Platenbonanza XXL: schiet nu je plaat in!




laat het weten!

13 maart 2017 15:33

De radio is van jou! Dat is elke middag bij Rob Stenders al zo, maar van 18 tot en met 24 maart geldt dat voor heel NPO Radio 2!


Wild westen van heerlijke muziek

Het concept 'u vraagt, wij draaien' is al bijna net zo oud als de radio zelf, maar het verveelt nooit als de plaatjes leuk zijn. En dat zijn ze, als onze luisteraars ze aanvragen. Daarom: een week lang Platenbonanza XXL! Een wild westen van heerlijke muziek, waarbij de vergeten plaatjes en onderschatte klassiekers je om de oren vliegen.

Wacht niet langer. Schiet nu je plaat in!

Jouw Naam(*)
Please let us know your name.

Leeftijd
Invalid Input

Telefoonnummer(*)
Invalid Input

Jouw Email(*)
Please let us know your email address.

Jouw plaat(*)
Please write a subject for your message.

Motivatie(*)
Please let us know your message.

Verstuur

Platenbonanza XXL
Van za. 18 maart 6.00 uur
Tot vr. 24 maart 24.00 uur
#PlatenbonanzaXXL #NPORadio2




Laat een reactie achter




Plaats reactie



206 Reacties





Geschreven door:   Lilliana 9 uur geleden

Excellent post. Keep posting such kind of information on your
blog. Im really impressed by your blog.
Hello there, You have performed an excellent job.
I'll definitely digg it and individually suggest to my friends.

I am sure they will be benefited from this website.


my web-site adult toys: https://shadwan56.tumblr.com


Geschreven door:   Aidan 3 dagen geleden - 08:12 uur

I'm impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's
both equally educative and entertaining, and let me tell you, you have hit the nail on the head.
The issue is an issue that too few folks are speaking intelligently about.
Now i'm very happy I came across this during my search for something regarding this.


Also visit my blog post - manicure: http://shabsheer.mihanblog.com/post/733


Geschreven door:   Frank Raaphorst 17 april 2017 - 21:28 uur

Weet iemand hoe dat Nederlands (lijkt Limburgs) nummer heet, het lijkt een beetje op Short Skirts Long Jacket van Cake.


Geschreven door:   hans 25 maart 2017 - 01:33 uur

Dit was echt super geslaagd! Zo leuk om veel oude vergeten tracks terug te horen. Zo teleurgesteld als ik was met de laatste editie van Serious Request waar de standaard playlist werd gedraaid en verpakt werd als "request". Dit is echt 1000 keer leuker, dus blijf hier aub mee doorgaan! Hulde!


Geschreven door:   Daniel Huynh 24 maart 2017 - 23:44 uur

De hele week lekker genieten met de Platenbonanza XXL. Bij deze muziekweek kun je je favoriete platen aanvragen. Ik vind het heel leuk dan de Top 2000.


Geschreven door:   Janneke 24 maart 2017 - 20:49 uur

Wat een heerlijke week vol met prachtige muziek. Nummers die ik vergeten ben maar die geweldig zijn om weer eens te horen. Wat heeft Nederland een goede muzieksmaak! Ik vind deze muziekweek leuker dan de top 2000!


Geschreven door:   Jos Nikkelen 24 maart 2017 - 19:17 uur

Heerlijk genoten van jullie.
Nog even afmaken met va dik hout - dichterbij
En ik ben gelukkig


Geschreven door:   Riet Schuivens 24 maart 2017 - 16:04 uur

Gewoon genieten die Platenbonanza XXL. Van mij mocht het wel wat langer duren. Bedankt.


Geschreven door:   Ineke 24 maart 2017 - 15:57 uur

Een beetje het Top2000 gevoel, die platenbonanza XXL. Gewoon genieten.


Geschreven door:   Antiliaanse toerist 24 maart 2017 - 13:58 uur

my family is comprised of marines. I do not think they would take kindly to you using the military to threaten and intimidate someone especially over the internet. Not only that, but technically if me or whomever wanted to they could call the police right now because what you just said constitutes a death threat. I don't know who you are and I don't care too. However you would be wise to watch your words. This is friendly advice from a stranger. Two wrongs don't make a right and threatening someones life is against the law. I've taken the liberty of reporting you. Have a nice day.


Geschreven door:   Lotus 24 maart 2017 - 13:13 uur

Waarom is mijn liedje niet geweest


Geschreven door:   raar kind 24 maart 2017 - 13:13 uur

hey nke iculo ezinhle lapha


Geschreven door:   Coen Keesom 24 maart 2017 - 13:11 uur

please doe boef-habiba


Geschreven door:   tom 24 maart 2017 - 13:11 uur

hi


Geschreven door:   Chinese Toerist 24 maart 2017 - 13:11 uur

大家好


Geschreven door:   klompenkop 24 maart 2017 - 13:10 uur

lang leve klompen!! En Lekkere nummers hier


Geschreven door:   Agrarier v/d buurt 24 maart 2017 - 13:10 uur

Ik hou van spitskool


Geschreven door:   ik ga stuk 24 maart 2017 - 13:10 uur

zzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz zzzzzz


Geschreven door:   Finland 24 maart 2017 - 13:08 uur

hei kaikille


Geschreven door:   Cerial Killer 24 maart 2017 - 13:08 uur

I'm a cerial killer, nom nom nom


Geschreven door:   Rob de B. 24 maart 2017 - 13:08 uur

Hallo mn jongens


Geschreven door:   DieEneKaas 24 maart 2017 - 13:07 uur

Kaas is best lekker


Geschreven door:   francis 24 maart 2017 - 13:07 uur

bonjour


Geschreven door:   Maiskolf 24 maart 2017 - 13:06 uur

Mais is lekker


Geschreven door:   ijuhcns 24 maart 2017 - 13:06 uur

EIFJDNCMXKJIDUH FRYGDCBSXUH


Geschreven door:   Coen Keesom 24 maart 2017 - 13:06 uur

boef- Habiba


Geschreven door:   Coen Keesom 24 maart 2017 - 13:06 uur

Boef - Habiba


Geschreven door:   Grandpa Rome 24 maart 2017 - 13:05 uur

Ciao Bella~


Geschreven door:   John het platenkanon 24 maart 2017 - 13:00 uur

Lekkere plaatjes hoor!


Geschreven door:   Sophie H 24 maart 2017 - 12:58 uur

Dit is zo leuk, helemaal om weddenschapjes te doen wie z'n nummer als eerst op de radio komt!


Geschreven door:   Harrie 24 maart 2017 - 12:48 uur

Hij pompt lekker


Geschreven door:   Manon 24 maart 2017 - 12:45 uur

En net als je denkt dat het erger kan draaien ze dit kk nummer, ben blij als deze onzin allemaal voorbij is! Veronica4life!


Geschreven door:   Erik-Jan Bogaard 24 maart 2017 - 12:44 uur

Platenbonanza XXL moet vaker worden herhaald; geweldig dat de luisteraars hierin kunnen participeren. Dit voorkomt dat sommige nieuwe nummers op dezelfde dag worden herhaald.
Een genot om oude nummers weer te horen en dat de hele dag lang.
Voortzetten zo!


Geschreven door:   britt 24 maart 2017 - 12:41 uur

=w=


Geschreven door:   Marit 24 maart 2017 - 12:38 uur

Meow


Geschreven door:   Bamibal 24 maart 2017 - 11:27 uur

Verkeerd verbonden... wat the fuck is dit voor stoorzender


Geschreven door:   Esther Postuma 24 maart 2017 - 11:02 uur

Aan het genieten in Noorwegen.
Bedankt voor alle mooie muziek


Geschreven door:   Wubbo jansen 24 maart 2017 - 10:47 uur

Wat een klote week! Alleen maar kut muziek hiero!
Al mijn aanvragen van de tafel geveegd gvd terug naar het oude npo 2!


Geschreven door:   Huig Hoek 24 maart 2017 - 08:36 uur

Wat een fantastische week! Zoals Gerard vanmorgen al zei: moeten we vaker doen!


Geschreven door:   jeanet stel 24 maart 2017 - 08:28 uur

leuke week. een oud recept in een nieuw jasje. mag van mij wel een jaarlijks feestje worden . in de lenteweek.


Geschreven door:   Frits westenbrink 24 maart 2017 - 08:16 uur

Lekker hoor Xxl!..zonder te slijmen was niet zo van de radio..altijd zelfde nummers dag in dag uit...maar radio 2 ben er weg van!..maar wel op werkdagen en in de schuur...ghehe


Geschreven door:   Johan 24 maart 2017 - 06:03 uur

Dit is een geweldige week al deze oude muziek ga zo door tot het gaatje
Gr. Johan


Geschreven door:   Ernest Kamlade 24 maart 2017 - 04:55 uur

Fantastisch wat je voor elkaar hebt gekregen Rob. Ik weet dat je al jaren voor kwaliteit gaat op de zender en heb na het lezen van 'mannetjes van de radio' alleen maar meer bewondering voor je. Een fijn programma met goeie muziek wn een dj die tegen de stroom inzwemt. Prachtig dat we na al die jaren we nu een week lang van eigenlijk jouw concept kunnen genieten!!!


Geschreven door:   Aiven 24 maart 2017 - 00:05 uur

Volgens mij ben ik de enige hier die een nummer van Lana Del Rey - West Coast of Freak probeer aan te vragen. Zo jammer dat deze prachtige zangeres nooit op de radio wordt gedraaid.


Geschreven door:   Ingrid 24 maart 2017 - 00:02 uur

(Bijna) dagelijks geniet ik van de platenBonanza. De muziekkeuze van luisteraars, gecombineerd met de vrolijke én en passant deskundige presentatie van Rob en Caroline/Caroli en/Karolien/Kar oline maken mijn dag (zo nodig) goed. Maar pas met de XXL-versie krijg ik besef van ons collectieve geheugen van mooie, leuke, gekke, interessante muziek. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
Zullen we om de week zo'n Bonanza doen?


Geschreven door:   Jaap van Dalen 23 maart 2017 - 23:56 uur

Schitterend nummer Sgt Peppers.Steengo ed album ook trouwens.


Geschreven door:   Schoenendoosje 23 maart 2017 - 23:08 uur

Waarom wordt Megadeth nooit op radio 2 gedraaid? Vroeger toen dat oldish jare 80 nummer nog gedraaid werd had de gemiddelde Nederlander minder vaak last van het ma3seb symptoom. Tegenwoordig komt er alleen nog Duitse muziek op npo radio 2. Allemaal leuk en aardig maar wij willen graag ook ons eigen muziek horen. Onderzoek heeft aangetoond dat nummers als Born to be alive - Da village people de mens veel gelukkiger maakt en daardoor ook symptomen van ma3seb wegnemen. Ik hoop dat jullie iets doen met mijn reactie! :)


Geschreven door:   Doosje 23 maart 2017 - 22:41 uur

zal dan nu eindelijk Megadeth op radio 2 gedraaid worden ???


Geschreven door:   Piet verdiet 23 maart 2017 - 18:22 uur

Het valt me op dat het alleen duitste muziek is! :)
Graag zou ik bij deze dj adolf aan willen vragen!


Geschreven door:   Simone Kerkdijk 23 maart 2017 - 16:59 uur

PLATENBONANZA.. . tic tac too, ´UND WARUMMMMM´?
Mooie Duitse plaat!
Liefs uit Spanje, Simone


Geschreven door:   Tarzan 23 maart 2017 - 15:54 uur

U jelly?


Geschreven door:   André de Looff 23 maart 2017 - 15:46 uur

Natuurlijk kun je niet verwachten dat aan elk verzoekje kan worden voldaan, die van mij maakt ook weinig kans. Maar proberen staat vrij. En zoniet, dan leg ik me daarbij neer. Als ik zo andere reacties door kijk, blijkt niet idereen dat te kunnen... jammer. Maar om je nou zo grof en respectloos op deze app te uiten, vind ik buiten elke proportie. Ga dat lekker in je eigen 'vriendengroep' doen op Facebook of zo, en laat verder hier iedereen in z'n waarde. Of denk even na voordat je al je lichtgeraakte emoties eruit knalt. Je bent nou eenmaal niet de enige hier. Nergens trouwens...


Geschreven door:   malaria mug 23 maart 2017 - 15:30 uur

hayek malaria mug


Geschreven door:   Malariamug 4.20-69 23 maart 2017 - 14:38 uur

Due to extensive research done by the University of Pittsburgh, diamond has been confirmed as the hardest metal known to man. The research is as follows. Pocket-protecte d scientists built a wall of iron and crashed a diamond car into it at 400 miles per hour, and the car was unharmed. They then built a wall out of diamond and crashed a car made of iron moving at 400 miles an hour into the wall, and the wall came out fine. They then crashed a diamond car made of 400 miles per hour into a wall, and there were no survivors. They crashed 400 miles per hour into a diamond traveling at iron car. Western New York was powerless for hours. They rammed a wall of metal into a 400 mile per hour made of diamond, and the resulting explosion shifted the earth's orbit 400 million miles away from the sun, saving the earth from a meteor the size of a small Washington suburb that was hurtling towards mid-western Prussia at 400 billion miles per hour. They shot a diamond made of iron at a car moving at 400 walls per hour, and as a result caused two wayward airplanes to lose track of their bearings. They spun 400 miles at diamond into iron per wall. The results were inconclusive. Finally, they placed 400 diamonds per hour in front of a car made of wall traveling at miles per iron, and the result proved without a doubt that diamonds were the hardest metal of all time, if not just the hardest metal known to man.


Geschreven door:   U 23 maart 2017 - 13:59 uur

Uuuuuu


Geschreven door:   Malariamug 2.0 23 maart 2017 - 13:58 uur

@malariamug What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.


Geschreven door:   DeVliegendeMalaria 23 maart 2017 - 13:53 uur

Het lijkt er op alsof jullie Born to be alive - Patrick Hernandes expres niet draaien! Je zou zeggen dat het nummer perfect in de Nederlandse cultuur past en dat jullie hem daarom juist willen draaien!!
Mijn broeders (Sjaak Tikkelkaak, Sjaak Slingerkaak, Herman de Kerstman & Eddepoes) zijn zeer teleurgesteld. We luisteren al 18 jaar trouw naar NPO radio 2 en het enige wat we er voor terug krijgen is een kop die onfire is. Als jullie wisten hoe heet ons hoofd is zouden jullie het nummer al lang gedraaid hebben. Zoals Sjaak Tikkelkaak eerder zei zitten we in cafè de knallende knuppel. De eigenaar van het cafè denkt dat het niet goed met ons gaat komen als het nummer niet snel gedraaid wordt!


Geschreven door:   Ma3seb 23 maart 2017 - 13:46 uur

Malaria mug is not real . It 's a hoax , made for us to believe that Britain moved over their criminals to someplace . In reality , all these criminals were loaded off the ships into the waters , drowning before they could see land ever again .

It 's a covrup for one of the greatest mass murders in history , made by one of the most prominent empires . Australia does not exist . All things you call " proof " are actually well fabricated lies and documents made by the leading governments of the world . Your Australian friends ? They 're all actors and computer generated personas , part of the plot to trick the world .

If you think you 've ever been to Australia , you 're terribly wrong . The plane pilots are all in on this , and have in all actuality only flown you to islands close nearby - or in some cases , parts of South America , where they have cleared space and hired actors to act out as real Australians . Australia is one of the biggest hoaxes ever created , and you have all been tricked .

Join the movement today , and make it known that they have been deceived . Make it known , that this has all just been a cover - up . The things these " Australian " says to be doing , all these swear words and actions based on alcoholism , MDMA and bad decisions , are all ways to distract you from the ugly truth that is one of the greatest genocides in history . 162,000 people was said to have been transported to this imaginary land during mere 80 years , and they are all long dead by now . They never reached that promised land . Tell the truth . Stand up for what is right . Make sure to spread the world Australia is not real , it 's a codeword for the cold blooded murder of more than a hundred thousand people , and it is not okay . We will not , accept this . Stand up for the ones who died . Let it be known , that Australia does not exist


Geschreven door:   DeVliegendeHollander 23 maart 2017 - 13:43 uur

U Malaria mug


Geschreven door:   Hosseljongen 23 maart 2017 - 13:38 uur

Wat een malaria muziek hier niet best


Geschreven door:   malaria mug 23 maart 2017 - 13:30 uur

je dikke moeder


Geschreven door:   Sjaakkkkaak 23 maart 2017 - 09:46 uur

Australia is not real . It 's a hoax , made for us to believe that Britain moved over their criminals to someplace . In reality , all these criminals were loaded off the ships into the waters , drowning before they could see land ever again .

It 's a coverup for one of the greatest mass murders in history , made by one of the most prominent empires . Australia does not exist . All things you call " proof " are actually well fabricated lies and documents made by the leading governments of the world . Your Australian friends ? They 're all actors and computer generated personas , part of the plot to trick the world .

If you think you 've ever been to Australia , you 're terribly wrong . The plane pilots are all in on this , and have in all actuality only flown you to islands close nearby - or in some cases , parts of South America , where they have cleared space and hired actors to act out as real Australians . Australia is one of the biggest hoaxes ever created , and you have all been tricked .

Join the movement today , and make it known that they have been deceived . Make it known , that this has all just been a cover - up . The things these " Australian " says to be doing , all these swear words and actions based on alcoholism , MDMA and bad decisions , are all ways to distract you from the ugly truth that is one of the greatest genocides in history . 162,000 people was said to have been transported to this imaginary land during mere 80 years , and they are all long dead by now . They never reached that promised land . Tell the truth . Stand up for what is right . Make sure to spread the world Australia is not real , it 's a codeword for the cold blooded murder of more than a hundred thousand people , and it is not okay . We will not , accept this . Stand up for the ones who died . Let it be known , that Australia does not exist


Geschreven door:   U 23 maart 2017 - 09:20 uur

HELLO AM 48 YEAR MAN FROM SOMALIA. SORRY FOR BAD ENGLAND. I SELLED MY WIFE FOR INTERNET CONNECTION FOR PLAY "runscap" AND I WANT TO GET LOTS OF KARMA I PLAY WITH 400 PING ON BRAZIL SERVER AND I AM LEVEL 73 ALREADY PLS NO COPY PASTE MY STORY


Geschreven door:   Johan 23 maart 2017 - 05:29 uur

Prachtig deze week al deze oud en nieuwe muziek en is inderdaad net zo mooi als top 2000.


Geschreven door:   BEEGEESFAN999 23 maart 2017 - 00:25 uur

Vind jullie bij radio 2 NPO net een stel kleine kinderen om muziek van de Bee Gees niet te draaien
Barry Gibb zijn laatste album "In the Now"is bij jullie niet te horen
Wat hebben deze getallenteerde in de muziekwereld jullie aangedaan dat jullie tot deze idioterie zijn gekomen ?
hiermee schoppen jullie heel veel fans tegen het zere been en wij zullen radio 2 NPO dus niet meer opzetten
10 GOLD - Veronica en veel andere omroepen draaien hun platen gelukkig nog dus hebben wij de publieke omroep helemaal niet nodig.

Een zeer boze Bee Gees fan.


Geschreven door:   Simon Paulis 22 maart 2017 - 23:28 uur

Ook in België luisteren we graag!


Geschreven door:   Anny 22 maart 2017 - 23:00 uur

Geweldig, goede gevarieerde muziek.
Als jullie niet meer weten wat te laten horen'.
"Dear Marie" van John Mayer.


Geschreven door:   Koud broodje 22 maart 2017 - 18:22 uur

Hele magische en duistere platen!


Geschreven door:   Josylvio 22 maart 2017 - 17:54 uur

Mijn kop is onfire! Vandaar die ma3seb ma3seb


Geschreven door:   Mula B de plusser 22 maart 2017 - 17:14 uur

Het is weer feest geblazen met de PlatenBonanza XXL. Wat heerlijk om dit te mogen luisteren onder het genot van een groene knuppel! Of zoals ze het in cafè de knallende knuppel zeggen; met een groene knuppel in de mik ontdek je je ware ik. #titom


Geschreven door:   Kerrie soep 22 maart 2017 - 16:39 uur

Zou zeer graag Josylvio - oost west Willen horen!


Geschreven door:   Hydroboys 22 maart 2017 - 16:37 uur

Hydroboys - Purple green Omdat ze tantoe hard zijn!


Geschreven door:   Jaap van Dalen 22 maart 2017 - 16:37 uur

Een geweldige week is dit met de PlatenBonanza. Wat een genot om dit te mogen beluisteren.Het lijkt de Top 2000 wel wel met zoveel variatie in muziek.Wat een topnummers komen er weer voorbij elke dag.


Geschreven door:   Arend 22 maart 2017 - 16:36 uur

Wat zijn dit allemaal voor vreemde reacties...

Als verzoek nummer zou ik graag mula b - cocaina


Geschreven door:   Sonja 22 maart 2017 - 16:36 uur

Leuk Platenbonaza XXL. Ik geniet ervan !


Geschreven door:   Pieter 22 maart 2017 - 16:20 uur

Steek aan dat ding!


Geschreven door:   The Legend27 22 maart 2017 - 16:18 uur

Het lijkt er op alsof jullie Born to be alive - Patrick Hernandes expres niet draaien! Je zou zeggen dat het nummer perfect in de Nederlandse cultuur past en dat jullie hem daarom juist willen draaien!!
Mijn broeders (Sjaak Tikkelkaak, Sjaak Slingerkaak, Herman de Kerstman & Eddepoes) zijn zeer teleurgesteld. We luisteren al 18 jaar trouw naar NPO radio 2 en het enige wat we er voor terug krijgen is een kop die onfire is. Als jullie wisten hoe heet ons hoofd is zouden jullie het nummer al lang gedraaid hebben. Zoals Sjaak Tikkelkaak eerder zei zitten we in cafè de knallende knuppel. De eigenaar van het cafè denkt dat het niet goed met ons gaat komen als het nummer niet snel gedraaid wordt!


Geschreven door:   Francien 22 maart 2017 - 16:16 uur

Platenbonanza veel leuker dan de top 2000.
Nu hoor je liedjes die bijna of nooit meer gedraaid worden.
Die je bijna vergeten was en nu weer vlot meezingt.


Geschreven door:   Michael van Gerwen 22 maart 2017 - 16:06 uur

Dat moment wanneer je kk droeloe bent en ibahesj vraagt om blaastest.


Geschreven door:   U 22 maart 2017 - 16:02 uur

Dit is mijn ding, dit is het leven. Drank voor altijd een kater voor even!


Geschreven door:   U 22 maart 2017 - 16:02 uur

Hebben we genoten van de drank? Oja zeker!


Geschreven door:   U 22 maart 2017 - 16:01 uur

U


Geschreven door:   Bier drinkn 22 maart 2017 - 16:00 uur

Zit hier lekker groene knuppels weg te tikken met de jongens. De lady zei net dat ze koude handen heeft dus ze kan nu mooi mn bier vast houden. #titom


Geschreven door:   Sjaak tikkelkaak 22 maart 2017 - 15:57 uur

Hoe liekt dat gvd met born to be alive! Mijn broer sjaak slingerkaak en zijn matko's piet verdiet, klaas helaas, herman de kerstman etc etc hebben allemaal born to be alive van de village people aangevraagd we zitten hier gvd met zn allen in de cafe de knallende kk knuppel, het duurt niet lang voordat die radio hier door t cafe vliegt we krijgen allemaal ma3seb van die kut muziek die word gedraaid!


Geschreven door:   Danëlle van de Grift 22 maart 2017 - 15:57 uur

Hoe en waar kan ik zien of mijn aangevraagde plaat gedraaid wordt???

Ik vind het heeeeeeeeeerlij ke radio deze week


Geschreven door:   Jan bierkan 22 maart 2017 - 15:25 uur

Ik en mijn bradda's (Barrie bunzing, Sjaakslingerkaa k, Hermandekerstma n, Klaas helaas, Eddepoes, Piet verdriet, John het platenkanon, Barrie badpak & Manon beton) Willen graag Born to be alive - Patrick hernandes horen. We zitten met zijn allen in cafè de knallende knuppel en we gaan weer helemaal uit de koekepan!


Geschreven door:   Piet 22 maart 2017 - 15:25 uur

Dit is democratie radio van alles wat
Mooi


Geschreven door:   U 22 maart 2017 - 15:16 uur

Drink verantwoord, verspil geen bier!


Geschreven door:   Henk jan 22 maart 2017 - 14:56 uur

@Barrie Bunzing Waar zat je met je hoofd toen je zei dat born to be alive van da village people is, het nummer is van patrick hernandes klootviool.


Geschreven door:   Barrie bunzing 22 maart 2017 - 14:47 uur

Lekker groene knuppels tanken in cafè de knallende knuppel. Radio 2 staat uiteraard op vol vermogen! Als verzoek nummer zou ik graag Born to be alive - Da village people willen horen. Het is echt een super goed nummer en heb hem deze week al meerdere keren aangevraagd. Helaas heb ik het nummer nog niet gehoord maar daar gaat vast verandering in komen! #voorgoud


Geschreven door:   Harold Bloempit 22 maart 2017 - 13:49 uur

Ik heb vanmiddag een afspraak met een argentijn en wat moet ik nou zonder Born to be alive - patrick hernandes? Zou dit nummer zeer graag willen horen!


Geschreven door:   Joyce 22 maart 2017 - 13:05 uur

Is de radio deze week van ons?

Ik heb al tig-keer via het formulier, hier en via de App Tom Chaplin aangevraagd.
Nul op mijn vele requests.
Tom wordt gewoon nooit gedraaid op 2. Beslist onterecht!

Ik kijk regelmatig ook naar de playlist voor tijden dat ik weg ben van de radio.


Geschreven door:   Barry badpak 22 maart 2017 - 13:00 uur

Even de kater wat te drinken geven. Krijg gelijk ma3seb van al die nummers. Snel weer terug naar het oude npo radio 2 programma!


Geschreven door:   ali 22 maart 2017 - 12:57 uur

ik wil graag boef - habiba horen want hij gaat viral


Geschreven door:   Eddepoes 22 maart 2017 - 12:56 uur

Serbian empire 1350


Geschreven door:   Harold bloempit 22 maart 2017 - 12:56 uur

Vreselijk al die nummers door elkaar! Doe mij maar weer zoals het altijd was gutdumme


Geschreven door:   Feyenoord 22 maart 2017 - 12:53 uur

Het kan vriezen het kan dooien maar met bier hoor je niet te gooien.


Geschreven door:   Klaashelaas 22 maart 2017 - 12:53 uur

Waar blijft mula b ft sjaakslingerkaa k


Geschreven door:   Zender obama 22 maart 2017 - 12:50 uur

Eem wat groene knuppels van de dop verlossen tijdens de tour of duty #Titom


Geschreven door:   U 22 maart 2017 - 12:50 uur

U malaria


Geschreven door:   Marja Boekhout 22 maart 2017 - 12:49 uur

Heerlijk al die verschillende muziek!!!! Love it. Zou altijd zo mogen zijn van mij.


Geschreven door:   malaria mug 22 maart 2017 - 12:46 uur

dikke malaria hier


Geschreven door:   Dennis bergkamp 22 maart 2017 - 12:38 uur

Ik heb ineens zo'n gevoel dat het 2-1 gaat worden. Dennis Bergkamp Dennis Bergkamp DENNIS BERGKAMP OOOHOO!!


Geschreven door:   Mula b & Louivos 22 maart 2017 - 12:36 uur

Plus


Geschreven door:   josylvio 22 maart 2017 - 12:06 uur

Mijn kop is onfire!!!


Geschreven door:   Born 2 be alive 22 maart 2017 - 11:28 uur

Da village people


Geschreven door:   Sjaakkkkaak 22 maart 2017 - 11:27 uur

U


Geschreven door:   Die ene hond 22 maart 2017 - 11:27 uur

M


Geschreven door:   Sjaak slingerkaak 22 maart 2017 - 11:17 uur

Hoe liekt het met dat nummer?


Geschreven door:   Die ene hond 22 maart 2017 - 11:11 uur

Woef


Geschreven door:   Annemiek 22 maart 2017 - 11:06 uur

Dit mag van mij wel langer dan een week duren!


Geschreven door:   Die Ene Kat 22 maart 2017 - 10:42 uur

Meow


Geschreven door:   Joyce 22 maart 2017 - 10:28 uur

Wat een mooie muziek allemaal. Zo laat ik mijn radio wel op NPO2 staan en ga niet naar Arrow Ckassic Rock


Geschreven door:   Joyce 22 maart 2017 - 10:25 uur

Wat een mooie muziek all


Geschreven door:   Harry 22 maart 2017 - 10:06 uur

Een hele lijst vergeten muziek.
Geweldig om te horen


Geschreven door:   Björn Smit 22 maart 2017 - 10:01 uur

Ik wil graag het nummer 'Party in the U.S.A' horen omdat ik met mijn klas het over de U.S.A hebben met aardrijkskunde.


Geschreven door:   Britt de vré 22 maart 2017 - 09:57 uur

Zou graag mijn nummer willen horen. Het gaat namelijk om een wedstrijdje met de hele klas =w=


Geschreven door:   Meike 22 maart 2017 - 09:56 uur

Wat Rianne zegt ! De verjonging die Radio2 heeft ingezet is echt een verkeerde keus geweest. Dit is hoe Radio2 hoort te zijn. Minder dance en meer 'vergeten' plaatjes. Stel jullie playlists af op wat er in deze week gedraaid is !


Geschreven door:   Marit 22 maart 2017 - 09:52 uur

Laat gewoon mijn nummer(s) horen en ik ben blij.


Geschreven door:   Kick Snoek 22 maart 2017 - 09:50 uur

bad and boujee, ik zit nu in de klas en het lijkt me zo gaaf om dit liedje te laten horen aan de hele klas.


Geschreven door:   viggo 22 maart 2017 - 09:49 uur

het liedje habiba van boef
we willen met de hele klas zoveel mogelijk liedjes hebben


Geschreven door:   Lotus 22 maart 2017 - 09:43 uur

Andre Hazes - Geef me je angst


Geschreven door:   Rianne 22 maart 2017 - 09:22 uur

Je hoort gewoon dat er andere muziek gedraaid wordt. De muziekkeuze van de luisteraars is écht anders dan die van de deejays. Dus deejays luister naar de luisteraars! !!!@!!!!!!@!!!! !!!!


Geschreven door:   Froukje van Rooij Ku 22 maart 2017 - 08:43 uur

Heerlijk al dat prachtige muziek


Geschreven door:   Nico Reus 22 maart 2017 - 08:38 uur

Wordt tijd dat jullie hem ff draaien kan ik de radio ff opblazen


Geschreven door:   René van Santbergen 22 maart 2017 - 00:45 uur

Dit verdient nu al een herhaling. Geweldig!


Geschreven door:   Conny 21 maart 2017 - 23:41 uur

Geweldig, weer veel oude vertrouwde radio 2 muziek, hopelijk wordt dat vaak herhaald!!!
Bedankt voor deze top week


Geschreven door:   marieke de witt 21 maart 2017 - 21:55 uur

Oh wat word ik blij van de platenbonanza! Heerlijk om al die mooie muziek te horen die ik al zo lang niet meer heb gehoord. Het is een memory lane, terug naar mijn pubertijd, toen ik de nummers van de radio op mijn casettebandjes opnam, gewoon omdat ik ze toen mooi vond. Nu word ik er weer blij van. Het is ook terug naar mijn studententijd in de jaren negentig. En de platenbonanza is ook kennismaken met muziek die ik nog niet kende. Willen jullie dit alsjeblieft vaker doen?!


Geschreven door:   Guy Verbruggen 21 maart 2017 - 21:35 uur

Het is een keigoed programma ik heb ze tot nu toe allemaal beluisterde en vindt het een zeer goed initiatief. Maar ik kan het alleen maar beluisteren via de podcast ik hoop dat er deze lange uizending er ook opkomt.groetjes


Geschreven door:   Jerry de Lange 21 maart 2017 - 20:48 uur

Dit moet jaarlijks terug komen!!!
Net als de top 2000
Geweldig initiatief.
Ga zo door


Geschreven door:   Teus vd kuijlen 21 maart 2017 - 18:29 uur

zinatra met hard to explane willen schijn baar maar niet draaien bij radio 2 ik vraag hem meerdere keren per dag aan, verder een leuke actie.


Geschreven door:   Hans Wiekamp 21 maart 2017 - 18:21 uur

Wat een prachtig initiatief deze xxl platen bonanza. Wat een fastmatische,vo oral vergeten nummers komen voorbij op radio 2. Zoals ik het nummer van Bush had aangevraagd. Glycerine. Dit moet iederen horen die het niet kent. Wat een feest en vooral verslavend. Top !


Geschreven door:   Olaf Roeten 21 maart 2017 - 18:01 uur

Wauw, wat een toonbeeld van herkenning, al die minder populaire maar gave nummers uit een dichtbij en verder verleden. Feest!!


Geschreven door:   Paula 21 maart 2017 - 17:17 uur

Duet van CLIFF & ELVIS aangevraagd
Een rockin' beauty: Blue Suède Shoes. Ik ben benieuwd of we dit gaan horen deze rockin' good week.


Geschreven door:   V Bender 21 maart 2017 - 15:51 uur

Bebe Rexha - I Got You Is een heerlijk nummer ik denk dat het een zomer hit wordt.


Geschreven door:   Gineke Klein Hazebro 21 maart 2017 - 15:18 uur

Heeeeeeeeeeeeee rlijk..... al die nummers, die te weinig gedraaid worden!!!! Geweldig. En ik hoop toch nog op tijd achter de naam van de Nederlandse band te komen.... en de naam van het liedje... dat ik toch nodig moet aanvragen!!!!! Ik hoop dat het me lukt.

Succes met deze geweldige week!!!!


Geschreven door:   Monique 21 maart 2017 - 15:13 uur

De week schiet voorbij met deze heerlijke verzoekplaten. Wat hebben de luisteraars van Radio 2 eigenlijk een goede smaak zeg! En Rob Stenders is natuurlijk ook een mooie man.


Geschreven door:   Eric Buijs 21 maart 2017 - 15:00 uur

Fijn om vergeten hits te horen. Zo maak je een week wel heel kort.


Geschreven door:   Corry 21 maart 2017 - 13:48 uur

Wat een heerlijke muziek, Volop genieten!


Geschreven door:   Joyce 21 maart 2017 - 13:44 uur

Wat een mooie nummers allemaal! Eens wat meer variatie dan normaal..lijkt een beetje op Top2000.

Solid Gold van Tom Chaplin (Keane zanger) en JONES is erg mooi.

Ultime liefdesverklari ng van Tom aan zijn vrouw Natalie na erg moeilijke tijd voor beiden.
Staat ook op solo cd The Wave maar ik vind deze net uitgekomen versie erg mooi!


Geschreven door:   Elly Kisters 21 maart 2017 - 12:37 uur

Wat een goed idee, deze platenbonanza XXL , zo hoor je nog een wat.
Luister altijd naar radio 2, de perfecte mix van nieuws en muziek. En jullie laten goede muziek horen, voor elk wat wils.
Ga zo door, maar niet te veel door de muziek heen praten, draai dan maar een nummer minder, het is zonde als je het hele nummer niet kan horen, Verder alle lof, ik geniet elke dag. Ga zo door jongens. Groetjes. Elly Kisters


Geschreven door:   Edwin Krukkert 21 maart 2017 - 10:50 uur

goede zender die ik meestal beluister


Geschreven door:   Leonard 21 maart 2017 - 10:14 uur

Mooi initiatief van Radio 2, zou vaker moeten kunnen !


Geschreven door:   Tijs wennekers 21 maart 2017 - 08:51 uur

Ik wil graag Bruno mars graag


Geschreven door:   Ian Roeloffs 21 maart 2017 - 05:48 uur

Dank je wel J P en Wiesje. Electronic, met Disappointed! Ècht tòp! Groetjes van Ian Roeloffs in Arnhem!


Geschreven door:   cor verbeek 21 maart 2017 - 00:19 uur

Leuke week verzoekjes draaijen ik luister als je mij plaat draait tussen 15:30 en 16:00 uur op radio 2 ben ik blij.


Geschreven door:   Sandrina Meier 20 maart 2017 - 22:31 uur

Ik heb het nummer van The Korgis, Everybody's got to learn sometime' aangevraagd. Het eerste single'tje wat ik heb gekocht en dat lijkt mij een goede reden om het te laten horen. En daar hoop ik op.


Geschreven door:   Klaas van Dijk 20 maart 2017 - 21:07 uur

Never too old- John Cougar Mellencamp
Hoe jong als je ook bent.....


Geschreven door:   Klaas 20 maart 2017 - 21:06 uur

Helaas hoor ik veel te weinig Status Quo lijkt wel of de radio zenders ze boycotten meer als 125 miljoen platen verkocht maar helaas in Nederland bijna niet meer gedraaid ..Jammer


Geschreven door:   Klaas van Dijk 20 maart 2017 - 20:57 uur

David Bowie & Eddie Vedder-Comforta ble Numb op het moment dat we rustig op de bank lounchend luisterend naar de Platenbonanza, wat een geweldige uitvinding !


Geschreven door:   Damir 20 maart 2017 - 20:20 uur

De Platenbonanza XXL. Lekkerder dan de frikadel!


Geschreven door:   Ria Brekelmans 20 maart 2017 - 16:55 uur

Wat 'n geweldige muziek word er gedraaid. Ik heb Changes van Yes aangevraagd. Het album 90125 uit 1983 waarop de song staat, heb ik grijsgedraaid! Waarom ik gekozen heb voor Changes? Toen ik destijds het intro hoorde dacht ik: wat is dit voor futuristische muziek. Was niet gelijk enthousiast. Maar verder in de song als de zang van Jon Anderson en de instrumenten van de overige bandleden met elkaar samenvloeien, valt alles op zijn plaats. Ik krijg er een soort hemels gevoel bij. Het is een cadeautje voor de luisteraar en mag deze week niet ontbreken. Changes van Yes; een schot in de roos...


Geschreven door:   Rob Rappa 20 maart 2017 - 16:48 uur

ha mannen van het goede leven
zulke muziek wordt niet meer gedraaid, dat is toch jammer
ook hoor ik geen muziek van bijvoorbeeld Alan Parson project! of Eric Clapton en JJ.Gale


Geschreven door:   Cindy Schouenberg 20 maart 2017 - 15:40 uur

Van de muziek van Earth Wind & Fire wordt de wereld een beetje mooier. En dan met name het nummer In the Stone...


Geschreven door:   tjepko 20 maart 2017 - 15:23 uur

ha die rob en carolien is een heeeeeel goede set de platen bonanza dus als jullie get off willen draaien is dat helemaal tof


Geschreven door:   Paula de Rooij 20 maart 2017 - 14:33 uur

Willen jullie ook Cliff Richard weer horen op radio 2???
Hij wordt al jaren geboycot, wat zeer onterecht is omdat de man bij de iconen van de popmuziek hoort (John Lennon zei: voor Cliff en The Shadows was er niets waard te beluisteren op de Britse radio)
Hij brengt steeds zijn veelzijdige nieuwe muziek uit. Jammer genoeg weet de radio luisteraar dat echter niet omdat hij niet wordt gedraaid. Afgelopen jaar kwam de geweldige CD Just....Fabulou s Rock 'n' Roll uit, een eerbetoon aan verschillen rock legendes.


Geschreven door:   Greetje Stuiver-Hard 20 maart 2017 - 14:31 uur

Heb gisteren "herontdekt": FAITHFUL van Marvin, Welch & Farrar. Zóó mooi!!! Vind ik een "vergeten" plaat, daarom moeten we dit schoons de luisteraars niet onthouden.
We kwamen van de ene vergeten plaat naar de andere, wat denk je hiervan: SPINNING WHEEL van Blood, Sweat & Tears. Horen we ook nooit meer op de radio en toch heeft deze band met deze muziek een stempel op die tijd gezet!
Samen met Geert (al 43 jaar mijn man) genieten we deze week enorm van alle mooie, vaak wat ondergesneeuwde songs.


Geschreven door:   Ietje Coolen 20 maart 2017 - 13:24 uur

Het zou fantastisch zijn om 'My Melancholy Blues' van Queen eens te horen op de radio.
Deze plaat is een beetje het ondergeschoven kindje van Queen. Het geeft het prachtige pianospel van Freddie weer.


Geschreven door:   Carolina 20 maart 2017 - 12:41 uur

Elke keer dat ik de gelegenheid krijg vraag ik "Shine silently" van Nils Loffgren aan maar mijn vraag wordt helaas nooit gehonoreerd.


Geschreven door:   Marco 20 maart 2017 - 02:34 uur

Heerlijk aan herinneren luisteren en aan het griepen al een poosje. . Maar de platen bonanza maakt het een stuk.drsgelijke r.


Geschreven door:   natascha 19 maart 2017 - 22:03 uur

Nederlands talig mag ook in de XXL platen Bonanza hoop ik

Nick en Simon...Stel niet teveel vragen pak nu mijn hand

Brengt me terug naar dat mijn lieve zoon toen 8 nu 19 van school terug kwam met dit mooie lied
Hij herinnerd het zich niet geeft niet ik wel


Geschreven door:   Margreeth burmann 19 maart 2017 - 20:59 uur

Genieten van deze week.... Nog maar net gestart en is nu al fijn!!
Heb verzoek ingediend voor mijn zoon...!!!
Bel hem morgenochtend voor zijn(mijn) verzoek voor private investigation dire straits... Memories voor ons!!!
Hij onderweg nu voor eigen... Private investigation!! ...Dire straits!!! Moet lukken/kunnen!!
Do it!!!
Ik zal luisteren!!!
Max Burmann- 0615130351
Voor mij dan graag daarna de avond van bouwdewijn de groot!!!


Geschreven door:   Paulkappert 19 maart 2017 - 19:55 uur

Heerlijk die platenbonanza daar krijg ik megaveel energie van


Geschreven door:   Peter9291 19 maart 2017 - 18:51 uur

Leuk deze muziek als shuffle, graag the 5th van exsepsion, fungus, mannen met baarden,


Geschreven door:   Dirk-Jan 19 maart 2017 - 18:27 uur

Deze muziek moet elke dag gedraaid worden op Radio 2 en niet van die Radio 3 - bagger die je altijd hoort. Radio 2 moet weer worden zoals het was!


Geschreven door:   kees van der zwan 19 maart 2017 - 17:32 uur

wat een verkapte top 200 zeg in willekeurige volgorde, maakt niet uit wat je aanvraagt , het moet daar in passen, jammer hoor, fuck bonanza


Geschreven door:   erik 19 maart 2017 - 16:59 uur

Souvenir van OMD, een fantastisch nummer, wat je nooit meer op de radio hoort, geweldig idee de platenbonanza..


Geschreven door:   Joyce 19 maart 2017 - 15:47 uur

I See Fire - Ed Sheeran


Geschreven door:   Yvonne Koopman 19 maart 2017 - 15:23 uur

Ik pleit voor 'Mister Blue' van Rene Klijn.. als dat geen vergeten hit is, dan weet ik het niet meer.


Geschreven door:   Iris 19 maart 2017 - 14:27 uur

Jullie draaiden een supermooi Frans liedje, nog geen 20 minuten geleden! Welke was dat?


Geschreven door:   Robbert Bax 19 maart 2017 - 14:26 uur

Aaliyah - Try Again, Aster Aweke - Yedi Goshi / Angorarulawewoe , Cake - Short Skirt Long Jacket (video version), Tom Clay - What The World Needs Now,
Sam Cooke - Bring It On Home To Me (live), Cornershop - Brimful of Asha, Terence Trent D’Arby - Holding On To You (edit II), Neil Diamond & Brian Wilson Deliriou s Love, Electronic - Get The Message, John Lee Hooker & Zucchero - I Lay Down, Marvin Gaye - Vulnerable (whole album!), Japan - Nightporter, Joy Division - Atmosphere, Jonny Lang - A Quitter Never WIns, Marit Larsen - If A Song Could Get Me You, Ian McNabb - A Little Bit Of Magic, Puff Daddy & Jimmy Page - Come With Me, Reef - Place Your Hands, Tom Robinson Band -Listen To The Radio, Naomi Shelton - Cold World (whole album!), The The - Uncertain Smile, Amy Winehouse - Back To Black...

...oh, and J.J. Cale - Travelling Light (Troubadour) and Roll On (Roll On)!


Geschreven door:   Paulien roelink 19 maart 2017 - 13:45 uur

Goedemiddag Radio 2

Platenbonanza XXL wat een ontzettend goed idee, van deze geweldige radiozender
Ik ga het ook proberen een verzoek van de geweldige band Supertramp
Gezien in 2016 in Care, met het geweldige nummer:Jeopardy
Je hoort het niet vaak daarom eens een verzoek hierom


Geschreven door:   Jeanine 19 maart 2017 - 13:45 uur

So in love with you! Dank je wel!!!! Alles uit mijn handen laten vallen en even heerlijk gedanst en gezongen....als begreep mij hond niet zo goed wat er met het vrouwtje gebeurde!
XXX Jeanine


Geschreven door:   Liesbeth Stein 19 maart 2017 - 13:27 uur

jullie hoeven mij niet te bellen,want deze reactie is voor mij meer dan voldoende.dus vandaar dat jullie me niet hoeven te bellen.


Geschreven door:   Astrid 19 maart 2017 - 12:40 uur

Iets van Michael McDonald, bijvoorbeeld I can let go now.
Heerlijke stem


Geschreven door:   Chris Zaal 19 maart 2017 - 12:31 uur

Morgen 20 maart wordt Dame Vera Lynn 100 jaar, daar kunnen jullie niet omheen natuurlijk dus ik verwacht ieder uur toch minstens wel een plaat van haar te horen.

Vriendelijke groet,Chris Zaal


Geschreven door:   eduard boersen 19 maart 2017 - 12:19 uur

En ver weg in het Saarland, in zuidwest Duitsland luisteren wij ook iedere dag naar npo2. ..
Een beetje "Heimat " hoort erbij. De hollanders maken toch de betere radio programma's


Geschreven door:   Aart Bosch 19 maart 2017 - 12:06 uur

Hoorden van de week bij de Voice Kids een mooi nummer van Jon Bonjovi "Always" werd leuk gezongen maar zou graag de orgineel horen


Geschreven door:   Willem de Jong 19 maart 2017 - 12:06 uur

Top.. platen bonanza hoop dat jullie dit zo vaker mogen doen


Geschreven door:   Joyce Goddijn 19 maart 2017 - 12:03 uur

Tom Chaplin frontman van Keane heeft een geweldig goede stem. Heeft pas geweldig goed concert met nummer solo cd en Keane nummers in Paradiso gegeven. Volgens Paradiso kwam, zag en overwon hij!

Hij wordt echt er totaal genegeerd op de Nederlandserver zenders.


Geschreven door:   Gert dijkstra 19 maart 2017 - 11:54 uur

Jan Willem zou je voor mij Return to fantasy van Uriah heep willen draaien dat is zo een lekker ritmisch nummer van ze.
Misschien wel mooier dan easy living.
Gert


Geschreven door:   Diane van Deursen 19 maart 2017 - 11:49 uur

Ik hoop dat jullie mijn plaat laten horen , dit is een mogelijkheid om de unique stem van Demis weer eens te laten horen op Radio 2.
Heerlijk dat jullie dit programma doen.
My friend the wind...Demis Roussos


Geschreven door:   jan van alebeek 19 maart 2017 - 09:14 uur

het is alsof ik de nummer 1 van de top 2000 moet doorgeven maar dan niet volgens de traditionele verdeling


Geschreven door:   Frans Vlasblom 19 maart 2017 - 08:55 uur

Kom op het is nu al beter dan de TOP 2000 draai aub Tot jij mijn Liefde voelt van Van Dik Hout


Geschreven door:   Ruben van den Berg 19 maart 2017 - 03:50 uur

Ik mis wat variatie in de platenbonanza xxl. Het is aangepast naar de programma's. Ik dacht dat de luisteraar ' de baas' was. Maar ik hoor veel van hetzelfde genre.


Geschreven door:   Marcel 18 maart 2017 - 22:41 uur

Geweldig , krijg je zo weer zin om de dansvloer op te gaan . De hele avond genieten van deze muziek !! Ga zo door .


Geschreven door:   Brenda 18 maart 2017 - 21:21 uur

moeten jullie vaker doen


Geschreven door:   Wilma 18 maart 2017 - 20:08 uur

Genietend op Tenerife naar heerlijke muziek met een hoog - oh ja - gehalte!


Geschreven door:   Wilma 18 maart 2017 - 20:07 uur

Zoals gewoonlijk genieten van heerlijke muziek met vaak een -oh ja gevoel-


Geschreven door:   frans Vlasblom 18 maart 2017 - 18:22 uur

Dit is biujna nog beter dan de Top200


Geschreven door:   Roy van den Brekel 18 maart 2017 - 16:52 uur

Wat een te gekke radio weer. Ik kan mijn 16 jarige zoon verhalen vertellen over mijn herinneringen. Hij leert mij huidige muziek te waarderen. Echt tof.


Geschreven door:   Desiree Lonissen 18 maart 2017 - 15:14 uur

Heerlijk om naar te luisteren zeker op deze druilige dag. Dan gaat de zon van zelf weer schijnen.


Geschreven door:   Paula de Rooij 18 maart 2017 - 15:09 uur

We willen Cliff weer horen op Radio 2!! En hij heeft pas een duet met zijn grote idool Elvis uitgebracht. Blue Suède Shoes rockt als altijd!


Geschreven door:   Riny Brands. 18 maart 2017 - 13:35 uur

Het is zo en zo goed, maar hier krijg je weer een lekker lente gevoel bij.


Geschreven door:   Arij Verhoef 18 maart 2017 - 13:32 uur

Toffe uitzending ga DOOR !!!


Geschreven door:   Peter. 18 maart 2017 - 13:17 uur

Wat een geweldige week weer, ik heb mijn verzoekjes al ingeschoten, hopen dat ze gedraaid gaan worden!!


Geschreven door:   Stefan Steutel 18 maart 2017 - 12:25 uur

fantastisch!!! en ik vind die verhalen tussendoor waarom luisteraars een plaat willen horen eigenlijk wel tof! muziek is toch herinneringen en sommige mensen hebben leuke anekdotes .. ga met nog meer liefde Radio 2 luisteren deze week.. goed bezig!


Geschreven door:   Ria Stolwijk 18 maart 2017 - 12:24 uur

Heerlijk, ik wil ook wel een hele dag vullen hoor !!!


Geschreven door:   Nettie 18 maart 2017 - 11:45 uur

Heerlijk lijkt de top 2000 wel


Geschreven door:   Martin Ruijs 18 maart 2017 - 11:42 uur

Kijk ik ben pas 65 dus een plaat uit mijn jeugd


Geschreven door:   Monique 18 maart 2017 - 10:38 uur

Dat wordt een geweldige Muzikale week. Toch weer dat top 2000 gevoel!!


Geschreven door:   Mary-Ann 18 maart 2017 - 09:37 uur

Jullie maken het weer waar: niet voor niets mijn favoriete radiozender!


Geschreven door:   Wim Schaap 18 maart 2017 - 09:34 uur

prima idee alleen liever niet die eindeloze ouwehoer - verhalen tussen de liedjes door met de aanvrager zoals bijv. vanmorgen (zaterdag dus) het geval was.


Geschreven door:   Alle de Haan 18 maart 2017 - 00:54 uur

heren heerlijk om op deze manier muziek te maken met zijn allen zo sta ik iedere zaterdagavond 100% vinyl te draaien op het internet net als vroeger met mijn oude buizen zender met een el86 buis