Programma
Jon Bakker krijgt een nieuwe jingle!
- Nieuws
- Jon Bakker krijgt een nieuwe jingle!
Jon Bakker wil graag een nieuwe jingle en daarom is Jan-Willem gelijk aan het werk gezet. Hij belt luisteraar Jari op, want hij heeft wel een goed idee!
Bedenker Jari keurt de jingle
Een dag later is het zo ver: de jingle voor Jon Bakker is af. Die kan natuurlijk niet gebruikt worden voordat bedenker Jari hem goedgekeurd heeft...
"Ik zeg: nog een keer!"
Wat doe je als de jingle voor Jon Bakker af is? Hem aan de man zelf laten horen, natuurlijk! Die kan het kleine kunstwerkje wel waarderen: "Ik zeg: nog een keer!"
Jan-Willem Start Op
Je hoort Jan-Willem en Jeroen elke ochtend van 06.00 tot 09.00 uur met Jan-Willem Start Op op NPO Radio 2!
Foto omslag: NPO Radio 2
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd nieuws

Programma
Happy Utrecht Pride: “Het is een lot uit de loterij”
Programma
Wat zou jij veranderen? Davina Michelle brengt nieuwe single langs bij Aan De Slag!
Programma
Blackbird viert de release van haar nieuwe album in Spijkers Met Koppen
Programma
Numidia te gast bij De T van Tannaz: 'Ik wilde eigenlijk altijd al levenslied maken'