Coldplay op Glastonbury met Barry Gibb




verzoek van de festivalbaas

27 juni 2016 09:59

Een festival afsluiten met Coldplay is al een feest, maar als ook nog Bee Gees-zanger Barry Gibb meezingt, gaat het dak er helemaal af.


Verzoek van festivalbaas

Tijdens deze tournee van Coldplay mogen fans verzoekjes indienen via Instagram, zoals afgelopen week ook gebeurde tijdens de concerten in Amsterdam. Op het Britse festival Glastonbury is het festivalbaas Michael Eavis die aan Coldplay vraagt of de band iets van de Bee Gees wil spelen. Zanger Chris Martin heeft nog een beter voorstel: hij nodigt Barry Gibb van Bee Gees uit om mee te zingen. De twee gaan in duet op 'To Love Somebody'.



Referendum

Omdat het Britse referendum zoveel los heeft gemaakt vorige week, vraagt Chris Martin of Barry Gibb mag blijven of moet gaan. Anders dan afgelopen donderdag stemt het festivalpubliek nu massaal voor blijven. Het antwoord wordt beloond met een feestelijke uitvoering van de discohit 'Stayin' Alive', waarbij de complete festivalweide op zijn kop wordt gezet. Zo sluit je een festival af!







Delen





Laat een reactie achter




Plaats reactie



16 Reacties





Geschreven door:   Cora 28 juni 2016 - 02:23 uur

Geweldig! !!!!


Geschreven door:   Selma 28 juni 2016 - 02:09 uur

Emo!! Super, die Barry. Still alive, bedankt Radio 2. En nu vol spanning wachten op zijn nieuwe cd.


Geschreven door:   y de Otter 28 juni 2016 - 00:18 uur

Superrrrrrr in een woord Kippevel,, heerlijk weer met Barry Gibb,,Geweldigg!!!!!!!!


Geschreven door:   Marianne Tiemersma 27 juni 2016 - 21:58 uur

Eindelijk een teken van leven Barry Gibb is Staying Alive !! echt geweldig !!!


Geschreven door:   Wim Arts 27 juni 2016 - 21:54 uur

Bedankt Radio 2 voor deze mooie clips. Barry laat hier zoen dat hij nog goed in vorm is, wordt tijd dat hij naar pinkpop komt! Binnenkort zijn nieuwe cd, dat belooft wat, svp niet vergeten daar aandacht aan te besteden , alvast bedankt.


Geschreven door:   RAGONDA 27 juni 2016 - 21:44 uur

Fantastisch. Kippenvel


Geschreven door:   Ria Stolwijk 27 juni 2016 - 20:48 uur

Prachtig !!!
Het maakt een soort van weemoedig om te weten dat hij de enig overgebleven Bee Gee (Brother Gibb) is. Misschien tijd voor een mini-docu (op zijn minst) aan het eind van het jaar in de Top 2000 A Go Go uitzendingen. De Bee Gees verdienen het ook om uit de vergetelheid te blijven.


Geschreven door:   Toon de Rouw 27 juni 2016 - 20:32 uur

Volgend jaar maar een compleet optreden van Barry en zijn band. Binnenkort komt zijn nieuwe cd uit.


Geschreven door:   Sophia 27 juni 2016 - 18:49 uur

Helemaal te gek!!


Geschreven door:   Ine 27 juni 2016 - 16:30 uur

Waaaaaaah! TE gek!


Geschreven door:   Jan Duppen 27 juni 2016 - 16:18 uur

Fantastisch!
Wat een eer-betoon voor deze man,
Maar terecht en meer dan verdiend.
Chapeau!


Geschreven door:   Vincent Schiphorst 27 juni 2016 - 15:50 uur

Toch geweldig...!!! En nu het wachten op het nieuwe album van Barry Gibb... Het nieuwe album van Goldplay hebben we al...


Geschreven door:   Ria 27 juni 2016 - 15:09 uur

SUPER", hoe kan ik dit bewaren?


Geschreven door:   Claudia van Mierlo 27 juni 2016 - 13:51 uur

Dit is en blijft een echte artiest.... Dit is echt genieten


Geschreven door:   Marcel Romijn 27 juni 2016 - 13:34 uur

Helemaal te gek de ode aan The Bee Gees. Barry Gibb is nog steeds geweldig.


Geschreven door:   Deborah 27 juni 2016 - 13:30 uur

Waanzinnig!!!