Kijk & luister de Top 2000 terug




lekker nagenieten

31 december 2016 22:28

Bepaalde uren van de Top 2000 gemist? Je kunt het hier terugluisteren. Stukje service!


Terugkijken- en luisteren

Heb je bepaalde uren van de Top 2000 gemist? Niet getreurd! Je kunt hier bepaalde nummers of uren terugluisteren: 

LET OP! HET IS OP DIT MOMENT NIET MOGELIJK OM ALLE UREN VAN DE TOP 2000 TERUG TE LUISTEREN. WE DOEN ONS BEST OP DIT PROBLEEM Z.S.M. TE VERHELPEN.

25 december
26 december
27 december
28 december
29 december

30 december
31 december

Video's met hoogtepunten

Compilaties met hoogtepunten van alle dagen vind je hier:
















Laat een reactie achter




Plaats reactie



14 Reacties





Geschreven door:   Een luisteraar 14 uur geleden

Wanneer komen ALLE uitzendingen nu eindelijk eens beschikbaar? Iets beloven en niet doen is niet zo kies....


Geschreven door:   Ben 2 dagen geleden - 14:50 uur

Er missen heel veel uren van de top 2000
Aub fix het


Geschreven door:   Floris 5 dagen geleden - 09:15 uur

Er zijn nog steeds een paar uren niet. Beschikbaar


Geschreven door:   Jasper 6 januari 2017 - 11:33 uur

Nog steeds zijn er heel veel uren die niet beschikbaar zijn. Kom op redactie is het nu zo moeilijk om die uren even online te zetten??


Geschreven door:   Floris 2 januari 2017 - 17:21 uur

Ik wil de top 2000 terugluisteren maar bijna de helft doet het niet a.u.b doe er wat aan


Geschreven door:   Brenda van Beek 2 januari 2017 - 13:01 uur

Het was weer een fantastische week met de top 2000! Geweldig genoten van die prachtige muziek, die je meesleurt in zo vele herinneringen, de enthousiaste dj's en alle blije mensen in het top 2000 café waren te zien.
Dank jullie wel!


Geschreven door:   Jasper 2 januari 2017 - 11:48 uur

Beste redactie

Er missen een groot aantal uren bv. 1400 - 1800 op 25 december en van 2.00 - 4.00 26 december alsmede 1600 - 1800 26 december (en er zijn er meer).
Graag zsm toevoegen graag, zodat we de hele lijst kunnen terugluisteren!
Veel dank.


Geschreven door:   ernst schutte 1 januari 2017 - 22:19 uur

Er was ooit een themakanaal Top2000, maar dat kan ik niet meer terugvinden. Hierop kon je de komplete Top2000 terugluisteren (in volgorde, maar alleen de muziek, geen tussendoor kommentaar). Dat was ideaal!
NPO, laat dit weer terugkomen svp!


Geschreven door:   Arnold Spruijt 1 januari 2017 - 19:56 uur

Dank je wel,Stasse en kornuiten hij was weer heel goed,nou jaartje wachten,groeten Arnold, Manon en Savannah


Geschreven door:   Lien duinkerken 1 januari 2017 - 18:37 uur

Ben aan het afkicken van een week fantastische muziek. Moet weer wennen aan de dagelijkse muziek. Graag voor mij ook een papieren versie in de krant graag. Op naar een heerlijk muzikaal nieuwjaar.


Geschreven door:   Carol 1 januari 2017 - 14:53 uur

Tot volgend jaar weer en bedankt voor deze muzikale dagen.
Maar, ondanks dat het altijd een feest is als de top 2000 weer begint, heb ik er dit jaar ècht minder plezier aan beleefd. Voor het eerst géén krant op tafel met de hele lijst!! Wàt een gemis )-:
Oproep: volgend jaar graag een extra/speciale (landelijke) krant met de volledige lijst; ik denk dat met mij, veel luisteraars daar best voor willen betalen!


Geschreven door:   Skip van de Laar 31 december 2016 - 22:54 uur

Geweldig de TOP2000. Kwestie van 12 maanden wachten en wij mogen weer opnieuw genieten.


Geschreven door:   Skip van de Laar 31 december 2016 - 22:48 uur

Een geweldig 2017 iedereen.


Geschreven door:   George Evers 31 december 2016 - 20:09 uur

Heerlijk die Top2000 en wat een feest van herkenning. Oude tijden herleven. Fijn om zo 2016 achter me te laten!