Programma
Het einde van The Who
- Nieuws
- Het einde van The Who
The Who is momenteel bezig met zijn jubileumtournee, maar het einde van de tour betekent ook het einde van de band, zegt gitarist Pete Townshend.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd nieuws

Programma
Numidia te gast bij De T van Tannaz: 'Ik wilde eigenlijk altijd al levenslied maken'
Programma
Cem mocht podium op tijdens Pinkpop-show Yungblud
Programma
Marilyn Monroe na honderd jaar nog steeds onweerstaanbaar
Programma
Wat zou jij veranderen? Davina Michelle brengt nieuwe single langs bij Aan De Slag!