De Stenders Music Service app




Alle streams en podcasts van Rob nu handig op 1 gratis app!

29 juni 2015 15:17

Megalomaan als dat Rob Stenders is, heeft 'ie nu natuurlijk ook een eigen app! De Stenders Music Service app, nu in de Google Play en Apple Store!






Wil je geen uitzending van Rob missen? Wil je alle podcasts even op je gemakje terugluisteren? Dat kan allemaal in de Stenders Music Service app. En nog veel meer zelfs! Volg muziekles bij Robbie S., check de Vrijdag de 13, lees appisodes uit Stenders Leesvermaak 1 en 2 én stuur heel gemakkelijk je verzoekje voor de Platenbonanza in! Het kan allemaal in de app. Ongelofelijk toch? Nou, waar wacht je nog op, downloaden die hap!

Stenders Music Service App downloaden via de Apple Store 

Stenders Music Service App downloaden via de Google Play Store




Oproep


Platenbonanza

Heb je een verzoek voor de Platenbonanza? Zo maak je de meeste kans.

tips & tricks


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



19 Reacties





Geschreven door:   Eric Janssens 25 oktober 2018 - 16:39 uur

Faico en het liedje “Gentleman” is zoooo mooi


Geschreven door:   Eric Janssens 25 oktober 2018 - 16:16 uur

Hi zouden jullie gentlemen willen “draaien” ik word vind dat een erg mooi nummer van en volgens mij veel meer luisteraars


Geschreven door:   Ingrid 16 oktober 2018 - 16:44 uur

Ik zou graag Joe Bonamassa horen , zijn muziek heeft mij enorm gesteund tijdens een moeilijke periode. Ben ook naar zijn concert geweest in Frankfurt en dat was heel mooi, nu luister ik heerlijk in het zonnetjenaar jullie hopende dat het lukt asking around for you te draaien


Geschreven door:   Dennis Van den Hoek 4 september 2018 - 00:38 uur

Rob je bent top! Carolien jij hoort erbij ❤️
Louis prima Angelina zooms zoom graag voor een heel dierbaar iemand die er niet meer is mijn opa


Geschreven door:   Marty 28 augustus 2018 - 16:38 uur

De ploegadoers
Een jonge man uit bennekom.
Zoek dit nr is op. Past goed bij het nieuws uit bergen op zoom met die bom


Geschreven door:   Williejan Scheepers 23 augustus 2018 - 16:52 uur

Ha die Rob en Carolien,

Hoe lang is het geleden dat het theme from bonanze gedraaid is?

Zou je eens kunnen kijken of je de uitvoering uit de Marty Stuart Show zou kunnen draaien.
Lekker plat Amerikaans!!

https://youtu.be/ksbP3Amjxug
BONANZA THEME SONG Marty Stuart Show


Geschreven door:   Paul van Vugt 26 juli 2018 - 16:23 uur

Hi Rob en Carolien,
Ik zou het leuk vinden om Future World Orchestra te horen met het nummer Desire. Een eendagsvlieg die het zeker de moeite waard is om met dit warme weer nog een keer een rondje op de radio te maken. Alvast bedankt groeten Paul


Geschreven door:   Robbert Poort 11 juli 2018 - 11:17 uur

Woensdag wil ik voor mijn Drammertje Karin ,
Mayer Hawthorne Designer Drug gesponsord door de belastingbetaler aanvragen. Zou mieters zijn Rob!


Geschreven door:   Bert Maanders 5 juli 2018 - 16:30 uur

Hoi Rob-O-cop & Car-O-lien!
Met dit zoete weer is er maar Een plaat waar ik geen genoeg van krijgen,en dan 16x achter mekaar! Draai ''m effe... 16x....
The Sweet-the Six Teens!!!
Moet jou Rob-O, als Sweet fan toch goed in de oortjes klinken! Ken je net zo cool als Brian Connolly lekker meezingen!!
STAY SWEET!!


Geschreven door:   Wouter Spaargaren 5 juli 2018 - 16:28 uur

Het mooiste nummer om te draaien bij een dag met volle zon is: Folow the sun van Xavier Rudd


Geschreven door:   Wouter Spaargaren 5 juli 2018 - 16:26 uur

Aanvraag bij Platen Bonanza de meest toepasselijke song met dit mooie weer: namelijk Folow the sun van Xavier Rudd.
Zal eigenlijk elke dag met mooi zonnig weer gedraaid moeten worden. (volgens mij)


Geschreven door:   Mitch Legerstee 3 juli 2018 - 14:09 uur

Goedemiddag,

Wellicht is het niet ontgaan dat klanten van T-Mobile gebruik kunnen maken van Datavrije Muziek. Meer informatie is hier te vinden: www.t-mobile.nl/datavrije-muziek Hiermee kunnen klanten van T-Mobile muziek streamen bij de aangesloten muziekdiensten zonder dat het data kost. Klanten zijn erg enthousiast!

We hebben klanten gevraagd welke dienst ze nog missen, en daarin is Stenders Music Service genoemd. Vanuit dat oogpunt zouden we dan ook graag kijken of we de dienst kunnen toevoegen. De initiële vraag is natuurlijk of er interesse is. Ik hoor graag of de dienst zich wil aansluiten bij Datavrije Muziek. Zo ja, dan is de vervolgstap dat we gaan onderzoeken hoe we jullie qua techniek goed kunnen aansluiten.

Alvast bedankt voor de reactie!

Vriendelijke groet,

Mitch Legerstee


Geschreven door:   Rudy Schuurman 29 mei 2018 - 19:33 uur

Beste Rob en Caroline,
Vandaag is Jeff Buckley 21 jaar geleden overleden. Er zijn heuglijker gebeurtenissen om een plaat aan te vragen, maar déze is zeker te verklaren. Jeff zette met zijn liedjes én met zijn uitvoeringen een nieuwe standaard. Ik heb dat live tweemaal mee mogen maken. Die allereerste keer in Nederland, Lowlands 1994, in die kleine legertent Charlie, had ik mij, nog in feestroest van die nacht daarvoor, begeven tussen een pakweg tweehonderd toeschouwers. Bij de eerste klanken, ik vermoed van Mojo Pin, werd ik driedimensionaal verrast. Hier was alles anders. Jeff's soulfull expressieve en gedoceerde stem, het dynamisch arrangement tussen fluweelzacht en bombasme, het technisch drummen wisselend van subtiel met een jazzy touch naar rake klappen dat het rockte. Ik kende niemand in het publiek maar ik bevond me naar mijn gevoel in een goed gezelschap van liefhebbers en muzikantenpubliek en we merkten op: "dit is een andere benadering, hier is iets heel bijzonders aan het gebeuren." Ik heb hem daarna nog éénmaal gezien, in het toenmalige Nighttown, Rotterdam.
Op een avond, was ik nietsvermoedend wat tv zenders aan het zappen en viel via BRT in het droevige nieuws dat Jeff was overleden.
Willen jullie alsjeblieft voor deze onvergetelijke muzikant, zanger en tekstdichter een Deep Cut draaien: What will you say?
Hartelijke groet Rudy Schuurman


Geschreven door:   Chahid 17 mei 2018 - 17:00 uur

Eigelijk schandalig dat julli hem niet draaie daar is het zowat begonnen beetje respeckt mag wel naar de boss rollingstones is naar hem zen single vernoemt dus beetje in eere houden ma jij weet toch niet wie het is haha luister al 3 jaar elkedag grhahahahaha


Geschreven door:   Chahid 17 mei 2018 - 16:53 uur

Ik wil een plaat horen im ready van.... dat moet jij weten rollingstones hebbe hun naam van geoakt wie o wiee


Geschreven door:   Hans de wildt 8 mei 2018 - 22:20 uur

ha die rob printen e ticket voor platen bonanza kan ik niet is er een andere manierwil graag donderdag met mijn vrouw gaan
hoop dat ik wat hoor van je

en iets van dan hartman leuk voor woensdag middag
luister elke middag naar jullie groeten aan carolieen


Geschreven door:   Barry Lourens 31 januari 2018 - 15:15 uur

Stenders Blauwe Maan vandaag. Dat vraagt om Pink Floyd - The Darkside Of The Moon.


Geschreven door:   Dave 20 oktober 2017 - 11:37 uur

Kan ik de podcasts uit de app ook ergens anders binnenhalen?
Ik wil deze graag in het hele huis horen, in plaats van alleen op de tablet. ;)


Geschreven door:   F.Kleuver 1 september 2017 - 17:48 uur

Waar ben je, ik mis je