Download de 'hele goeiemorgen'-jingle




"Een hele, hele, hele, hele goeiemorgen!"

28 juni 2018 10:37

Op veler verzoek een klein afscheidscadeautje. Voor iedereen gratis te downloaden: dé 'hele goeiemorgen'-jingle!




images/ekdomindeochtend/nieuws/goeie-tekstballon.jpg


Misschien wel de meest bekende jingle in het grote Ekdom in de Ochtend-archief is wel de 'hele goeiemorgen'-jingle inclusief het 'lalalalala'-momentje. We hebben al bergen filmpjes, fragmentjes en verzoekjes rondom deze jingle gehad, want vrijwel elke luisteraar kent 'm en zingt hem mee. Vaak met de kinderen op de achterbank.

Download

Op veler verzoek heeft Gerard een klein afscheidscadeautje: een download van de jingle voor iedereen die 'm zou willen! Misschien wel de meest felbegeerde .mp3 van het moment. Enjoy!

>> Download de 'hele goeiemorgen'-jingle als .mp3 (rechtermuisknop, opslaan als...)




Agenda


    Geen agenda items gevonden


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



19 Reacties





Geschreven door:   Roy 1 juli 2018 - 01:24 uur

Geweldig! We missende john bakker file jingle eigenlijk ook nog!!


Geschreven door:   Ernst 29 juni 2018 - 13:33 uur

Je was/bent een top DJ heb altijd van je je genoten van je stem humor en enthousiasme GA VOORAL ZO DOOR!
en ik wandel zeker met je mee over die hoge brug naar radio 10!


Geschreven door:   Anouk 29 juni 2018 - 09:22 uur

Goedemorgen Gerard,
Altijd genoten van jouw radio maken, man wat is dat genieten. Je bent zoals je bent
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Tot binnenkort bij Radio 10! we blijven je volgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Geschreven door:   Annemarie Van Putten 29 juni 2018 - 08:42 uur

Eindelijk!!!! Vanaf nu mijn nieuwe ringtone op mijn mobiel. Dus bel gerust!


Geschreven door:   Patrick 29 juni 2018 - 08:19 uur

Goedemorgen Gerard,
Altijd genoten van jouw radio maken.
Tot binnenkort bij Radio 10!


Geschreven door:   Jens de Langer 29 juni 2018 - 02:05 uur

Nou, die draai je dus morgen voor de (James) Last time... ;-)
Of neem je 'm toch mee naar 10? Ik zeg doen!


Geschreven door:   Kor 29 juni 2018 - 01:45 uur

Bedankt Gerard.
Heb erg genoten van je carrière op de publieke radio.
En ga mee naar Radio 10


Geschreven door:   Tara 29 juni 2018 - 00:59 uur

Ik mis wel een beetje je lalala.... Die maakt echt de hele ochtend!! Maar thanks! Hoor je op Radio10!


Geschreven door:   Ineke Palmans 29 juni 2018 - 00:57 uur

Super bedankt voor zoveel geweldige "start van de dag"momenten. Ik heb ervan genoten. Veel succes bij 10 ik ga je zeker missen


Geschreven door:   Pascal Bruurs 29 juni 2018 - 00:40 uur

Super, bedankt Ome Geer.
Ik ga je missen want ik kan Radio 10 slecht in de auto op de grens van Nederland België krijgen.
Veel succes bij 10.


Geschreven door:   Herbert Jansen 29 juni 2018 - 00:10 uur

Top !
Dankjewel Gerard,
Ik hem 'm toegevoegd aan het lijstje bestandjes die ik al eens 'stiekem' gestreamd had.
Veel succes op 10!


Geschreven door:   Dave Lawalata 29 juni 2018 - 00:10 uur

Houdoe Gerard, je was een waar genoegen 's morgens. We gaan je missen.


Geschreven door:   Johan 29 juni 2018 - 00:08 uur

is de jingle "hele goede morgen" van Stenders ook te downloaden?


Geschreven door:   Johan 29 juni 2018 - 00:07 uur

Is de jingle "een hele goede morgen" van stenders ook te downloaden?


Geschreven door:   Erik 29 juni 2018 - 00:00 uur

Jammer dat je van npo radio 2 weg gaat.. Je muziekkeuze en fraaie woordspelingen ga ik missen omdat talpa's radio 10 hier niet goed te beluisteren is in Limburg, althans in de taxibus waar ik dagelijks in rijdt.


Geschreven door:   Jeroen 28 juni 2018 - 23:48 uur

Heel fijn Gerard, deze. Dank voor vele ochtenden muzikaal gezelschap!
Komt de "HOE DAN?!" jingle ook nog?

Have fun bij 10 straks!!


Geschreven door:   Twan 28 juni 2018 - 22:54 uur

Bijna elke morge rond 8.08 na de 1e plaat zet ik hem op opnemen en stuur hem.naar de kinderen diendan onderweg zijn.....krijg ook vaak gezongen reactie terug van medeklasgenoten........een vrolijk deuntje. Hopenlijk ook op Radio 10


Geschreven door:   Edwin Veenstra 28 juni 2018 - 22:44 uur

Ik zocht 'vroeger' (3FM tijd) naar de "Veenstra, Veenstra"-jingle van Ekstra-weekend was dat geloof ik. Wilde ik altijd graag als ringtone, helaas nooit kunnen vinden :-(
Maar deze is ook erg leuk, als wekker bijvoorbeeld :-)


Geschreven door:   Lenie de Boer 28 juni 2018 - 20:10 uur

Dank je wel voor dit geweldige cadeau! Met deze jingle heb je m’n kleinzoon rondom gelukkig gemaakt! Tot horens op de nieuwe zender!