STER Advertentie


Helden van de Top 2000




Met o.a. Bløf, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen en Di-Rect

08 december 2017 06:24

Op 8 december 2017 vindt de tweede editie van Helden van de Top 2000 plaats in AFAS Live in Amsterdam. Bløf, Douwe Bob, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen, Rondé en Di-Rect zingen nummers van hun Top 2000-helden. Daar wil je bij zijn!


Artiesten zingen helden 

En niet de minste... *tromgeroffel*... Bløf, Douwe Bob, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen, Rondé en Di-Rect nemen je mee langs hun muzikale hoogtepunten uit de Top 2000. Want: allen spelen nummers van hun Top 2000-helden. Wil je er ook bij zijn? Klik hier. Onze eigen Gerard Ekdom presenteert het evenement! En zó leuk is dat: highlights van eerdere edities Helden van Top 2000.

Kom alvast in de stemming!

Roel van Velzen zong onlangs bij Gerard een te gekke Queen-medley! 'Don't Stop 'Him' Now'.  




Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Helden van de Top 2000
Vrijdag 8 december, AFAS Live 

Chef' Special niet naar Helden van de Top 2000

​Helaas heeft Chef'Special zijn optreden bij Helden van de Top 2000 moeten afzeggen wegens ziekte van zanger Joshua Nolet. De heren van Chef'Special balen enorm dat ze niet kunnen optreden tijdens Helden van de Top 2000, zo laat drummer Wouter weten aan Gerard Ekdom. "Hij ligt er helemaal af", aldus Wouter. "En we vinden het echt fucking jammer!" Ondanks het gemis van Chef'Special gaan de andere optredende bands er vanavond gewoon één groot feest van maken in AFAS Live.

STER Advertentie




Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



25 Reacties





Geschreven door:   Martin van der Hulst 8 december 2017 - 20:21 uur

Goedenavond,

Wordt dit ook op tv uitgezonden?

Groeten,

Martin


Geschreven door:   Margreet 8 december 2017 - 18:15 uur

Baal nog steeds dat de kaarten voor het Top 2000 cafe binnen no time waren uitverkocht. Al jaren zijn wij trouwe bezoekers maar omdat wij beiden aan het werk waren konden (mochten ook niet van de baas) wij geen kaarten kopen. Twee keer een mail naar radio 2 gestuurd maar zij hebben niet eens de beleefdheid om deze mails te beantwoorden.


Geschreven door:   Klaas van Dijk 5 december 2017 - 14:06 uur

We hebben al wel 2 kaartjes besteld en betaald en zouden toch bezorgd worden ?
We hebben ze nog niet !!


Geschreven door:   André Damhuis 4 december 2017 - 22:10 uur

Ja, lijkt me leuk, hoewel ik de 3-j''s nauwelijks mijn smaak kan noemen, maar het kan wel gezellig zijn :)


Geschreven door:   Marian 4 december 2017 - 20:28 uur

Ik kwam er op het laatst achter dat er al diverse nummers vooraf waren ingevuld, jammer, ik heb eerst alles verwijderd en ben opnieuw begonnen. Geeft een vreemde smaak, tenzij dit alleen bij mij het geval was.


Geschreven door:   Damian Kozlowski 4 december 2017 - 16:50 uur

Een kleine vraag:
Gaan jullie die avond ook een nummer 1 bewijzen/spelen/allen met elkaar de nummer 1 van allen in gehoor brengen.
Dus stel, dat alle artiesten de nummer 1 van de top 2000, kiezen toch voor Queen (met de jaren lang nummer 1) Krijgen wij dan deze nummer te horen die uitgevoerd gaat worden door alle artiesten die boven genoemd zijn?


Geschreven door:   Koen Straver 3 december 2017 - 11:17 uur

Kempi DNA zegt kees


Geschreven door:   Mark 2 december 2017 - 10:26 uur

Ik wil kaartjes voor top 2000 café hoe kom ik daar aan


Geschreven door:   SUUS 29 november 2017 - 16:42 uur

Update: alle te reserveren plekken in het Top 2000 Café zijn uitverkocht! Het is nog steeds mogelijk om langs te komen in het Top 2000 Café, maar houd dan alleen wel rekening met mogelijke wachttijden.


Geschreven door:   ben heering 26 november 2017 - 09:51 uur

wanneer kan ik tickets bestellen., ik zie geen bestelformulier op de site die dat aangeeft (betel hier uw tickets TOP2000 cafe) ik wordt door verwezen naar de site van (helden van de TOP2000).! hier staat ook geen bestelformulier. ik bedoel in beeld & geluid in Hilversum.


Geschreven door:   Henk van de Laar 25 november 2017 - 20:54 uur

Waar en wanneer kan ik tickets bestellen voor bijwonen top 2000 cafe


Geschreven door:   Edwin van buuren 25 november 2017 - 20:15 uur

Wanneer kan je voor top 2000 café boeken


Geschreven door:   Erna de Heide 24 november 2017 - 16:51 uur

Zijn er al kaartjes in de verkoop voor oudejaarsavond of weet iemand wanneer de verkoop start. We grijpen al een paar jaar mis maar willen er zo graag een keer bij zijn. Ik heb deze vraag al eerder gedaan, misschien nu wel iets hierover bekend.


Geschreven door:   Leonie 17 november 2017 - 10:01 uur

Wanneer start de ticketverkoop van top 2000 cafe in beeld en geluid?


Geschreven door:   Danielle 15 november 2017 - 23:18 uur

Vraagje, wanneer is het weer mogelijk om te reserveren voor het top 2000 cafe?


Geschreven door:   Jose Scholma 13 november 2017 - 19:13 uur

Hallo mijn man heeft parkinson en wil dit graag meemaken alleen kan ik nog maar 1 zitplaats boeken en wij zijn met zijn tweeën hij kan niet zo lang staan. Hebben jullie een oplossing voor ons?
Alvast bedankt


Geschreven door:   B Bregman 12 november 2017 - 00:41 uur

Heerlijk kan niet wachten totdat de top 2000 begint


Geschreven door:   Gert 7 november 2017 - 15:00 uur

27 nov kun je kaartjes reserveren mensen


Geschreven door:   Michel Otgaar 6 november 2017 - 22:47 uur

Ik wil graag weten wanneer ik kan reserveren voor de top 2000 café? Ik was vorig jaar voor niets gekomen met mijn dochter, uren in de rij staan wachten maar tevergeefs. Daarom wil ik reserveren zodat wij naar binnen kunnen komen.

Groetjes Michel


Geschreven door:   Maus Hans 1 november 2017 - 19:49 uur

Vanaf wanneer kun je weer stemmen voor de top 2000 2017??


Geschreven door:   Jan Vis 28 oktober 2017 - 13:14 uur

geweldig! Mijn helden van de nederpop....
Wat een line up!!


Geschreven door:   Sylvia Meier 26 oktober 2017 - 11:21 uur

HOE KUN JE STEMMEN OP TOP 2000


Geschreven door:   Erna de Heide 11 september 2017 - 00:56 uur

Hallo daar allemaal, ook wij zijn al een tijd op zoek naar informatie hoe we aan tickets kan komen voor het top 2000 cafe 2017 op oudejaarsavond avond. Dit jaar, 2017/2018, willen wij er graag ook naar toe. Groetjes Erna.


Geschreven door:   Anton 10 september 2017 - 03:22 uur

Ook een vraag, niet helemaal binnen het kader, maar wel over het Top-2000 gebeuren; zou het een idee zijn om wat kaarten voor het O & N feest in het café te verloten onder de luisteraars? Niet iedereen is in de gelegenheid kaarten te bestellen en te betalen via de aangeboden methode zoals die de voorgaande jaren gehanteerd werd.


Geschreven door:   Rob van Meurs 4 september 2017 - 14:19 uur

Hoi, deze vraag is niet helemaal on topic.... Maar ik zou dolgraag een paar kaarten willen bestellen voor het top2000 café. Waar kan ik dit doen? En is het zo dat na 0.00 we langer binnen kunnen blijven (dan een half uur)? Of is het permanent zo druk tot sluitingstijd? Het gaat om 8 kaarten. Ik zou het fantastisch vinden als trouwe en fanatiek luisteraar dit een keer live bij te wonen!