Ding dong! Klantenservice!




Prangende vragen beantwoord!

29 juni 2017 15:47

Er komen altijd enorm veel luisteraarsvragen binnen, en hoe kunnen Rob en Caroline die nou beter beantwoorden dan onder het genot van Gin Tonics?


Om deze video te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Om deze video te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.






Oproep


Platenbonanza

Heb je een verzoek voor de Platenbonanza? Zo maak je de meeste kans.

tips & tricks


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



7 Reacties





Geschreven door:   Jolanda Visser 14 maart 2018 - 11:42 uur

Hoi :), Ik hoop dat ik hier bij het juiste programma ben waar op zondagmiddag altijd die leuke vragen beantwoord worden. Ik heb er 2.....
* De ene hond / kat ziet zichzelf wel in de spiegel, en de andere niet.... Hoe komt dat?
* Waarom zitten er altijd dezelfde gaatjes in alle kleding? Mijn gevoel zegt dat er iets in de wasmachine gebeurd.......


Geschreven door:   ruud kool 6 maart 2018 - 11:14 uur

Dag rob.
Het begin van dat nieuwe liedje van waylon komt uit de film oh brother where art thou...man of constant sorrow


Geschreven door:   Richard 31 januari 2018 - 18:23 uur

Beste Rob en Caroline,

Wellicht een leuk idee: zeg eens B.....

Naar aanleiding van jouw uitzending vandaag.

Singles, waarbij de B kant beter zijn dan de A kant.

Succes met de uitzending.


Geschreven door:   René Huys 12 januari 2018 - 21:17 uur

ik wil even reageren op de hormonen van Caroline leuk zo'n liedje op de melodie van Ramona maar er is een hele mooie uitvoering van HGNTV (het groot niet te vermijden) hier te vinden https://www.youtube.com/watch?v=0NwmrNlMLgk
draai deze maar voor Caroline geef deze jongens wat bekendheid ze verdienen het


Geschreven door:   Misja Wester 9 januari 2018 - 11:37 uur

Hoi Rob en Caroline,
Top dat jullie weer terug zijn met de Platenbonanza. Door een goede maar strenge virusscanner is het live radio luisteren via internet niet mogelijk en luister ik dus de volgende dag in de herhaling de Roodshow, de Wild in de middag en natuurlijk de Platenbonanza. Maar die is heel vaak maar als 1 uur terug te luisteren. Wordt die niet opgeslagen omdat de uitzending zo slecht was of vergeten op te nemen?

Ik hoor het graag van jullie :-)

Groeten met veel luister plezier in de herhaling.


Geschreven door:   Rien Vennings 18 augustus 2017 - 17:14 uur

Rob en Caroline.
De platenbonanza grijpt toch terug naar de jaren 60. Gisteren was er een item over Janis Joplin op NPO2. Daarin kwam een festival in Montery aan de orde. Een van de bands die daar optrad was The Flock bekend van Tired of waiting. Willen jullie die 60jaren rock underground plaat eens draaien? Weten jullie wat er van die band geworden is? Volgens mij zijn ze aan drank, drugs en rock roll ten onder gegaan. Ooit waten ze ook op het eerste festival in Kralingen.
Bedankt


Geschreven door:   Biem van Leeuwen 4 augustus 2017 - 17:11 uur

Documentaire 10cc gezien gisteren op Ned2 leuk nog leuker is een plaatje straks op Radio2 svp niet dreadlock holiday dank