Zaterdag in Spijkers met Koppen




In de show:

16 april 2019 10:10

Aankomende zaterdag op 25 mei is Spijkers met Koppen in The Florin in Utrecht! Dit keer komt Mell & Vintage Future bij ons optreden!






! Spijkers met Koppen, zaterdag 25 mei 2019 !

Vanuit The Florin in Utrecht
12.00 - 14.00 uur, NPO Radio 2
De toegang is gratis! Het café is geopend vanaf 10:00. 

Presentatie: Felix Meurders en Dolf Jansen
Optredens: Mell & Vintage Future 






Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



10 Reacties





Geschreven door:   Jan Ram 20 oktober 2018 - 18:46 uur

30 jaar Spijkers met Koppen en daarvoor vele jaren In de Rode Haan. Al die jaren een ijzersterke traditie opgebouwd met gesproken columns. Grappig, hilarisch, opmerkelijk, spitsvondig noem het zelf maar op. De laatste jaren zit daar een beetje de klad in. De reacties uit het publiek of het uitblijven daarvan zijn een goede graadmeter daarvan. Een alltime dieptepunt is nu wel bereikt met Stefano Keizers. Deze aandachtsjunk leest een verzameling zogenaamde wisecracks voor die te treurig zijn voor woorden. En dat op een gemaakte toon alsof hier van een soort troonrede sprake is. Word ik heel erg chagrijnig van. Vanwege zijn plaats in de programmering lijkt het er op dat de redactie hem ziet als de ultieme columnist. Stefano Keizers is NIET LEUK en zal dat ook nooit worden. Hij is een soort autist met rare maniertjes en zeer verwarde ideetjes en denkbeelden. Hou hier mee op a.u.b.


Geschreven door:   Ben Fit 20 oktober 2018 - 14:50 uur

Ik vind dat de programmamakers wel erg negatief reageerden op Marc de Hond. Klagers lijken toch een beetje de overhand te krijgen. Desalnietemin bleef de Hond fier overeind. Chapeau!


Geschreven door:   Rebekka 14 oktober 2018 - 11:48 uur

Van wie is het liedje over Delft wat gisteren werd gezongen?


Geschreven door:   Jos 8 oktober 2018 - 23:47 uur

Bedankt Dolf, Felix en zoveel anderen voor de jubileumeditie van Spijkers met Koppen in Carré! Felix, het programma kan niet zonder je!!!!


Geschreven door:   Michiel van Daalen 1 oktober 2018 - 13:02 uur

Wauw wat een muziek van Sabrina Starke, zeker het nummer Milk and Honey. Wat een into!
Kan ik dat nummer op de een of andere manier krijgen?


Geschreven door:   Willem Martens 28 september 2018 - 21:17 uur

Zonder Felix is 't een Spijker zonder kop.


Geschreven door:   Frank 28 september 2018 - 17:53 uur

Bedankt Felix!


Geschreven door:   Jan 28 september 2018 - 09:40 uur

Felix moet blijven

Domme VARA bestuur wat een K smoes
Jonge luisteraars luister al jaren geen radio meer
Die zitten elders al


Geschreven door:   Haase 15 september 2018 - 15:54 uur

Ik geniet al jaren van jullie programma, alleen zet ik nu de radio uit als Stefano gaat praten/voorlezen. Ik vind hem echt niet leuk.


Geschreven door:   frits ubels 15 september 2018 - 14:23 uur

Achterlijk dat jullie dat weer veranderd hebben. Eerst stond de inhoud onder het live beeld, nu moet ik twee keer de website halen, een keer voor het live beeld en een keer om steeds de inhoud te raadplegen. En steeds schakelen. Geslaagde poging tot gebruikertje pesten. Is er iets handig? Dan moeten we het veranderen, zodat het ze moeilijker wordt gemaakt om te kijken. Het is tenslotte redio, men!