Wouter stelt zich voor




Wout2day

10 januari 2017 11:52

Hij behoeft amper introductie, maar het is toch leuk om wat uitgebreider kennis te maken met Wouter van der Goes. Wist je dat hij in zijn vrije tijd boven het Hilversumse luchtruim vliegt?




Om dit Facebook-bericht te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.



Wout2day
DJ: Wouter van der Goes
Elke werkdag 18.00 - 20.00 uur





Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



9 Reacties





Geschreven door:   Henk 11 januari 2017 - 20:40 uur

Jammer dat Wouter naar de avond is gegaan. Wat mij betreft kan De Wild linea recta heen worden gezonden; wat een irritante presentator! De man wordt binnengehaald alsof hij een van de beste is; een aanfluiting.


Geschreven door:   marjan buining 11 januari 2017 - 20:34 uur

gelukkig,Wouter is gebleven, Jasper mis ik op zaterdag en zondag, maar Sander mis ik als kiespijn, Ruud mag ook weer terug vanwaar hij vandaan kwam, ik irriteer me mateloos aan dat geslisssssss.


Geschreven door:   Hans 11 januari 2017 - 17:22 uur

Hmmm, ben dus niet de enige die Wouter tussen 16.00 en 18.00 uur mist, lees ik. Maar misschien moeten we inderdaad aan Ruud wennen, en hem in ieder geval een kans geven. Toen Gerard kwam moest ik ook erg wennen, maar zou 'm nu niet meer willen missen. Dus Wouter & Ruud, succes allebei. We laten ons verrassen!


Geschreven door:   Maaike 11 januari 2017 - 11:44 uur

Wij mensen, zijn zo van gewoontes en als er een verandering komt moeten we daar vaak aan wennen.. Ik hoop dat het gaat wennen dat Wouter net meer tussen 16.00 en 18.00 uur te beluisteren is want ik vind Ruud de Wild helemaal niets, op dit moment, of moet ik er gewoon nog aan wennen? Ik heb al 2x naar andere zender geluisterd tussen 16.00 en 18.00 uur!!


Geschreven door:   Helma 11 januari 2017 - 10:23 uur

ja jammer geen Wouter meer tussen 16.00-18.00 uur..... helaas.
moeten we het 2 uurtjes zonder radio doen en dan is het weer feest


Geschreven door:   Corrie 10 januari 2017 - 23:52 uur

Ik luisterde ook altijd graag in de auto naar Wout 2day. Nu zit ik opgescheept met een warrige Ruud de Wild. Van mij had het niet gehoeven. Wouter kom maar gauw terug van 16.00 uur tot 18.00 uur of geef die uren aan Sander de Heer.


Geschreven door:   Barry de Haan 10 januari 2017 - 17:41 uur

Jammer dat mijn favoriete d.j. niet meer van 16.00 tot 18.00 uur te beluisteren is. Dat is precies de tijd dat ik in de auto zit. Nu moet ik naar die Ruud de Wild luisteren met zijn waardeloze muziek.
Succes Wouter!


Geschreven door:   Marc 10 januari 2017 - 16:58 uur

Inderdaad jammer dat hij niet meer van 16:00 tot 18:00 zit, ik luisterde graag naar hem op de fiets.
Maar in de avond heeft ook wel wat, dat gaat goed komen met wout en zeker op vinyl Friday.


Geschreven door:   Peter 10 januari 2017 - 13:19 uur

jammer dat hij niet 4 uur draait van 16 uur tot 20 uur.
Wat een energie en positiviteit bij deze man.
Ruud de Wild is maar een uitgeblust vogeltje.
Succes Wout.