Hier rijdt de Top 2000 Stembus langs




de volledige route

06 december 2017 10:02

Van 1 tot en met 8 december rijden onze dj's met de Top 2000 Stembus weer door het hele land om jouw stem op te halen. Bekijk hier de volledige route!


Kom je langs?

​De Top 2000 Stembus rijdt van 1 tot en met 8 december kriskras door het land om stemmen te werven voor de negentiende editie van de Top 2000 en zo ziet de route eruit: 







Helden van de Top 2000

De week wordt op 8 december feestelijk afgesloten met Helden van de Top 2000 in AFAS Live! Chef'Special, Bløf, Douwe Bob, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen, Rondé en Di-Rect nemen je mee langs hun muzikale hoogtepunten uit de Top 2000. Want: allen spelen nummers van hun Top 2000-helden. En onze eigen Gerard Ekdom presenteert het evenement! En zó leuk is dat: highlights van eerdere edities Helden van Top 2000





Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



14 Reacties





Geschreven door:   Rod 8 december 2017 - 10:57 uur

Mijn naam is de heer Rod Alfred, ik ben een professionele particuliere kredietverstrekker. Ik mag overal ter wereld leningen verstrekken. Ik bied allerlei soorten leningen aan tegen een goedkoop rentetarief. Als u geïnteresseerd bent in een lening, dan is dit waar u zal zijn. Bezoek ons voor meer informatie over leningen hieronder. Mailbox:


Geschreven door:   franklin 8 december 2017 - 06:59 uur

voor het eerst in lange tijd heb ik vakantie tijdens de feestdagen vna 21-12 tot 8-1 dus hele dagen de top 2000 aan op radio en of op tv gene plannen, wordt niet gestoord dus heerlijk


Geschreven door:   peter sarelse 6 december 2017 - 18:11 uur

kom vanavond naar de bus in hoogkarspel mijn leeftijdgennoten graag om de 2000 wat op te krikken met de muziek uit de sixties


Geschreven door:   Harry 6 december 2017 - 17:42 uur

Sint had op Sinterklaasavond de moeite genomen, om Ysbrechtum persoonlijk met een bezoekje te belonen. Achter op de trekker en de blaasmuziek, vermaakte hij zich met het vele publiek. Mensen van NPO Radio2 bedankt voor de muzikale aanwezigheid, en de organisatie uit het dorp bedankt voor gezelligheid.


Geschreven door:   Martin Beima 5 december 2017 - 22:47 uur

Ja even over de snelbus route
BESTAAT HET NOORDEN WEL ECHT
NIET ÉÉN KEER KOMEN JULLIE LANGS
IK GELOOF DAT FRIESLAND OOK BIJ NEDERLAND HOORDE , OF HEB IK HET FOUT


Geschreven door:   Sandra 5 december 2017 - 08:35 uur

Helaas ivm ziekte kan ik niet naar de bus komen in ons eigen brielle nu hij hier is. Gelukkig heb ik reeds gestemd. Hier in huis leeft het zo dat zelf mijn 12 jarige zoon ook zijn lijst heeft ingestuurd.
We kunnen niet wachten tot het 25 dec is.
De leuker lijst van het jaar beluisteren en kijken.
Zet hem op.


Geschreven door:   Ron van Bart 4 december 2017 - 22:49 uur

Net bij de stembus in Nijmegen geweest. Helaas maar een glimp van Wouter gezien die in de bus zat. Plein 44 wel eens drukker gezien. Desondanks groot fan van de top 2000. Gestemd had ik al. Wordt weer kijken en luisteren vanaf 25 december.


Geschreven door:   Wim 28 november 2017 - 11:59 uur

Leuk dat er bijtijds bekend werd gemaakt om kaarten te bestellen......maar niet heus...............kan toch niet...........!!!!!!!!!!!!!!Waardeloos...


Geschreven door:   Maurice van Stuivenb 27 november 2017 - 21:51 uur

He, de bus gaat van Brielle met de pont over bij Maassluis richting het Noorden?
Als dit zo is, stopt de bus ook even in Maassluis in het oude centrum? Zou gaaf zijn!!!

Groet,
Maurice van Stuivenberg


Geschreven door:   Henriëtte Kremer 26 november 2017 - 10:46 uur

Kun je ook vanaf 1 december kaarten reserveren voor het top 2000 café? ik las ergens dat het vanaf morgen al kan....??


Geschreven door:   Anton Timmermans 24 november 2017 - 13:12 uur

Hoi,

Ik wil graag kaartjes voor het top 2000 café, wanneer en hoe kan ik die aanvragen


Geschreven door:   Chris Koning 23 november 2017 - 19:16 uur

Wanneer begint de verkoop van de kaarten voor het Top2000 cafe??? om naar de uitzendingen te gaan tussen 25-12 en 31-12-2017


Geschreven door:   Ron de Klerk 23 november 2017 - 15:02 uur

Jammer dat jullie 5 plaatsen in het noorden bezoeken en niet langs komen in Ede, een mooie gemeente met bijna 100 duizend inwoners en de gezelligste gemeente van Nederland. Had trouwens nog nooit van Ysbrechtum gehoord en daar gaan jullie wel heen? Hoe moet ik nu stemmen?


Geschreven door:   Maikel van Benthem 22 november 2017 - 21:08 uur

6.00 uur Oldenzaal 8 december. Gerard, graag koffie met een beetje melk.