Gerard viert 40e verjaardag met 40 luisteraars van 40




Aanmelden!

08 maart 2018 08:05

Ben jij 40 en wil jij op Gerards verjaardagsfeestje komen?






Je geeft het hem niet, maar Gerard moet er binnenkort toch echt aan geloven: hij wordt veertig. Om dat te vieren nodigt hij op maandag 26 maart veertig luisteraars van 40 jaar uit voor zijn verjaardagsfeestje op de vroege morgen.

40 van 40

Gerard zet tijdens deze extreem feestelijke show een lange ontbijttafel in het BNNVARA-pand en serveert daar 40 gelukkige 40-jarigen een uitgebreid champagne-ontbijt. Daar wil je bij zijn.


"Gedeelde smart is halve smart dus als je dan toch 40 wordt dan wil ik het vieren met de leukste 40-jarige luisteraars van Nederland!"


- Gerard Ekdom



Kensington live

Ook voor de te gekke live-act die komt optreden, want alle genodigden zitten met hun verse croissantje op de eerste rij bij een optreden van... Kensington! Muzikaal zit je dus helemaal gebakken!

Aanmelden!

Helaas, kan niet meer! Alle genodigden hebben inmiddels de uitnodiging binnen.

Gerards 40e verjaardag met 40 luisteraars van 40: maandag 26 maart, tussen 6.00 en 9.00 uur met Kensington.




Agenda


    Geen agenda items gevonden


Laat een reactie achter



Je moet minimaal 16 jaar zijn om deel te nemen aan deze dienst. Wil je meer informatie over hoe NPO omgaat met je gegevens, lees dan ons privacy statement

Plaats reactie



13 Reacties





Geschreven door:   Houweling 28 maart 2018 - 19:54 uur

Lieve Gerard Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Op 26 maart j.l. Mijn man en ik hebben genoten van je ochtend show. Dat doen wij elke ochtend. Met. Vriendelijke groet. Fam houweling. Uit haarlem.


Geschreven door:   Mark otterloo 22 maart 2018 - 10:48 uur

Hoi Gerard ! Ik ben 40 jr en wordt in april alweer 41...
Ik ben een groot fan van ekdom in de ochtend en luister altijd nr radio 2 .
Zou graag een feestje komen vieren !


Geschreven door:   Marjo 8 maart 2018 - 21:45 uur

Als Judith zegt dat het iets voor mij is dan is dat zo


Geschreven door:   stijn leclercq 8 maart 2018 - 21:40 uur

Hoi Gerard, ik zou graag op je feestje komen. Elke ochtend als ik naar mijn werk rijd in België schakel ik in via TuneIn om maar niets te missen van je programma. Belgische radioprogramma's zijn verschrikkelijk, heb nog geen vaste zender kunnen vinden in 5 jaar luisteren.......

Sinds 31 januari 2018, de dag waarop onze BEATRIX 80 werd, ben ik 40 geworden, mooier kan toch bijna niet:)

Tot de 26e!

Stijn


Geschreven door:   Marco koops 8 maart 2018 - 20:03 uur

Er is voor mij geen betere dj dan Gerard Ekdom! Ik ben al een hele poos fan van hem.
Op 22 mei vorig jaar ben ik 40 geworden, hoe toevallig is dat, dat we straks dezelfde leeftijd hebben en dat kom ik graag bij jou vieren!


Geschreven door:   Caroline 8 maart 2018 - 17:50 uur

Ow ow je zal maar 40 worden!!! Ik een maand later op 27-4. Dan kom ik bij jou je verjaarfag vieren..... kan ik de mijne overslaan


Geschreven door:   Margret 8 maart 2018 - 14:45 uur

In augustus ben ik 40 geworden en zou het geweldig vinden om samen met jou en 38 anderen een Champagne ontbijt te nuttigen. Hoe je de dag beter kan beginnen... dat kan niet!
Wellicht even Rock 'n Rolle op Kensington?
Graag tot de 26e.
Wel erg vroeg hoor, maar omdat jij het bent zal ik mijn vrolijke verjaardagsgezicht opzetten
Groetjes Margret


Geschreven door:   Nathalie van Eelen 8 maart 2018 - 11:05 uur

Hallo Gerard,
In augustus ben ik 40 geworden. Vroeger dacht ik: met 40 ben je al oud! Nu het zover is voel ik me in mijn hoofd hetzelfde... :)
Soms herinneren onze 2 zoontjes Fedde (7)en Merlijn (5) me eraan dat ik toch geen 18 meer ben. :D Een verjaardagsfeest met Gerard en Kensington lijkt me heul tof!!


Geschreven door:   Jeroen pinckaers 8 maart 2018 - 10:58 uur

Ik ben 20 jan, 40 geworden. Het lijkt me geweldig om dat nu met jou te vieren


Geschreven door:   Eline Timmermans 8 maart 2018 - 10:57 uur

Hoi Gerard, ik ben 16 juni 40 geworden en het lijkt me leuk om op jouw verjaardag te komen. Maar weet je wat me nou nog leuker lijkt? Mijn vriend Jeffrey wordt 5 augustus 40 (ik weet het, ik ben een cougar) en het lijkt me fantastisch als ik hem dit als verrassing cadeau kan geven. Wat is er romantischer dan een ontbijtconcert van Kensington? Zie ik je dan de 26e? Geniet nog even van het 39 zijn!

groetjes, Eline


Geschreven door:   Maartje Schellekens 8 maart 2018 - 10:38 uur

Ooooeeeh, dat zou leuk zijn om mee te vieren; zowel Gerard Ekdom als Kensington vind ik supertof! In dit geval ben ik er blij mee dat ik dit jaar ook 40 word!
Nou maar hopen dat jullie niet al te streng zijn, want ik ben nu nog geen 40.... En ik zou het echt heeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden om bij te zijn!


Geschreven door:   Jolien Knoops 8 maart 2018 - 10:07 uur

Lieve Gerard, Lieve redactie,
Toen vorige week (of twee weken geleden) tijdens het programma er sprake kwam dat je dit jaar 40 werd was in in eerste instantie verbaasd. Dat zou je niet zeggen!

Wat ik wel heel bijzonder vind ik dat onze dochter Malin op 26 maart 4 jaar wordt, dus wilden we al gaan knutselen voor je.
Het zou natuurlijk nog veel veel leuker zijn als ze haar 4e verjaardag, de laatste dag voordat ze naar de basisschool mag, bij jullie mag vieren.
Wat zeg zou zelf 4 is het nieuwe 40 toch?

Alvast een fijne verjaardag!

Liefs
Malin en Jolien Knoops
Tienray


Geschreven door:   Suzan Das 8 maart 2018 - 10:05 uur

Ik zou wel willen maar ik wordt 1 april 40 ben dus op Gerards verjaardag nog net geen 40. Mag ik dan wel mee doen met de actie?
Gr. Suzan Das