Agenda


    Geen agenda items gevonden


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



8 Reacties





Geschreven door:   Paul 15 juni 2018 - 14:33 uur

Sh.... te laat gezien


Geschreven door:   Coen Borkink 15 juni 2018 - 13:11 uur

Zijn de eggdops vanmiddag na 18 ook nog op te halen? Groet, Coen


Geschreven door:   Wanny van der Tuuk 15 juni 2018 - 11:01 uur

Dat is een takke end rijden. Echt jammer dat Hilverdorp niet in Drenthe ligt anders was ik zeker langs gekomen!


Geschreven door:   E.Machielse 15 juni 2018 - 09:42 uur

Goedemorgen!

Ik ben vandaag egg niet in de gelegenheid om af te reizen naar Hilversum...
Als trouwe luisteraar zou ik heel graag in aanmerking komen voor een setje Eggdops!
Ook zal dit een hele mooie herrinering zijn aan het geweldige programma van Gerard, waar ik van het begin af aan naar heb geluisterd.
Ik hoop dat u mij een setje kunt toe sturen!
Ik hoop op reactie...
Met vriendelijke groet,
E.Machielse.


Geschreven door:   Marry Wallenburg 15 juni 2018 - 02:18 uur

Helaas heb ik morgen ochtend een dokters bezoek, waardoor ik niet langs kan komen. Hoe kan ik aub toch nog in aanmerking komen voor deze eggdops. Wil ze zo graag hebben!!!!


Geschreven door:   Rene 14 juni 2018 - 11:53 uur

Damn! Ik heb een afspraak staan s ochtends. Had anders zeker daar heen komen rijden (1uur). HOE kan ik alsnog in aanmerking komen voor de Eggdop? Heb t op vrijdag al kneiter vaak geprobeerd ;)


Geschreven door:   Ciska 14 juni 2018 - 11:20 uur

Er schijnt nog niet bekend te zijn wie Gerard Ekdom opvolgt..... alsjeblieft GEEN RUUD DE WILD...... wij gaan voor ROB STENDERS!!!!!!


Geschreven door:   Paula Nijenmanting 14 juni 2018 - 09:10 uur

Oh dat had ik graag willen doen maar ik ben dan nog op vakantie in Zakyntos. En kom zaterdag de 16e terug. Is er nog een andere manier om ze te bemachtigen?