Zaterdag in Spijkers met Koppen




In de show:

30 mei 2017 11:01

! Spijkers met Koppen heeft nu zomerstop. Op 1 september zijn we weer terug vanuit 'De Kleine Komedie'. De komende tijd kunt u luisteren naar Zomerspijkers gepresenteerd door Dolf Jansen en Timur Perlin.


! Spijkers met Koppen heeft nu zomerstop. Op 1 september zijn we weer terug vanuit "De Kleine Komedie".

De komende tijd kunt u luisteren naar Zomerspijkers gepresenteerd door Dolf Jansen en Timur Perlin. Ook kunt u de uitzending live bijwonen vanuit HUB Beachclub in Hilversum tussen 12.00 en 14.00 op Radio 2.

Vanaf 8 september zijn we er gewoon weer vanuit café The Florin in Utrecht tussen 12.00 en 14.00 op Radio 2. De presentatie wordt vanaf 1 september weer gedaan door Felix Meurders en Dolf Jansen. 

(Iedereen is van harte welkom! De toegang is gratis.)









Agenda


    Geen agenda items gevonden


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



38 Reacties





Geschreven door:   Bart 28 april 2018 - 16:16 uur

Wat was de muziek van Wende mooi!


Geschreven door:   Rita 28 februari 2018 - 14:52 uur

"Kruip nooit achter een geranium". Leuke titel. Ik had van Wouke van Scherrenburg een behoorlijk hoge pet op maar na dit interview ben ik toch teleurgesteld in haar. Ze maakte een paar opmerkingen waarvan ik dacht. Cliché en niet met beide benen op de grond. Ze had over het werken achter de kassa van een NS-station. Kwam denigrerend over. Wat is daar mis mee? Er zijn mensen die dit werk leuk vinden, tevreden zijn met dit werk en dit tot hun 67ste willen blijven doen. Ik ken een dame van 70 die met plezier een paar dagen per week achter de kassa bij de AH zit. Ze geniet ervan. Stoppen met werken betekent niet dat je al je sociale contacten kwijtraakt. Dat vind ik geneuzel. Je krijgt andere sociale contacten. Maar dat hoeft niet perse via je werk te gaan. Er is genoeg vrijwilligerswerk maar daar moet je wel voor open staan. Ik ben nu 60. Wil dolgraag stoppen met werken en niet blijven werken (zoals jij aangaf) tot ik er dood bij neer val. Stoppen betekent voor mij: niet om achter de geraniums te zitten. Maar om mijn vrijwilligerswerk uit te breiden. Meer tijd vrij te kunnen maken voor de sociale contacten, die nu met mijn 40-urige werkweek, op een laag pitje staan. Je uitspraken schoten mij echt in het verkeerde keelgat.


Geschreven door:   Sietske Twijnstra 24 februari 2018 - 15:05 uur

Wie is die fantastische trompetist van de groep Karsu ?


Geschreven door:   Carmen 24 februari 2018 - 12:43 uur

Wilde Dolf komen complimenteren met zijn stellingname in de wereld draait door, maar helaas : snipverkouden thuis dus geen reis naar Utrecht. Groetjes, Carmen Nazarski , lokaal radiomaker


Geschreven door:   Linda Grool 17 februari 2018 - 19:25 uur

Wat een leuke uitzending
Lied over donorcodicil was top, evenals Guzman


Geschreven door:   Elly en Ed Bennis 17 februari 2018 - 18:14 uur

We waren erbij, hebben genoten, gelachen en veel applaus gegeven


Geschreven door:   Ton de Been 4 februari 2018 - 13:45 uur

Leuk programma, maar is er iets mis met de podcast vandaag? Ik krijg alleen maar het eerste uur binnen!


Geschreven door:   Antoon Buynsters 3 februari 2018 - 13:41 uur

Lijkt wel of journalisten niets meer uitzoeken!
Voorbeeld, een elektrische cv ketel kost hetzelfde als een gas cv ketel. Kosten verschil zit in dat je 2.5 duurder uit bent met elektriciteit.
Maar al je gas kosten vallen ook weg. En raar maar waar als grootverbruiker betaal je nog niet de helft dan wat wij als burger betalen 20 cent. Zoek het maar eens goed uit en dan uitleggen bij de wereld draait door.


Geschreven door:   Hans dijkstal 28 januari 2018 - 07:07 uur

Ben Spierings, Live in de uitzending was zeer aangenaam om te horen, het is niet alleen de stem maar ook dat speciale randje erg goed.
Neil Diamond Tribute, Ben Spierings & The Beautiful Noise Band, is dat hoe ze in Nederland te boeken zijn?
Super leuke vertolking van Sweet Caroline. Gaan we hopelijk nog veel van horen.


Geschreven door:   Pieterjan 23 december 2017 - 14:11 uur

Please... the originals.
Wat een waardeloze versie van 1999.. sorry. Learn your chords ;-(


Geschreven door:   Sandra 10 december 2017 - 16:35 uur

Dag
Ons boek RousLust is in te kijken
En te bestellen via www.rouwlust.com
Op recensie pagina
Is een link opgegenomen naar de uitzending

Dank voor jullie reacties! Sandra


Geschreven door:   Henrietta 10 december 2017 - 00:35 uur

Pillendoos


Geschreven door:   R.J.Verweij 9 december 2017 - 23:35 uur

In de uitzending van Spijkers met Koppen was een 26-jarige vrouw uit Wassenaar aan het woord. Zij deed haar verhaal over haar bipolaire stoornis en had daar een boek over geschreven. Wie kan mij helpen aan naam/titel???


Geschreven door:   Francien 9 december 2017 - 14:44 uur

Wat is de naam van de vrouw EN de titel van het boek over 'bipolaire stoornis'. Alvast bedankt.


Geschreven door:   Antoinette 9 december 2017 - 14:32 uur

Boek heet Rouwlust. Artikel vandaag in AD. Bestellen via Rouwlust.com


Geschreven door:   Ed 9 december 2017 - 14:21 uur

Wat is de titel van het boek over weduwen?


Geschreven door:   Antoinette 9 december 2017 - 14:09 uur

Ik wil ook de titel weten van het boek over rouwen. Is niet goed over gekomen. Antoinette


Geschreven door:   Mechteld 9 december 2017 - 13:53 uur

Wanneer kan ik het item over rouw terugluisteren? Ik wil het graag delen met mijn omgeving. Ik hoorde mijn verhaal in het verhaal van mijn drie lotgenoten.
Met vriendelijke groet, Mechteld Kerkhoff-Lagaaij


Geschreven door:   Marion Zwerink 9 december 2017 - 13:52 uur

Wat was de titel van het boek over weduwes?


Geschreven door:   Ton van Rooijen 8 december 2017 - 19:07 uur

Wie komen er morgen las gast bij de uitzending van 8 december 2017?


Geschreven door:   Roel 2 december 2017 - 14:48 uur

Geweldige column van Martijn Hillenius!
Verschrikkelijk inderdaad, hoe dramatisch die onbekende Mevrouw Grives komt vertellen wat ze allemaal doorstaan heeft in drie weken dakloos.
Nodig iemand uit die écht dakloos is, dan hoor je het verhaal. Niet iemand dus die z'n kledingkast weer kan knuffelen...


Geschreven door:   edith 19 november 2017 - 10:20 uur

wat een waardeloze column over de boeren. Mag ik vragen: wat had Sibbel op zijn brood die middag? Was het allemaal biologisch, en betaalde hij daar ook het volle pond voor? Er is heel veel mis met de landbouw, maar leg de schuld niet zo stompzinnig alleen bij de boeren. Alsof die zoveel te kiezen hebben. Zou Sibbel columns blijven schrijven als hij ze alleen onder de kostprijs kwijt kon?


Geschreven door:   Atue Hofstra 13 november 2017 - 11:22 uur

Beste Spijkers met koppen,

Een poos terug heb ik 2 vrienden beloofd om naar jullie programma te gaan als dit in Rotterdam zou zijn. Heel blij was ik met het bericht dat het op de SS Rotterdam zou zijn en een programma gemakt rond deze uitzending. Tot mijn grote schrik is het uitverkocht! HELP. Heeft u alstublieft nog 3 kaartjes of kunnen we op een wachtlijst?? met hartelije groet, Atie Hofstra


Geschreven door:   Jan Kolthof 11 november 2017 - 14:00 uur

De heer Van Hijum maakte weer eens duidelijk waarom de kiezers weinig waardering hebben voor politici.
Ondanks de duidelijke fouten die zijn gemaakt bij de uitbreiding van vliegveld Lelystad durft hij niet te zeggen dat het besluit daarover terug gedraaid moet kunnen worden.
Is hij bang dat een eigen mening die afwijkt van het partijbeleid leidt tot een onvermijdbare plaats bij de volgende verkiezingen?
Wat een lafaards, dat stem vee van het partijkader!


Geschreven door:   Jessica van Schaik 14 oktober 2017 - 00:11 uur

Op het Stadshuisbrug straattafel met info over armoede. Armoedeweek.
Zaterdag 14 oktober van 12.00 tot 15.00 uur


Geschreven door:   Irma te MOlder 7 oktober 2017 - 14:25 uur

Wat een prachtig ontroerend eerbetoon aan Eberhart van der Laan!!!
Het moooooie liedje van Frederik Spigt... heel erg bedankt ......


Geschreven door:   Irma te MOlder 7 oktober 2017 - 14:23 uur

Wat een geweldig mooi liedje van Frederik Spigt


Geschreven door:   Liesbeth kuipers 23 september 2017 - 22:46 uur

Hallo. Ik hoorde vanmiddag in jullie uitzending een lied opgedragen aan burgemeester vd Laan van Amsterdam... ik kwam er halverwege ijn en had t graag helemaal gehoord en aan mijn gezin laten horen... zo'n onroerende en respectvolle samenvatting van de Amsterdamse burgervader !! Hoe kan ik dit terug luisteren ???
Alvast bedankt
Liesbeth Kuipers


Geschreven door:   Maggie 17 september 2017 - 11:58 uur

Volgende week in Spijkers? Laten we de bobo's over de radioprogrammering beslissen?
http://www.petitie24.nl/petitie/1200/de-staat-moet-blijven
Teken en deel


Geschreven door:   frits ubels 19 augustus 2017 - 16:07 uur

Het is schandalig dat jullie zo'n slechte website hebben. Ik zal jullie voordragen voor de slechtste website. Als je zonodig de programmawebsites van de omroepen moet opslokken, doe het dan ook goed. Informatie over de inhoud van Zomerspijkers 19 aug: nergens te vinden. Steeds komt de info over 1 juli met minister Ploumen tevoorschijn. Volgens mij is dat allang voorbij. Nergens iets over de presentator die invalt voor Dolf, nergens iets over de locatie, of althans onvindbaar voor mij (digibeet?). Ook de webbeheerder heeft recht op vakantie natuurlijk, maar laat er dan wel een vervanger zijn.


Geschreven door:   Jan Speyer 22 juli 2017 - 15:05 uur

Beste redactie,

Welk nummer werd als laatste bij Zomerspijkers gedraaid voor het 13 uur radiojournaal tijdens de uitzending van 22 juli? Een tekstregel uit het nummer:'About the way his weather blows.'


Geschreven door:   Monique Wouda 26 juni 2017 - 03:10 uur

Hoe heet het laatste nummer van de playlist van Mark Tuitert? Het werd net voor 14.00u gedraaid, afgelopen zaterdag. Alvast dank!
Met groet Monique


Geschreven door:   Jaap Noordzij 10 juni 2017 - 03:03 uur

Is de uitzending terug te beluisteren waar mevr Noordzij geïnterviewd werd?


Geschreven door:   Anne 6 juni 2017 - 02:03 uur

Hoe heet het boek over de supermarkt? Ik zie het item niet staan in het overzicht?


Geschreven door:   Eleonore de Jongh 5 juni 2017 - 13:57 uur

Wanneer begint de zomerstop?


Geschreven door:   Lbk 3 juni 2017 - 19:34 uur

Bespreek 236 Strafrecht. Misdrijf tegen de individu wat zulke dan moeders en zeker die donoren plegen. Godschandalig ....Totaal van de pot gerukten idioterie. Afschaffen. Per wet ook die zaaddonoren van D66 VVD en consorten. Klootviolen egoïstische hufters zijn het. Passen goed in diagnoses DSM V ook zulke. Kenmerken bl onder andere. Die bedonderen ook de hele tent


Geschreven door:   Diske 22 april 2017 - 16:19 uur

En bedankt voor de spoiler van 13 reasons why ( nee niet dat ze dood gaat)
Kunt echt nergens meer naar luisteren.


Geschreven door:   CA Gravesteijn 15 april 2017 - 15:43 uur

Wat een goede live muziek !!!!