DE RADIO IS VAN JOU!




vraag een plaat aan, niets is te gek

27 december 2015 13:26

Elke werkdag tussen 14:00 en 16:00 uur geeft Rob de zender aan jou. Jij bent de DJ, dus jij bepaalt wat we horen.


Alles draait om de muziek, van vergeten pareltjes tot kneiters van hits, alles is welkom, niets is te gek. Dus kom maar door met je gitarenplaten, soulklassiekers, discostampers, poppy hitjes en nieuwe releases die iedereen moet horen. Wij zitten er klaar voor.




Oproep


PLATENBONANZA

Heb je een verzoek voor de Platenbonanza? Zo maak je de meeste kans.

tips & tricks


Laat een reactie achter




Plaats reactie



12 Reacties





Geschreven door:   Anne-marie Eekelder 21 januari 2016 - 15:11 uur

Yeke Yeke van Mory Kante graag.
Wordt altijd vrolijk van dit nummer, vooral op grijze dagen begint voor mij bij het horen van dit
nummer, het zonnetje te schijnen.


Geschreven door:   Raymond Veldmate 20 januari 2016 - 14:54 uur

Hey Rob,
Ik weet dat je een hekel aan veren in je kont hebt, maar jij maakt toch met afstand het beste programma van de dag op R2.
Geweldige muziek op z'n Stenders' gepresenteerd. beter kan niet. Kun je niet een uurtje meer krijgen?
Succes verder.
Voorlopig ga ik luisteren. Ik vraag later wel een plaatje aan.
M.vr.gr.
Raymond Veldmate
Luttenberg


Geschreven door:   Jasper van der Bliek 20 januari 2016 - 10:41 uur

Popular van Nada Surf echt zo'n vergeten hit uit de jaren 90.


Geschreven door:   Lars Schilder 19 januari 2016 - 13:27 uur

Hoi Rob,

You belong to the city van Glenn Frey zou nu wel heel mooi zijn! (en verder eigenlijk ieder ander nummer van the Eagles ;-)


Geschreven door:   WilcoVx 15 januari 2016 - 15:31 uur

Short skirt, Long jacket - Cake?


Geschreven door:   Robbert Bax 15 januari 2016 - 10:51 uur

"Monday morning 6.19" by Rialto, please Rob!


Geschreven door:   Rudy Schuurman 11 januari 2016 - 16:01 uur

Beste Rob, afgelopen donderdag nog Bowie platen geluisterd met een jeugdvriend, waaronder ook Blackstar, zijn laatste. We zijn in rouw. Ik heb zelf Bowie gecoverd en Bring me the disco king in de Lohner versie vind ik, naast al het ontelbare schoons dat hij heeft voortgebracht, een voorbeeld van hoe Bowie de andere generaties heeft geïnspireerd. Dit is een track uit Underworld.


Geschreven door:   Cora 11 januari 2016 - 15:19 uur

Draai Mott the Hoople met all the young dudes maar. Ook van Bowie


Geschreven door:   Rebecca 11 januari 2016 - 15:15 uur

Beste Rob,

Zou je A Letter To Hermione van David Bowie willen draaien? Fantastisch nummer!


Geschreven door:   Jos Haan 11 januari 2016 - 13:27 uur

Rob,
Er is een duitse track die eigenlijk eens op zender moet.....Die Toten Hosen met Tage wie diese....( dagen zoals vandaag)
dit is een echte mooie goeie duitse track.....die het vooral heel goed gedaan heeft in het limburse land........
en ook omdat jullie lieblingsmensch en haus am See ook veel gedraaid hebben......

0455794825


Geschreven door:   j 11 januari 2016 - 13:24 uur

Hallo Robje,
Vooral rond de kerst en begin januari hebben veel mensen via bemiddelings en relatie-buro's geprobeerd weer te starten met een nieuwe relatie.
Daarom graag voor al die mensen GINGER met BLIND DATE

grtz Jos Haan uit Landgraaf