Zaterdag in Spijkers met Koppen




een show met...

30 mei 2017 11:01

Zaterdag 916december Spijkers met live vanuit The Florin aan de Nobelstraat in Utrecht muziek van The Kik. Iedereen is weer welkom. Toegang gratis.









Laat een reactie achter




Plaats reactie



28 Reacties





Geschreven door:   Sandra 4 dagen geleden - 16:35 uur

Dag
Ons boek RousLust is in te kijken
En te bestellen via www.rouwlust.com
Op recensie pagina
Is een link opgegenomen naar de uitzending

Dank voor jullie reacties! Sandra


Geschreven door:   Henrietta 5 dagen geleden - 00:35 uur

Pillendoos


Geschreven door:   R.J.Verweij 5 dagen geleden - 23:35 uur

In de uitzending van Spijkers met Koppen was een 26-jarige vrouw uit Wassenaar aan het woord. Zij deed haar verhaal over haar bipolaire stoornis en had daar een boek over geschreven. Wie kan mij helpen aan naam/titel???


Geschreven door:   Francien 5 dagen geleden - 14:44 uur

Wat is de naam van de vrouw EN de titel van het boek over 'bipolaire stoornis'. Alvast bedankt.


Geschreven door:   Antoinette 5 dagen geleden - 14:32 uur

Boek heet Rouwlust. Artikel vandaag in AD. Bestellen via Rouwlust.com


Geschreven door:   Ed 5 dagen geleden - 14:21 uur

Wat is de titel van het boek over weduwen?


Geschreven door:   Antoinette 5 dagen geleden - 14:09 uur

Ik wil ook de titel weten van het boek over rouwen. Is niet goed over gekomen. Antoinette


Geschreven door:   Mechteld 5 dagen geleden - 13:53 uur

Wanneer kan ik het item over rouw terugluisteren? Ik wil het graag delen met mijn omgeving. Ik hoorde mijn verhaal in het verhaal van mijn drie lotgenoten.
Met vriendelijke groet, Mechteld Kerkhoff-Lagaaij


Geschreven door:   Marion Zwerink 5 dagen geleden - 13:52 uur

Wat was de titel van het boek over weduwes?


Geschreven door:   Ton van Rooijen 8 december 2017 - 19:07 uur

Wie komen er morgen las gast bij de uitzending van 8 december 2017?


Geschreven door:   Roel 2 december 2017 - 14:48 uur

Geweldige column van Martijn Hillenius!
Verschrikkelijk inderdaad, hoe dramatisch die onbekende Mevrouw Grives komt vertellen wat ze allemaal doorstaan heeft in drie weken dakloos.
Nodig iemand uit die écht dakloos is, dan hoor je het verhaal. Niet iemand dus die z'n kledingkast weer kan knuffelen...


Geschreven door:   edith 19 november 2017 - 10:20 uur

wat een waardeloze column over de boeren. Mag ik vragen: wat had Sibbel op zijn brood die middag? Was het allemaal biologisch, en betaalde hij daar ook het volle pond voor? Er is heel veel mis met de landbouw, maar leg de schuld niet zo stompzinnig alleen bij de boeren. Alsof die zoveel te kiezen hebben. Zou Sibbel columns blijven schrijven als hij ze alleen onder de kostprijs kwijt kon?


Geschreven door:   Atue Hofstra 13 november 2017 - 11:22 uur

Beste Spijkers met koppen,

Een poos terug heb ik 2 vrienden beloofd om naar jullie programma te gaan als dit in Rotterdam zou zijn. Heel blij was ik met het bericht dat het op de SS Rotterdam zou zijn en een programma gemakt rond deze uitzending. Tot mijn grote schrik is het uitverkocht! HELP. Heeft u alstublieft nog 3 kaartjes of kunnen we op een wachtlijst?? met hartelije groet, Atie Hofstra


Geschreven door:   Jan Kolthof 11 november 2017 - 14:00 uur

De heer Van Hijum maakte weer eens duidelijk waarom de kiezers weinig waardering hebben voor politici.
Ondanks de duidelijke fouten die zijn gemaakt bij de uitbreiding van vliegveld Lelystad durft hij niet te zeggen dat het besluit daarover terug gedraaid moet kunnen worden.
Is hij bang dat een eigen mening die afwijkt van het partijbeleid leidt tot een onvermijdbare plaats bij de volgende verkiezingen?
Wat een lafaards, dat stem vee van het partijkader!


Geschreven door:   Jessica van Schaik 14 oktober 2017 - 00:11 uur

Op het Stadshuisbrug straattafel met info over armoede. Armoedeweek.
Zaterdag 14 oktober van 12.00 tot 15.00 uur


Geschreven door:   Irma te MOlder 7 oktober 2017 - 14:25 uur

Wat een prachtig ontroerend eerbetoon aan Eberhart van der Laan!!!
Het moooooie liedje van Frederik Spigt... heel erg bedankt ......


Geschreven door:   Irma te MOlder 7 oktober 2017 - 14:23 uur

Wat een geweldig mooi liedje van Frederik Spigt


Geschreven door:   Liesbeth kuipers 23 september 2017 - 22:46 uur

Hallo. Ik hoorde vanmiddag in jullie uitzending een lied opgedragen aan burgemeester vd Laan van Amsterdam... ik kwam er halverwege ijn en had t graag helemaal gehoord en aan mijn gezin laten horen... zo'n onroerende en respectvolle samenvatting van de Amsterdamse burgervader !! Hoe kan ik dit terug luisteren ???
Alvast bedankt
Liesbeth Kuipers


Geschreven door:   Maggie 17 september 2017 - 11:58 uur

Volgende week in Spijkers? Laten we de bobo's over de radioprogrammering beslissen?
http://www.petitie24.nl/petitie/1200/de-staat-moet-blijven
Teken en deel


Geschreven door:   frits ubels 19 augustus 2017 - 16:07 uur

Het is schandalig dat jullie zo'n slechte website hebben. Ik zal jullie voordragen voor de slechtste website. Als je zonodig de programmawebsites van de omroepen moet opslokken, doe het dan ook goed. Informatie over de inhoud van Zomerspijkers 19 aug: nergens te vinden. Steeds komt de info over 1 juli met minister Ploumen tevoorschijn. Volgens mij is dat allang voorbij. Nergens iets over de presentator die invalt voor Dolf, nergens iets over de locatie, of althans onvindbaar voor mij (digibeet?). Ook de webbeheerder heeft recht op vakantie natuurlijk, maar laat er dan wel een vervanger zijn.


Geschreven door:   Jan Speyer 22 juli 2017 - 15:05 uur

Beste redactie,

Welk nummer werd als laatste bij Zomerspijkers gedraaid voor het 13 uur radiojournaal tijdens de uitzending van 22 juli? Een tekstregel uit het nummer:'About the way his weather blows.'


Geschreven door:   Monique Wouda 26 juni 2017 - 03:10 uur

Hoe heet het laatste nummer van de playlist van Mark Tuitert? Het werd net voor 14.00u gedraaid, afgelopen zaterdag. Alvast dank!
Met groet Monique


Geschreven door:   Jaap Noordzij 10 juni 2017 - 03:03 uur

Is de uitzending terug te beluisteren waar mevr Noordzij geïnterviewd werd?


Geschreven door:   Anne 6 juni 2017 - 02:03 uur

Hoe heet het boek over de supermarkt? Ik zie het item niet staan in het overzicht?


Geschreven door:   Eleonore de Jongh 5 juni 2017 - 13:57 uur

Wanneer begint de zomerstop?


Geschreven door:   Lbk 3 juni 2017 - 19:34 uur

Bespreek 236 Strafrecht. Misdrijf tegen de individu wat zulke dan moeders en zeker die donoren plegen. Godschandalig ....Totaal van de pot gerukten idioterie. Afschaffen. Per wet ook die zaaddonoren van D66 VVD en consorten. Klootviolen egoïstische hufters zijn het. Passen goed in diagnoses DSM V ook zulke. Kenmerken bl onder andere. Die bedonderen ook de hele tent


Geschreven door:   Diske 22 april 2017 - 16:19 uur

En bedankt voor de spoiler van 13 reasons why ( nee niet dat ze dood gaat)
Kunt echt nergens meer naar luisteren.


Geschreven door:   CA Gravesteijn 15 april 2017 - 15:43 uur

Wat een goede live muziek !!!!