Programma
U2 doneert voor goed doel
- Nieuws
- U2 doneert voor goed doel
Samen met een grote Amerikaanse partner en de organisatie (RED) gaat de band de strijd tegen AIDS aan.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd nieuws

Programma
Wat zou jij veranderen? Davina Michelle brengt nieuwe single langs bij Aan De Slag!
Programma
Happy Utrecht Pride: “Het is een lot uit de loterij”
Programma
Cem mocht podium op tijdens Pinkpop-show Yungblud
Programma
Numidia te gast bij De T van Tannaz: 'Ik wilde eigenlijk altijd al levenslied maken'