Top 2000 Stemweek: 1 t/m 8 december




Wat stem jij erin?

09 oktober 2017 10:47

Je kunt weer helemaal los met het maken van een muzieklijstje, want de Top 2000 Stemweek gaat van start op vrijdag 1 december!


Lijst der lijsten

Het is weer die tijd van het jaar: de klok gaat een uur terug, supermarkten worden overspoeld met kruidnoten en de voorpret voor hét radio-evenement van het jaar barst weer los. Vrijdag 1 december start de stemweek voor de negentiende editie van de NPO Radio 2 Top 2000. Een week lang heb je de tijd om te bedenken welke platen jij graag in de lijst der lijsten wil terughoren.

Stemweek

Dit jaar rijden onze dj's weer met de Top 2000 Stembus door het hele land! Gedurende de Stemweek staat de Top 2000 Stembus elke dag op een andere locatie en helpen onze Busboys Paul Rabbering en Frank van 't Hof luisteraars met keuzestress uit de brand.

Helden van de Top 2000 

Hoe sluiten wij de Top 2000 Stemweek feestelijk af? Met Helden van de Top 2000 natuurlijk! Op 8 december 2017 vindt de tweede editie van Helden van de Top 2000 plaats in AFAS Live in Amsterdam. Bløf, Douwe Bob, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen, Rondé en DI-RECT zingen nummers van hun Top 2000-helden. Daar wil je bij zijn!

Helden van de Top 2000
Vrijdag 8 december, AFAS Live 






Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



105 Reacties





Geschreven door:   D. Bremer 31 december 2017 - 13:32 uur

Top 2000 Het is weer geweldig. Al vroeg mijn lijst ingevuld en nu lekker luisteren naar de Top2000.
Ook de Top2000 cafe wordt opgenomen om niets te hoeven missen. En achtergrond info te krijgen van de nummers.
Nu wil ik graag weten welke nummers uit de lijst 2000 zijn gevallen tov vorig jaar. En welke nieuw binnen gekomen zijn.
Ook zou ik willen weten wat de nummers van mijn ingevulde lijst doen.
Verder dan dat ze er in staan via de check site van jullie kom ik niet.
Is er een mogelijkheid om dit eenvoudig te verkrijgen?

alvast bedankt


Geschreven door:   Emmy 25 december 2017 - 11:00 uur

Iedereen en vrolijk kerstfeest en een gelukig nieuw jaar


Geschreven door:   Regina Veenstra 12 december 2017 - 16:05 uur

Tja vis ook weer achter het nrt


Geschreven door:   Anne de Rijke 9 december 2017 - 03:12 uur

Balen!! Wilde eindelijk ook eens stemmen, had een mooi lijstje bedacht., Kwam ik er op 8 december achter dat de lijst al bekend is. Geen stijl!


Geschreven door:   Sander 9 december 2017 - 00:57 uur

8 december is 8 december. Stembus te vroeg gesloten. Ik hou het verder netjes.


Geschreven door:   panuul 9 december 2017 - 00:37 uur

waardeloos, jullie zijn echt klontjes


Geschreven door:   Ralph 9 december 2017 - 00:35 uur

Helemaal teleurgesteld! Nog nooit gebeurd......ik heb geen stem kunnen uitbrengen! Wat een slechte actie! 8 december is nog steeds niet voorbij. Jammer hoor!


Geschreven door:   Hanneke 9 december 2017 - 00:32 uur

Uhhhh, nou al niet meer mogelijk om te stemmen? Is de eerste keer in 17 jaar. Wat jammer. Het is toch nog 8 december!


Geschreven door:   MArtikel Bienet... 8 december 2017 - 23:42 uur

Wilde nog stemmen 1/8 December geen afspraak zo!


Geschreven door:   Berrie 8 december 2017 - 23:25 uur

1 tm 8 december, wilde net op erwin nyhoff een stem uitbrengen met het topnummer You still think, balennnnnn en het is nog 8 december..........


Geschreven door:   Lisanne 8 december 2017 - 23:23 uur

Noujaaaa, al gesloten?! "t/m 8 december". Mijn vader wilde nog even stemmen. Heel jammer dit, slechte communicatie.


Geschreven door:   Maartje 8 december 2017 - 23:00 uur

In vorige bericht moest dat natuurlijk zijn: andere verplichtingen! Ook dat nog.


Geschreven door:   Astrid 8 december 2017 - 22:59 uur

Gesloten??? Het is nog steeds 8 december!


Geschreven door:   Maartje 8 december 2017 - 22:54 uur

Ja hallo, het is 8 december, staat in de agenda, en ik zou het nu pas kunnen doen, want ook André verplichtingen. Maar gesloten om 21.30 uur?
Voor het eerst in jaren niet gestemd?
Onrechtvaardig, incorrecte informatie, niet leuk, en dan ook maar niet luisteren straks?!
Graag rectificatie. Misschien had ik Queen er net nog af gekregen?


Geschreven door:   Jolanda van den Berg 8 december 2017 - 22:52 uur

nee he..... te laat.... t is toch t /m 8 december...


Geschreven door:   Judith 8 december 2017 - 22:42 uur

Waarom kan ik niet meer stemmen? Vrijdag 8 december is toch nog niet voorbij? :(


Geschreven door:   Jeroen 8 december 2017 - 22:42 uur

GNDJ! Ik wilde vanavond gaan stemmen, is het stemmen al gesloten! Er stat echt van 1 tot en MET 8 december!


Geschreven door:   Hans Baas 8 december 2017 - 22:21 uur

Gesloten! Vrijdag 8 december is nog bezig.

Graag zoveel mogelijk live-uitvoeringen en zeker die van 'Davy's on the road again' van Mannfred Mann's Earth Band.


Geschreven door:   Gerrit woeldets 8 december 2017 - 21:23 uur

Leaf and stream. Volgens mij het allermooiste nummer welke niet in de top 2000 staat. Intriest.
Uitvoerende band; Wishbone Ash.


Geschreven door:   max koole 8 december 2017 - 19:30 uur

queen


Geschreven door:   eddy 8 december 2017 - 18:09 uur

Mijn favoriet SWEET, fox on the run.


Geschreven door:   Mevr E Ketelaar 8 december 2017 - 12:21 uur

Ik vind het ieder jaar weer een heerlijk week Met die muziek


Geschreven door:   eric 8 december 2017 - 09:40 uur

Is het al zover? Weinig aandacht aan gegeven dat er weer gestemd kan worden.


Geschreven door:   Ans 6 december 2017 - 13:19 uur

Tot wanneer, dag en tijd, kan ik stemmen?


Geschreven door:   Roel 5 december 2017 - 13:13 uur

grootste deel van de top2000 is bagger en samengesteld op basis van persoonlijke en tijdelijke emotie; Gert Timmerman staat er waarschijnlijk ook in met z’n duiven en de beste, wat minder commerciele (blues)muziek kom je nauwelijkjs tegen; wat te denken van van een nieuwe stijl, bijv per decennium,per muziekstijl of een top200 in leeftijdsklassen, times they are a’changin.......


Geschreven door:   J de rond 5 december 2017 - 08:14 uur

Eindelijk weer eens radio zoals het je het verwacht !


Geschreven door:   Sjef Molenschot 4 december 2017 - 20:06 uur

Fleetwood Mac Owell part one


Geschreven door:   Gerard berbers 4 december 2017 - 16:58 uur

Oude tijden herbeleven


Geschreven door:   @rie 3 december 2017 - 16:54 uur

Gewoon lekker luisteren/kijken, heerlijk vermaak op tv. That's it


Geschreven door:   Roel van den Oever 3 december 2017 - 11:03 uur

Ik stem al een paar jaar niet meer.
Ben tegen een keuzelijst

BZN had 55 hits in de top 40 , maar 1 in de keuzelijst
George Baker Selection ruim 30 hits, maar 2 in de keuzelijst
BLØF (Verschrikkelijke teksten) 36 hits in de top 40 maar ook 26 in de keuzelijst ik vind dit erg krom getrokken.

En zo zijn er hier wel meer voorbeelden van.

Hadden we en "Sjoemelsoftware" hebben we nu "Sjoemellijst"

Groeten,

Roel


Geschreven door:   Jack 2 december 2017 - 19:23 uur

@ Ge van Mil
Hall & Oates
Maar ik ga voor het echte Fleetwood Mac met Peter Green op gitaar: Black Magic Woman, zo veel beter dan de cover uitvoering van Santana.


Geschreven door:   Gar 2 december 2017 - 19:08 uur

@ Ruben Korfmaker

Nah kom op, tis 5 minuten en 5 minuten erna...zeker geen 20 minuten zonder muziek.

Ik vind het wel jammer dat het nu iets teveel uitgemolken wordt. Voorheen werd er totaal geen aandacht besteed aan het stemmen bijvoorbeeld, nu is zelfs dat een issue geworden.


Geschreven door:   Johan. 2 december 2017 - 19:05 uur

Ik snap niet dat al 3 jaar op rij, en ondanks mijn opmerkingen daar over naar de top 2000, AC/DC Whole lotte Rosie niet meer in de keuzelijst staat.


Geschreven door:   Ruben Korfmaker 2 december 2017 - 14:37 uur

Ik ben bang dat ik na de mooie beginjaren begin af te haken. Tegenwoordig (lees: vorig.e jaar) begint de reclame tien minuten voor het nieuws, en eindigt tien minuten erna. De DJ's zijn geselecteerd op hun mooie praatjes, dus blijft er per uur niet veel tijd over voor muziek. Er staat nog wel een afspeellijst van de Top 2000 op Spotify. Veel leuker.


Geschreven door:   Jeroen Pompe 2 december 2017 - 14:13 uur

China crisis met Wishful thinking moet weer terug in de lijst!!!!!!!
Ging jaren goed tot vorig jaar


Geschreven door:   Ylona 2 december 2017 - 13:12 uur

Ik heb gestemd maar kan mn stemlijst niet terugvinden
Wilde m op facebook plaatsen maar heb te snel weggedrukt.
Kan ik m weer ophalen?


Geschreven door:   Fred ouwens 2 december 2017 - 12:49 uur

Tot nummer 50 vind ik het heerlijk daarna komen helaas de geijkte nummers aan bod ben ik bang.


Geschreven door:   Paul Teunissen 2 december 2017 - 10:55 uur

ik vind het zo fijn de top 2000 ik luister er graag naar


Geschreven door:   Cees Groenewegen 2 december 2017 - 08:38 uur

Help !! Ik kan de verzendknop van de top 2000 niet vinden. PS IK ben al wat ouder.


Geschreven door:   Zora Mandi 2 december 2017 - 01:05 uur

David Cassidy is overleden..


Geschreven door:   Wilbert Kooreman 1 december 2017 - 22:05 uur

Een paar maanden geleden is een zanger en tekstschrijver van vele bekende o.a Nederlandse liedjes overleden, Cees Bergman. Graag zou ik een van mede door hem geschreven nummer horen in de Top 2000 ; Let your hair hang down door Catapult.


Geschreven door:   Anton 1 december 2017 - 21:01 uur

Flasch Back van Untold Stories
Paradise by the dashboardlight
Black Ipies beautiful day


Geschreven door:   Ben Gieben 1 december 2017 - 20:57 uur

Voor elke gitarist, voor iedere zanger, voor iedere beginnende band en voor iedereen die van muziek houdt:
Lieven Tavernier & Bruno Dedeckere: De Fanfare van Honger en Dorst
op Youtube: LievenTavernier@Kraakpand
Hele fijne dagen


Geschreven door:   Jjj berbee en/of ma 1 december 2017 - 19:24 uur

Non je ne regret rien Edith Piaf
If I Had a million dollars Barenaked Ladies
Sultan s of swing Dire Straight
Pour nou LA vie VA commencer Johnny Halliday


Geschreven door:   Martin janssen 1 december 2017 - 19:22 uur

Rise, Eddie Vedder


Geschreven door:   Jjj berbee en/of ma 1 december 2017 - 19:18 uur

Non je me regret rien


Geschreven door:   Maria Berbee de Groo 1 december 2017 - 19:12 uur

Image van. John Lennon.
Ja stel je eens voor. Ik blijf dromen.


Geschreven door:   M. Berbee 1 december 2017 - 19:09 uur

Non je ne regret tien.
Edith Piaf.


Geschreven door:   wil 1 december 2017 - 18:58 uur

i.ve just lost somebody golden earring!
Dandy van de Kinks.
Angie rolling stones
pure jeugd sentiment


Geschreven door:   annemie 1 december 2017 - 18:53 uur

wil graag stemmen maar kan de lijst niet vinden


Geschreven door:   Channé Bruin 1 december 2017 - 18:50 uur

1 queen ¨bohemian rhapsody¨
2 eagles ¨hotel californ¨
3 the cats ¨one way wind¨


Geschreven door:   Frank Nederhof 1 december 2017 - 17:55 uur

1 De Dijk “stil in mij”
2 Guns&Roses “november rain”
3 Bruce Springsteen “ dancing in the dark”


Geschreven door:   Noah van den Heerik 1 december 2017 - 17:48 uur

Ciao


Geschreven door:   olaf Steinebach 1 december 2017 - 17:10 uur

Greg Lake en Keith Emerson zijn vorig jaar helaas overleden. Daarom stemmen wij op ELP als eerbetoon, en wel op het volgende nummer "Closer to believing". Wie volgt?


Geschreven door:   Ge van Mil 1 december 2017 - 17:01 uur

Wie hebben meer dan 20 albums gemaakt, bestaan al meer dan 40 jaar, hebben 6 nummer 1 hits in de Amerikaanse Billboard Hot One Hunderd gehad, maar geen notering in de Top 2000 van afgelopen jaren.


Geschreven door:   Bart 1 december 2017 - 15:41 uur

Momenteel heerlijk genieten van de mooiste lijst die er nu nog is. De Evergreen top 1000 op NPO radio 5. Dag top 2000 bedankt voor de mooie jaren!


Geschreven door:   Ad Schrijvers 1 december 2017 - 15:19 uur

1 cilla black anyone who had a heart

2 the Seekers georgy girl

3 freddie aguilar anak


Geschreven door:   Elly Treffers 1 december 2017 - 15:15 uur

De fijnste week voor de muziek begint weer,
Heel de familie luistert.
Moeten ze wel, want iets anders willen wij niet horen.
Mijn Favorieten zijn Transport Road van Dire Straights,
Go like Elijah van Chi Coltrane
Dream van Elvis Presley.


Geschreven door:   Arie van Dijk 1 december 2017 - 14:09 uur

Sinds het optreden van Mike Oldfield na de eerste uitvoering van Tubular Bells III, het optreden in Berlijn in het nieuwjaarsconcert 2000 en van de opening Olympische Spelen in Londen steeds weer de herinnering van de geweldige originale speelwijze van deze muzikant,die veel te weinig aan bod komt bij het jongere publiek.
Daarom mij stem op Moonlight Shadow, omdat de andere en soms veel betere composities bij het grotere publiek toch niet bekend genoeg zijn om de lijst te halen.
Met vriendelijke groet Arie van Dijk


Geschreven door:   Gerrit Grijpstra 1 december 2017 - 14:01 uur

Ik ben lekker de hele maand thuis van zee, en mn kinderen komen allemaal naar het eiland. Dus het wordt een top maand, en traditioneel luisteren we dan he hele dag naar de Top2000..
Mijn lijst:
1: Booker T, time is tight
2: Carlos Santana Samba pati
3:The Pogues Rainy night in Soho.
Ga zo door!


Geschreven door:   rien.vreugdenhil 1 december 2017 - 13:10 uur

Picture met Heavy Metal Ears de eerste echte heavy metal in Nederland . En ze bestaan nog steeds na 40 jaar in de originele bezetting . In 2018 voor de derde keer een tour door Zuid Amerika. Heavy Meal Ears van Picture nog steeds hot .dus stem op Picture met Heavy Metal Ears


Geschreven door:   P 1 december 2017 - 12:50 uur

Is mijn lijstje wel binnen gekomen. Ik had een mooi lijstje gemaakt en drukte op volgende... Toen kwamen er vragen, maar wilde terug, dus drukte ik op vorige in mijn browser... en in eens is heel de inhoud van mijn lijstje weg en zou ik opnieuw moeten beginnen!

Dat ben ik niet echt van plan, aangezien ik er 1 uur mee bezig ben geweest...

Graag een reactie, want dit is behoorlijk balen als het niet verzonden is...


Geschreven door:   Nico Vlaar 1 december 2017 - 12:37 uur

Jammer dat de top 2000 niet alleen overdag wordt uitgezonden je mist op deze manier toch veel goede platen.
Wel leuk voor de mensen die nachtdienst hebben mits radio natuurlijk.


Geschreven door:   Dnamra 1 december 2017 - 12:25 uur

Alle dertien dood:
1. Bowie "ashes to ashes"
2. Cohen "Hallelujah"
3. Rory Gallagher "Walk on hot coals"
4. Marvin Gaye "What's going on"
5. Jimi Hendrix "Voodoo child"
6. John Lee Hooker "The healer"
7. John Lennon "Imagine"
8. Roy Orbison "In dreams"
9. Tom Petty "Into the great wide open"
10. Prince "Sign 'o the times"
11. Lou Reed "Walk on the wild side"
12. Frank Sinatra "A very good year"
13. Frank Zappa "Stinkfoot"

PS Ik ben wél een robot, maar een heel slimme! ;-)


Geschreven door:   Steady Rollin Man 1 december 2017 - 11:49 uur

Eindelijk gaat de lijst der lijsten weer van start!
Heerlijk om weer te stemmen en mijn muziekbibliotheek door te lopen om de mooiste nummers te selecteren.
In ieder geval Kensington met Sorry ,en de Blue Nile met Tinseltown In The Rain.
John Mayall's Bluesbreakers met Help Me.

Keep the good thing going!


Geschreven door:   Dinant Berteler 1 december 2017 - 11:09 uur

Wordt hoog tijd dat de eagles van deze tijd in de lijst komen. dus luister naar de Zac Brown Band onder anderen Colder Weather of Sweet Annie en STEM


Geschreven door:   Tristan Brand 1 december 2017 - 10:58 uur

Zombie van de Cranberries is lit. Maar smells like teen Spirit is de ultimate jamsong


Geschreven door:   h katers 1 december 2017 - 09:47 uur

het hoogelaand ede staal


Geschreven door:   Harry 1 december 2017 - 09:46 uur

Ga zo door en vooral online


Geschreven door:   Nando Liebregts 1 december 2017 - 09:15 uur

Beste mensen van de top 2000,
Deze nummers die ik hier op ga zetten zijn nummers met heftige betekenissen.
En daarom zijn deze nummers die ik naar jullie op stuur, om in de top 2000 in te kunnen stoppen en hier komen ze:
I'f i needed you The broeken cirkel breakdown bluegrass band
Light and shadow Og3ne
Somwere Barbra Streissand
Tears in heaven Eric Clapton
Heb het leven lief Elske DeWall
Jij bent de liefde Maan
Someone that i never knew Maan
Compleet volmaakt het einde Gordon
Hou je nog wel van mij Jeroen van der Boom
Thuis Marco Borsato
Wie was je Veldhuis en Kemper
Samen is sterker dan 1 Brace
Open einde Rob de Nijs
Toen was geloof heel gewoon Stef bos
Moeder Danny de Munk
Wie zijn wij Thomas Berge
Der weg Herbert grönemeyer
Lopen tot de zon op komt Acda en de Munnik
Flink zijn Robert Long
Wereldman Lange Frans
En nu komt het laatste nummer
Onze vriendschap Alian Clark


Geschreven door:   Kees 1 december 2017 - 08:27 uur

Vorig jaar voor het eerst RUSH in de top 2000. Jongens dit is the best band Ever. Meer dan 40 jaar onvergetelijke Rock-muziek uit Canada. Trek de lijn door en zet deze super band hoog in de top 2000.
"The Spirit of Radio" moet er weer in!
Daarnaast tip ik "Limelight" of "Tom Sawyer" ...... Come on RUSH fans!!!


Geschreven door:   Mark 1 december 2017 - 08:24 uur

Deze mogen niet ontbreken

Jimi Hendrix Red house
Marvin gaye. Whats going on


Geschreven door:   Rikk 1 december 2017 - 07:30 uur

Wishful Thinking - China Crisis
A Forest - The Cure
Twee nummers die van mij niet mogen ontbreken


Geschreven door:   satisfaction 1 december 2017 - 06:49 uur

Sparks - Beat the clock
Booker t - Time is tight


Geschreven door:   Miran Gielen 1 december 2017 - 02:12 uur

Het is weer de tijd van het jaar - ook in het tropische Aruba staan we te popelen om te kunnen stemmen. Kom maar op met die lijst!


Geschreven door:   Marco Sauve 1 december 2017 - 01:53 uur

Elk jaar de Top 10 van het vooraf gaande jaar blokkeren. Komen er ook andere aan de beurt.


Geschreven door:   Kees Kragt 1 december 2017 - 01:24 uur

Hallo het is 1 december . Waneer kan ik mijn stem uitbrengen? Rory gallagher moet ook in de top 2000 . Er is zoveel moois van . Kijk eens op jou tube


Geschreven door:   Mark Huisman 1 december 2017 - 01:19 uur

Duran Duran - The Chauffeur
Tijdloos...


Geschreven door:   Anne 1 december 2017 - 01:16 uur

Just breathe pearl Jam


Geschreven door:   Henk Radstaak 1 december 2017 - 01:09 uur

Flash and the Pan, Hey St. Peter moet er gewoon weer in!


Geschreven door:   George Fleur 1 december 2017 - 01:05 uur

UK, rendez-vous 06:02, in top 2000. Meer vraag ik niet.


Geschreven door:   Hans Brand 30 november 2017 - 23:36 uur

Kleine kokette Katinka op 1 !


Geschreven door:   Bert Plomp 30 november 2017 - 23:09 uur

De postkoets van de Selvera's.
http://www.boekbertplomp.com/de-postkoets-de-selveras/


Geschreven door:   Folkert 30 november 2017 - 22:50 uur

Joy Division. New Order. Linkin Park. Sinead O Connor. The Sound. U2 (Gloria).


Geschreven door:   S Bleiji 30 november 2017 - 18:48 uur

Wat mij betreft mag Pink Floyd een keer op nr 1 eindigen ,wat mij betreft beste ban allertijden.


Geschreven door:   Adrienne 30 november 2017 - 14:39 uur

Mag je net als vorig jaar weer 20 nummers stemmen en 15 vrije keuzes?


Geschreven door:   Greet 29 november 2017 - 19:35 uur

Ik stem weer op de Poppys. Hun liedje Non, non rien n,a change is een tijdloos lied!


Geschreven door:   Marten 29 november 2017 - 18:08 uur

Just got paid van joe bonamassa geweldig en holy water van whocares ook prachtig


Geschreven door:   m.frankfort 29 november 2017 - 14:50 uur

Een magistraal nummer van Linda Ronstadt - Long Long Time - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=A0qm8nq8RcA

Eindelijk iemand die echt kan zingen. Wat een stem en uitstraling!!!!!!!!!!!
Kortom een nummer die vrijwel alle andere nummers doet verbleken en ABSOLUUT niet mag ontbreken in de TOP 2000!!


Geschreven door:   Kees 29 november 2017 - 13:21 uur

Als (terecht) eerbetoon: Mitch Margo - The Lion Sleeps Tonight.


Geschreven door:   marcel haggeman 28 november 2017 - 18:29 uur

Uk met rundevouz 6.02 Kiss- sure know something


Geschreven door:   Paul 27 november 2017 - 08:33 uur

Wanneer start de kaartverkoop TOP 2000 café 2017


Geschreven door:   Wim Doosje 26 november 2017 - 12:39 uur

wanneer komt er een nummer van Dream Theater in de stemlijst ?? ze hebben zoveel mooie (ook radio2 proof) nummers gemaakt....


Geschreven door:   Karlien 26 november 2017 - 00:32 uur

Annemiek had het bij Pauw over 35 nummers... wat is er veranderd?


Geschreven door:   Herman Mocking 25 november 2017 - 10:28 uur

Zie er alweer naar uit.
Heerlijk op de bank TOP2000 luisteren.
En ook benieuwd op welk nummer je ingezonden nummers staan.


Geschreven door:   Leo 25 november 2017 - 04:51 uur

https://www.youtube.com/watch?v=X4p_3scB_8c
Fantastisch nummer!!!


Geschreven door:   Theo Mars 23 november 2017 - 02:05 uur

Waar vind ik de lijst waaruit ik kan kiezen voor de SAMENSTELLING van de top 2000 ??????


Geschreven door:   Ina van den Brink 22 november 2017 - 11:17 uur

Zit al weer vol spanning te genieten van de voorpret van de top 2000 van dit jaar. Heerlijk vooruitzicht.
Ga dan ook zeker stemmen en luisteren natuurlijk. Alleen jammer dat het ook in de nacht wordt uitgezonden. Doordat ik moet werken kan ik niet luisteren altijd.
Veel plezier jullie allen met de voorbereidingen van de top 2000


Geschreven door:   Johan Bosch 21 november 2017 - 18:23 uur

Ben 10 jaar geleden naar Duitsland geimmigreerd en eenn vrijetijdspark begonnen. Maar de Top 2000 blijft ieder jaar het muziekale hoogtepunt.
Eigenlijk de laatste week van November, want dan kunnen alle 21 medewerkers hun lijst bij mij inleveren ( Allemaal Duitsers) . Meeste stemmen gelden en die top 10 mail ik dan door naar Hilversum.
Ze begrijpen niets van wat er die week gezegt wordt op de Radio Maar horen wel hun lied voor bij komen. Echt gaaf om de reacties te zien.


Geschreven door:   hj 21 november 2017 - 17:00 uur

Kevin, je kan op 25.000 nummers stemmen, want er is altijd vrije keus.


Geschreven door:   Jos 20 november 2017 - 15:41 uur

Weer 15 voorgeprogrammeerde nummers en 5 vrije keuze's?


Geschreven door:   Nancy Kost-Geugjes 19 november 2017 - 11:45 uur

Ik wil naar t Cafe met gezellige Muziek vrienden in 2017 hoe en wanneer kan Ik kaarten bestellen Ik wil er graag 4


Geschreven door:   André 13 november 2017 - 21:18 uur

Hallo Radio2 dj's,

De Top2000 is in mijn ogen niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Een fantastisch evenement dat bol staat van herinneringen, gebeurtenissen en mijlpalen in ieders leven. Het is één groot feest en het bloed begint al te kriebelen bij het uitkijken naar de stemweek. De uitzending zelf vliegt tijdens deze periode in mach 3 snelheid aan je voorbij. Een periode waarin ik altijd slaap tekort kom, maar dat slapen we in het nieuwe jaar wel weer bij. Ondanks de weinige slaap wil ik jullie dringend verzoeken om bij de publicatie van DE LIJST in ieder geval uitzenddatum en uitzendtijd te vermelden achter ieder nummer! Dan pak je n.l. snel de draad weer op na een beetje slaap. Alvast bedankt voor jullie medewerking hieraan!

Gerard; Je kan de lijst toch downloaden vanaf de Radio2 site en dan uitprinten? Ook kan je DE LIJST volgen op de site van Radio2.


Geschreven door:   Gerard van den Broek 12 november 2017 - 17:17 uur

Hallo Fans,
Vorig jaar was er geen papieren versie beschikbaar van ' De Lijst' in de landelijke media.
Dat was echt NIET LEUK! en dan druk ik me nog mild uit.
Want die hoort tijdens die periode gewoon in elk huishouden op tafel te liggen om aantekeningen in de kantlijn te maken , te zoeken of je alvast te verkneukelen om wat er komt.
Dus ik hoop, en ik ben er van overtuigd dat, dat voor het overgrote deel van de TOP 2000 fans geldt, dat jullie die fout niet meer zullen maken.


Geschreven door:   kevin 3 november 2017 - 19:51 uur

op hoeveel nummers kunnen we dan stemmen?