STER Advertentie


Download de NPO Radio 2-app




Radio 2 & Top 2000 binnen handbereik

26 december 2016 00:16

Met de NPO Radio 2 app heb je de complete Top 2000 binnen handbereik en weet je wanneer jouw favoriete nummer wordt gedraaid. Bovendien brengt deze app nog veel meer leuke extra's met zich mee.


Extra's

Met de NPO Radio 2-app kun je onder andere een gratis app'je sturen, audio & video bekijken en natuurlijk radio luisteren! Ook al onze nieuwsberichten zijn te lezen in de app. En je verslaapt je nooit meer, want er zit ook een wekkerfunctie in de app. Doe tijdens de Top 2000 je muzikale voordeel met deze fijne extra's:

-       De complete Top 2000 lijst
-       Ontvang een bericht als je favoriete nummer wordt gedraaid 
-       Van minuut tot minuut kunnen zien welke nummers we draaien
-       Extra informatie over de songs
-       Extra informatie over de artiesten
-       Leuke weetjes
-       Top 2000 nieuws
-       Top 2000 a gogo video's bekijken
​-       Een gesproken berichtje naar de Top 2000-studio sturen

Downloaden

iOs gebruikers:Download hier
Android gebruiker: Download hier

TOP 2000
25 - 31 december
Bekijk de lijst
#NPORadio2 #Top2000


STER Advertentie




Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



94 Reacties





Geschreven door:   Jos ramaekers 31 december 2017 - 18:57 uur

Klasse bakkie, groetjes aan de meisjes en jongens, pap


Geschreven door:   Nicole vianen 29 december 2017 - 23:06 uur

Heerlijk aan het luisteren en een biertje zou fijn zijn geintjee


Geschreven door:   Gert 29 december 2017 - 00:25 uur

50 jaar oud en nog steeds mooi


Geschreven door:   Daniëlle 28 december 2017 - 20:48 uur

Loeve opa Paul en oma Diny en Nora, hebben jullie het gezellig daar in Den Haag? Dikke kus uit Berkel en Rodenrijs.


Geschreven door:   Wilco 28 december 2017 - 02:29 uur

Heerlijk op de bank samen naar top2000 luisteren en kijken vanuit Didam


Geschreven door:   Belinda 27 december 2017 - 02:43 uur

Na kerstdiner in Amsterdam nu Top 2000 luisteren thuis op de bank met mijn man Edwin.


Geschreven door:   Rijpers 27 december 2017 - 02:20 uur

Wat een probleem witlof is gewoon lekker


Geschreven door:   Marloes 27 december 2017 - 01:34 uur

Ik hou van je❤️❤️❤️Loesje


Geschreven door:   Marloes 27 december 2017 - 01:31 uur

Hey gekkie❤️❤️❤️


Geschreven door:   Pierre 27 december 2017 - 01:16 uur

Gr Esther jose Pierre snoeren uit Rijen


Geschreven door:   Fons van Warmerdam 26 december 2017 - 23:54 uur

gezellig de Top 2000 kijken met mijn jarige Anneke ❤ Fons uit Haarlem


Geschreven door:   Jacqueline 26 december 2017 - 22:38 uur

Lieve Sanja! Veel plezier bij oma Fenna. Dikke kus van mama


Geschreven door:   Jeroen 26 december 2017 - 20:49 uur

Samen met schoonmoeders top200 luisteren


Geschreven door:   Fred van Zijll 26 december 2017 - 20:41 uur

Groetjes uit Apeldoorn Hannie en Fred


Geschreven door:   Fred van Zijll 26 december 2017 - 19:51 uur

Groeten aan Alphen aan den Rijn uit Apeldoorn Hannie en Fred


Geschreven door:   Ellen 26 december 2017 - 17:34 uur

Lieve Emiel, jammer dat je niet fit bent. Beterschap! Liefs, Ellen xx


Geschreven door:   Ton de Groot 26 december 2017 - 16:49 uur

Laat the Doors maar doorkomen


Geschreven door:   Piet Castelijns 26 december 2017 - 16:28 uur

Bo, haal ff dat tafelkleed boven dan luister ik nog even naar de top 2000....


Geschreven door:   Piet Castelijns 26 december 2017 - 16:27 uur

Bo, haal ff dat tafelkleed boven dan luister ik nog even naar de top 2000...


Geschreven door:   Thomas Veld 26 december 2017 - 15:44 uur

Knorretje gefeliciteerd liefs Thomas


Geschreven door:   Emmie 26 december 2017 - 15:19 uur

Gezellig luisteren en kijken .ik moet eigenlijk de keuken in maar ik wil niks missen gr aan Jeroen en Ton


Geschreven door:   Annelies 26 december 2017 - 14:20 uur

Zit heerlijk te genieten Top2000, ieder jaar te gek. Wat mij betreft een traditie. Annelies en naast me op de bank het beestenspul. Olaf en Elsa.


Geschreven door:   esther 26 december 2017 - 13:41 uur

Lieve hans, ik hou van jou.


Geschreven door:   Daniëlle 26 december 2017 - 13:12 uur

Daniëlle ❤❤❤❤❤ John Keimper


Geschreven door:   Janneman 26 december 2017 - 12:59 uur

De top 2000 is een van de jaarlijkse hoogtepunten. Ik zie helaas de sixties en seventies ieder jaar stukje bij beetje minder terug en dat doet best wel pijn. De echte toppers komen bovendrijven als je alleen nummers van toelaat van ouder dan bijvoorbeeld twee of drie jaar. Nummers van het lopende jaar moeten sowieso verboden worden want die hebben we genoeg gehoord de afgelopen maanden en die verpesten het stukje nostalgie van de top 2000.


Geschreven door:   Judith 26 december 2017 - 11:28 uur

Klaas Foeke heerlijk weer samen top2000 luisteren, love you


Geschreven door:   Cor 26 december 2017 - 02:17 uur

Altijd lekker die Top 2000. Wel jammer dat ook nieuwe nummers mogen. Liever ouder dan een jaar.


Geschreven door:   E* 26 december 2017 - 01:39 uur

Ik wens iedereen vrede, goede gezondheid en heel veel liefde.
Fijne feestdagen.


Geschreven door:   Ramon vd Bie 25 december 2017 - 20:31 uur

Hou van je Joëlle


Geschreven door:   Ramon vd Bie 25 december 2017 - 20:30 uur

Fijne dagen gewenst vanuit Sland! Speciale groeten aan de Willemstraat


Geschreven door:   Kayleigh 25 december 2017 - 19:51 uur

Patrick I love youuuu


Geschreven door:   helga 25 december 2017 - 19:45 uur

lieve mooie Danny ik hou zou veel van jou xxxxx Helga


Geschreven door:   Lydia 25 december 2017 - 18:36 uur

Bij oma de top 2000 luisteren. Met oma, Damien , Leo , Gerard , Jason en Ed .


Geschreven door:   Carla albers 25 december 2017 - 17:59 uur

Hoi Nina gezellig hè bij oma de top 2000 luisteren


Geschreven door:   P hartkamp 25 december 2017 - 16:38 uur

Supper jeugdsentiment.


Geschreven door:   Arda stallenberg 25 december 2017 - 16:30 uur

Jammer dat de kaarten wel heel snel uitverkocht waren voor het 2000 cafe...zie wel heel veel kinderen daar ......is het iets voor kinderen geworden???


Geschreven door:   Loes Hardsteen 25 december 2017 - 14:34 uur

Het is altijd weer een festijn van muzikale herinneringen


Geschreven door:   Robert Teunissen 25 december 2017 - 14:31 uur

Beterschap voor onze lieve Julia. Top 2000


Geschreven door:   Ad Hardeveld 25 december 2017 - 14:09 uur

Prettige Kerstdagen en veel plezier bij de Top 2000


Geschreven door:   Renate op den Kelder 25 december 2017 - 13:58 uur

Wat wil je nog meer als elkaar en de top2000!!!


Geschreven door:   Ankie Kooi 25 december 2017 - 13:49 uur

Ton, wil je oud worden met mij? Hou van je, Ankie xx


Geschreven door:   Rmeegdes 25 december 2017 - 13:46 uur

Onze waardeloze krant plublceerd de lijst niet meer, moet ik hele dagen op mijn mobieltje turen.
Belachelijk.


Geschreven door:   Mark 25 december 2017 - 13:39 uur

Ook in Mantinge wordt weer geluisterd. Gr Mark.


Geschreven door:   Wil 25 december 2017 - 13:38 uur

Eindelijk weer een jaar wachten op DE TOP 2000 voorbij.


Geschreven door:   Mario Rovers 25 december 2017 - 13:35 uur

Prettige feestdagen, de kerst BBQ staat aan. Gr vanuit Beek en Donk Mario en Caroline


Geschreven door:   Kees van maatje 25 december 2017 - 12:50 uur

Speciaal voor jou Thea


Geschreven door:   Rob Teunisse 25 december 2017 - 12:42 uur

Gezellig naar oma Euser. Even de familie weer bij elkaar. En onderweg de Top2000 keihard aan!


Geschreven door:   Fennie 25 december 2017 - 12:30 uur

Vriendschap met Berend voorbij. Vermaak me nu kostelijk. Iedereen fijne kerstdagen met de top 2000


Geschreven door:   Henk 25 december 2017 - 12:06 uur

Het blijft een lijst van de gemiddelde smaak, daarom zitten er helaas vele nummers bij die de mooie nummers hinderlijk verstoren.


Geschreven door:   Hen van Klei 25 december 2017 - 11:51 uur

Alstublieft niet door de platen heen praten als ie al begonnen is en nog niet afgelopen is zo irritant.


Geschreven door:   Martin knijff 25 december 2017 - 11:30 uur

De Top2000 Rules....Diana na 16 jaar hou ik nog steeds van je en van onze meiden Daphne & Femke


Geschreven door:   Noa 25 december 2017 - 11:23 uur

Leuk die top2000
Wel jammer dat ons pap heel hard aant mee zingen is haha


Geschreven door:   Maja 25 december 2017 - 10:42 uur

Heerlijk genieten weer


Geschreven door:   Evelyn 25 december 2017 - 10:33 uur

Lieve Yoni, snel beter worden. Wij houden van je liefs van papa en mama


Geschreven door:   Ab 25 december 2017 - 10:14 uur

Elk uur , minuut en seconde genieten? zaterdag zelfs nog een nieuwe radio voor gekocht


Geschreven door:   JosJamers 25 december 2017 - 09:50 uur

Ziterklaarvoor.


Geschreven door:   M .Slotegraag 24 december 2017 - 21:09 uur

Vimd hem gped mis Ramses met mijn testament


Geschreven door:   Tim 21 december 2017 - 15:22 uur

despacito.. serieus?


Geschreven door:   harrie van de block 31 december 2016 - 22:47 uur

super mooi, bedankt jongens!


Geschreven door:   Sander 31 december 2016 - 22:41 uur

Mand!


Geschreven door:   Ria de Cock 31 december 2016 - 20:31 uur

De


Geschreven door:   Kees 31 december 2016 - 19:52 uur

Dit is echt top!!!!! Ieder jaar weer en net zolang tot mijn favoriet #1 staat.


Geschreven door:   Hans van der donk 31 december 2016 - 17:06 uur

Heerlijk top 2000 luisteren met mijn meiske, iedereen een gezond en een gelukkig 2017 .
Vanuit Zweden Ancilla& Hans.


Geschreven door:   kevin 31 december 2016 - 08:58 uur

Doet u mij maar een windows phone app


Geschreven door:   Martijn Doelman 30 december 2016 - 15:34 uur

Bier aan het brouwen in Curitiba-Brazilie met de Top 2000...Lekker hoor..


Geschreven door:   Margreet 29 december 2016 - 18:30 uur

Vanavond draait mijn mannetje Jacco in de Trucker in Pijnacker alleen maar op vinyl.. Met de Top 2000 als aanloop komt het wel goed!


Geschreven door:   Annemarie 29 december 2016 - 17:33 uur

Wat is dit gaaf de top 2000 echt genieten.


Geschreven door:   Margreet 29 december 2016 - 13:18 uur

Mijn mannetje met zijn hoofd in de platenkast en ik snotverkouden op de bank.. Met de Top 2000 aan.. Heerlijk!


Geschreven door:   Lisa 29 december 2016 - 12:31 uur

Geweldig de top 2000 met mijn dochter aan het kijken#top 2000


Geschreven door:   Pieter 28 december 2016 - 22:56 uur

Lekker op de bank top 2000 aan gezellig groetjes uit Rhenen am rhein


Geschreven door:   Jos v L 28 december 2016 - 14:02 uur

Mijn collega is er dan kan ik niet luisteren. Ontzettend balen.


Geschreven door:   Linda 28 december 2016 - 12:54 uur

Goeie muziek


Geschreven door:   Miranda Vink 28 december 2016 - 09:00 uur

#1054 r.i.p. mijn tieneridool. Natuurlijk was Wham geen muziek volgens mijn ouders. Pas bij Somebody to love zei mn pa: "die vent kan toch wel zingen". En zo is het. Wederom een icoon heengegaan xxx uit IJsselstein.


Geschreven door:   Paulien 28 december 2016 - 08:01 uur

Er staat altijd een Co-presentator. Daar hoor je nooit (of dit is mij ontgaan) wat over. Wie zijn zij?
Verder is het genieten?


Geschreven door:   Marian 27 december 2016 - 21:29 uur

Heerlijk mijn verjaardag aan het vieren met op de achtergrond de Top 2000. Dubbel genieten, wat een feest


Geschreven door:   ramona 27 december 2016 - 20:57 uur

Gezellig weer met mijn dochter naar de top 2000 aan het kijken. Gr Ramona


Geschreven door:   Lenette 27 december 2016 - 18:33 uur

Iedereen een gelukkig en gezond 2017.


Geschreven door:   William Goossen 27 december 2016 - 10:17 uur

Ok Wil Frans van harte ondersteunen met zijn pleidooi om de top 2000 App ook voor Windows geschikt te maken. Ook ik gebruik een Windows phone. Hoewel ik ook op een tablet met de andere overweg kan weiger ik veel apps die niet voor Windows beschikbaar zijn.


Geschreven door:   Frans Disveld 27 december 2016 - 09:28 uur

Jammer dat er alleen een app voor Android en iOs is, maar ik heb een Windows-phone....
De reden dat die er niet is, zal wel weer zijn: te weinig gebruikers.
Android/Google vind ik te privacy-onvriendelijk en iOS/Apple te duur. Dus toch, behalve om de genoemde waarschijnlijke reden: waarom is er geen Windows-app voor de Top 2000?
Is ongeveer 5%, een van de twintig, potentiële luisteraars verwaarloosbaar?
Wilma Leenes plaatste 20 uur gelden ook een reactie over dit gemis.


Geschreven door:   Dara warmolt 27 december 2016 - 00:23 uur

Heel Gezellig bij Top 2000
2016


Geschreven door:   Dara warmolt 27 december 2016 - 00:22 uur

Top heel Gezellig


Geschreven door:   ramona 26 december 2016 - 22:11 uur

Gezellig met mijn gezin naar de top 2000 kijken. Gr Nieuwveen


Geschreven door:   ramona 26 december 2016 - 21:56 uur

Gezellig!!! Met mijn gezin naar top 2000 kijken. Gr Nieuwveen


Geschreven door:   Swolliwood 26 december 2016 - 21:50 uur

Gr aan alle oranje supporters
Swolsche mallooten


Geschreven door:   Marcel 26 december 2016 - 19:39 uur

Puur genieten deze dagen van prachtige muziek, groetjes uit vroomshoop(marcel)


Geschreven door:   Tonnie Meulendijk 26 december 2016 - 19:35 uur

Wens iedereen van "Friends of Neil Diamond" Netherlands een geweldig 2017! Liefs Tonnie


Geschreven door:   Jos & Brigitte 26 december 2016 - 14:36 uur

Lekker lui zijn met de kachel aan en de top 2000 ervoor.


Geschreven door:   Marion Klijmij 26 december 2016 - 14:15 uur

Wachten op David Bowie, geweldig, we genieten met volle teugen. Gelukkig duurt het nog heeeeeel lang. Groeten uit Best.


Geschreven door:   Wilma Leenes 26 december 2016 - 12:42 uur

Helaas de app niet voor Windows Phone


Geschreven door:   John Reniers 26 december 2016 - 01:16 uur

Fijn dat we weer zeven dagen lang kunnen genieten van de beste muzikale nummers aller tijden. Oude nummers, pure nostalgie!


Geschreven door:   ulcohuizinga 25 december 2016 - 22:21 uur

ja leuk weer hoor zien top2000 radio2
ulcohuizinga uit utrecht


Geschreven door:   Marten v. d. Galiën 25 december 2016 - 21:53 uur

Heerlijk de top 2000 tijdens de traditionele gourmet maaltijd.
Jammer dat de radio 2 app niet in windows formaat is voor mijn windows phone.


Geschreven door:   Charles Lemmers. 25 december 2016 - 20:50 uur

Er is geen download adres te zien op de app.


Geschreven door:   ilona 25 december 2016 - 15:22 uur

willen jullie wham last Christmas draaien gr van Ilona en willem buist uit onstwedde