Gerard Ekdoms afscheidsfeestje met Chef'Special - ben jij erbij?




Kwalificeer je met het toelatings-egg-samen

12 juni 2018 08:00

Out with a bang! Gerard geeft op 29 juni een afscheidsfeestje. Chef'Special komt optreden. En jij? Ben jij erbij?


Helaas, helaas. Helaas is het op 29 juni écht zo ver: dan maakt Gerard zijn laatste Ekdom in de Ochtend op NPO Radio 2. Maar dat is absoluut geen reden om bij de pakken neer te zitten, want omdat het zo'n feest was om de ochtendshow te verzorgen, gééft Gerard een feestje. Een afscheidsfeestje tussen 6.00 en 9.00 uur 's ochtends in de BNNVARA-bar in Hilversum. Mét luisteraars!





Chef'Special live

En bij een feestje van Gerard hoort livemuziek. Daarvoor heeft hij de vrienden van de show, Chef'Special, gevraagd en... ze kunnen! Dus je hebt gegarandeerd een muzikaal lekkere ochtend, want de mannen weten wel hoe je de boel op zijn kop zet.

Toelatings-egg-samen

Je kan er dus bij zijn. Daarvoor moet je wel het zogenaamde toelatings-egg-samen doen om je te kwalificeren. Dus vul de zes vragen in, laat je gegevens achter en misschien ben jij er wel bij op 29 juni!

Helaas, je kunt je niet meer kwalificeren voor het afscheidsfeestje.


Afscheidsfeestje Gerard Ekdom, Ekdom in de Ochtend live vanuit de BNNVARA-bar in Hilversum op NPO Radio 2, 29 juni 2018 van 6.00 tot 9.00 uur.




Oproep


Dr. Pop

Geef je op voor Dr. Pop en wie weet beantwoordt Gerard Ekdom jóuw muzikale vraag

Stel je vraag


Agenda


    Geen agenda items gevonden


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



25 Reacties





Geschreven door:   De Buck patrick 28 juni 2018 - 18:07 uur

Vanuit Vlaanderen zullen we ook, al zij het via internet, verder luisteren naar Ekdom in de ochtend.
Nog 1 vraagje, weet iemand de titel van het deuntje dat speelt tijdens de "nieuwsflits"?
Groetjes en bedankt vanuit Vlaanderen.


Geschreven door:   Woudy 27 juni 2018 - 20:32 uur

Heb echt nét Gerard Ekdom ontdekt.....gaat ie weg. Erg jammer. Heerlijke muziek, leuke gast die Ekdom. Succes bij Radio 10.
Ga ik je daar wel zoeken. Welke tijd?


Geschreven door:   Ruud 25 juni 2018 - 10:03 uur

Hoi beste Gerard Ekdom
Kan ik as woensdag langs komen in je programma?? Ik had een kado gebracht voor . 2 maanden geleden. Foto van radio ring. Gr Ruud laat het mij graag weten.


Geschreven door:   Bart Kaptein 24 juni 2018 - 00:43 uur

Ik begrijp je wel, ga je gevoel achterna. Wij volgen wel


Geschreven door:   Gerry Kwaspen en Tes 23 juni 2018 - 00:46 uur

Hallo
ik vind het.... zoals zovelen, heel vervelend dat Gerard radio 2 verlaten gaat !!!
Elke ochtend ondersteund hij me met zijn muziek bij de start van weer een pittige werkdag.
Hij masseert me als het ware mijn bed uit!!
Mag ik een aandenken van hem ontvangen in de vorm van een foto met handtekening
of is hier geen tijd meer voor aangezien hij nog maar 3 dagen werkt?
lieve groet.

Gerry en Tessy


Geschreven door:   PPG 22 juni 2018 - 19:18 uur

Top, ik mag er bij zijn!
Vandaag gebeld, heb er helemaal zin.


Geschreven door:   Thijs Laboyrie 21 juni 2018 - 22:20 uur

Beste Gerard,
Toen ik je op 4 oktober 2015 - vanuit Baarn op weg naar Tilburg - voor het eerste hoorde op Radio2 dacht ik: dat wordt helemaal niks met die Ekdom (en Pietertje).
Maar ik heb je danig vergist en ben je snel als vaste reispartner gaan waarderen 's morgens tussen ruwweg 6.45 en 8.45u (afhankelijk van de lengte van de files).
Dus je zult begrijpen dat er een schok door me heenging toen het nieuws van jouw overstap naar Radio10 mij bereikte. Dus die laatste uitzending zou ik graag in zijn geheel willen meemaken. Heel veel succes bij Radio 10 en ik hoor je wel weer.Take care!


Geschreven door:   Jet colman 20 juni 2018 - 22:52 uur

Lijkt me fantastisch om hierbij te mogen zijn.
Nog 1 x dok dok dok dok dokter pop en een hele hele hele hele goeiemorgen ....lalalalalaaa


Geschreven door:   Jan Verleijsdonk 20 juni 2018 - 20:12 uur

Ik zal je razendsnelle gevatheid missen Gerard. Soms krijgt Carmen het zelfs Spaans benauwd van je invullingen. Veel succes. Ik zal zeker afstemmen op radio 10 in de ochtend maar ben te veel Radio 2 fen om over te stappen.


Geschreven door:   Yvon 20 juni 2018 - 20:00 uur

Natuurlijk wil ik hier bij zijn! Als Brabantse vriendin van de show! Een fantastische top2000 opening gehad in Liempde en een nominatie van mijn granny! Ik zeg #waarisdatfeestje


Geschreven door:   frieda Valk 16 juni 2018 - 00:23 uur

Eigenlijk kan het afscheid zonder mij niet door gaan, weet alle antwoorden op de vragen en ben bij alle 3 de winter bbq's geweest.
Mijn vakantie begint op 29 juni dus beter kan het niet beginnen!


Geschreven door:   Joran Hooijen 14 juni 2018 - 13:36 uur

Veronica ha ha, ik bedoel radio 10.
Whats in a name!


Geschreven door:   Joran Hooijen 14 juni 2018 - 13:33 uur

Gerard, blijf alstjeblieft en stuur Ruud de Wild naar Veronica!
Je bent top, jij hebt radio 2 weer terug op de kaart gezet!!


Geschreven door:   Martin van de Braak 13 juni 2018 - 13:39 uur

Samen met Andy Bunt er bij zijn zou fantastisch zijn!


Geschreven door:   Niek van der ven 12 juni 2018 - 22:15 uur

Ehhh Peter lafeber, de Radio 10 Top 4000 die elk jaar rond December word uitgezonden, is de Grootste Hitlijst Aller Tijden. Het is de Grootste Hitlijst aller tijden van Nederland en de langdurigste hitlijst van Nederland met de Grootste Hits Aller Tijden. Wil je non-stop naar de Top 4000 luisteren van 2017? Hier het linkje: https://player.talparadio.nl/brand/radio-10/radio-10-top-4000
En wil je de lijst zelf bekijken van 2017? Kan hoor: https://content.radio10.nl/wp-content/files_flutter/2017/11/30120524/2017-Radio10-T1000.pdf
Ook dat is het jaarlijkse feestje op de radio.


Geschreven door:   Peter lafeber 12 juni 2018 - 22:06 uur

Het moment om Gerard Ekdom te bedanken voor zijn geweldige drive en inzet voor Radio NPO2. Ook mede de reden dat wij definitief zijn overgestapt naar radio NPO 2.
Ook het jaarlijkse Top 2000 is mede een feest door mede inbreng van Gerard Ekdom.


Geschreven door:   Niek van der ven 12 juni 2018 - 21:43 uur

Kan Lex Gaarthuis niet in de ochtend blijven op Radio 10? Ik luister altijd al naar Goeiemorgen Lex. Ik heb zelfs een Goeiemorgen Lex placemat die je kunt winnen bij ''Het Irritatiefactoortje'' dat rond 07:15 gedaan word''Dat is een programma onderdeel dat je je ergenissen kwijt kunt. Zo geweldig!!! . Ik zou Lex Gaarthuis, Harry van der Heijden en Lex Landeweerd écht missen op Radio 10. Als ik programma directeur was op Radio 10, had ik jouw Gerard Ekdom een programma gegeven van Maandag tot en met Vrijdag tussen 21:00 en 00:00 op Radio 10. Ik ben echt een ontzettende fan van Lex Gaarthuis. Iedereen baalt ervan dat Lex Gaarthuis in de ochtend moet stoppen. Elke luisteraar van Goeiemorgen Lex baalt ervan. Zelfs Lex Gaarthuis baalt ervan. :(


Geschreven door:   Eric 12 juni 2018 - 21:24 uur

De voorwaarden doen het niet


Geschreven door:   Michael Oosterdijk 12 juni 2018 - 19:02 uur

Dat wordt verhuizen naar radio 10 in de ochtend. Succes Gérard.


Geschreven door:   Martin van leeuwen 12 juni 2018 - 15:46 uur

Gerard Ekdom groot fan


Geschreven door:   Bianca Jansen 12 juni 2018 - 13:34 uur

Nu maar duimen om erbij te mogen zijn!


Geschreven door:   Ineke Zoon 12 juni 2018 - 12:41 uur

Hallo, ik vind het jammer dat Gerard weg gaat. Maar wens hem heel veel geluk en plezier bij zijn nieuwe job.
Groeten Ineke


Geschreven door:   Jan-Willem 12 juni 2018 - 11:05 uur

Radio 10 is al opgezocht.


Geschreven door:   Jaap Pluvier 12 juni 2018 - 10:39 uur

Jammer dat je stopt, ik geniet elke ochtend van je programma als ik in de auto naar mn werk rijd.


Geschreven door:   René Lancee 12 juni 2018 - 10:27 uur

Ik ga de show echt missen . . .
Hoe moet Nederland wakker worden dan . . .?