STER Advertentie


Adele over 'Someone Like You'




zangeres leerde zichzelf kennen na relatiebreuk

14 januari 2018 07:29

Haar stem snijdt door je ziel, maar terugkijkend is Adele erg kritisch op haar ballad 'Someone Like You'. "Ik vind het niet erg volwassen", vindt ze.



"De tekst van 'Someone Like You' is naïef, kinderachtig, onschuldig en dom."


- Adele



Ellendig en eenzaam

In Nederland heeft Adele tot nu toe acht top 10-hits gescoord, waarvan vijf nummer 1-hits. 'Someone Like You' piekt in juni 2011 op de derde plek. "Toen ik het schreef, voelde ik me nogal ellendig en eenzaam", vertelt Adele over de pianoballad waarin ze haar hart uitstort. "Mijn hele relatie wordt hierin opgesomd. Het heeft me veranderd. Het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben. Ik dacht: hoe zou het zijn als ik mijn grote liefde over veertig jaar opzoek en hij een mooie vrouw en kinderen blijkt te hebben en volmaakt gelukkig is, terwijl ik nog alleen ben."

Om deze video te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Niet volwassen

Adele schrijft het liefdeslied met Semisonic-frontman Dan Wilson. Hij beschrijft haar stem als 'rauw en breekbaar'. "De demo die wij maakten, is de versie die je op het album hoort", legt hij uit. Velen halen troost uit 'Someone Like You', al vindt Adele het niet haar beste tekst. "Het is naïef, kinderachtig, onschuldig en dom", zegt ze. "Veel mensen beschouwen het als volwassen, maar ik denk daar anders over. Ik weet door deze ervaring wel meer over mezelf. Afwijzingen kan ik nu accepteren. Het doet nog steeds pijn, maar ik kan er nu mee omgaan."

Om deze video te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



De videoclip uit 2011:

Om deze video te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



STER Advertentie




Delen





Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



59 Reacties





Geschreven door:   STACEY AMBER 2 dagen geleden - 05:14 uur

i want to use this medium to testify of how i got back my ex husband after divorce, i and my husband have been married for 8 years with 2 kids, we have been a happy family. Last year his behavior towards me and the kids changed, i suspected he was meeting another woman outside out marriage, any time i confronted him, he threatened to divorce me, i did all i could to make hings right but all to no avail until i saw a post on a "love and relationship forum" about a spell caster who helps people to cast spell on marriage and relationship issues, when i contacted this spell caster via email, he helped me cast a re-union spell and my husband changed and came apologizing to me and the kids. Contact this great spell caster for your relationship or marriage issues via this email: or Whats App him on +2349065398067 Good luck


Geschreven door:   Marija Mitrovic 5 dagen geleden - 21:23 uur

Toen ik Dr. Isikolo vond, had ik dringend behoefte aan het terugbrengen van mijn ex-geliefde. Hij liet me achter voor een andere vrouw. Het gebeurde zo snel en ik had helemaal geen inspraak in de situatie. Hij dumpte me gewoon na 3 jaar zonder uitleg. Ik neem contact op met Dr. Isikolo via zijn website en hij vertelde me wat ik moest doen voordat hij me kon helpen en ik deed wat hij me vertelde, nadat ik had verstrekt wat hij wilde, wierp hij een liefdesbetovering om ons te helpen weer bij elkaar te komen. Kort nadat hij zijn betovering had gedaan, begon mijn vriend me opnieuw te sms'en en voelde me vreselijk voor wat hij me net had aangedaan. Hij zei dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat weet hij nu. We gingen samen wonen en hij stond meer open voor mij dan voorheen en hij begon meer tijd met me door te brengen dan voorheen. Sinds Dr. Isikolo me heeft geholpen, is mijn partner heel stabiel, trouw en dichter bij me dan ooit tevoren. Ik beveel Dr. Isikolo ten zeerste aan voor iedereen die hulp nodig heeft. E-mail: . Bel hem of voeg hem toe via whatsapp via: +2348133261196


Geschreven door:   Roso malia 5 dagen geleden - 17:39 uur

Moeder Malia, de grote, kan je rijk maken, je ex_husband, ex_wife, ex_boyfriend of vriendin alleen terugbrengen als je vandaag contact met me opneemt, CALL ... +2349066695469. als u problemen ondervindt met het volgende:
(1) Als u lid wilt worden van Naa tia-broederschap.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt.
(6) U wilt rijk zijn zonder enig menselijk offer.
(7) U wilt uw binden. man / vrouw om voor altijd van jou te zijn.
(8) Als je kracht en charme nodig hebt om een ​​rechtszaak te winnen.
(9) Geestelijke hulp voor mensen van God.
(10) Als je moet doen wat ik zeg, betovering.
(11) Als je leiding nodig hebt. toon.
(12) Als u ook wilt reizen naar het buitenland.
(13) Kruidenverzorging.
(14) Als u in staat bent om het verlangen van uw vrouw naar seks te bevredigen als gevolg van een lage erectie.
(15) Als u een HIV-HULP heeft en alle soorten van ziekte.
(16) Terughalen van gestolen eigendommen * Bescherming van panden en bedrijven.
(17) Diabetes * Pech * Stroke * Bedrijfsontwikkeling.
(18) seks op droom * Spiritual Husband / Wife.
(19) zwangerschapsproblemen * Vrouwen met menstruatieproblemen (20) charme voor aflevering drugs zoals cocaïne, enz. E-mail op: bel of WhatsApp dit nummer. + 2349066695469.


Geschreven door:   Roso malia 5 dagen geleden - 17:37 uur

Moeder Malia, de grote, kan je rijk maken, je ex_husband, ex_wife, ex_boyfriend of vriendin alleen terugbrengen als je vandaag contact met me opneemt, CALL ... +2349066695469. als u problemen ondervindt met het volgende:
(1) Als u lid wilt worden van Naa tia-broederschap.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt.
(6) U wilt rijk zijn zonder enig menselijk offer.
(7) U wilt uw binden. man / vrouw om voor altijd van jou te zijn.
(8) Als je kracht en charme nodig hebt om een ​​rechtszaak te winnen.
(9) Geestelijke hulp voor mensen van God.
(10) Als je moet doen wat ik zeg, betovering.
(11) Als je leiding nodig hebt. toon.
(12) Als u ook wilt reizen naar het buitenland.
(13) Kruidenverzorging.
(14) Als u in staat bent om het verlangen van uw vrouw naar seks te bevredigen als gevolg van een lage erectie.
(15) Als u een HIV-HULP heeft en alle soorten van ziekte.
(16) Terughalen van gestolen eigendommen * Bescherming van panden en bedrijven.
(17) Diabetes * Pech * Stroke * Bedrijfsontwikkeling.
(18) seks op droom * Spiritual Husband / Wife.
(19) zwangerschapsproblemen * Vrouwen met menstruatieproblemen (20) charme voor aflevering drugs zoals cocaïne, enz. E-mail op: bel of WhatsApp dit nummer. + 2349066695469.


Geschreven door:   Romana vukovic 15 juni 2018 - 18:44 uur

AAN ALLE VROUWEN DIE ER VIA HARDE TIJD IN HET HUWELIJK ZIJN GELEZEN LEES DIT ARTIKEL EN
NEEM CONTACT OP MET ISIKOLO OM UW HUWELIJK TE REDDEN.

Ik wil Dr. Isikolo hartelijk bedanken voor het geweldige werk dat hij voor mij heeft gedaan door me te helpen mijn huwelijk te redden, mijn man om een ​​echtscheidingsbrief vanwege het kleine misverstand dat we de afgelopen maand hadden en ik nooit wilde dit omdat ik zo veel van mijn man hou en al onze investeringen een gemeenschappelijk bedrijf waren en ik niet ver van mijn familie en mijn twee lieve kinderen wil zijn. Mijn vriend vertelde me over Dr. Isikolo en hoe hij haar ook hielp met haar huwelijksproblemen, dus ik moest contact met hem opnemen omdat ik mijn man wilde stoppen met het voltooien van de scheidingsbrief en ik mijn familie bij elkaar wil houden en nadat ik contact met hem heb opgenomen. werd verteld wat ik moest doen en toen ik het resultaat begon te zien, deed ik wat Dr. Isikolo had geïnstrueerd en na 3 dagen belde mijn echtgenoot me en vroeg om mijn vergeving en het was allemaal als een droom voor mij en we leven allemaal weer gelukkig samen dankzij Dr. Isikolo. Neem vandaag contact op met hem voor hulp in het huwelijk via zijn Whatsapp-nummer: +2348133261196 of bel hem.
E-mail:


Geschreven door:   Gabriella Scott 15 juni 2018 - 14:06 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen... Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terugkomen en smeekt me om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur.. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren, eerst dacht ik dat het een grap was maar later besefte ik dat hij serieus was dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig gelukkig samen... Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109 ...!!!


Geschreven door:   DIXON DEBORAH 14 juni 2018 - 03:23 uur

I will always give thanks to Chief Dr Lucky help on my family, i was the last born of my family, and it was said that we suffered from Hepatitis B disease, and it was very hilarious as my elderly brothers and sisters suffered from this disease, i was tired and decided to look for help for my family, and so i went online and i saw many blogs talking about Dr Chief Dr Lucky how he has helped some others person, and so surprisingly his herbs was so powerful, so i contacted him and asked for his help and that was how he prepared 4 bottles for the 4 of us, and when we received it and started using it in 2 weeks i was totally cured and that was how we went to test ourselves and we were found negative, i am so happy by your work Dr Chief Dr Lucky, why not contact his Email: or What app him:+2349065398067


Geschreven door:   Mirela Ali 13 juni 2018 - 13:49 uur

DR ISIKOLO HELP ME MIJN LIEFDE TERUG TE BRENGEN
Mijn naam is Mirela Ali, ik ben hier om te getuigen van het goede werk van de Dr tebe spell Caster. 4 jaar geleden verliet mijn man zijn huis, hij kwam nooit meer terug, geen telefoontjes, geen brieven, geen e-mails, nergens een teken van hem. mijn dochter werd ziek met multiple sclerose, dingen waren zo moeilijk voor mij. Ik had de hoop verloren, 2 jaar geleden, ik ontmoette een paranormaal begaafd persoon, hij zei dat hij me zou helpen, ik betaalde meer dan $ 800 en er gebeurde nog steeds niets, ik verloor de hoop volledig, mijn dochtersituatie verslechterde elke dag.Toen maand zag ik een posting met betrekking tot de goede werken van de hele professionele dr. Isikolo, heb ik hem eens geprobeerd om ongeveer $ 500 te betalen, voor alle drie de spreuken (breng de minnaar terug, de helende spreuk en de carrière-spreuken). Binnen een paar weken belde mijn man me en vertelde me dat het hem speet dat hij bij me terug wilde komen en dat hij alles zou uitleggen wanneer hij terugkwam, drie dagen later kreeg ik een nieuwe baan bij een lening- en financieringsbedrijf , op dit moment wordt de conditie van mijn dochter elke dag beter en ik hoop dat ze in een paar dagen goed zal zijn. Ik wil Dr Isikolo spell Caster whatsapp bedanken +2348133261196 voor zijn inspanningen en voor het terugbrengen van mijn leven naar normaal en zo dicht bij perfectie.


Geschreven door:   Gabriella Scott 10 juni 2018 - 12:32 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen. Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terug komen smeken mij om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur .. Ik deed alles Lord Bubuza vertelde me en tot mijn grote verbazing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilen en smeken Ik vergeef en accepteer hem terug, eerst dacht ik dat het een grap was, maar later besefte ik dat hij serieus was, dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig samen. Heb je enig probleem neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmai l.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109 ... !


Geschreven door:   Sandra Oliveros 9 juni 2018 - 15:44 uur

ik ben Sandra Oliveros op naam. Groeten aan iedereen die deze getuigenis leest. Ik ben na drie (3) jaar huwelijk door mijn man afgewezen alleen maar omdat een andere vrouw hem betoverde en hij liet mij en het kind achter om te lijden. Toen ik op een dag via het web aan het lezen was, zag ik een bericht over hoe dit spreukgieter Dr. Isikolo op dit adres heeft genoemd, een vrouw heeft geholpen om haar man terug te krijgen en ik gaf hem een antwoord op zijn adres en hij vertelde me dat een vrouw een betovering had voor mijn man en hij vertelde me dat hij me zou helpen en na 3 dagen dat ik mijn man terug zal hebben. ik geloofde hem en vandaag ben ik blij om jullie allemaal te laten weten dat deze spreukgieter de kracht heeft om geliefden terug te brengen. omdat ik nu blij ben met mijn man. Bedankt voor het helpen me Dr.Paul contact met hem op e-mail: of hem op WhatsApp +2348133261196


Geschreven door:   Barbara Shocker 8 juni 2018 - 21:40 uur

Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord van een man als Heer Bubuza, Heer Bubuza is een God in menselijke gedaante, mensen noemen hem de God op aarde. Mijn man bedriegt mij altijd en elke keer als ik hem zeg om te stoppen met vals spelen, zal hij overstuur raken en dreigen het huis te verlaten, hij blijft maanden bedriegen omdat hij de andere vrouw naar huis zal brengen als ik er niet ben. Ik hield zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken, maar tot mijn grote verbazing kwam ik op een dag terug van zijn werk en ontdekte dat hij zijn spullen nam en bij de andere vrouw ging wonen. Ik huilde en bleef een lange tijd alleen totdat mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te brengen na 6 jaar scheiden, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en vertelde hem mijn situatie en hij zei tegen mij: hij zal me helpen en mijn man zal terug komen en smeekt me op zijn knieën binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste vreugde gebeurde alles binnen 13 uur, precies zoals Lord Bubuza eerder zei. Mijn man kwam bij me terug en viel op zijn knieën huilend en smeekte hem hem te vergeven. Heb je hulp nodig? Neem nu contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Gabriella Scott 8 juni 2018 - 21:39 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen. Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terugkomen en smeekt me om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren, eerst dacht ik dat het een grap was maar later besefte ik dat hij serieus was dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig gelukkig samen. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109... !!!!


Geschreven door:   Camila 8 juni 2018 - 11:37 uur

Hallo mijn respectabele kijker, ik schrijf dit artikel om de wereld te vertellen hoe HEAR ARIDIA mijn ex-echtgenoot me terugbracht. Dit is de reden waarom ik het op mezelf heb genomen om deze grote spreukgieter, LORD ARIDIA, te bedanken omdat hij door zijn mijn leven werd meer vervuld van liefde en ik ben blij om te zeggen dat mijn ex-man die de afgelopen 3 jaar van mij is gescheiden, bij mij terugkwam en smeekte om acceptatie van mij. Dit was een schokkende gebeurtenis, want voordat ik contact opnam met LORD ARIDIA, smeekte ik mijn ex-echtgenoot om bij mij terug te komen, maar met de hulp van LORD ARIDIA, laat ik nu mijn relatie herstellen.
Mijn advies aan de hele wereld is om een ​​rechtmatige spell-caster te vinden zoals LORD ARIDIA. sterf niet in stilte, er is nog steeds een zeer goede spreukhulp in de wereld van vandaag. Je zult een betere relatie hebben als je alleen via zijn e-mail contact met hem kunt opnemen:
Of whatsApp +2348124312267
Reik naar LORD ARIDIA en zorg dat je huwelijksproblemen oplossen zoals ik.


Geschreven door:   Charlotte Mohamed 31 mei 2018 - 14:03 uur

Mijn naam Charlotte Mohamed uit België Dringende liefdesspell om je gebroken relatie te herstellen en je ex-geliefde terug te krijgen "Ik was hart gebroken toen mijn vriend van drie jaar overbleef om bij een ander meisje te zijn. Dank je wel Dr Sacre voor het redden van mijn gebroken relatie en mijn vriendje terug naar mij! ". Ik en mijn vriend leven weer gelukkig samen ... Al met dank aan dr. Sacre. Als je problemen hebt, neem dan nu contact op met dr. Sacre en ik garandeer je dat hij je zal helpen. Hier is zijn contact
bel of WhatsApp: +2348159768201
E-mail:


Geschreven door:   Charlotte Mohamed 31 mei 2018 - 12:09 uur

Mijn naam Charlotte Mohamed uit België Dringende liefdesspell om je gebroken relatie te herstellen en je ex-geliefde terug te krijgen "Ik was hart gebroken toen mijn vriend van drie jaar overbleef om bij een ander meisje te zijn. Dank je wel Dr Sacre voor het redden van mijn gebroken relatie en mijn vriendje terug naar mij! ". Ik en mijn vriend leven weer gelukkig samen ... Al met dank aan dr. Sacre. Als je problemen hebt, neem dan nu contact op met dr. Sacre en ik garandeer je dat hij je zal helpen. Hier is zijn contact
bel of WhatsApp: +2348159768201
E-mail:


Geschreven door:   Barbara Shocker 29 mei 2018 - 21:36 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen... Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terugkomen en smeekt me om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur... Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren, eerst dacht ik dat het een grap was maar later besefte ik dat hij serieus was dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig gelukkig samen.. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109 !!


Geschreven door:   Barbara Shocker 29 mei 2018 - 20:09 uur

I have never seen or heard of a man like Lord Bubuza, Lord Bubuza is a God in human form, People call him the God on Earth. My husband always cheat on me and each time i tell him to stop cheating he will get upset and threaten to leave the house, he continued cheating on me for months to the extend he will bring the other woman home when i am not at around. I loved him so much and did not want to loose him but to my greatest surprise i came back from work one day and found out that he took his things and moved in with the other woman. I cried and remain lonely for a long time until my Friend in the office told me how Lord Bubuza helped her bring her husband back after 6 years of divorce so i immediately contacted Lord Bubuza via WhatsApp and told him my situation and he said to me that he will help me and my husband will come back begging me on his knees within 12 to 16 hours. I did everything Lord Bubuza told me and to my greatest Joy every thing happened within 13 hours just as Lord Bubuza said earlier. My husband came back to me and fell on his knees crying and begging me to forgive him. Do you need any help? Contact Lord Bubuza now via email: or via website: http://Lordbubuza.website2.me or via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Gabriella Scott 29 mei 2018 - 20:07 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen... Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terugkomen en smeekt me om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur... Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren, eerst dacht ik dat het een grap was maar later besefte ik dat hij serieus was dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig gelukkig samen.. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109 !!!


Geschreven door:   Katrina Mendez 28 mei 2018 - 16:35 uur

Love betover dat werkt erg snel: kijk op de Dr Isikolo-website nu: www.drisikolosolutionhome.webnode.com

Mijn man brak 5 maanden geleden met mij uit en dwong me de echtscheidingspapieren te ondertekenen en ik was volledig verdrietig. En ik kon emotioneel geen enkele vorm terugkrijgen. Ik dank God voor deze verbazingwekkende en briljante spreukgieter die mij te hulp schoot. Wauw! Deze spreukgieter heeft me enorm geholpen. Dr. Isikolo garandeerde me een dringende 24 uur spell casting, waarvan ik het accepteerde. Schokkend! deze maand op 4 december 2017 belde mijn man me terug met veel excuses na 48 uur, wat hij mij verzekerde, en hij deed al het mogelijke om de echtscheidingspapieren terug te trekken die eerder aan de gang waren met de kracht van deze wonderdoenende spell caster. Mijn ex-man kwam bij mij terug en hij had spijt van het hele lot dat hij heeft gedaan. En nu is mijn leven in balans en ben ik weer gelukkig. Dank je wel, zoveel Heer voor je krachtige spreuken. uitdrukkingen zijn niet voldoende om dank u te zeggen. Email Dr Isikolo nu voor Dringende liefdesbetovering.

WhatsApp of bel hem +2348133261196


Geschreven door:   Gabriella Scott 27 mei 2018 - 19:08 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen. Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terugkomen en smeekt me om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren, eerst dacht ik dat het een grap was maar later besefte ik dat hij serieus was dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig gelukkig samen. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   jackson24 27 mei 2018 - 18:49 uur

Ik had nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn in het huwelijk na zoveel hartaanvallen en teleurstellingen. het begon allemaal nadat mijn verloofde me verloofd had,
uit het niets kwam haat, aanvankelijk dacht ik dat hij alleen maar acteerde, totdat het tot me doordrong dat ik mijn man aan een andere vrouw verliest
. sommigen zeiden dat hij bezeten was door sommige demonen die niet wilden dat we trouwen, anderen zeiden dat hij verliefd was op een andere vrouw. ik was verbluft en geen idee
, ik verloor mijn naam is HELEN BERNARD, ik wil getuigen over een krachtige spreukgieter () die vreugde bracht in mijn wereld
mijn man en ik hadden geen oplossingen ..
mijn vreugde kwam terug toen een vriend van me me voorstelde aan een spreukgieter,
ik moet zeggen dat ik nog nooit zo iemand in mijn leven heb ontmoet,
zo zachtaardig en warm en goedhartig. in eerste instantie betwijfelde ik hem vanwege de nep spell casters overal bezaaid,
maar tot mijn grote verrassing na het uitspreken van de betovering zonder een centje geld te verzamelen kwam mijn man terug bedelen.
ik kan nu gelukkig getrouwd zeggen en geniet van het beste van het huwelijk. het is al 8 jaar getrouwd en elke dag voel ik dat het mijn honingmaan is ..
voor vrouwen die door liefdesverdriet en teleurstelling gaan, moet ik je zeggen dat er hoop is, wees nog niet wanhopig.
je kunt die man terughalen
.
U KUNT CONTACT MET DR WICCAN opnemen: OF
CALL +254746135258


Geschreven door:   marta dmitry 25 mei 2018 - 21:46 uur

IK HAD GELUK IN MIJN HUIS.
Het probleem is dat ik me concentreerde op het negatieve deel van het huwelijk, niet met iemand sprak over mijn mislukte huwelijk en deed alsof alles in orde was door valse glimlachen op te zetten. Mijn man veranderde in een beest, cheater en misbruiker. Het was ondraaglijk om een man te zien die eens gezworen had ons als agressie tegen familieoverdracht aan mij en de kinderen te beschermen, ons hard naar de muur duwend.
Maar er is tijd, reden en seizoen voor alles, goed of slecht. Ik rende naar Dr. Isikolo voor redding die ik uiteindelijk heb bereikt door zijn extra gewone betovering. Onze verschillen werden opgelost en alle hartwonden werden binnen 2 weken genezen. Ik ben dankbaar dat mijn man weer is veranderd in een engel die hij altijd is geweest. Dank aan onze verlosser () of voeg hem toe op WhatsApp-nummer: +2348133261196.


Geschreven door:   shannon majas 25 mei 2018 - 21:45 uur

IK HAD GELUK IN MIJN HUIS.
Het probleem is dat ik me concentreerde op het negatieve deel van het huwelijk, niet met iemand sprak over mijn mislukte huwelijk en deed alsof alles in orde was door valse glimlachen op te zetten. Mijn man veranderde in een beest, cheater en misbruiker. Het was ondraaglijk om een man te zien die eens gezworen had ons als agressie tegen familieoverdracht aan mij en de kinderen te beschermen, ons hard naar de muur duwend.
Maar er is tijd, reden en seizoen voor alles, goed of slecht. Ik rende naar Dr. Isikolo voor redding die ik uiteindelijk heb bereikt door zijn extra gewone betovering. Onze verschillen werden opgelost en alle hartwonden werden binnen 2 weken genezen. Ik ben dankbaar dat mijn man weer is veranderd in een engel die hij altijd is geweest. Dank aan onze verlosser () of voeg hem toe op WhatsApp-nummer: +2348133261196.


Geschreven door:   Leticia 25 mei 2018 - 00:36 uur

MOET LEZEN:

Mijn naam is Leticia ben van Letlands, ik ben hier om te getuigen van het geweldige werk van een grote spreukgieter die me heeft geholpen met al mijn problemen vandaag ben gelukkig vanwege hem, het begon allemaal 2002 ik was getrouwd met een man genaamd Ernest rapolas van het Litouws , Hij wordt moe van me na 15 jaar huwelijk en er is geen kind en dingen waren moeilijk voor ons, financieel waren we niet oké, en mijn man zoekt echtscheiding om alleen met mij te leven en het leven te aanschouwen, ik bad tot God heb hem terug, tot 2016, toen ik een vriend ontmoette die me naar Dr Odia stuurde, een spell caster die haar hielp met haar eigen problemen, ik moedigde mezelf aan en nam contact met hem op, het eerste wat hij zei was dat mijn problemen voorbij zijn sinds ik nam contact met hem op voor hulp. Ik geloof hem en vraag hem wat ik daarna zal doen als hij me vertelt wat ik moet doen en hij zei daarna dat mijn man binnen 24 uur op zijn knieën terugkomt, dit was na 10 jaar scheiden, verrassend na zijn werk, mijn man kwam bedelen op zijn knieën, ik accepteerde hem dringend en vertelde Dr Odia erover, hij zei dat hij ook een geld-spreuk voor mij ging uitbrengen, omdat mijn familie financieel begunstigd zou worden, en ik werkte met hem na 48 uur overal waar ik gaan mensen voor mij en mijn bedrijf is vooruit gegaan voor het beste, nu ben ik blij en blij om de wereld te vertellen dat dit de meest krachtige man is die ik overal ter wereld heb ontmoet, hij heeft de oplossing voor elk probleem dat je hebt, hij is niet geldbewust. Hij helpt en wacht tot je goed bent, voordat je zijn waardering verwacht, dus mijn broeders en zussen, als je in een bepaalde situatie bent en hulp nodig hebt, raad ik je aan om vandaag contact op te nemen met Dr. Odia en je problemen opgelost te krijgen. Hier is zijn e-mail: en zijn Whatsapp-nummer: +2349065101630 en Viber-nummer: +27638836445. in het belang van u mensen die hulp nodig hebben en voor degenen die hem willen bedanken voor het goede werk.


Geschreven door:   condilla 24 mei 2018 - 23:11 uur

Hallo, ik ben Condilla Vincent Na in relatie te zijn geweest met Andid alles om hem terug te krijgen, maar alles wtyony omdat ja met mij, ik als tevergeefs, ik wilde hem zo veel vanwege de liefde die ik voor hem heb, vroeg ik hem alles, ik maakte brokemade-beloften, maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou maken met een spreuk die me zou helpen het opnieuw te spellen, maar ik ben het soort dat nooit dacht dat ik aan het spelen was, ik had geen andere keuze dan te proberen, ik stuurde het spellingskanaal en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles goed zou zijn voor drie dagen mijn ex terug voor drie dagen, hij gooide de betovering en verrassend, op een dag was het rond 4:00 PM Mijn ex belde me, ik was zo verrast dat ik het gesprek had beantwoord en alles wat hij zei was dat het hem speet dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem toe, dus we zijn weer gelukkig samen gaan leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iemand die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo'n persoon kan helpen door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellingcontrole die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: sindsdien heb ik beloofd dat iemand die ik ken die een probleem heeft met de relatie, ik zou nuttig zijn voor zo iemand door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellingcontrole die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: sindsdien heb ik beloofd dat iemand die ik ken die een probleem heeft met de relatie, ik zou nuttig zijn voor zo iemand door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellingcontrole die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: of je kunt hem whatsapp op dit +15715709537 als je hulp nodig hebt in je relatie of in een ander geval.

1) Liefdesspel
2) Lost Love Spells
3) Echtscheidingen
4) Trouwrollen
5) Typ games
6) spreuken spreiden
7) Bewijs een voormalige geliefde
8.) U wilt gepromoot worden in uw Office / Lottery Spell
9) Wil je je geliefde tevreden stellen?
Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een permanente oplossing
via of whatsapp hem op dit +15715709537


Geschreven door:   shannon majas 23 mei 2018 - 19:26 uur

Email Dr RICO OSULA voor de echte liefdesbetovering:
Ik voel me weer zo gezegend in mijn huwelijk nadat Dr. Isikolo mijn man heeft meegenomen die voor een goed jaar van me gescheiden was. Ik ben Juliana Bryan bij naam. Zelfs als ik mijn hele lichaam in de mond heb, zal het niet genoeg zijn om RICO OSULA te bedanken voor zijn hulp in mijn leven. Mijn man heeft een jaar van me gescheiden en heeft zonder hem pijn en pijn gehad. Dus ik zocht overal hulp, maar niets werkte totdat ik door een vriend naar RICO OSULA werd verwezen. Ik legde mijn situatie uit en hij beloofde me dat mijn man binnen 48 uur antwoordt terwijl mijn hart nog steeds voor hem klopt. Ik geloofde in hem en hij maakte een spreuk voor mij en mijn man belde me precies toen hij zei dat hij zou bellen. Hij smeekte me en vertelde me dat hij me terug nodig had en nu leven we gelukkig weer gedurende de laatste 9 maanden. Iedereen die mijn artikel leest dat hulp nodig heeft, moet contact met hem opnemen ...

E-mail:
whatsapp contact: +2347082727576


Geschreven door:   shannon majas 21 mei 2018 - 13:26 uur

HI iedereen, mijn naam is Filip Leo, Dr. Isikolo heeft me doen geloven dat je nog steeds kunt opstaan, zelfs als ze vallen. Dr. Isikolo helpt me om mijn ex-vrouw terug te brengen met mijn kind na 8 maanden van verbroken relatie en nu zijn ik en mijn familie nu weer gelukkig samen. alle dank gaat naar hem toe vanwege de krachtige liefdesdrift die dr Porosky voor me wierp. Dr Porosky is een goed herkende liefdespreiker over de hele wereld. hij is heel belangrijk in de samenleving omdat hij de kracht heeft om verbroken relaties te herstellen en ex-geliefde terug te brengen binnen de ruimte van 2 dagen. als je zijn hulp nodig hebt, kun je contact met hem opnemen via zijn e-mail: of WhatsApp-nummer: +2348133261196
hij kan je helpen verschillende soorten spreuken uit te brengen met fantastische resultaten
(1) Als u uw ex terug wilt.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) U wilt gepromoot worden in uw kantoor.
(4) U wilt dat vrouwen / mannen achter u aan rennen.
(5) Als u een kind wilt.
(6) Je wilt rijk zijn.
(7) U wilt uw man / vrouw binden om te zijn
voor altijd de jouwe.
(8) Als u financiële hulp nodig heeft.
(9) Hoe u werd opgelicht en u wilt uw verloren geld terugkrijgen.
kun je contact met hem opnemen via zijn e-mail: of WhatsApp-nummer: +2348133261196


Geschreven door:   jessie smith 20 mei 2018 - 20:25 uur

Ik dank manuka Priester voor het herstel van mijn huwelijk. We zijn al 3 jaar gescheiden. We begonnen te praten over verzoening. Het was iets dat we allebei niet van plan waren. Ik begon op het net te zoeken naar mensen die God hun huwelijk herstelde en ik vond priestermanuka, over hoe hij zoveel relatie heeft geholpen door zijn betovering met zijn contact te casten, dan neem ik onmiddellijk contact met hem op voor hulp na de betovering die mijn man terugbrengt thuis 6 dagen na de betovering en vraag om vergeving en nu leven we gelukkig weer dank je priester manuka voor je hulp. Elke stander die een dergelijk probleem heeft, moet priester manuka e-mailen en hij zal u helpen in uw situatie via:


Geschreven door:   Barbara Shocker 20 mei 2018 - 06:57 uur

I have never seen or heard of Lord Bubuza, Lord Bubuza is a God in human form, People call him the God on Earth. My husband always cheats on me and every time i want him to stop cheating he'll get upset and threaten to leave the house, he will not go home. I loved him so much and I did not want to lose my love. I have been there for a long time until my friend told me how Lord Bubuza helped her to bring her back after 6 years of divorce so i immediately contacted Lord Bubuza through WhatsApp and told him my situation and he said to me that he will help me and my husband will come back on his knees within 12 to 16 hours. I did everything Lord Bubuza told me and my greatest joy. My husband came back to me and fell on his knees crying and begging me to forgive him. Do you need any help? Contact Lord Bubuza now via email: or via website: http://Lordbubuza.website2.me or via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Gabriella Scott 20 mei 2018 - 06:53 uur

Mijn hart is vol van vreugde en ik weet niet hoe ik Heer Bubuza moet bedanken omdat ze me geholpen heeft mijn vriend terug te halen. Mijn vriend was een rokkenjager en ik probeerde hem tegen bedrog te beschermen, maar hij bleef me bedriegen, het kwam op een bepaald moment dat hij zijn spullen pakte en het huis verliet, ik huilde en riep hem aan de telefoon en smeekte hem om naar huis terug te keren, maar hij weigerde en vertelde me dat hij verder ging Ik kon het hart niet langer verdragen, dus vertelde ik mijn zus alles en ze vertelde me dat Lord Bubuza me kon helpen hem terug te brengen, dus ik nam onmiddellijk contact op met heer Bubuza en vertelde hem mijn situatie en hij vertelde me dat hij me zal helpen en mijn vriend zal terugkomen en smeekt me om hem te vergeven binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grote verrassing kwam mijn vriend naar me toe en viel op zijn knieën huilend en smeekte me om te vergeven en hem terug te accepteren, eerst dacht ik dat het een grap was maar later besefte ik dat hij serieus was dus ik vergaf hem en sindsdien leven we al jaren gelukkig gelukkig samen. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   ANITA 19 mei 2018 - 17:18 uur

Ik wil gewoon een snel advies geven aan iemand die moeite heeft in zijn of haar relatie om contact op te nemen met Dr.Agbazara, omdat hij de enige is die in staat is om gebroken relaties of gebroken huwelijken binnen een tijdslimiet van 48 uur terug te brengen. met zijn spirituele krachten. U kunt contact opnemen met Dr.Agbazara door hem via zijn e-mail te schrijven op ( ) OF te bellen / WhatsApp hem op +234 8104 10 2662, in elke situatie van het leven waarin u uzelf vindt.


Geschreven door:   ANITA 19 mei 2018 - 17:17 uur

Ik wil gewoon een snel advies geven aan iemand die moeite heeft in zijn of haar relatie om contact op te nemen met Dr.Agbazara, omdat hij de enige is die in staat is om gebroken relaties of gebroken huwelijken binnen een tijdslimiet van 48 uur terug te brengen. met zijn spirituele krachten. U kunt contact opnemen met Dr.Agbazara door hem via zijn e-mail te schrijven op ( agbazara @ gmail. com ) OF te bellen / WhatsApp hem op +234 8104 10 2662, in elke situatie van het leven waarin u uzelf vindt.


Geschreven door:   shannon majas 19 mei 2018 - 14:03 uur

Hoe ik mijn ex-echtgenoot heb terug ...........

Ik ben Shannon bij naam. Groeten aan iedereen die deze getuigenis leest. Ik ben na drie (3) jaar huwelijk door mijn man afgewezen alleen maar omdat een andere vrouw hem betoverde en hij liet mij en het kind achter om te lijden. Op een dag toen ik aan het lezen was via het web, zag ik een bericht over hoe dit spreukgieter Dr Isikoloon dit adres , die een vrouw hebben geholpen om haar man terug te krijgen en ik gaf hem een antwoord op zijn adres en hij vertelde me dat een vrouw een betovering had voor mijn man en hij vertelde me dat hij me zou helpen en na 2 dagen dat ik mijn man terug zou hebben. ik geloofde hem en vandaag ben ik blij om jullie allemaal te laten weten dat deze spreukgieter de kracht heeft om geliefden terug te brengen. omdat ik nu blij ben met mijn man. Dank aan u, Dr Isikolo. Zijn e-mail: of zijn WhatsApp-nummer: +2348133261196


Geschreven door:   Kathrin Guss 18 mei 2018 - 18:06 uur

Ik zal de grote Dokter Zakuza voor altijd dank verschuldigd zijn voor het vaststellen van mijn gebroken huwelijk nadat mijn man me voor 6 maanden had verlaten voor zijn maîtresse. Ik geloofde nooit in spreuken totdat mijn vriend me aan hem voorstelde. In het begin was ik sceptisch over hem omdat ik veel over valse spell-casters hoorde, maar ik twijfelde eraan omdat ik wanhopig was om mijn man terug te krijgen en ik deed wat hij me opdroeg. Nu is mijn man net binnen 48 uur na contact met hem terug. Ik leef weer gelukkig met mijn man na 6 maanden van echtscheiding en ik zal niet rusten voordat hij over de hele wereld bekend is. Hij is ook gespecialiseerd in geldspellen, loterij-spreuken, ziektebeelden E.T.C. Word nu verbonden met Doctor Zakuza via zijn e-mail via: of WhatsApp op +1 (845) 400-7115


Geschreven door:   Alberta Gallegos 16 mei 2018 - 18:47 uur

Mijn naam is Alberta Gallegos. Uit respect voor u en uw spreuken moet ik deze getuigenis aan iedereen laten weten. Ik ben bij andere spell casters geweest zonder enig resultaat te zien. Ik wou dat ik eerder naar je toe kwam, ik heb het beste van je. Mijn ex-man was een jaar weg en ik ging overal en andere spell casters om hulp maar geen resultaat totdat mijn vriend me voorstelde aan Dr Isikolo. Nadat de Love Spell was gedaan, kreeg ik eindelijk een telefoontje van hem. Zijn spreuken hebben wonderen verricht en mijn man is terug met veel liefde. Het was als een wonder! Hij kwam plotseling terug met bloemen die zeiden dat ik hem moest vergeven, ik was echt verbijsterd en geschokt toen mijn man neerknielde en smeekte om vergiffenis en dat ik hem terug zou accepteren. Ik heb echt tekort aan woorden en blij, je bent een God gestuurd naar mij en mijn hele familie .. En nu ben ik weer een vreugdevolle vrouw. Heel erg bedankt Dr. Isikolo Aan iedereen die op zoek is naar een echte betoverancier contact Dr Isikolo Op of neem contact op met hem WhatsApp +2348133261196


Geschreven door:   vania aaron 14 mei 2018 - 14:38 uur

Hallo mijn naam is Vania Aaron uit Wisconsin in de Verenigde Staten. Ik ben een van die mensen die geloven dat de enige beste techniek om vrolijkheid en vreugde in je relatie tot stand te brengen, is door spreuken uit te spreken. Of het nu krachtige Afrikaanse liefdespreuken of Voodoo-spreuken zijn, maar de realiteit is dat, zolang je de authentieke spreukgieter hebt, de dingen dienovereenkomstig moeten gaan. Ik bewees dat de tijd dat mijn geliefde op en neer was geen aandacht schonk aan onze relatie en ik zag dat mijn relatie in een slechte ruimte is. Toen vertelde mijn vriend me dat de enige manier om geluk in je relatie te bereiken, is door liefdesbetoveringen. Ik ontmoette Dr. Isikolo en hij wierp me zijn bindende liefdesbetovering toe, de dingen gingen zoals verwacht zoals het me drie dagen duurde om de resultaten te zien. Ik beveel ten volle aan dat er liefdespreuken door Dr. Isikolo zijn voor iedereen die met een vergelijkbaar relatieprobleem te maken heeft. Neem contact op met zijn e-mail: of zijn Whatsapp: +2348133261196


Geschreven door:   Marie 14 mei 2018 - 13:08 uur

Hallo dames en vriendelijke mannen ben Marie Krajewski uit Duitsland, ik wil de grote dokter Oboh bedanken voor het helpen weer een gelukkige vrouw te worden door mijn man terug te brengen die mij en mijn dochter heeft achtergelaten voor een andere vrouw. Ik ben de afgelopen 2 jaar door dit trauma heen gegaan, maar heb zoveel geluk gehad dat ik in contact kwam met Dr. Oboh die mijn man terugbracht met zijn krachtige betovering. Nu is mijn man niet alleen terug voor mij, maar een veranderd man die nu van mij en onze dochter houdt zoals nooit tevoren. Ik weet echt niet hoe ik de Grote Oboh moet waarderen vanwege wat hij voor mij heeft gedaan. Mijn mensen daar die ook huwelijksproblemen hebben vanwege relatieproblemen, ik raad u aan contact op te nemen met dokter Oboh voor hulp en ik verzeker u dat uw zaak zal worden afgehandeld. Je kunt Dr Oboh bereiken via:


Geschreven door:   Barbara Shocker 10 mei 2018 - 07:08 uur

Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord, zoals Heer Bubuza, Heer Bubuza is een God in menselijke vorm. Mensen noemen hem de God op aarde. Mijn man bedriegt mij altijd en elke keer als ik hem zeg om te stoppen met vals spelen, zal hij overstuur raken en dreigen het huis te verlaten, hij blijft maanden bedriegen omdat hij de andere vrouw naar huis zal brengen als ik er niet ben...Ik hield zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken, maar tot mijn grote verbazing kwam ik op een dag terug van zijn werk en ontdekte dat hij zijn spullen nam en bij de andere vrouw ging wonen. Ik huilde en bleef een lange tijd alleen totdat mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te brengen na 6 jaar scheiden, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en vertelde hem mijn situatie en hij zei tegen mij: hij zal me helpen en mijn man zal terug komen en smeekt me op zijn knieën binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste vreugde gebeurde alles binnen 13 uur, precies zoals Lord Bubuza eerder zei. Mijn man kwam bij me terug en viel op zijn knieën huilend en smeekte hem hem te vergeven. Heb je hulp nodig? Neem nu contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Barbara Shocker 10 mei 2018 - 04:28 uur

Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord, zoals Heer Bubuza, Heer Bubuza is een God in menselijke vorm. Mensen noemen hem de God op aarde. Mijn man bedriegt mij altijd en elke keer als ik hem zeg om te stoppen met vals spelen, zal hij overstuur raken en dreigen het huis te verlaten, hij blijft maanden bedriegen omdat hij de andere vrouw naar huis zal brengen als ik er niet ben. Ik hield zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken, maar tot mijn grote verbazing kwam ik op een dag terug van zijn werk en ontdekte dat hij zijn spullen nam en bij de andere vrouw ging wonen. Ik huilde en bleef een lange tijd alleen totdat mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te brengen na 6 jaar scheiden, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en vertelde hem mijn situatie en hij zei tegen mij: hij zal me helpen en mijn man zal terug komen en smeekt me op zijn knieën binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste vreugde gebeurde alles binnen 13 uur, precies zoals Lord Bubuza eerder zei. Mijn man kwam bij me terug en viel op zijn knieën huilend en smeekte hem hem te vergeven. Heb je hulp nodig? Neem nu contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website:: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Barbara Shocker 10 mei 2018 - 03:55 uur

Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord, zoals Heer Bubuza, Heer Bubuza is een God in menselijke vorm. Mensen noemen hem de God op aarde. Mijn man bedriegt mij altijd en elke keer als ik hem zeg om te stoppen met vals spelen, zal hij overstuur raken en dreigen het huis te verlaten, hij blijft maanden bedriegen omdat hij de andere vrouw naar huis zal brengen als ik er niet ben. Ik hield zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken, maar tot mijn grote verbazing kwam ik op een dag terug van zijn werk en ontdekte dat hij zijn spullen nam en bij de andere vrouw ging wonen. Ik huilde en bleef een lange tijd alleen totdat mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te brengen na 6 jaar scheiden, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en vertelde hem mijn situatie en hij zei tegen mij: hij zal me helpen en mijn man zal terug komen en smeekt me op zijn knieën binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste vreugde gebeurde alles binnen 13 uur, precies zoals Lord Bubuza eerder zei. Mijn man kwam bij me terug en viel op zijn knieën huilend en smeekte hem hem te vergeven. Heb je hulp nodig? Neem nu contact op met Lord Bubuza via e-mail:: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Barbara Shocker 10 mei 2018 - 03:37 uur

Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord, zoals Heer Bubuza, Heer Bubuza is een God in menselijke vorm. Mensen noemen hem de God op aarde. Mijn man bedriegt mij altijd en elke keer als ik hem zeg om te stoppen met vals spelen, zal hij overstuur raken en dreigen het huis te verlaten, hij blijft maanden bedriegen omdat hij de andere vrouw naar huis zal brengen als ik er niet ben. Ik hield zoveel van hem en wilde hem niet kwijtraken, maar tot mijn grote verbazing kwam ik op een dag terug van zijn werk en ontdekte dat hij zijn spullen nam en bij de andere vrouw ging wonen. Ik huilde en bleef een lange tijd alleen totdat mijn vriend op kantoor me vertelde hoe Lord Bubuza haar hielp om haar man terug te brengen na 6 jaar scheiden, dus ik nam onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp en vertelde hem mijn situatie en hij zei tegen mij: hij zal me helpen en mijn man zal terug komen en smeekt me op zijn knieën binnen 12 tot 16 uur. Ik deed alles wat Lord Bubuza me vertelde en tot mijn grootste vreugde gebeurde alles binnen 13 uur, precies zoals Lord Bubuza eerder zei. Mijn man kwam bij me terug en viel op zijn knieën huilend en smeekte hem hem te vergeven. Heb je hulp nodig? Neem nu contact op met Lord Bubuza via e-mail: of via de website: http://Lordbubuza.website2.me of via WhatsApp: +1 518 558 5109


Geschreven door:   Victoria 4 mei 2018 - 14:07 uur

OMG!! Dit is zeker een schokkende en een echte getuigenis .. Ik bezocht hier een forum op het internet op 15 april 2018, en ik zag een prachtig getuigenis van deze krachtige en geweldige spreukgieter genaamd Dr. Isikolo op het forum..Ik geloofde nooit omdat ik nog nooit iets over spellen of magie heb gehoord of geleerd. Niet een ziel had me kunnen beïnvloeden over magische spreuken, niet voordat Dr. Isikolo het voor mij deed en mijn 8-jarige huwelijk met mij herstelde en bracht mijn echtgenote terug naar mij net zoals ik lees op het internet .. ik was echt verbaasd en geschokt toen mijn man knielde bedelend om vergeving en voor mij om hem terug te accepteren .. Ik heb echt tekort aan uitdrukkingen, en ik weet het niet hoezeer om mijn waardering aan jou te overbrengen Dr. Isikolo, je bent een God die naar mij en mijn hele familie is gestuurd. En nu ben ik een blije vrouw nogmaals bedankt voor je goede werk en voor het herstellen van geluk in mijn huis ..
HIER IS Dr. Isikolo HIS EMAIL: . VOOR ELK SOORT HULP. OF ROEP ZIJN Whatsapp +2348133261196.


Geschreven door:   monika mislav 2 mei 2018 - 12:41 uur

Dringende effectieve liefde Spellen om je te helpen ex-liefde terug te brengen en je huwelijk snel te redden, is zeker de beste online spell caster en zijn resultaat is 100% garantie! ... veel mensen lijden nog steeds allemaal manier van kwesties van het leven. Wat is dat specifieke ding dat je stoort? Soms is het probleem niet het probleem, maar het probleem is het onvermogen om diegenen te identificeren die de oplossing hebben. Ik ben MONIKA MISLAV uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk en ik wil je graag voorstellen aan DR RICO OSULA, een man die gekomen is om de mensheid te redden van alle problemen van het leven. Sinds de dag dat ik hem tegenkwam, was dat op de dag dat mijn probleem werd beëindigd. Wanneer wijsheid knippert, wordt het een woord voor de wijzen. Ik zou je willen aanmoedigen om welk probleem dan ook dat je geconfronteerd wordt, te relateren aan DR RICO OSULA en wees gerust dat met God alles voor je goed zou werken. Je kunt Dr Isikolo contacteren via e-mail: Ik feliciteer je, want je bent de volgende testgever. Je kunt hem ook bellen of toevoegen op WhatsApp of Telegram: +2347082727576.


Geschreven door:   jelka rodka 30 april 2018 - 18:05 uur

Hallo jongens, ik ben Jelka Rodka. Het leven zonder mijn man was een echte puinhoop voor mij en mijn kinderen. Ik ben zo blij mijn ex terug te krijgen door de hulp van Dr. Isikolo, de betoverancier. Mijn grootste verrassing was dat 48 uur nadat de dokter de spreuk voor mij had voorbereid, mijn man die me 4 jaar heeft verlaten plotseling onverwachts heeft gebeld en ik ben zo blij dat we weer een zijn geworden door de hulp van Dr. Isikolo en dat ben ik ook blij weer bij mijn man te zijn. Dr. Isikolo is een zeer wonderbaarlijk spell caster, je kunt contact met hem opnemen als je zijn assistent nodig hebt, omdat ik weet dat hij je ook kan helpen. contact met hem op via zijn e-mail: of WhatsApp hem nu +2348133261196.


Geschreven door:   Melissa Garic 26 april 2018 - 13:38 uur

DE GROOTSTE SPELL-CASTER KREEG MIJN GELUK EN VERVULLING TERUG NAAR MIJ.
Hallo, ik ben Lana Ivano. Na jarenlang in relatie te zijn geweest met mijn man, brak hij het uit met mij. Ik deed alles binnen mijn bereik om hem terug te brengen maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem had, ik smeekte hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te lokken om hem terug te brengen, ik had geen keus dan om het te proberen. Ik verstuurde de spreukgieter DR RICO OSULA en hij verzekerde me dat er geen probleem was en dat alles binnen drie dagen in orde zou zijn. Hij wierp de betovering en verrassend op de tweede dag, mijn man belde me. Ik was zo verrast, dat ik de oproep beantwoordde en alles wat hij zei was dat hij zoveel medelijden had met alles wat er gebeurd was. Hij wilde dat ik naar hem terugkeerde. Hij zei ook dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo zijn we weer gelukkig samen gaan leven. De email van de spell casters is: of whatsapp of telegram hem nu +2347082727576 .. Je kunt hem e-mailen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of een andere zaak.

1) Houd van spreuken
2) Lost Love Spells
3) Echtscheidingen
4) Huwelijksspreuken
5) bindende spreuk.
6) Break-up spreuken
7) Verban een overleden minnaar
8.) U wilt promotie maken in uw kantoor / Loterij-spreuk
9) wil je geliefde tevreden stellen
Neem contact op met deze geweldige man als u problemen ondervindt met een duurzame oplossing
via of whatsapp of telegram hem nu +2347082727576.


Geschreven door:   Melissa Garic 23 april 2018 - 15:11 uur

Toen ik Dr. Isikolo vond, had ik dringend behoefte aan het terugbrengen van mijn ex-geliefde. Hij liet me achter voor een andere vrouw. Het gebeurde zo snel en ik had helemaal geen inspraak in de situatie. Hij dumpte me gewoon na 3 jaar zonder uitleg. Ik neem contact op met Dr. Isikolo via zijn e-mail en hij vertelde me wat ik moest doen voordat hij me kon helpen en ik deed wat hij me vertelde, nadat ik had verstrekt wat hij wilde, wierp hij een liefdesbetovering om ons te helpen weer bij elkaar te komen. Kort nadat hij zijn betovering had gedaan, begon mijn vriend me opnieuw te sms'en en voelde me vreselijk voor wat hij me net had aangedaan. Hij zei dat ik de belangrijkste persoon in zijn leven was en dat weet hij nu. We gingen samen wonen en hij stond meer open voor mij dan voorheen en hij begon meer tijd met me door te brengen dan voorheen. Sinds Dr. Isikolo me heeft geholpen, is mijn partner heel stabiel, trouw en dichter bij me dan ooit tevoren. Ik beveel Dr. Isikolo ten zeerste aan voor iedereen die hulp nodig heeft. E-mail: of whatsapp hem nu +2348133261196.


Geschreven door:   Ana jukic 20 april 2018 - 22:24 uur

Ik heb nooit GELOOFD DAT IK DIT GELUKKIG EN OVERWELK MET VREUGDE ZOU ZIJN. EEN SPECIALE WAARDERING VOOR ISIKOLO VOOR ZIJN HULP AAN MIJ.
MIJN naam is Ana Jukic, ik ben heel blij om mijn geweldige en prachtige getuigenis met iedereen op deze site te delen ..: ik was 4 jaar getrouwd met mijn man en plotseling kwam er een andere vrouw in beeld die hij begon te haten en hij was beledigend. maar ik hield nog steeds van hem met heel mijn hart en wilde hem ten koste van alles ... Hij vroeg om echtscheiding en mijn hele leven draaide zich uit en ik wist niet wat te doen, hij verhuisde het huis en liet me achter en de kinderen ... mijn zeer goede vriend vertelde me over het proberen van spirituele middelen om mijn man terug te krijgen en stelde me voor aan een spreukgieter dus ik besloot het te proberen. hoewel ik niet in al die dingen geloofde, toen hij de speciale gebeden en betovering deed, kwam mijn man na 2 dagen terug en smeekte hij dat hij zijn fouten had begrepen. Ik kon het gewoon niet geloven, hoe dan ook, we zijn weer samen nu en we zijn blij voor het geval dat iemand hier hulp nodig heeft, is zijn e-mailadres; of whatsapp hem nu +2348133261196.


Geschreven door:   charlotte 16 april 2018 - 14:26 uur

Hallo kijkers, ik woon in Nederland Mijn naam is Charlotte Keagan Ik ben erg blij om deze geweldige getuigenis te delen, ik was gekwetst en gebroken toen mijn man me verliet met onze twee kinderen, ik was in de war en wist niet wat ik moest doen , ik hield zoveel van hem, ik probeerde alles wat ik kon om hem terug te brengen, maar het mocht niet baten, op een trouwe dag toen ik aan het werk was, ontmoette ik een vriend van me die ik mijn probleem uitlegde, en ze vertelde me over een spell caster genaamd "DR ISIKOLO" die haar ook zwanger maakte toen ze op zoek was naar een kind, ik nam contact op met de spreukgieter via de e-mail die ze aan mij gaf, en de spreukmeester vertelde me wat ik moest doen en ik deed precies zoals mij werd verteld , tot mijn verbazing, mijn echtgenoot die me al heel lang niet heeft gebeld, heeft me gebeld en me verontschuldigd voor al het onrecht dat hij me heeft aangedaan, en nu hield hij meer dan ooit van me, broers en zussen als je voorbijgaat via welk soort probleem dan ook contact met hem opnemen en ik geef u 100% garantie dat hij uw problemen zal oplossen. dit is zijn contacten of whatsapp hem nu +2348133261196.


Geschreven door:   Vivian 14 april 2018 - 18:17 uur

Wat een geweldige spreukgieter ben ik tegengekomen, Dr. Oboh is de krachtigste spell caster ooit. Nadat ik ben opgelicht van mijn hard verdiende geld van een soort van online oplichters die zich onderscheiden als spell casters. Maar glorie voor god dat ik dr. Oboh tegenkwam die mijn tranen wegwiste en mijn pijnen wegnam van alles wat ik heb verloren door mijn geliefde terug te brengen die ik alle middelen heb geprobeerd terug te hebben. Ik wil deze media gebruiken om dr. Öboh te bedanken voor het terugbrengen van mijn geliefde binnen 24 uur en nu ben ik blij met de liefde van mijn leven en doet hij alles wat ik als vrouw wens. Nogmaals bedankt, dr. Oboh. neem contact op met e-mail:

Zijn websites: https://oboh-temple-of-answer.site123.me/

Mijn naam: Vivian

Land: Australië


Geschreven door:   julia 9 april 2018 - 17:36 uur

Ik wil de wereld laten weten over DR DOMINION the Great spell caster dat mijn man terugbracht naar mij toen ik dacht dat alle hoop verloren was. DR DOMINION gebruikte zijn krachtige spreuk om een ​​glimlach op mijn gezicht te toveren door mijn man terug te brengen met zijn betovering, in eerste instantie dacht ik dat ik droomde toen mijn man op mijn knieën terugkwam en me smeekte om hem te vergeven en hem terug te accepteren en zelfs sindsdien houdt hij meer van mij dan ik ooit verwacht had, dus heb ik mezelf een gelofte gedaan dat ik de wereld zal laten weten over DR DOMINION, omdat hij een God op aarde is. Heb je problemen in je relatie? heeft je partner het uitgemaakt en ben je nog steeds dol op hem en wil je hem terug? Heeft u problemen met uw financiën? of heb je hulp nodig van welke aard dan neem dan vandaag contact op met DR DOMINION, want ik geef je 100% garantie dat hij je zal helpen, net zoals hij me heeft geholpen. DR DOMINION e-mail is: of zijn WhatsApp-contactpersoon: +2349077406090


Geschreven door:   marisa 7 april 2018 - 16:19 uur

WAT EEN GEWELDIGE GETUIGENIS IS VOOR WAT DR ISIKOLO VOOR MIJ EN MIJN HUISHOUDEN HEEFT GEDAAN.
Mijn naam is martin Marisa uit België, ik wil snel aan de wereld vertellen dat er een echte online spell caster is die krachtig en echt is, zijn naam is Dr. Isikolo. Hij heeft me onlangs geholpen mijn relatie te herenigen met mijn man die me verliet, Toen ik Dr. Isikolo contacteerde, wierp hij een liefdesbetovering voor me en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde me en smeekte me om terug te komen. hij is nu terug met zoveel liefde en zorgzaamheid. vandaag ben ik blij om jullie allemaal te laten weten dat deze spell caster de krachten heeft om gebroken relaties terug te herstellen. omdat ik nu blij ben met mijn man. Voor iedereen die dit artikel aan het lezen is en hulp nodig heeft, kan Dr. Isikolo ook alle soorten hulp bieden, zoals Genezing van alle soorten ziektes, rechtszaken, zwangerschapspelletjes, geestelijke bescherming en nog veel meer. U kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail of whatsapp hem nu +2348133261196.


Geschreven door:   Oscar 2 april 2018 - 14:34 uur

Mijn naam is Oscar ben van Belguim, Alle dank gaat uit naar Dr Isikolo voor het redden van mijn huwelijk van toning apart.ik voel me zo dankbaar en heb alleen goede woorden over een krachtige spreukgieter genaamd Dr. Isikolowho heeft me geholpen mijn vrouw terug te brengen. We waren al 4 maanden apart, ik dacht eerst of ik het juiste deed door contact op te nemen met een spreukgieter, maar ik hou zo veel van mijn vrouw en zal haar niet opgeven voor iets in deze wereld. Ik besloot contact op te nemen met via zijn e-mailadres dat ik online op verschillende testerspecificaties vond, en ik vertelde hem over mijn situatie, hij lachte en vertelde me dat mijn vrouw de volgende 48 uur bij mij terug zal zijn. Ik voelde dat dit in het begin niet zou gebeuren totdat mijn vrouw me belde en zo graag wilde dat ik meer terug zou zijn dan wat dan ook op aarde. Nu zijn we samen en kan ze het niet zonder mij doen, en we zijn allebei gelukkig. Ik voel me zo gelukkig deze getuigenis te delen omdat er geen negatieve handeling aan zijn werk was verbonden. Zijn werk was soepel en snel. Dank aan Dr. Isikolofor om geluk terug te brengen in mijn leven. Ik zweer met mijn leven dat dr. Isikolo een man is om op te vertrouwen en je problemen naar toe te brengen. U kunt contact met hem opnemen op zijn e-mail als u echt echt uw liefde terug wilt: of whatsapp hem nu +2348133261196.


Geschreven door:   ojo 1 april 2018 - 09:49 uur

Ik ben een professionele spell caster, gespecialiseerd in alle gebieden van liefde, geld, macht, succes, ziekte, geluk en hekserij. Ik kan je helpen om een ​​oplossing voor je probleem te krijgen of wens dat je zou kunnen hebben. Ik heb meer dan 60 jaar ervaring in de Spellcasting / Spirituele Heling. In de loop der jaren heb ik gewerkt voor duizenden klanten in meer dan 25 landen over de hele wereld, wat een bewijs is van het succes dat ik elke dag bereik. Heb je liefdesproblemen / problemen die je moet oplossen? Ik heb een verscheidenheid aan spreuken die je leven voor altijd zullen veranderen. Ben je een geliefde verloren? Ben je verliefd op iemand die niet om je geeft? Belooft iemand je iets en weigert hij je te geven na het verzamelen van je geld? email me nu en ik zal mijn krachten gebruiken om je dromen waar te maken. Heb je het moeilijk om rond te komen? Ondergaat u een financiële crisis en kunt u niet al uw rekeningen betalen? Ik zal je helpen door een van mijn veelgevraagde geldspellen te casten. Ik kan je helpen je inkomen te vergroten, te landen, de baan die je zoekt, je te helpen succes te behalen op veel gebieden, je geluk te verbeteren en nog veel meer ... Leef je in constante angst? Heb je een beschermende spreuk nodig? e-mail me nu en ik zal u een zeer krachtige bescherming geven die u en uw geliefden tegen kwaad zal beschermen. Wacht niet tot het te laat is. Ik kan je helpen
met eventuele problemen waarmee u te maken kunt krijgen. Neem nu direct contact met mij op
resultaten. Uw betere manier om een ​​oplossing te krijgen.
  Je kunt dit bericht ook doorsturen naar je vrienden, zodat ze dit kunnen
krijg oplossing, en DeGreatGod zal je zegenen terwijl je dat doet om te helpen
anderen.


Geschreven door:   susan 28 maart 2018 - 21:53 uur

Echte en dringende casters Reviews om je relatie- en echtscheidingsproblemen op te lossen Dr. Isikolo
whatsapp hem nu +2348133261196.

Hallo mijn naam is Sarah Douglas, ik ben hier om een ​​getuigenis af te leggen over hoe deze krachtige spreukgieter, Dr Isikolo genaamd, mij hielp mijn relatie te verbeteren. Ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd was in het trouwen met mij omdat een andere dame een zwarte magie op hem had gebruikt. Ik huilde en snikte elke dag, tot het zo erg werd dat ik het internet opzocht voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Isikolo. Ik nam toen contact met hem op voor hulp om mijn liefde en mijn leven terug te krijgen, hij hielp me een krachtige liefdesbetovering uit te schrijven en tot mijn grote verbazing na 24 uur na het doen van de liefdesbetovering kwam mijn verloofde terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en bedankt Dr Isikolo Wonders voor het helpen van mijn relatie. je kunt contact opnemen met Dr Isikolo via zijn e-mailadres of whatsapp hem nu +2348133261196.
website: drisikolosolutionhome.webnode.com


Geschreven door:   Brenda 16 maart 2018 - 21:51 uur

Mijn man en ik zijn nu ongeveer 7 jaar getrouwd. We zijn gelukkig getrouwd met twee kinderen, een jongen en een meisje. 3 maanden geleden begon ik wat vreemd gedrag van hem op te merken en een paar weken later kwam ik erachter dat mijn man iemand ziet. Hij kwam laat thuis van zijn werk, hij geeft nauwelijks meer om mij of de kinderen, soms gaat hij naar buiten en komt hij zelfs 2-3 dagen niet thuis. Ik heb er alles aan gedaan om dit probleem recht te zetten, maar het mocht allemaal niet baten. Ik werd erg ongerust en had hulp nodig. Ik heb goko over Dr. Goko, hoe goed en aardig hij mensen helpt bij problemen met hun huwelijkse aangelegenheden, zoals het herstellen van verbroken relaties en het huwelijk nog meer. Dus nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen en hij zei dat ik me geen zorgen hoefde maken over het herstel van mijn man binnen 48 uur later. dus precies 48 uur kwam mijn man naar me toe en verontschuldigde zich voor het onrecht dat hij deed en beloofde het nooit meer te doen. Sindsdien is alles weer normaal. mijn familie leeft weer gelukkig samen ... Alle dank aan Dr. Goko. Als je problemen hebt, neem dan contact met hem op en ik garandeer je dat hij je zal helpen. Hij zal je niet teleurstellen. E-mail hem op: WhatsApp en Viber hem rechtstreeks op +2348056398964


Geschreven door:   Zoe 10 maart 2018 - 12:48 uur

Waoh eindelijk had ik mac terug in mijn leven nadat ik door zoveel spellers bedrogen was, maar Dr. Oboh legde een glimlach op mijn gezicht en toonde me de doorgaande krachten van de betovering, meneer, je bent een groot man, bedankt en eer voor jou Dr. Oboh, mijn vrienden daar, ik wil dat je me helpt DrOboh te bedanken voor de hulp die hij mij verleent door mac terug te brengen in mijn leven. je kunt Dr Oboh bereiken via zijn e-mail:

Naam: Zoe.
land: Germany


Geschreven door:   Irene Marco 7 maart 2018 - 21:11 uur

Mijn leven is vol van geluk omdat dr. Isikolo me gelukkig maakt. Wat er met mij is gebeurd, is niet wat ik alleen aan mezelf kan houden, maar ook om de wereld te vertellen, zodat diegenen die eens zoals ik waren er weer van zullen gaan houden en weer gelukkig zijn. Ik en mijn geliefde hadden enkele problemen die tot onze breuk leiden, omdat mijn leven daarna nooit meer hetzelfde was, ik heb alle methoden geprobeerd om hem terug te krijgen. maar ze waren gewoon verspilling van moeite en verspilling van tijd. Maar op een dag tijdens mijn zoektocht op internet, kwam ik iemand tegen die getuigenis aflegde van Dr. Isikolo. ik neem contact met hem op en hij was in staat mijn geliefde binnen 48 uur terug te brengen. Met dit geweldige ding dat in mijn leven gebeurde, besloot ik de hele wereld te vertellen over deze geweldige man genaamd Dr. Isikolo. Voor degenen die iets nodig hebben, vertelde hij me dat in zijn tempel er onmogelijkheid is, nu geloof ik hem zo veel. vrienden, als je hulp nodig hebt om je ex-geliefde terug te brengen, neem dan zo vriendelijk contact met hem op via e-mail: En ik beloof je dat je geliefde zeker terug zal zijn.
(1) Als u uw ex terug wilt.
(2) als je altijd slechte dromen hebt.
(3) als u wilt worden gepromoot in uw kantoor of als u een werkplek heeft en u hulp nodig heeft
(5) Als u een kind wilt.
(6) Je wilt rijk zijn.
Neem vandaag nog contact met hem op via
WhatsApp-nummer +2348133261196


Geschreven door:   Dr Okoebor 22 februari 2018 - 12:54 uur

Hallo daar!

HEB JE GEZOCHT TOT SPIRITUELE HULP OM JE PROBLEMEN OP TE LOSSEN?

Ik ben Spell caster, Omozogie Okoebor. Ik ben een betoverder en fysiek.

Met grote voodoo-spreuken en macht die ik heb gekregen van het alter ego van de god van het licht, ben ik in staat om mijn spreuken in jouw voordeel te werken, en bijna alle problemen op te lossen waarmee je geconfronteerd zou kunnen worden.

Ik heb werkervaring van (30) jaar, dus ik ben het best in wat ik doe, welke spreuken.

Mijn spreuken zijn veilig en onmiddellijk, ze hebben geen nasleepeffect als werken met de (3) elementen van het leven, [wind, water en vuur].

Ik ben een man van kleine woorden, ik geloof dat mijn werken iedereen zullen dwingen beter te geloven in de werkzaamheid van charmes en voodoo ... Actie die ze zeggen, spreekt meer dan woorden!

Heb je toverspreuken / spirituele hulp nodig voor een van de onderstaande problemen? Neem vandaag contact met mij op om dingen voor uw welzijn te veranderen.

* LIEFDE SPELLEN:
(Helpt je een verloren geliefde terug te krijgen, man / vrouw / vriend / vriendin)

(2) PROSPERITY SPELLS:
  Helpt je om heel rijk te worden
  leven.

(3) GENEZENDE SPELLEN:
het uitbrengen van spreuken om elke soort ziekte te genezen die u heeft, bijvoorbeeld HIV / Aids, Kanker, e. T.C.

(4) POTENTIE / FERTILITY SPELLS:
Je productief maken in het huwelijk.

(5) BEAUTY / ATTRACTION-SPELLEN:
Spreuken voor jou casten om je er vóór iedereen aantrekkelijk en toonbaar uit te laten zien.

(6) LOTERIJ SPELLEN

(7) LOS GEWICHTSPELLS

(8) VAMPIRE SPELLS / POWER-SPELLEN

(9) VANISHING SPELLS

(10) SCHEIDING / SCHEIDING SPELLEN

EMAIL () tekst op WhatsApp (+2348140712698)


Geschreven door:   THERESA WILLIAMS 15 januari 2018 - 22:06 uur

Hallo, ik ben Theresa Williams Na jarenlang in relatie te zijn geweest met Anderson, brak hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te lokken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in betovering geloofde, ik had geen keus dan het te proberen, ik mailde de spreukgieter en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles voor drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex voor drie dagen naar me terug zou keren, hij sprak de betovering en verrassend op de tweede dag, het was rond 16.00 uur. Mijn ex belde me op, ik was zo verrast dat ik de oproep beantwoordde en alles wat hij zei was dat het hem speet voor alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem toe, zo zijn we weer gelukkig samen gaan leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, een dergelijke persoon zou kunnen helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spell caster die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: {} u kunt hem e-mailen als u zijn hulp nodig heeft in uw relatie of in een andere zaak.

1) Houd van spreuken
2) Lost Love Spells
3) Echtscheidingen
4) Huwelijksspreuken
5) bindende spreuk.
6) Break-up spreuken
7) Verban een overleden minnaar
8.) U wilt promotie maken in uw kantoor / Loterij-spreuk
9) wil je geliefde tevreden stellen
Neem contact op met deze geweldige man als u problemen ondervindt met een duurzame oplossing
via {}