Helden van de Top 2000




Met o.a. Chef'Special, Bløf, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen en Di-Rect

31 oktober 2017 19:24

Op 8 december 2017 vindt de tweede editie van Helden van de Top 2000 plaats in AFAS Live in Amsterdam. Chef'Special, Bløf, Douwe Bob, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen, Rondé en Di-Rect zingen nummers van hun Top 2000-helden. Daar wil je bij zijn!


Artiesten zingen helden 

En niet de minste... *tromgeroffel*... Chef'Special, Bløf, Douwe Bob, 3JS, Miss Montreal, VanVelzen, Rondé en Di-Rect nemen je mee langs hun muzikale hoogtepunten uit de Top 2000. Want: allen spelen nummers van hun Top 2000-helden. En onze eigen Gerard Ekdom presenteert het evenement! En zó leuk is dat: highlights van eerdere edities Helden van Top 2000.



Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Kom alvast in de stemming!

Roel van Velzen zong onlangs bij Gerard een te gekke Queen-medley! 'Don't Stop 'Him' Now'.  



Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Helden van de Top 2000
Vrijdag 8 december, AFAS Live 





Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



13 Reacties





Geschreven door:   Erna de Heide 13 uur geleden

Zijn er al kaartjes in de verkoop voor oudejaarsavond of weet iemand wanneer de verkoop start. We grijpen al een paar jaar mis maar willen er zo graag een keer bij zijn. Ik heb deze vraag al eerder gedaan, misschien nu wel iets hierover bekend.


Geschreven door:   Leonie 17 november 2017 - 10:01 uur

Wanneer start de ticketverkoop van top 2000 cafe in beeld en geluid?


Geschreven door:   Danielle 15 november 2017 - 23:18 uur

Vraagje, wanneer is het weer mogelijk om te reserveren voor het top 2000 cafe?


Geschreven door:   Jose Scholma 13 november 2017 - 19:13 uur

Hallo mijn man heeft parkinson en wil dit graag meemaken alleen kan ik nog maar 1 zitplaats boeken en wij zijn met zijn tweeën hij kan niet zo lang staan. Hebben jullie een oplossing voor ons?
Alvast bedankt


Geschreven door:   B Bregman 12 november 2017 - 00:41 uur

Heerlijk kan niet wachten totdat de top 2000 begint


Geschreven door:   Gert 7 november 2017 - 15:00 uur

27 nov kun je kaartjes reserveren mensen


Geschreven door:   Michel Otgaar 6 november 2017 - 22:47 uur

Ik wil graag weten wanneer ik kan reserveren voor de top 2000 café? Ik was vorig jaar voor niets gekomen met mijn dochter, uren in de rij staan wachten maar tevergeefs. Daarom wil ik reserveren zodat wij naar binnen kunnen komen.

Groetjes Michel


Geschreven door:   Maus Hans 1 november 2017 - 19:49 uur

Vanaf wanneer kun je weer stemmen voor de top 2000 2017??


Geschreven door:   Jan Vis 28 oktober 2017 - 13:14 uur

geweldig! Mijn helden van de nederpop....
Wat een line up!!


Geschreven door:   Sylvia Meier 26 oktober 2017 - 11:21 uur

HOE KUN JE STEMMEN OP TOP 2000


Geschreven door:   Erna de Heide 11 september 2017 - 00:56 uur

Hallo daar allemaal, ook wij zijn al een tijd op zoek naar informatie hoe we aan tickets kan komen voor het top 2000 cafe 2017 op oudejaarsavond avond. Dit jaar, 2017/2018, willen wij er graag ook naar toe. Groetjes Erna.


Geschreven door:   Anton 10 september 2017 - 03:22 uur

Ook een vraag, niet helemaal binnen het kader, maar wel over het Top-2000 gebeuren; zou het een idee zijn om wat kaarten voor het O & N feest in het café te verloten onder de luisteraars? Niet iedereen is in de gelegenheid kaarten te bestellen en te betalen via de aangeboden methode zoals die de voorgaande jaren gehanteerd werd.


Geschreven door:   Rob van Meurs 4 september 2017 - 14:19 uur

Hoi, deze vraag is niet helemaal on topic.... Maar ik zou dolgraag een paar kaarten willen bestellen voor het top2000 café. Waar kan ik dit doen? En is het zo dat na 0.00 we langer binnen kunnen blijven (dan een half uur)? Of is het permanent zo druk tot sluitingstijd? Het gaat om 8 kaarten. Ik zou het fantastisch vinden als trouwe en fanatiek luisteraar dit een keer live bij te wonen!