Doneer een plaat voor KWF




NPO Radio 2 voor KWF

07 mei 2017 18:00

Doneer nu een plaat voor de KWF Marathon tegen Kanker! We draaien er vandaag zoveel als we kunnen.


Welke plaat doneer jij, voor wie en waarom? Vertel het ons en wie weet hoor je je plaatje voorbijkomen! 

>> Doneer nu hier je plaat

Route Collectebus

De Collectebus rijdt woensdag door Nederland om geld op te halen voor KWF, en neemt ook artiesten mee! Miss Montreal schuift 's ochtends aan in Leiden, Krystl in Gouda en Elske DeWall in Haarlem. Kom langs

NPO Radio 2 voor KWF

Op 17 mei staan we in het teken van de KWF Marathon Tegen Kanker. We gaan op pad met de collectebus, doen verslag van marathons in het land, spreken patiënten en onderzoekers én draaien de hele dag plaatjes die jij doneert.

NPO Radio 2 voor KWF
Marathon Tegen Kanker
17 mei van 06.00 - 24.00
DONEER EEN PLAAT





Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



8 Reacties





Geschreven door:   Jan Kwak 17 mei 2017 - 22:09 uur

Bij de jaarlijkse RIDE FOR THE ROSES di elk jaar in andere Gemeente gehouden wordt is de song THE ROSE van bette Midler een soort HYMNE geworden
Ik ben voorzitter van KWF afdeling Aalsmeer en wij organiseren in Oktober voor de 2e maal een KWF KORENMARATHON in de Studios in Aalsmeer
Daar doen 23 koren aan mee en hebben we ong. 44 optreden over de hele dag in 4 verschillende locaties binnen de Studios.
De GRAND FINALE als het totaal gedoneerde bedrag bekend gemaakt wordt is dan ook THE ROSE. Zeer indrukwekkend als heel veel mensen elkaar in de armen
vallen en huilen om de mensen die kanker hebben of gehad hebben of eraan overleden zijn. The Rose van bette Midler: de HYMNE van KWF


Geschreven door:   Helma Biemans 17 mei 2017 - 16:32 uur

Ik vraag Don,t leave me now van Supertramp aan. Dit is het 1e nr van de crematie van mijn broer die nu al weer bijna 17 jaar overleden is op 42 jarige leeftijd aan darmkanker.


Geschreven door:   Else Jansen 15 mei 2017 - 22:58 uur

Ik ga Mama aanvragen van Genesis, omdat mijn moeder op dit moment in de laatste fase zit van slokdarmkanker. Waarschijnlijk heeft ze nog een paar maanden te leven, en dan kan ze eindelijk rust vinden bij mijn vader die 29 jaar geleden is overleden op 53 jarige leeftijd aan darmkanker. Het leven is soms onverbiddelijk, maar we gaan door.


Geschreven door:   Betty Strijker 15 mei 2017 - 15:00 uur

Ik heb een plaat aangevraagd en gedoneerd.
Red Red Wine van UB 40
Mijn zus en ik werden 2 jaar geleden tegelijk getroffen door kanker, zij had Slokdarmkanker en ik blaaskanker.
Na beide geopereerd te zijn en chemo's te hebben gehad, leek alles goed te gaan, beide schoon verklaart.
Totdat zij zich vorig zomer niet te fit voelde en bleek dat ze een tumor bij de longen en in de buik had. Hier was helaas niets meer aan te doen.
Na een strijd van +/- 8 maand heeft ze deze verloren op 16 februari jl.
Haar wens was om deze plaat te draaien en een glas op haar te nemen bij het graf.
Vandaar deze aanvraag in herinnering aan Iet Vlierman-Goudemond, 65 jaar.
Wij missen haar ontzettend.


Geschreven door:   Rob Rappa 12 mei 2017 - 16:33 uur

gijs had iemand in de studio die hadden een scooter te koop, ik heb interesse en wil wel kopen.


Geschreven door:   Suus 10 mei 2017 - 02:44 uur

17 mei wordt ik 52! In 2003 streed ik tegen kanker. Dankbaar dat ik 14 jaar later nog steeds mijn verjaardag mag vieren. Dat gun ik iedereen. Onderzoek blijft nodig! Daarom doneer ik een plaat voor symbolisch € 52


Geschreven door:   Jannie 9 mei 2017 - 22:37 uur

Ga zeker een plaat doneren voor onze lieve vriendin die vorig jaar is overleden en voor iedereen die nu vecht tegen kanker.


Geschreven door:   Anja kootstra 8 mei 2017 - 22:15 uur

Vandaag 8 mei is het precies 6 jaar geleden dat onze mooie dochter Marthina* overleed aan neuroblastoomkanker.
Zo verschrikkelijk oneerlijk en gemeen...
Zo verschrikkelijk verdrietig en nog steeds...
Kanker.... een woordje van 6 letters.
Maar zo veel ellende brengt deze ziekte mee...
De nachtmerrie van iedere mens
Help kanker de wereld uit en doneer, wij hebben met eigen ogen gezien hoe hard dat dit nodig is.