Download de NPO Radio 2 app




Radio 2 & Top 2000 binnen handbereik

26 december 2016 00:16

Met de NPO Radio 2 app heb je de complete Top 2000 binnen handbereik en weet je wanneer jouw favoriete nummer wordt gedraaid. Bovendien brengt deze app nog veel meer leuke extra's met zich mee.


Extra's

Met de NPO Radio 2-app kun je onder andere een gratis app'je sturen, audio & video bekijken en natuurlijk radio luisteren! Ook al onze nieuwsberichten zijn te lezen in de app. En je verslaapt je nooit meer, want er zit ook een wekkerfunctie in de app. Doe tijdens de Top 2000 je muzikale voordeel met deze fijne extra's:

-       De complete Top 2000 lijst
-       Ontvang een bericht als je favoriete nummer wordt gedraaid 
-       Van minuut tot minuut kunnen zien welke nummers we draaien
-       Extra informatie over de songs
-       Extra informatie over de artiesten
-       Leuke weetjes
-       Top 2000 nieuws
-       Top 2000 a gogo video's bekijken
​-       Een gesproken berichtje naar de Top 2000-studio sturen

Downloaden

iOs gebruikers:Download hier
Android gebruiker: Download hier

TOP 2000
25 - 31 december
Bekijk de lijst
#NPORadio2 #Top2000





Laat een reactie achter




Plaats reactie



37 Reacties





Geschreven door:   harrie van de block 31 december 2016 - 22:47 uur

super mooi, bedankt jongens!


Geschreven door:   Sander 31 december 2016 - 22:41 uur

Mand!


Geschreven door:   Ria de Cock 31 december 2016 - 20:31 uur

De


Geschreven door:   Kees 31 december 2016 - 19:52 uur

Dit is echt top!!!!! Ieder jaar weer en net zolang tot mijn favoriet #1 staat.


Geschreven door:   Hans van der donk 31 december 2016 - 17:06 uur

Heerlijk top 2000 luisteren met mijn meiske, iedereen een gezond en een gelukkig 2017 .
Vanuit Zweden Ancilla& Hans.


Geschreven door:   kevin 31 december 2016 - 08:58 uur

Doet u mij maar een windows phone app


Geschreven door:   Martijn Doelman 30 december 2016 - 15:34 uur

Bier aan het brouwen in Curitiba-Brazil ie met de Top 2000...Lekker hoor..


Geschreven door:   Margreet 29 december 2016 - 18:30 uur

Vanavond draait mijn mannetje Jacco in de Trucker in Pijnacker alleen maar op vinyl.. Met de Top 2000 als aanloop komt het wel goed!


Geschreven door:   Annemarie 29 december 2016 - 17:33 uur

Wat is dit gaaf de top 2000 echt genieten.


Geschreven door:   Margreet 29 december 2016 - 13:18 uur

Mijn mannetje met zijn hoofd in de platenkast en ik snotverkouden op de bank.. Met de Top 2000 aan.. Heerlijk!


Geschreven door:   Lisa 29 december 2016 - 12:31 uur

Geweldig de top 2000 met mijn dochter aan het kijken#top 2000


Geschreven door:   Pieter 28 december 2016 - 22:56 uur

Lekker op de bank top 2000 aan gezellig groetjes uit Rhenen am rhein


Geschreven door:   Jos v L 28 december 2016 - 14:02 uur

Mijn collega is er dan kan ik niet luisteren. Ontzettend balen.


Geschreven door:   Linda 28 december 2016 - 12:54 uur

Goeie muziek


Geschreven door:   Miranda Vink 28 december 2016 - 09:00 uur

#1054 r.i.p. mijn tieneridool. Natuurlijk was Wham geen muziek volgens mijn ouders. Pas bij Somebody to love zei mn pa: "die vent kan toch wel zingen". En zo is het. Wederom een icoon heengegaan xxx uit IJsselstein.


Geschreven door:   Paulien 28 december 2016 - 08:01 uur

Er staat altijd een Co-presentator. Daar hoor je nooit (of dit is mij ontgaan) wat over. Wie zijn zij?
Verder is het genieten?


Geschreven door:   Marian 27 december 2016 - 21:29 uur

Heerlijk mijn verjaardag aan het vieren met op de achtergrond de Top 2000. Dubbel genieten, wat een feest


Geschreven door:   ramona 27 december 2016 - 20:57 uur

Gezellig weer met mijn dochter naar de top 2000 aan het kijken. Gr Ramona


Geschreven door:   Lenette 27 december 2016 - 18:33 uur

Iedereen een gelukkig en gezond 2017.


Geschreven door:   William Goossen 27 december 2016 - 10:17 uur

Ok Wil Frans van harte ondersteunen met zijn pleidooi om de top 2000 App ook voor Windows geschikt te maken. Ook ik gebruik een Windows phone. Hoewel ik ook op een tablet met de andere overweg kan weiger ik veel apps die niet voor Windows beschikbaar zijn.


Geschreven door:   Frans Disveld 27 december 2016 - 09:28 uur

Jammer dat er alleen een app voor Android en iOs is, maar ik heb een Windows-phone....
De reden dat die er niet is, zal wel weer zijn: te weinig gebruikers.
Android/Google vind ik te privacy-onvrien delijk en iOS/Apple te duur. Dus toch, behalve om de genoemde waarschijnlijke reden: waarom is er geen Windows-app voor de Top 2000?
Is ongeveer 5%, een van de twintig, potentiële luisteraars verwaarloosbaar?
Wilma Leenes plaatste 20 uur gelden ook een reactie over dit gemis.


Geschreven door:   Dara warmolt 27 december 2016 - 00:23 uur

Heel Gezellig bij Top 2000
2016


Geschreven door:   Dara warmolt 27 december 2016 - 00:22 uur

Top heel Gezellig


Geschreven door:   ramona 26 december 2016 - 22:11 uur

Gezellig met mijn gezin naar de top 2000 kijken. Gr Nieuwveen


Geschreven door:   ramona 26 december 2016 - 21:56 uur

Gezellig!!! Met mijn gezin naar top 2000 kijken. Gr Nieuwveen


Geschreven door:   Swolliwood 26 december 2016 - 21:50 uur

Gr aan alle oranje supporters
Swolsche mallooten


Geschreven door:   Marcel 26 december 2016 - 19:39 uur

Puur genieten deze dagen van prachtige muziek, groetjes uit vroomshoop(marc el)


Geschreven door:   Tonnie Meulendijk 26 december 2016 - 19:35 uur

Wens iedereen van "Friends of Neil Diamond" Netherlands een geweldig 2017! Liefs Tonnie


Geschreven door:   Jos & Brigitte 26 december 2016 - 14:36 uur

Lekker lui zijn met de kachel aan en de top 2000 ervoor.


Geschreven door:   Marion Klijmij 26 december 2016 - 14:15 uur

Wachten op David Bowie, geweldig, we genieten met volle teugen. Gelukkig duurt het nog heeeeeel lang. Groeten uit Best.


Geschreven door:   Wilma Leenes 26 december 2016 - 12:42 uur

Helaas de app niet voor Windows Phone


Geschreven door:   GeoWizzard 26 december 2016 - 12:22 uur

Er zou een radio 2 serious request én een tijdelijke top2000 apple tv 4 app moeten bestaan.
In de appstore kan ik hem niet vinden. Iemand enig idee hoe te installeren?
http://www.iculture.nl/nieuws/npo-radio-2-apple-tv-app-beschikbaar/


Geschreven door:   John Reniers 26 december 2016 - 01:16 uur

Fijn dat we weer zeven dagen lang kunnen genieten van de beste muzikale nummers aller tijden. Oude nummers, pure nostalgie!


Geschreven door:   ulcohuizinga 25 december 2016 - 22:21 uur

ja leuk weer hoor zien top2000 radio2
ulcohuizinga uit utrecht


Geschreven door:   Marten v. d. Galiën 25 december 2016 - 21:53 uur

Heerlijk de top 2000 tijdens de traditionele gourmet maaltijd.
Jammer dat de radio 2 app niet in windows formaat is voor mijn windows phone.


Geschreven door:   Charles Lemmers. 25 december 2016 - 20:50 uur

Er is geen download adres te zien op de app.


Geschreven door:   ilona 25 december 2016 - 15:22 uur

willen jullie wham last Christmas draaien gr van Ilona en willem buist uit onstwedde