Paasbonanza! Vraag je plaatje aan




De radio is van jou

13 april 2017 14:48

De radio is van jou tijdens de Paasbonanza. Schiet nu je plaatje in.




Na het Grote Succes van de Platenbonanza XXL is er nu een vervolg: de Paasbonanza! De beide Paasdagen is de radio van jou en dat betekent dat we alleen maar verzoekjes draaien. 

Schiet nu je verzoekje in.

Jouw Naam(*)
Please let us know your name.

Leeftijd
Invalid Input

Telefoonnummer(*)
Invalid Input

Jouw Email(*)
Please let us know your email address.

Jouw plaat(*)
Please write a subject for your message.

Motivatie(*)
Please let us know your message.

Verstuur

Paasbonanza
De radio is van jou
Zondag 16, 6.00 uur - Maandag 17, 24.00 uur




Laat een reactie achter




Plaats reactie



9 Reacties





Geschreven door:   Jan Schrik 17 april 2017 - 01:30 uur

Tijd voor Neil Young


Geschreven door:   Jan Schrik 17 april 2017 - 01:29 uur

Mooie muziekjes, je komt er achter dat er mensen zijnn die dezelfde idiote smaak als jij hebben


Geschreven door:   Eric 17 april 2017 - 00:19 uur

Welke plaat werd afgespeeld voor Gino Vanelli?
Wie kan mij dat vertellen. Ik vind m niet terug in de playlist


Geschreven door:   Xander Kuipers 16 april 2017 - 21:46 uur

Ik wil graag weten welke plaat is gedraaid na Pearl Jam Black en voor Kiss I was made voor loving you
Kan het niet vinden in de playlist


Geschreven door:   Marja Thus 16 april 2017 - 18:37 uur

Oeps, is mn bericht verstuurd? zou fantastisch zijn. Elton John; I Guess that why they call it the blues.. Fijne Pasen!!


Geschreven door:   M.R. 16 april 2017 - 08:20 uur

Ik vestig mijn aandacht maar weer eens op de top zangeressen. Gaat al zoveel aandacht uit naar rock en zangers.
Iets van Whitney Houston, heeft veel pareltjes die je nooit hoort (Until You Come Back, You'll Never Stand Alone, I Learned From The Best, My Love Is You Love, You Were Loved, My Heart is Calling, Run To You, Miracle, Count On Me, I Believe In You And Me).

En dan heb je nog Randy Crawford (You Might Need Somebody, Streetlife en geweldige covers zoals Knockin On Heavens Door en Imagine). Dionne Warwick (Heartbreaker, Do Right Woman, Our Day Will Come, Anyone Who Had A Heart, Walk On By). Natalie Cole (This Will Be, Starting Over Again), Beth Hart (Caught Out In The Rain), Dorothy Moore (Misty Blue, Funny How Time Slips Away). Chaka Khan (Ain't Nobody, Never Miss The Water, Walking in The Sun). Nina Simone (Mr. Bojangles, Don't Let Me Be Misunderstood, I Put A Spell On You). Carole King (It's Too Late). Gladys Knight & The Pips. Tina Turner, Dusty Springfield, Roberta Flack. Annie Lennox (A Whiter Shade Of Pale, Why, Money Can't Buy It). Kleine greep is dit ;-)


Geschreven door:   Liesbeth 16 april 2017 - 01:43 uur

Echt leuk. Weekendje genieten.


Geschreven door:   Anke 16 april 2017 - 01:17 uur

Dat wordt genieten ik heb er zin
In


Geschreven door:   yvonne de ruiter 16 april 2017 - 00:46 uur

Bijna net zo leuk als de top 2000 !!!