samen ... Alle dank aan Dr. Goko. Als je problemen hebt, neem dan contact met hem op en ik garandeer je dat hij je zal helpen. Hij zal je niet teleurstellen. E-mail hem op: WhatsApp en Viber hem rechtstreeks op +2348056398964


Geschreven door:   R/F Service 21 januari 2018 - 12:07 uur

dit is een must LEES als je de liefde van je partner terug wilt hebben. ten eerste, dankzij iedereen die opmerkingen heeft gemaakt en ook aan de organisatoren van deze site omdat dit mijn huwelijk heeft geholpen, kan ik niet geloven dat mijn man is veranderd zoals hij had beloofd, dus ik moet ook getuigen. Ik had mijn problemen in mijn huwelijk en ik gaf het bijna op omdat mijn partner het al had opgegeven en het leek alsof het niet de bedoeling was omdat hij me nauwelijks aanraakt of zelfs tegen me praat. vorige week zag ik een bericht over hoe een dame haar huwelijk redde door de hulp van deze grote man uit Afrika en ik besloot hem te proberen omdat het niets zou kosten omdat ik het ergste al onder ogen kreeg. tot mijn grote verbazing zei de man dat hij zou gaan helpen en ik dacht dat het misschien lang zou duren, maar binnen 48 uur nadat hij klaar was met zijn werk kwam mijn man thuis, verontschuldigend voor de manier waarop hij me pijn deed, iets wat hij normaal nooit zou doen, zelfs als het was duidelijk dat hij ongelijk had. serieus niets meer te zeggen hebben anders dan dank je geweldige man. Als je huwelijk faalt of een rotzooi is en je wilt het opslaan, geef dan niet op. Dit is echt de moeite waard. Hier is de e-mail die ik gebruikte om contact met hem op te nemen , hij heeft ook een website als je wilt bezoek hem daar 'hij zal elke e-mail zo snel mogelijk beantwoorden. Hoop dat hij jou ook heeft geholpen..goed geluk.


Geschreven door:   THERESA WILLIAMS 15 januari 2018 - 22:00 uur

Hallo, ik ben Theresa Williams Na jarenlang in relatie te zijn geweest met Anderson, brak hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te lokken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in betovering geloofde, ik had geen keus dan het te proberen, ik mailde de spreukgieter en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles voor drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex voor drie dagen naar me terug zou keren, hij sprak de betovering en verrassend op de tweede dag, het was rond 16.00 uur. Mijn ex belde me op, ik was zo verrast dat ik de oproep beantwoordde en alles wat hij zei was dat het hem speet voor alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo zijn we weer gelukkig samen gaan leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, een dergelijke persoon zou kunnen helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spell caster die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: {} u kunt hem e-mailen als u zijn hulp nodig heeft in uw relatie of in een andere zaak.

1) Houd van spreuken
2) Lost Love Spells
3) Echtscheidingen
4) Huwelijksspreuken
5) bindende spreuk.
6) Break-up spreuken
7) Verban een overleden minnaar
8.) U wilt promotie maken in uw kantoor / Loterij-spreuk
9) wil je geliefde tevreden stellen
Neem contact op met deze geweldige man als u problemen ondervindt met een duurzame oplossing
via {}


Geschreven door:   Klaas Jan Dijkstra 6 januari 2018 - 12:29 uur

Geweldig dat jullie die video beelden hebben gedeeld! Wij waren er op oudejaarsavond (tot en met de afterparty) en hebben een fantastische avond gehad. Onze zoon vond het een Big Brother ervaring ('papa haal je handen eens van de billen van mama'). Mooi om het nog een keer te herbeleven met de beelden. Ik zeg top top top; zeg maar 2000 x top!


Geschreven door:   Peter lafeber 5 januari 2018 - 23:19 uur

Super om deze editie terug te kijken waar wij ook diverse malen bij aanwezig waren met als klap op de vuurpijl de finale bijgewoond echt geweldig


Geschreven door:   Eric 4 januari 2018 - 21:09 uur

Heb heel veel geluisterd, maar wat staat er ontzettend veel onbekende (schreeuw) muziek in. Liedjes die ik op Radio2 nooit hoor. Is volgens mij dan ook muziek voor 3FM. Lijkt mij dat deze nummers opgedrongen worden en dat deze niet gekozen zijn door de vaste Radio2 luisteraars. Heel erg jammer dat er zoveel goede oude muziek uit gegooid word, staat zelfs niet meer in de stemlijst.
Jammer, jammer !


Geschreven door:   mijke 3 januari 2018 - 13:38 uur

Waar is het fragment van 31 december 18:00 - 20:00? Het fragment wat er nu op de site onder hangt is dat van 16:00 - 18:00 :(.


Geschreven door:   Heidi Bogaart 3 januari 2018 - 10:45 uur

vond wel dat er heel veel oude goede nummers niet meer te horen zijn . Ook meer....schreeuwmuziek....die wij niet kennen. wat mij betreft mag het een Evergreen top 2000 worden met muziek uit 50 60 70 80 90 ....heb op gegeven moment ook overgeschakeld naar Radio 5 die op dat moment wel goede muziek had.....sorry. De laatste dag was voor ons de beste Top 2000 dag. groetjes .


Geschreven door:   Mike S 2 januari 2018 - 19:36 uur

Net als de vorige reacties: komen beelden uit het cafe ook nog online? Ik ben overigens al blij met de nachtelijke beelden via de visual radio afleveringen. Ook ik zou graag m'n bezoek in het café willen terugkijken. Hartelijk dank!


Geschreven door:   Mieke 2 januari 2018 - 18:12 uur

Ik heb met plezier de top 2000 zo veel mogelijk gevolgd via NPO Cultura. Deze veranderde in "NOP" Cultura toen na het verklinken van de laatste noten van Bohemian Rhapsody en het terugtellen door J.W. Roodbeen van 5 naar 1, het scherm plotseling op zwart schoot.
Ineens zag ik een dirigent die een klassiek stuk begon. Dit was een echte schok, zeg. Had dat niet anders gekund? Zomaar opeens, van de éne op de andere seconde was het hele Top 2000-café verdwenen. Dat vind ik toch echt geen afkicken. Ik zat verbijsterd naar mijn scherm te staren. Wat ongelooflijk onbeleefd naar de kijker toe. Waarom de fans geen "afkick-kijkje"gegund?


Geschreven door:   Klaas Jan Dijkstra 2 januari 2018 - 16:00 uur

Is de top 2000 ook nog terug te kijken? Wij waren op oudejaarsavond in het cafe (van 20:00 tot en met de afterparty) en ik zou het wel leuk vinden om de beelden hiervan te zien :-).
Het was fantastisch!


Geschreven door:   Wim Verzaal 2 januari 2018 - 00:49 uur

Ik zou het mooi vinden als er weer een dab+ station komt met de top2000 zoals een paar jaar geleden . die stond bij mij wel aan . en wat gebeurd er met de stemmen die zijn uitgebracht in de "vrije keuze"in de keuzelijst ? worden die dit jaar in de vaste lijst opgenomen?
met vriendelijke groet


Geschreven door:   Pieter Wendt 1 januari 2018 - 23:16 uur

LS,
Tijdens de laatste uurtjes van dit jaar, kijkend luisteren, vroegen we ons af wat nu eigenlijk de kiesdrempel van een plaat is.
Hoeveel stemmen moet een plaat hebben wil hij in de top 2000 belanden?
Zeer benieuwd,
Volgend jaar komen we jullie weer bezoeken, bedankt voor de leuke tijd en presentatie.

Groeten,
Pieter Wendt


Geschreven door:   Kevin 1 januari 2018 - 21:25 uur

Erg benieuwd of er ook een manier komt om de videostreams terug te kijken. Met video is het toch altijd nog net even leuker


Geschreven door:   Charles Lemmers 1 januari 2018 - 17:47 uur

Ik heb voor het eerste jaar de stemming gemist en kwam er te laat achter. Dat was een gemis! Maar ik luister met veel plezier en ben een jaren 60/ 70 fan. Maar ook de nummers van War on drugs kunnen mij bekoren. In de auto en thuis ben niet van de top 2000 weg te slaan. Mijn nummer 1 zou CCR, I put a spell on you zijn . Ik hoop dat jullie nog jaren doorgaan op dit hoge niveau. Petje af voor de DJ' s.
Ik wens iedereen een gezond en muzikaal jaar toe.
Charles Lemmers.


Geschreven door:   Jozien van Akker 1 januari 2018 - 15:21 uur

Super dat ik nog wat uren kan terugluisteren! Op 29 dec werd mijn motivatie genoemd door de geweldige Wouter vd Goes bij het nummer Running up that Hill van Kate Bush. Daarna kreeg ik gelijk diverse app’jes van vrienden dat ze dat gehoord hadden


Geschreven door:   René Lievens 1 januari 2018 - 15:13 uur

Een kwestie van een paar jaar en de Top 2000 staat op de UNESCO werelderfgoedlijst.... I love it.


Geschreven door:   Rene Evers 1 januari 2018 - 14:53 uur

Niet meer weg te denken de laatste week van het jaar, de Top 2000, wat een feest. Geweldig ook dat dit radio evenement een item Is waarin de heerlijke oude hits ook over worden gedragen naar de jongere generatie. Ze mogen ze de fantastische sixties en seentisch ook echt leren kennen en ervan genieten. Bedankt heren en dames Dj's voor 2000 mooie herinneringen. Ps. Niet om de andere tekort te doen maar wat deed Evelien de Bruin het leuk en goed. Erg leuke en lieve meid. Tot December weer. Maar natuurlijk tot die tijd elke dag NPO RADII 2 aan hier.


Geschreven door:   Martijne 1 januari 2018 - 14:30 uur

Ik zou de laatste 2 uren graag luisteren, wanneer worden deze vrij gegeven?


Geschreven door:   Linda 1 januari 2018 - 14:00 uur

De laatste twee uren kon ik niet live luisteren, maar uitgerekend dat blok is nu niet aan te klikken! PLEASE ....


Geschreven door:   frits van den essche 1 januari 2018 - 13:24 uur

Hallo!!!
Met grote Dank voor jullie werk weer deze 2017 editie van dé Top 2000!!!....even een opmerking > de uitzending staat alweer on-line , maar er mist een stuk....de laatste paar blokken sluiten niet aan , de nummers 55 tmt 38 missen!!!..laat daar nou Riders on the Storm tussen zitten , en daarbij werd mijn motivatie voorgelezen , ik kreeg daar veel meldingen van , maar heb het zelf gemist .....kan dat deel nog erbij geplaatst worden ALSTUBLIEFT?????...met vriendelijke dank , en het vizier is alweer gericht op de 2018 editie...nog maar 11 maanden om mijn keuzes te bepalen , altijd lastig!!! Frits


Geschreven door:   Victor Reijs 1 januari 2018 - 13:23 uur

Bedankt!!! Er weer van genoten in Ierland


Geschreven door:   Josine 1 januari 2018 - 13:09 uur

Wauw! Terugluisteren, helemaal te gek!! Ben al jaren fan, het blijft een feestje, al zijn er nu ook moeilijke momenten door het plotselinge verlies van mij partner.


Geschreven door:   meijer 1 januari 2018 - 13:04 uur

het was weer mooi .kijk uit naar dec 2018


Geschreven door:   Cees Grund 1 januari 2018 - 12:28 uur

Heb bijna niets gemist. Bankhangen heeft nu ook voor mij betekenis. Ik ben toe aan een nieuwe ! Bedankt Gerard, Gijs en Stefan, jullie maakten er weer een echt feestje van !!


Geschreven door:   Guus 1 januari 2018 - 12:15 uur

Al jaren fan van radio 2,dit zijn schitterende muziek dagen rond om de feestdagen,maar eigenlijk is het heel het jaar feest als je radio 2 maar aanzet


Geschreven door:   VANDER MERKEN EMIEL 1 januari 2018 - 12:01 uur

Beste radiomakers,Er was eend 1 man (ik) die gebruik maaktte van vrt rtbf 3fm verkorte smssnummers en daarmee de wereld draait door te veranderen doch de wereld in mijn 1tje veranderen zal ik niet kunnen.Maar wij kunnen met zijn allen werken aan 1 mooiere planeet waar objectief nieuws en muziek centraal staan.


Geschreven door:   Beatrice Eva Schäfer 1 januari 2018 - 11:56 uur

Ik heb weer super van de top2000 genoten. Zelfs in München.
De top is echt een trip down memory lane. Heerlijk luisteren en genieten.
En soms compleet uit je dak gaan. Nu weer een heel jaar wachten.
Bedankt dat jullie dit toch weer ieder jaar doen. Ben een zeer tevreden en contente luisteres


Geschreven door:   Jos Van Laar 1 januari 2018 - 11:36 uur

Wat een onwijs gave tijd gehad in het top 2000 cafe.
Samen met mijn zoon op bezoek bij Wouter van der Goes geweest . Super dat jullie ons dit waardevolle moment hebben gegund. Vooral ook de rondleiding en de tijd die we kregen onvergetelijk.
Ik was het al jaren maar nu helemaal.
Fan van Radio 2 en de top 2000