STER Advertentie


Dit is het Top 2000 dj-team




Plus het tijdschema van de negentiende editie

23 november 2017 10:20

De dj's die de negentiende editie van de Top 2000 presenteren zijn bekend: deze mannen en vrouwen hoor je tussen Kerst en Oud en Nieuw.






Dj-team

De lijst der lijsten wordt volwassen. Sinds 1999 hoor je in het staartje van het jaar de tweeduizend populairste nummers ooit, volgens de luisteraars van NPO Radio 2. Al die mooie muzikale herinneringen worden ook dit jaar weer aan elkaar geregen door ons dj-team. Met onder meer vertrouwde namen als Gerard Ekdom, Gijs Staverman, Bart Arens en Wouter van der Goes. 

De dj's

06.00 - 09.00 uurGerard Ekdom
09.00 - 12.00 uurBart Arens
12.00 - 14.00 uurGijs Staverman
14.00 - 16.00 uurAnnemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uurRuud de Wild
18.00 - 20.00 uurWouter van der Goes
20.00 - 22.00 uurStefan Stasse
22.00 - 00.00 uurJan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uurEvelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uurCielke Sijben
04.00 - 06.00 uurFrank van 't Hof


Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



STER Advertentie




Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



148 Reacties





Geschreven door:   Michel Nelissen 16 april 2018 - 12:48 uur

Een goede Morgen/ Middag. Mijn naam is Michel Nelissen. Ik ben een muziek schrijver en zanger.
En ikwilde u iets voor leggen.
Onlangs heb ik voor de kinderen in oorlogslanden het Nummer Children of the world geschreven, Vandaag is het nummer op Facebook al zijn ronde het maken, en reeds enkele weken op iTunes en spotify. De schrijver van de muziek Theo Breuls , ( johnny hoes "Telstart" ) en ik, hopen dat u als radio ons wil steunen om het nummer te laten horen. Ik kan u de wav en Mp3 natuurlijk mailen. wat wij willen bereiken is dat we 1/3 van de opbrengst graag iets willen dien voor deze groep kinderen, en natuurlijk de mensen in de regio. Het is namelijk een groot probleem. en wij als artiesten willen ons steentje bijdragen
Ergens vandaag zal mijn nummer ook op youtube staan ik ben te vinden op Facebook MichelNelissen of artiesten pagina Michel Sings. op youtube onder MichelSings , Michel nelissen , M Nelissen Met vriendelijke groet Michel Nelissen
0614780000 ( op dit moment tot 17:30 ben ik op het werk maar kan altijd wel wat tijd vrijmaken. Ik hoop dat ik jullie hiermee bereik, want ons doel is hier iets aan te doen, oorlog moet verbannen worden . nobel strijden in een keiharde wereld.


Geschreven door:   Frans 31 december 2017 - 22:35 uur

Verjongen die hap gedragen zich als kleuters


Geschreven door:   Ed 31 december 2017 - 22:25 uur

Geweldig de Top 2000 van dit jaar. Ik mis alleen Good old Bert. Graag weer terug in versie 2018


Geschreven door:   Berend 31 december 2017 - 21:43 uur

Graag voor top2000 van 2018 Bert Haandrikman ipv Ruud de Wildt. Te chaotisch.


Geschreven door:   Mart 31 december 2017 - 19:24 uur

Bert Haandrikman aub ook weer in het team


Geschreven door:   Karin 31 december 2017 - 19:05 uur

Kan Ruud de Wild niet weg?


Geschreven door:   jurgen wellink 31 december 2017 - 17:54 uur

Hallo,ik wil even kwijt dat de top 2000 echt het beste programma van jaren is.
Dit jaar samen met Evelien en Annemieke en Cielke echt super goede dj's aan boord te hebben.
Overal in huis en dergelijke volg ik dit me hart en ziel.

Echter heb ik 1 minpunt ,, HAAL A.U.B. DIE RUUD DE WILD UIT HET PROGRAMMA, hij verkloot 2 uur radio, geen connectie met het publiek,(kijk naar Evelien, Gerard,Annemieke, en natuurlijk STEFAN STASSE DE MASTER) .
Maakt zoveel fouten, verspreekt zich, nummers niet goed op volgorde..
Hij heeft geen binding met de muziek en vind zichzelf zoooooo leuk en belangrijk.
Het meeste moet van Cielke komen.
Dit is ook de reden waarom ik normaal niet naar de NPO 2 luister tussen 16.00*18.00 uur.
Als er over contact verlenging gedacht met worden kan deze man beter wat anders gaan doen.

Graag voor hem Evelien in de plaats


Geschreven door:   Nelky 31 december 2017 - 15:42 uur

John Waterman. Wat ben jij een zeur zeg de dj.s staat zijn keigen goed. Tis top 2000. Gekozen Door luisteraars .en kan het niet tegen.zet je iets anders op .


Geschreven door:   John Waterman 31 december 2017 - 13:32 uur

Beste lezer, ook ik erger me kapot aan met name Gijs en Ruud die zichzelf belangrijker c.q. grappiger vinden dan de lijst zelf. Door intro' s brallen en zelfs dat er helemaal niets meer te horen was op de radio. En haal alsjeblieft die vrouw weg van de middag en stop ze desnoods in de nacht weg. Haar stem is veels te ielig. En waarom hoor ik teveel nummers die ik anders nooit hoor op radio 2.


Geschreven door:   Roland 31 december 2017 - 11:15 uur

Ed Sterkte dan tijdens je laatste uren,


Geschreven door:   Ed 31 december 2017 - 04:49 uur

Lig nu naar Pink Floyd met Echoes te luisteren. Volgend jaar dan ook maar de lange versie (met 25min en 30sec echt wel langer dan Echoes) van Mike Oldfield's Tubular Bells draaien en niet de radio edit.


Geschreven door:   Ed 31 december 2017 - 03:52 uur

Waar is Marisa Heutink? Dat waren, samen met de uren van Evelien de Bruijn, de beste uren in de nacht. Die deden het beide hardstikke goed. En waar is Bert Haandrikman? Wat ook echt irritant is dat de presentatoren zonodig "leuk" met de nieuwslezer moeten praten. Nergens voor nodig. En op tv moeten ze schijnbaar ook steeds extremer voordoen. Vooral die Cielke, die wil wel weten dat ze op tv is. Wat een druktemaker. Nee,de Top 2000 is voor mij een aflopende zaak.


Geschreven door:   Jos Adema 31 december 2017 - 02:11 uur

Evelien de Bruijn
Top wijf , aanwinst voor de presentatie top2000
Genieten


Geschreven door:   C.B.A. Smit Touber 30 december 2017 - 19:36 uur

Wanneer is de herhaling? Krijg er niet genoeg van en moet uitkienen wanneer ik de deur uit kan! Top 1000 is ook acceptabel.


Geschreven door:   Piet 30 december 2017 - 15:49 uur

Super muziek
We genieten met volle teugen hier in Perth Australia


Geschreven door:   Lenie Nagtegaal 30 december 2017 - 15:30 uur

Heerlijk genieten,de nummers worden steeds beter,prima team,Ruud de wild zo gek als een deur,kan het zelfs nu niet laten met zijn opmerkingen,hij doet het goed met Cielke,humor.ga zo door.


Geschreven door:   Peter 29 december 2017 - 23:50 uur

Waarom draaien jullie heel veel nummers van de top 2000 op een hogere snelheid? Klinkt heel irritant.


Geschreven door:   Harry Decheiver 29 december 2017 - 18:43 uur

De samenstelling van dj's vind ik er enorm op vooruit gegaan. Meer gevoel voor wat er leeft in de samenleving en goed in staat om een gezellige sfeer te maken. Fijn zo in deze laatste dagen van het jaar :-)


Geschreven door:   Dick 29 december 2017 - 17:42 uur

Wie is toch die mooie knappe dame die jij altijd tegen jou over hebt zitten Frank , s’morgens om 04.00 uur .


Geschreven door:   Petra Dekkers 29 december 2017 - 16:23 uur

Bert Haandrikman, we missen je verschrikkelijk bij de TOP2000


Geschreven door:   Rob 28 december 2017 - 23:02 uur

Ik sluit me bij de rest aan: WAAROM BERT HAANDRIKMAN NIET? Volgend jaar eindelijk weer wel?!


Geschreven door:   C J Kassies 28 december 2017 - 21:38 uur

Mis Rob Stenders en Caroline Brouwer en Marisa Heutink in de nacht
Het is Saai


Geschreven door:   R. Oosterwijk 28 december 2017 - 18:55 uur

Wát een saaie presentatie van de Top 2000!
Ik mis mensen, zoals Marisa Heutink.
In 2016 heb ik genoten, vooral in de nacht, als Marisa presenteerde.
Nu zijn het een stelletje saaie, ongeïnteresseerde mensen.
Daardoor luister ik alleen de muziek door de radio.


Geschreven door:   Gert Willems 27 december 2017 - 17:45 uur

Ruud als jij nu eens plaats gaat maken voor Bert HAANDRIKMAN dan wordt het weer echt gezellig tussen 16.00 en 18.00 uur


Geschreven door:   Gert Willems 27 december 2017 - 17:31 uur

Waar is Bert HAANDRIKMAN die kan de juiste sfeer maken!!!! Vorig jaar ook al gemist!


Geschreven door:   Josik 26 december 2017 - 15:55 uur

Kunnen de vrouwelijke dus met wat minder atemvw4heffing praten. Zeker in de nachtelijke uren is dat erg storend. We hebben het vannacht maar uitgezet.


Geschreven door:   Leentje 25 december 2017 - 23:59 uur

Super dag. Heerlijke start van de week. Leuke om de gezichten bij de stemmen weer te zien. Als Ruud de Wild zijn haren wast, is het ook dan leuk om te kijken


Geschreven door:   Mike 25 december 2017 - 21:14 uur

Onbegrijpelijk dat Bert Haandrikman er nu al voor het tweede achtereenvolgende jaar niet bij is!
Beste en meest enthousiaste Top2000 presentator ooit!


Geschreven door:   Rutger 25 december 2017 - 16:43 uur

Wederom weer een mooie Top 2000. de grote hits komen nog, maar hoe lager de cijfers, des te hoger de klassiekers. George Michael helaas niet op 1.....
De Dj's weer goed vertegenwoordigd. Jammer dat "Mister " Top 2000 Bert Haandrikman er niet bij zit. Een terugkeer zou leuk zijn! En
Annemieke Schollaardt is ook goed! leuk om naar te luisteren. Veel luister plezier allemaal, met de Top 2000 traditie!


Geschreven door:   Rob ruitenbeek 21 december 2017 - 14:39 uur

Jammer dat mister top2000 er niet meer bij is. Bert haandrikman. Hij blijft gewoon de beste radiopresentator. Jammer bert. Hopelijk kom je terug. Je best en blijft een aanwinst als dj. Succes en tot snel. Gr. Rob


Geschreven door:   Brenda 6 december 2017 - 22:00 uur

Ik wil ook Rob Stenders en Bert Haandrikman.....
Jammer, jammer, jammer!


Geschreven door:   Roland 4 december 2017 - 00:29 uur

Invullen was weer een feestje: veel plezier allemaal en groeten uit Barendrecht!


Geschreven door:   Pe 1 december 2017 - 20:16 uur

Kees, man.......
Je vergeet La Villa Strangiato, het beste nummer OOIT, maar dan ook OOIT gemaakt, door de beste band die deze aardkloot heeft voortgebracht
Met de mooiste, beste, gevoeligste gitaarsolo, door de meest ondergewaardeerde gitarist we hebben
Als je dan toch meer RUSH in de lijst wil hebben, mag deze niet ontbreken.


Geschreven door:   kees 1 december 2017 - 19:15 uur

sorry voor het vele berichten die nu plaast tot in het cafe hoop ik jaaaa top 2000


Geschreven door:   kees 1 december 2017 - 19:06 uur

prettige top 2000 tot dan jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Geschreven door:   kees 1 december 2017 - 19:05 uur

jongens de verzoekhoek koek zou ekdom zeggu ? Ik ben fan van Robbie maar Annemiek is zo goed klasse annemiek groetejs van Kees ook een muzikant hahaha (:


Geschreven door:   kees 1 december 2017 - 19:02 uur

en toevoeging ruud de wild is goed laat hem op die tijd uitzenden en annemiek jaaaaa ik wordt er warm van mooie stem en tallent en ik hoop dat ze de tijd gaat delen met stenders ? hoop ik egt


Geschreven door:   kees 1 december 2017 - 18:59 uur

Lijst is compleet en jaaa hotel C mag weer winnen >maar ik ben laast naar beeld en geluid geweest man pfff dat cafe wordt egt over die diepte gebouwd ?
knap hoor . maar ben tevens egt wel fan van stenders en Annemieke (: en ik ben blij dat ze samen doorgaan in 2018 yess ik wil wel kaartjes ontvangen in dat cafe ?


Geschreven door:   C.B.A. Smit Touber 1 december 2017 - 18:51 uur

Bijna 'Evergreen Top 1000' afgeluisterd en kijk nu al uit naar Top 2000!


Geschreven door:   Peter 1 december 2017 - 16:17 uur

Haandrikman en Stenders volgend jaar er weer bij graag!


Geschreven door:   Rob 1 december 2017 - 15:24 uur

Leuk team, kan Rob Stenders niet i.p.v. het gewauwel van Ruud de Wild?


Geschreven door:   Matt 1 december 2017 - 11:01 uur

Mooi team, mijn favoriet is Gijs Staverman. Have fun iedereen!


Geschreven door:   Jos Decelle 29 november 2017 - 10:52 uur

Ook in Vlaanderen wordt stevig geluisterd naar de NPO radio-2 Top 2000.
Waarom eens niet een Vlaamse DJ inlijsten in het team?
Ik ben alvast kandidaat om mee te werken aan dit jaarlijks evenement waar wij met zijn allen rijkhalzend naar uitkijken.


Geschreven door:   Silvia 28 november 2017 - 18:33 uur

Ahhhh, echt jammer dat Rob Stenders er niet bij zit.


Geschreven door:   sita 27 november 2017 - 22:56 uur

jammer, schollaardt, zet ik uit tussen 14 en 16 u waardeloos geneuzel, arens? vertelt teveel verhaaltjes,
ekdom? bai bai man.. binnenkort geen radio 2 voor mij meer BAH


Geschreven door:   Rob H 27 november 2017 - 00:13 uur

Als nu Stefan Stasse, de kei van de radio, nu ook nog naar Radio 5 gaat, dan hoef ik niet meer naar Radio 2 te luisteren.


Geschreven door:   Rob H 27 november 2017 - 00:11 uur

Tja radio 2 is de radio 3 van vorig jaar. Geef mij nu maar radio 5. Dank je wel DAB+


Geschreven door:   Rob 26 november 2017 - 20:10 uur

"Werken" die dj gasten maar 2hr per dag? En waarom wordt de aanvangstijd 27 nov verkoop kaarten niet gemeld op de site ??!!


Geschreven door:   Stev Kok 26 november 2017 - 14:51 uur

TOP 2000 A GOGO : Geef deze man de EER die m toekomt https://www.youtube.com/watch?v=2ReVveBZ2w4

Yo ik weet wel dat Loeki Knol's Algebra de Top 2000 zelden haalt, maar Leo is n super sympathie gast die goed verhalen kan vertellen.
OA Hand Gruppo Vandenbrug begon ooit in Leo's band.
Voor Algebra had hijzelf n klein hitje met Run To the Sunshine,2e stuk in die Youtube clip

Check m bij op de Lokale Radio tgv zijn nieuwe CD (Henk Hallo Venray Koorn nam m op!)
https://www.youtube.com/watch?v=V_eUpu6fxoY&t=110s


Geschreven door:   Peter vd Loo 25 november 2017 - 16:36 uur

Heb er enorme zin in...mooi team, wie zijn de sidekicks?


Geschreven door:   Martin 25 november 2017 - 12:22 uur

Jammer weer zonder Bert Haandrikman. Groot gemis!


Geschreven door:   Marcel 25 november 2017 - 10:52 uur

Dat Rob Stenders er dit jaar niet bij zit vind ik, en ik denk velen van ons, een kwalijke zaak.
Gelukkig hebben we wél Stefan Stasse, dé man van radio 2.Gelukkig!!!
Groeten,
Marcel


Geschreven door:   Arjan Wildeman 24 november 2017 - 19:31 uur

Cielke heeft al een eigen programma op 2 dus geheel normaal! Leuke meid met een goede stem! En tja good Old Rob....


Geschreven door:   Johannes 24 november 2017 - 12:59 uur

raar dat Cielke ,de aangever (sitekick) van Ruud de Wild ineens als DJ van top2000 2 uur mag vullen en Rob Stenders niet of wilde Rob niet zo vroeg zijn bed uit en is Cielke een noodoplossing of is dit het begin van een nieuwe ster op Radio2?


Geschreven door:   bert schut 23 november 2017 - 23:54 uur

waar is in godsnaam bert haandrikman


Geschreven door:   Toone Jansen 23 november 2017 - 23:18 uur

@de wilt eb ecdom


Geschreven door:   Toone Jansen 23 november 2017 - 23:17 uur

enfin en de wilde, geen standers WAAR IS DE TOP2000 MEE BEZIG. TE TRIEST VOOR WOORDEN. WAT EEN DRAMA'S DEZE TWEE ZAKKENVULLERS


Geschreven door:   Toone Jansen 23 november 2017 - 23:08 uur

Nee hè, Ekdom met zijn irritante gedrag en gedoe op de radio. Jammer voor de TOP2000


Geschreven door:   Robin 23 november 2017 - 22:53 uur

Andere tune, jezus.....de top 2000 is een traditie ....niet teveel veranderen....wat ook écht niet kan is dat Rob Stenders er niet is.....fuck die programmering.....luister eens Gewoon naar je luisteraars!


Geschreven door:   Leo 23 november 2017 - 22:25 uur

Rob Stenders niet??????
Ruud de Wild wel ......

Ik haak af, jullie luisteren echt niet naar het publiek PUBLIEKE OMROEP!


Geschreven door:   Johan Nussen 23 november 2017 - 20:57 uur

Die tune is zo ééntonig geworden dat hij al na 2 minuten verschrikkelijk irritant is. Geen opbouw, niets. Het Top2000-gevoel wakkert deze echt niet aan. Zonde


Geschreven door:   Petra Hoogerwerf 23 november 2017 - 20:37 uur

Gefeliciteerd, drie vrouwen deze keer.


Geschreven door:   Jenne 23 november 2017 - 17:53 uur

Jammer dat Schollaardt er nu tussen zit en geen Rob Stenders. Bah. Denk dat ik structureel van 14.00 - 16.00 maar oversla.


Geschreven door:   Stefanie Visser 23 november 2017 - 10:10 uur

Ik mis de naam van Bert Haandrikman.....op de lijst van DJ's.


Geschreven door:   Jan van Doorn 23 november 2017 - 09:19 uur

Goedemorgen Radio2,

Nu al weer zin in de laatste weken van het jaar met de Top2000.
Het Top2000 cafe al meermalen bezocht, echter is het nog nooit gelukt om vooraf kaarten te bestellen.
Mijn vraag is; wanneer is het mogelijk om kaarten te bestellen?

Hoor graag van jullie.

Hartelijke groet, Jan


Geschreven door:   Laura Wels 23 november 2017 - 08:10 uur

Wanneer kunnen we kaarten reserveren voor het top 2000 café.


Geschreven door:   Peter v Houwelingen 23 november 2017 - 02:47 uur

Ik begrijp waarom Marisa Heutink er niet bij is ze is vorige week moeder geworden van een mooie dochter in mijn vorige bericht heb ik daar over geschreven ik hoorde vandaag dat ze moeder is geworden ja dan kan je er niet bij zijn zwangerschap verlof anders had ze er bij geweest weet ik zeker wachten tot volgend jaar dat ze er wel weer bij is Marisa gefeliciteerd en geniet er lekker van.


Geschreven door:   Anita Aalsma 23 november 2017 - 02:03 uur

@Celeste Je hebt helemaal gelijk.
Radio2 is een 3fm kloon aan het worden, slechte zaak.
Ik mis alleen Michiel Veenstra nog.


Geschreven door:   Anita Aalsma 23 november 2017 - 01:57 uur

Helaas geen Rob Stenders en Marisa Heutink bij de top 2000.
Ga ook niet stemmen.
Heb het gevoel dat het dit jaar wat tegen gaat vallen. :(


Geschreven door:   patrick 22 november 2017 - 18:22 uur

Wees blij dat Stenders er niet is dit jaar, dat overdreven meezingen bah ... doet die Ekdom ook is niet leuk meer kijk mij eens leuk doen bah


Geschreven door:   Harrie 22 november 2017 - 17:42 uur

@Marian: Goed idee !


Geschreven door:   Marian 22 november 2017 - 17:36 uur

Misschien voor 2018 in bv oktober een stemweek over welke dj's de top 2000 gaan presenteren?!


Geschreven door:   Johannes 22 november 2017 - 15:44 uur

a.u.b. geen Frits Spits is een beetje oude betweter geworden en sinds zijn gedrag na afloop bij DWDD een inhalig oud mannetje. Die hoort helemaal niet op Radio2 thuis. Trouwens de luistercijfers zijn steeds beter na 538 het best beluisterde radiostation!
En ik mis Rob Stenders (en Caroline) die had best een weekje eerder in het schema van 2018 opgenomen mogen worden.


Geschreven door:   Harrie 22 november 2017 - 15:30 uur

Omdat we er met zijn allen niet uitkomen, stel ik voor dat er bij de Top 2000 van 2019 geen dj's meer zijn aanwezig, maar alleen non-stop muziek.


Geschreven door:   Paul 22 november 2017 - 13:46 uur

Iedereen kan zijn voorkeur DJ hebben (ik ook) en daar hoeven we elkaar niet van te overtuigen. Waar we het waarschijnlijk wel over eens kunnen worden is Frits Spits. Met het aanstekelijke enthousiasme en authentieke passie van de nestor van de nederlandse radio is hij een onderdeel van de traditie en krijgt de Top 2000 een extra dimensie.

Volgend jaar Frits Spits er bij !!


Geschreven door:   Jan 22 november 2017 - 13:37 uur

Leuk die verjonging maar we missen haandrikman, uniek stemgeluid, warm en passend bij de tijd van het jaar. Sommige jonkies beetje te enthousiast en willen gehoord worden ipv ons te laten luisteren, het gaat om de muziek, en wel van sec 0 tot het eind, geen gezwets.
Ruud leuke kerel maar macht moet je gebruiken niet misbruiken.

Succes team 2000!


Geschreven door:   paul 22 november 2017 - 11:39 uur

verzoekje.
Met name aan Gijs Staverman:) graag in de top 2000 platen niet vooraf aankondigen, maar achteraf afkondigen. 'Raad de intro' is de helft van de lol van de top 2000, ik vermoed voor meer mensen. Gijs heeft de gewoonte om zelfs aan te kondigen als "op nummer 200 ... en daarna op 199...".
Heel irritant (vind ik dan).

Verder overigens blij met Gijs, tof lunchprogramma.

Paul


Geschreven door:   arend smeenge 22 november 2017 - 10:39 uur

JAMMER !!! Bert Haandrikman doet (weer) niet mee............. Wat heeft die Ruud de wildt toch een macht En dan nog een top 2000 met nummers van Guus, Simon en Nick en die onbeschofte Paul ; Als het maar gezellig is........ De klassiekers waar het allemaal om begonnen is worden er allemaal uitgeknikkerd. Tijd voor een Top 3000! Moet ik nog wel stemmen?


Geschreven door:   Marian 22 november 2017 - 09:37 uur

Super ik heb er zin in !! Ik had eerst niets met Ruud de Wild (sorry Ruud :p) maar ik ben om! Zodra het kan luister ik naar hem en Cielke. Leuk dat hij er bij is.


Geschreven door:   G Leenders hermeling 22 november 2017 - 07:59 uur

Waar blijft Stenders?


Geschreven door:   Anton 22 november 2017 - 03:18 uur

Als het gaat om het gemis van platenruiters, dan is niet alleen Rob Stenders die ontbreekt (wie weet is hij wel in het café aanwezig, na twaalven, zodra het nieuwe jaar begonnen is) maar iemand die al jaren niet meer te horen is: Jeffrey Willems en Ruud Hermans deden het ook leuk. Als de presentators praten, laten ze dan vooral iets zinnigs zeggen en niet oeverloos kwebbelen.


Geschreven door:   Peter v Houwelingen 22 november 2017 - 01:10 uur

Wat vind ik het heel jammer dat Marisa er niet bij is en de vraag waarom niet zij was zo leuk ook met de mensen in het café daar kennen de andere nog wat van leren hoe je mensen kan vermaken ze maakte er een feest van of was ze te leuk dat ze er nu niet bij is.


Geschreven door:   GH 21 november 2017 - 22:39 uur

Celeste, helemaal met je eens. Vooral die "olijke" Gerard Ekdom, wat een zelfingenomen mannetje...


Geschreven door:   Celeste 21 november 2017 - 22:34 uur

Radio 2 is niet zo leuk meer, sinds de invasie van die schreeuwende jongens die het hardst om hun eigen grappen lachen. Het komt herhaaldelijk voor dat ik nu naar en andere zender switch. Mis de ouwe garde....:(
Begrijp niet waarom radio 2 een kloon van 3 fm moet zijn.


Geschreven door:   Ton en Diana 21 november 2017 - 21:56 uur

Fantastisch, wij hebben er nu al zin in! Wij gaan met broer/zwager Peet eerst onze favorieten doorgeven! En dan ook nog een paar uurtjes naar het Top 2000 cafe, om het allemaal live mee te maken!


Geschreven door:   Louise 21 november 2017 - 21:39 uur

Ik heb er weer erg veel zin in, zit er het hele jaar op te wachten maar.....Ik mis er 1 en dat is Bert Haandrikman, DE smaakmaker van de Top 2000, jammer hoor, ik hoop zo dat hij weer terug komt in het Top 2000 team..


Geschreven door:   Jonker 21 november 2017 - 20:54 uur

Jammer dat die Arens en de Wild er bij zitten haak dit jaar af mis Stenders !!


Geschreven door:   Els Kat - Bouwmeeste 21 november 2017 - 20:47 uur

Kan niet wachten ! Heerlijke tijd waarin ook mijn favorieten langs komen. Machtig veel succes allemaal. Ga van jullie presentatie genieten !!!


Geschreven door:   Koos Rijlaarsdam 21 november 2017 - 20:39 uur

Heb sterk het gevoel wat ik ook bij het Nederlands voetbalelftal heb.

De mooiste jaren met Frits Spits, Bert Kranenbarg, Haandrikman enz., komen nooit meer terug


Geschreven door:   Anja Roerade 21 november 2017 - 20:35 uur

Wow, drie vrouwen!


Geschreven door:   Bennie Wieldraaijer 21 november 2017 - 20:33 uur

Bert Haandrikmaan ie er niet bij,heel erg jammer


Geschreven door:   Cor Brands 21 november 2017 - 20:23 uur

Jammer dat Bert Haan driemanschap er niet bij is. Is een topper


Geschreven door:   Renate 21 november 2017 - 20:08 uur

Super team zo te zien. Ik heb écht zin in de top 2000! Vooral Ruud de Wild met Cielke vind ik top. Met hun droge sarcastische humor. Als het even kan luister ik elke dag naar Ruud en Cielke. Echt een pracht koppel!!


Geschreven door:   L. Pasterkamp 21 november 2017 - 19:59 uur

Prima setup zolang egdom en de wild hun kinderlijke woordspellingen maar achterwege laten...


Geschreven door:   Jeroen schuurman 21 november 2017 - 19:54 uur

Jaa jammer dat de tune veranderd wordt....
Dit was juist het profiel van de top 2000!.....


Geschreven door:   Jaap van Putten 21 november 2017 - 19:37 uur

een verschrikkelijke begintune is er dit jaar....wat is er mis met de "ouwe" tune?? En waar is Robbie


Geschreven door:   Vlearmoes 21 november 2017 - 19:33 uur

Ben het met Chris PH eens. Bert Haandrikman hoort er gewoon bij. Waarom Gerard en Bart 3 uren en de rest 2 uur?
Voor de rest prima ( ben alleen persoonlijk geen fan van Ruud ), maar we kunnen het niet iedereen naar het zin maken.


Geschreven door:   Johan Aarts 21 november 2017 - 19:19 uur

Jammer dat Marisa Heutink er niet bij zit. Zij was echt de uitblinker vorig jaar. Ook jammer dat de “Tune” wordt veranderd. Die Tune haalt de sfeer en het gevoel naar boven. Zou niet moeten veranderen.


Geschreven door:   ROB Renet 21 november 2017 - 19:14 uur

Mooi team , kijk er nu al naar uit.
Heel veel succes!


Geschreven door:   Wiebe Snijder 21 november 2017 - 18:34 uur

Super team. Kijk er naar uit de Top 2000.


Geschreven door:   Chris PH 21 november 2017 - 18:22 uur

Mijn ideale indeling zou zijn geweest. 0- 2 uur Evelien de Bruijn (vorig jaar prima gedaan), 2-4 uur Marisa Heutink (was de absolute topper vorige editie) 4-6 uur Frank van 't Hof 6-9 uur Gerard Ekdom 9-12 uur Bart Arends 12-14 uur Rob Stenders 14-16 uur Annemieke Schollaardt 16-18 uur Bert Haandrikman 18-20 uur Wouter van der Goes 20-22 uur Stefan Stasse (hoeveel uur! ik wacht eral weer op) 22-24 Jan Willem Roodbeen
Vooral begrijp ik niet, waarom Bert Haandrikman weer gepasseerd wordt, hij deed het presenteren van de TOP 2000 fantastisch! Waarom te veel leunen op de programmering tussen maandag t/m vrijdag.


Geschreven door:   Ellie van Eerden 21 november 2017 - 18:17 uur

Wanneer zijn er kaarten te koop voor het top 2000 cafe tussen kerst en oud en nieuw


Geschreven door:   Michel van Vegten 21 november 2017 - 17:56 uur

Oehoe, kan niet wachten. Maar waar is Rob Stenders???


Geschreven door:   Daan de Huu 21 november 2017 - 17:44 uur

Jammer dat Rob Stenders er (nog) niet bij is.


Geschreven door:   Lenie Nagtegaal 21 november 2017 - 17:24 uur

We hebben er weer zin in.


Geschreven door:   Lenie Nagtegaal 21 november 2017 - 17:22 uur

Prima team.


Geschreven door:   Marjan 21 november 2017 - 17:21 uur

Jammer dat Rob Stenders er niet bij is!!!!!


Geschreven door:   Anouk 21 november 2017 - 16:58 uur

Hallo allemaal,

Ik ben eens met R.J de Jonge en Mies. We hebben altijd wat te zeuren, over Rob er niet bij is, die is er niet bij. Kom op zeg, wanneer zijn we een keertje tevrede. Altijd luisteraars of azijnpissers. Weet je als wat te zeuren hebt, luister dan gewoon niet, zet lekker zelf een cd op. Ik zeg tegen de Dj's en team een prima team, lekker genieten. Volgend jaar zijn er weer andere bij...Hoop dat al die azijnpissers nu even hun mond houden. Ik zeg heb er zin in de Top 2000 en alle Dj's top mensen...OP NAAR DE TOP 2000 !!!!!!!!!!!!


Geschreven door:   R.J de Jonge 21 november 2017 - 16:36 uur

Tjonge wat een gezeur over Rob .Stenders hij komt toch terug ! En die azijn pissers die zo zeuren luister dan niet ! Dit is een top team DJ,S en ik zie echt uit naar 25-12 want dan START HIJ DE 18de editie van DE TOP 2000 .


Geschreven door:   Moos B 21 november 2017 - 16:23 uur

We hebben het thuis er weer zin in in de TOP 2000 van het jaar 2017
Kunnen niet wachten .

Waar is Rob Stenders??????????


Geschreven door:   Marijke vd Heuvel 21 november 2017 - 16:20 uur

Blij met Stefan erbij, mis zeker Bert Haandrikman en uiteraard Sander de Heer en Hans Schiffers met zijn kennis en tekeningen nog.Rob ook voor zijn zeer goede kennis van muziek. Wij kunnen al niet meer wachten op het Top 2000 feestje van Ker
st tot Nieuwjaar. Alleen maar genieten en soms een traantje weg pinken.
Veel plezier en succes voor alle DJ's
Marijke en de rest van de Heuveltjes


Geschreven door:   Raoul Reijpert 21 november 2017 - 16:11 uur

We hebben er weer zin in!


Geschreven door:   Albert 21 november 2017 - 15:43 uur

Topteam met alleen maar pro's. Ik kijk uit naar de top 2000! Mijn radio's staan het hele jaar vast geroest op radio 2. Heerlijk zender!


Geschreven door:   Frieda 21 november 2017 - 15:27 uur

We kijken er al naar uit. Lekker gezellig met de t.v. aan en genieten en niet te veel doen in die week.
Niet alle DJ's vind ik leuk, zoals ik ook al van andere lees.
Maar het gaat tenslotte om de muziek en die is top.


Geschreven door:   Mies 21 november 2017 - 15:13 uur

Azijnpissers, laten we ophouden. met alles wat niet goed is. Het is een prima team, laat alles gewoon lekker zo. Iedereen succes en nu hoop naar de top 2000


Geschreven door:   De Buck Patrick 21 november 2017 - 15:13 uur

Heerlijke radio. Bij ons in Vlaanderen hebben we een hitparade die noemt "De 1000 klassiekers". De lijst op zichzelf mag er zijn maar de DJ's zijn saaaaaaaaaaiiii, dat geloof je niet. Daarom wordt het voor mij de Top 2000 met mijn favoriet ,ja hoor Gerard Eeeeeeeegdoooooom. Succes jongens en de groeten vanuit Vlaanderen.


Geschreven door:   Riet Schuivens 21 november 2017 - 15:02 uur

Prima team lijkt me.


Geschreven door:   Marco 21 november 2017 - 15:01 uur

TopTeam voor de Top2000!


Geschreven door:   Willie Bolk 21 november 2017 - 14:54 uur

Tijdens de editie van vorig jaar, in de uitzending van Stefan Stasse air gitaar samen met hem spelen, ik voor het raam hij er achter,en het hele café deed mee op het nummer Tie Your Mother Down van Queen.
Onvergetelijk!


Geschreven door:   Kees en Anita 21 november 2017 - 14:36 uur

Jammer dat er gekozen is voor een nieuwe tune, wij vinden dat de oude tune beter past bij de "top 2000" en het is jammer dat Bert Haandrikman niet van de partij is dit jaar.
OP NAAR 25 DECEMBER!


Geschreven door:   Rob 21 november 2017 - 14:32 uur

En de grote afwezige voor mij is Marissa. Zij deed het geweldig in de nacht.


Geschreven door:   monique van dijk 21 november 2017 - 14:30 uur

ik zie erg uit naar de top 2000. Zo'n fijne periode zo tussen kerst en nieuwjaar.


Geschreven door:   Romiel 21 november 2017 - 14:26 uur

Hallo wanneer kunnen er kaarten besteld worden voor de mooiste laatse week van 2017. Wil weer graag aanwezig zijn het het top2000 café.


Geschreven door:   Arjen 21 november 2017 - 14:21 uur

Waarom geen Rob Stenders? Is gelijk een stuk minder leuk zo, echt belachelijk. Waarom Ruud de Wild wel? Wat is hij slecht zeg! Gerard Ekdom 3 uur... ook een matige DJ. Voor beide geld dat de muziek matig is en ze hebben geen humor, passen gewoon niet bij Radio2, zeker Ruud de Wild niet! Sander de Heer had wel humor en goede Radio 2 muziek! Idem voor Jan-Willem Roodbeen.


Geschreven door:   Korry Koster 21 november 2017 - 14:11 uur

Veel succes! Ik heb er weer zin in! December, de mooiste muziekmaand van het jaar!


Geschreven door:   eefje 21 november 2017 - 14:08 uur

jammer, jammer, jammer, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer dat Stenders er niet tussenstaat......
Hopelijk is hij in januari wel dagelijks terug met de bonanza tussen 14:00 en 16:00uur??????


Geschreven door:   J.Visserman 21 november 2017 - 14:03 uur

Toch mis ik er 1 en dat is natuurlijk Bert Haandrikman.
Hij maakte er altijd een mooi verhaal van, echte passie.

Succes met dit team zal er zeker weer van genieten dit jaar!


Geschreven door:   Harry Blaker 21 november 2017 - 14:03 uur

... pracht team, lijkt me! Jammer van die "zwakste schakel" Ruud de Wild. Radio 2 was een top zender en de top2000 een super evement.. Ruud de Wild is een prima DJ maar past TOTAAL NIET bij Radio2. Al eens laten onderzoeken hoeveel luisteraars hij gekost heeft sinds hij bij de club is?


Geschreven door:   Chris Schapendonk 21 november 2017 - 13:56 uur

Kan me wel vinden in deze club DJs. Ben alleen een beetje bang dat die Top 2000 tune die hier rond gaat (met dat moderne beatje) er elk uur doorheen gaat bij aanvang en afsluiting. Liever de tune die jullie altijd gebruiken. Verder top en ik kijk er naar uit zoals altijd.


Geschreven door:   Gijs 21 november 2017 - 13:54 uur

Annemieke en Gerard van de partij, gaat leuk worden :) Hele team, klasse :)


Geschreven door:   Yolk 21 november 2017 - 13:49 uur

Leuk team! Cielke is ook een leuke meid. @Marjon, waarom moet het DJ-team per se heel divers zijn? Wat heb ik daar aan, als luisteraar?


Geschreven door:   Erik SNAAUW 21 november 2017 - 13:47 uur

Waarom Haamfrickman niet?


Geschreven door:   Jaap 21 november 2017 - 13:39 uur

Ach, zet alsjeblieft Rob er ook bij! We missen hem!!!


Geschreven door:   HansieR 21 november 2017 - 13:31 uur

Waarom Gerard Ekdom en Bart Arens 3 uur en de per 1 januari terugkerende Rob Stenders niet opnemen in het schema, terwijl Ruud de Wild vorige Top 2000 wel voor zijn in dienst treden per 1-1-17 mocht warm draaien? Zet Gerard en Bart op 2 uur en Robbie kan als meest populaire DJ in het schema meedraaien.


Geschreven door:   John 21 november 2017 - 13:30 uur

@Ron van Gameren,

Ik denk dat hij thuis is. Of misschien wel boodschappen doen. Rob mag het weten.


Geschreven door:   Ron van Gameren 21 november 2017 - 13:20 uur

Waar is Rob Stenders?


Geschreven door:   Laurens 21 november 2017 - 13:18 uur

Marjon ergert zich vast ook heel erg aan het feit dat..

...alle DJ's Nederlands zijn, waarom geen DJ's die geen Nederlands spreken?
...alle DJ's van Radio 2 zijn, waarom geen DJ's van de commerciële omroep?
...alle DJ's voor de radio werken, waarom geen brandweermannen, dierenartsen en taartenbakkers voor de top 2000?
...alle DJ's mensen zijn, want wat zou het te gek zijn als we een top 2000-kat kregen!

Kortom Marjon,
Zeur niet zo.. En het gaat inderdaad om de muziek.


Geschreven door:   Bas lance 21 november 2017 - 13:15 uur

Jammer jammer jammer. Worden de uurtjes uitzoeken zo onderhand. Gijs en Ruud?? Aub Bert en rob terug!!


Geschreven door:   Erwin Masselink 21 november 2017 - 13:14 uur

Gelukkig zijn de azijnpissers ook weer van de partij. Of niet Marjon ? Ga gewoon eens genieten van wie er wel bij zijn.......


Geschreven door:   Marjon 21 november 2017 - 12:53 uur

Okeeeee. drie vrouwen. Waarvan twee op tijden dat 'iedereen' slaapt. Wauw.... En verder erg wit en erg hetero. Maar hey, het draait toch om de muziek?!


Geschreven door:   Ad van Veen 21 november 2017 - 12:38 uur

Goed nieuws: Stefan Stasse is terug. Misschien dat Hans Schiffers er nu volgend jaar ook weer bij kan zijn. Jammer dat Rob Stenders er niet is: zijn parate muziekkennis droeg wel bij aan de sfeer van de top 2000.


Geschreven door:   Edgar 21 november 2017 - 12:37 uur

Pfff, zitten jullie allemaal aan de Prozac?
Of is een chagrijnige blik en zwarte kleding de dresscode bij radio2?


Geschreven door:   Rudie Van schelt 21 november 2017 - 12:37 uur

Wij missen Bert nog altijd . En nu rob er ook niet bij is hoop ik dat dit team dezelfde sfeer over kan brengen die nu eenmaal bij de top 2000 hoort.


Geschreven door:   Jan van der Wilt 21 november 2017 - 12:31 uur

Gelukkig is de heer Stenders en NIET bij!


Geschreven door:   HansieR 21 november 2017 - 12:27 uur

Vorig jaar werd Ruud de Wild aan het team toegevoegd nog voor hij per 1 januari pas in het radio2 team werd opgenomen. Waarom is er geen plek voor de per 1 januari 2018 terug kerende Rob Stenders. Jammer nu zijn er DJ die 3 uur moeten volmaken. Breng ze terug naar 2uur en we hebben de populairste DJ weer in de geweldige TOP 2000


Geschreven door:   R Bader 21 november 2017 - 12:22 uur

Jammer dat Rob stenders er niet bij zit. Voor de rest lekker vertrouwd. Volg op Facebook de top 2000 countdown.


Geschreven door:   De WOLF 21 november 2017 - 12:18 uur

Ben al jaren bezig om erbij te zijn worden nooit uitgeloot
Mijn man neemt speciaal vrij voor de
Top 2000


Geschreven door:   Sandra Noteboom 21 november 2017 - 12:11 uur

Wat ontzettennd leuk dat Stefan Stasse er bij is!!!
Verder lijkt het me een leuke ploeg!
Zal er weer met veel plezier naar kijken en luisteren!