Download de NPO Radio 2-app voor de Top 2000




Zoek op 'NPO Radio 2'

24 december 2017 06:00

Op de hoogte blijven van de Top 2000? Download de NPO Radio-2 app en mis niets!


Waarvoor? 

De Top 2000 hoor je op NPO Radio 2. Daarom staat de app dan he-le-maal in het thema van de Top 2000. Je vind er alles wat je nodig hebt om op de hoogte te bljiven. Denk aan de Top 2000 liveblog, live luisteren (zo mis je niets!) en natuurlijk de lijst zelf! 

Waar vind ik de app? 

De app is simpel te vinden wanneer je zoekt op 'NPO Radio-2' in de app- of playstore of via de onderstaande link: 

Download de NPO Radio 2-app voor iOS
Download de NPO Radio 2-app voor Android

Let wel op, want er zijn ook apps met de naam 'Top 2000'. Deze zijn niet van NPO Radio 2! 

Foto omslag: NPO Radio 2





Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



60 Reacties





Geschreven door:   Wendy van der Zee 9 januari 2018 - 19:07 uur

Hallo goedeavond,

Mijn naam is Wendy van der Zee en Stefan heeft mij gisteren gebeld in verband met de Salsalessen van SalsaSamen die ik begonnen ben gisteren in Dordrecht bij de Crabbehoeve.
Ik probeer steeds terug te bellen maar het gaat niet:)
Ik krijg geen gehoor.
Misschien kan hij mij nog een keer terug bellen?

Alvast bedankt

Vriendelijke groet,

Wendy van der Zee
SalsaSamen


Geschreven door:   Alie 31 december 2017 - 22:28 uur

Hier schijnt de echoe van Pink Floyd op mijn crazy diamond kerstversiering. Al 4 decennia 1 van mijn favoriete pop klassiekers.


Geschreven door:   Peet Vink 31 december 2017 - 21:05 uur

Suoer hoor


Geschreven door:   Joost Klein Bramel 31 december 2017 - 12:51 uur

Hier is het al bijna zover! Toch raar om het te vieren met 30 graden in de nek.
Groeten aan alle vrienden en familie en heel het mooie dorp Bovensmilde vanuit Ho Chi Minh Vietnam.


Geschreven door:   Joost Klein Bramel 31 december 2017 - 12:51 uur

Hier is het al bijna zover! Toch raar om het te vieren met 30 graden in de nek.
Groeten aan alle vrienden en familie en heel het mooie dorp Bovensmilde vanuit Ho Chi Minh Vietnam.


Geschreven door:   Ilja 31 december 2017 - 03:57 uur

Nog even wachten op #209 Paulusma!! X


Geschreven door:   Sjuul 30 december 2017 - 19:50 uur

Lieve mamma en mams, ik hou heeeeeeeeel veeeeeel van jullie♡♡♡♡♡ mamma kan lekker koken en Mams☆ mams is goed in werken♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆☆♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Geschreven door:   Sjuul 30 december 2017 - 19:48 uur

Hele lieve mamma en Mams; ik hou zo van jullie♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Mamma kan lekker koken en Mams is goed in werken♤♡♡♡♤♤♡♤


Geschreven door:   Detlev Lassche 30 december 2017 - 18:38 uur

Zet hem op Ruud!


Geschreven door:   Alexandra 30 december 2017 - 17:57 uur

Goed nummer :)


Geschreven door:   Harrie 30 december 2017 - 17:29 uur

leuk als Elvis Presley langs komt.


Geschreven door:   Maurice 30 december 2017 - 16:55 uur

Heerlijk.laatste klus van het jaar achter de rug .nu vanuit Bilbao naar huis met de top 2000 op de speaker.top


Geschreven door:   Magda 30 december 2017 - 16:37 uur

Weer geweldig...2017 Top 2000.
Groet hele lieve mensen, Henk, Koert,Lisanne,Bob Noud Remco en Sigrid.


Geschreven door:   Tanja 30 december 2017 - 14:26 uur

Ik wens jullie goed 2018 ligt op bank mooi muziek te luisteren


Geschreven door:   Marjon 30 december 2017 - 12:58 uur

Samen met man en dochter luisteren naar de top 2000.


Geschreven door:   Krista Kempeneers 30 december 2017 - 06:58 uur

Love my girls forever Vanessa Taylor en Marianne Verbeek❣️❣️Xxxx Kris


Geschreven door:   Henny 30 december 2017 - 00:46 uur

Ik geniet van de meeste nummers via de app.... en dat in Amerika! De helft van de nummers hoor je nooit hier. Heerlijk mee galmen dus.


Geschreven door:   Theo visser 29 december 2017 - 22:29 uur

Samen met Yvonne op vakantie in Anjum luisteren naar de top 2000 Theo


Geschreven door:   Anisha Gielissen 29 december 2017 - 21:36 uur

Heerlijk daar verheug ik me elke kerst op #Top2000 en als de Top2000 is afgelopen de Top2000 afkickdagen fijne feestdagen en een gelukkig gezond 2018! - Anisha Gielissen


Geschreven door:   Jeanette 29 december 2017 - 20:45 uur

Hier in Eerbeek sneeuw


Geschreven door:   WE? Love U2 Top 2000 29 december 2017 - 20:42 uur

We? Are Pelgrims on our way van Oldenzaal tot Vertigo or NOT Go.
Love and Light,
Detlev Lassche, underground Oldenzaal.
Op hoes op An veur Kerstmis.
Later meer-


Geschreven door:   Piet 29 december 2017 - 20:30 uur

Ik zie ze overal leggen in het Top 2000 café de papieren versie van de lijst der lijsten. Waarom kan ik daar niet aan komen? Vroeger stond die nog in vele kranten is zo makkelijk bladeren en om aantekeningen te maken.


Geschreven door:   Peter Paar 29 december 2017 - 02:25 uur

Lieve Marion, jij bent het beste wat me is overkomen, liefs Peer❤️❤️❤️


Geschreven door:   Micha Hollestelle 28 december 2017 - 22:54 uur

De meerderheid van de wereld werk op Windows. Ik zou een app op mijn laptop enorm waarderen...


Geschreven door:   Appie 28 december 2017 - 18:49 uur

Heerlijk top 2000 luisteren vanaf ons schip in de haven van Schiermonnikoog


Geschreven door:   Daniël 28 december 2017 - 14:44 uur

Leipe top 2000


Geschreven door:   Kondt 28 december 2017 - 14:43 uur

Top top top 2000!!!!!


Geschreven door:   Kondt 28 december 2017 - 14:42 uur

Nou moe


Geschreven door:   Kondt 28 december 2017 - 14:42 uur

Koeien hoofd


Geschreven door:   Kondt 28 december 2017 - 14:41 uur

Ik wil puffen


Geschreven door:   Henk van Klink 28 december 2017 - 11:01 uur

Volgend jaar moet Stairway to heaven op nummer één.


Geschreven door:   Piet Griffioen 27 december 2017 - 20:23 uur

Ik had Land van Maas en Waal gekozen met motivatie over mijn vader en zijn begrafenis. Zeer aansprekend. Echter niets van gehoord.
Het nummer daarvoor (Tom Petty) kreeg wel tekst vanwege iemand die zich de grootste Tom-fan noemde van NL.
Ik ben teleurgesteld, stuur geen lijstje meer in (zeker niet met motivatie) en luister niet meer


Geschreven door:   Carola 27 december 2017 - 07:05 uur

Genieten vanuit Brisbane!!


Geschreven door:   Fiena Schaap 27 december 2017 - 02:52 uur

Toppie


Geschreven door:   Kees 26 december 2017 - 23:38 uur

Kees en Katrien uit belgie luisteren ook naar de top 2000. Toppie Joppie!!!


Geschreven door:   Henk Griffioen 26 december 2017 - 18:13 uur

Kerst is iets om over na te denken,het goede en kwade.


Geschreven door:   Niek 26 december 2017 - 13:10 uur

Hallo, ik zit de top2000 te kijken, uiteraard met veel plezier. Maar wat mij opviel, gisteren en vandaag, de informatie die voorbij komt van waar de meeste stemmers vandaan komen van het afgelopen uur. Is dat bijvoorbeeld gisterende meeste stemmers uit zeeland komen, vervolgens komen demeeste stemmen uit de gemeente Leeuwarden. Ligt niet bepaald bij elkaar. Vandaag de provincie Limburg met de gemeente Coevorden. Verwarrend.


Geschreven door:   RAYMOND v.LANDSCHOOT 26 december 2017 - 12:11 uur

the VERVE zit er weer in , nu met twee nummers .OK dan . Ik mis EEDE STAAL met MIEN' TUUNTIE en natuurlijk JOHN LENNON's WORKING CLASS HERO . . . misschien is dat meer iets voor radio 5 top 1000 . . . gewoon overdag rustig luisteren . JONGENS GA ZO DOOR TOT " QUEEN" . . . ik luister wanneer ik kan. groet uut Twenthe , hippix


Geschreven door:   jan boerma 26 december 2017 - 10:37 uur

Lekker beetje relaxen met de top 2000 en onze kleinzoon er mee opvoeden alvast een goed 2018.


Geschreven door:   t bambacht 26 december 2017 - 10:33 uur

ik mis de lijst in de telegraaf


Geschreven door:   jan boerma 26 december 2017 - 10:18 uur

Weer het echte kerstgevoel met de top 2000 en oppassen op onze kleinzoon James. GrHerma en eppo


Geschreven door:   Jan 26 december 2017 - 00:29 uur

Waar kan ik de lijst per uur vinden?


Geschreven door:   Anita 25 december 2017 - 23:40 uur

Gezellig op fe bank samen de Top 2000 luister en donderdag kijken hoe het is om erbij te zijn..
NU AL ZIN IN!!

JOHN & Anita & Melissa


Geschreven door:   H.J. de Vries 25 december 2017 - 23:07 uur

de kat is gelukkig ,ik zit stil te luisteren naar de 2000 ,heeft die eindelijk aandacht.
we zijn samen blij met de top 2000.
groeten aan allen, Hielke


Geschreven door:   Dirk 25 december 2017 - 22:30 uur

Morgen weer oliebollen bakken. Terwijl de geur van de oliebollen de schuur uit dwarrelt .En de mensen zeggen die Dirk die bakt ze weer bruin . Terwijl hij naar de top 2000 luistert


Geschreven door:   Ineke Verbeek 25 december 2017 - 20:31 uur

Ik verheug me op het volgende uur. Eerst Snow Patrol met Martha Wainwright en later het meest psychedlische liedje van Pink Floyd: See Emily Play, wat Martha Wainwright nog ooit een op een leuke manier heeft gecovered.


Geschreven door:   Ron Jongejans 25 december 2017 - 20:29 uur

Fijne dagen en greetz van Katinka en Ron , Purmerend


Geschreven door:   Silvester 25 december 2017 - 18:32 uur

Ik mag graag naar jullie luisteren


Geschreven door:   Lianne Hagoort 25 december 2017 - 16:57 uur

Fijne feestdagen iedereen !! Groetjes uit Enschede van Lianne en Finn


Geschreven door:   Chris schut 25 december 2017 - 14:49 uur

Fijnedagen idereen


Geschreven door:   Chris schut 25 december 2017 - 14:48 uur

Heerlijk genieten maar weer


Geschreven door:   Linda 25 december 2017 - 13:56 uur

Fijne kerst tonny agnes kisten en Mariska
Knuffel linda don danielle en ermee


Geschreven door:   Jan Idserda 25 december 2017 - 12:57 uur

Top 2000, de beste laatste dagen van het jaar. Genieten met zijn allen
Jan en Geesje


Geschreven door:   Patrick 25 december 2017 - 11:58 uur

De top 2000 is weer begonnen


Geschreven door:   Patrick 25 december 2017 - 11:57 uur

De top 2000 is weer de degonen eindelijk


Geschreven door:   Rina Noordegraaf 25 december 2017 - 11:56 uur

Luister natuurlijk ook. Al jaren. Blijft leuk. Alleen jammer dat stemmen nutteloos is. Waar blijven onze stemmen eigenlijk. Ik wil weten hoeveel stemmen een nummer krijgt. Fijne uitzendingen. Rina


Geschreven door:   Marian Middendorp 25 december 2017 - 11:50 uur

Eindelijk, daar is ie weer, de top 2000. Dat wordt weer een week genieten van veel goeie muziek. Succes!


Geschreven door:   clea 25 december 2017 - 11:38 uur

iik ben blij dat jullie begonnen zijn met het mooiste programma van het jaar hoor...liefs clea


Geschreven door:   Rob 25 december 2017 - 11:30 uur

In welke krant staat de top 2000?


Geschreven door:   Mart 25 december 2017 - 11:19 uur

Wij kijken vanaf de opening. Deze was geweldig.