Programma
Luisteraar Gina heeft Coldplay al 14 keer gezien: 'Muziek is een medicijn'
- Nieuws
- Luisteraar Gina heeft Coldplay al 14 keer gezien: 'Muziek is een medicijn'
Luisteraar Gina is al 14 keer naar Coldplay is gegaan. In Aan De Slag! legt ze uit waarom het voor haar niet als herhaling voelt, maar elke keer weer genieten is.
"Geen avond is hetzelfde", vertelt Gina aan Bart. "Je moet weten. Ik heb heel vaak heel veel pijn, maar op het moment dat ik daar ben dan ben ik zo gelukkig. Dan voel ik gewoon geen pijn meer. Muziek is een medicijn en die muziek is gewoon geweldig."
Luister hieronder het fragment terug:
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd nieuws

Programma
Wat zou jij veranderen? Davina Michelle brengt nieuwe single langs bij Aan De Slag!
Aan de Slag!
Barts Classic Track NL #45: Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen
Aan de Slag!
Barts Classic Track NL #44: Acda en de Munnik - Het Regent Zonnestralen
Programma
Hoe Als De Morgen Is Gekomen van Jan Smit weet te verbinden