STER Advertentie


Kijk mee: livestream Collectebonanza




NPO Radio 2 Collecteweek

04 september 2018 20:43

De NPO Radio 2 Collectebonanza is in volle gang vanuit Rob's huis in Almere! Meekijken doe je 24/7 hier.





Mocht het niet werken op je telefoon, bekijk het dan via desktop! 

DONEER AAN COLLECTEBONANZA

Hulp van bekende radiovrienden

Uiteraard krijgt hij hulp van Caroline en vrienden van de Platenbonanza. Tijdens de NPO Radio 2 Collecteweek hoor je Rob dagelijks van 14.00 tot 18.00 en van 00.00 tot 06.00 uur op NPO Radio 2. Hou jij Rob liever de volle 24 uur in de gaten? Dat kan via KX Radio.

NPO RADIO 2 COLLECTEWEEK-PODCAST

Tijdens de NPO Radio 2 Collectebonanza worden een aantal bijzondere radio-uren gemaakt. Om deze niet verloren te laten gaan bundelen we ze in een podcastreeks. Check hier de volgende podcasts: 

Dien jouw verzoekje(s) in 

Geen bonanza zonder plaataanvragen! Hier kan je jouw favoriete nummer opgeven: 

Je naam(*)
Hoe heet je?

Je emailadres (optioneel)
Wil je je emailadres met ons delen?

Titel - Artiest(*)
Welk nummer wil je aanvragen?

Motivatie?
Invalid Input

Telefoonnummer (optioneel)
Invalid Input

Mogen we je bellen tijdens de uitzending?
Invalid Input

NPO Radio 2 Collecteweek

Van 3 tot en met 7 september kwam NPO Radio 2 tijdens de NPO Radio 2 Collecteweek in actie ten behoeve van KWF. Zo maakte Rob Stenders vijf dagen lang non-stop radio vanuit zijn eigen zolderkamer (inclusief bezoek van bekende vrienden), reden Wouter & Frank het hele land door om aan te bellen bij vijfduizend deuren, ging Timur in gesprek met patiënten in het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis en organiseerde Bart “het grootste concert in een ziekenhuiskamer ooit” voor Minouche met ‘Fix You’ van Coldplay door hemzelf, de 3Js, Krystl en een hoop luisteraars.    

Foto: Ben Houdijk

STER Advertentie




Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



11 Reacties





Geschreven door:   Eric 7 september 2018 - 22:46 uur

Echt heerlijk om Stenders en van Inkel weer te horen.zien.
Mag wat mij betreft weer iedere vrijdag!!!!


Geschreven door:   Roger Hoenjet 7 september 2018 - 22:14 uur

Jongens super dit missen we al jaren suuuuuuuper


Geschreven door:   Billy 7 september 2018 - 13:19 uur

Mooie radio en ook nog eens voor een zéér goed doel en dit alles vanuit de gezellige thuisstudio van Rob (moeten jullie vaker doen)
Met als kers op de taart vanavond Stenders & Van Inkel hoe leuk is dat!!!

Iedereen bedankt die deze actieweek mede mogelijk heeft gemaakt want het wordt tijd dat deze rotziekte de wereld uit wordt geholpen!


Geschreven door:   Gerard 6 september 2018 - 19:57 uur

Rob en Caroline jullie en je team niet te vergeten zijn kanjers met de lanhe dagen die julie maken voor KWF


Geschreven door:   Frank Freriksen 6 september 2018 - 19:52 uur

Hoi Rob, net een verzoekje gedaan voor Stars van Rosalie Meijer. Ik ben enkele jaren geleden samen met Erwin Nyhoff bij jou in de uitzending geweest. Stenders Laat. Je hebt toen ons geinterviewd en Stars gedraaid. Stars is door Rosalie Meijer gemaakt voor onze overleden dochter Sterre, die in 2007 op 8-jarige leeftijd overleed aan leukemie. Op Stars werken ook Erwin Nyhoff en Reinout Douma (de Jools Holland van Nederland), dirigent van het Noordpool orkest mee , dit alles in samenwerking met Bert Visscher (een vriend vd familie, Bert heeft Sterre ooit ontmoet en nooit vergeten)Rosalie Meijer gaat over enkele weken met haar nieuwe bandje naar Nashville om nieuwe nummers op te nemen. Wellicht nog tijd om Stars (voor een stukje) te draaien). https://www.youtube.com/watch?v=H_ZJ1HuGliA g FRank


Geschreven door:   Gerard 6 september 2018 - 12:08 uur

Is wat Willem hoorde Laura Jansen met Use somebody


Geschreven door:   Mark 5 september 2018 - 15:00 uur

Goed Bezig Rob & Carolien en al die andere dj's !!
Ik heb mijn zus ( botkanker ) en broer (leukemie ) verloren .Ik heb zojuist gedoneerd .
Ik zou graag het prachtige Cautionary Tale van Dylan LeBlanc willen aanvragen !
Afgelopen weekend op het kleine Misty Fields Festival gezien !


Geschreven door:   Catelijne Wegman 5 september 2018 - 14:58 uur

Pfffff... ik báál als 'n stekker dat ik niet alles heb kunnen horen (er komt vást wel 'n podcastje) maar wát ik heb gehoord... á-dem-loos zitten luisteren naar de verhalen van Lex Harding! Wat 'n práchtuitzending!!! En wat 'n mooie combi met Caro en Rob


Geschreven door:   Jeroen Pronk 3 september 2018 - 23:49 uur

Ik vond dat nummer voor de Peetoom zo mooi bij Stefan stasse zo mooi! Iets met return the sunshine. Kunnen jullie mij de arties en titel geven?


Geschreven door:   Marja 3 september 2018 - 20:55 uur

Rob en Carolien,
Goed bezig. Ik ben 2x geconfronteerd met borstkanker. Gelukkig is alles goed gekomen. Voor mij waren er 2 platen die een grote impact gemaakt hebben :
Journey - Don't stop believin (als je geen hoop hebt is het bij voorbaat al verloren), en als het dan toch mis gaat is is Diggy Dex met Ode aan het leven de perfecte plaat om afscheid mee te nemen. Uiteraard wel onder het genot van wijn/bier en bitterballen.
Veel succes met jullie collecteweek. Ik ga zo even een donatie doen.


Geschreven door:   Jan Kees 3 september 2018 - 13:31 uur

Goed doel!