TOP 2000 INFO: alles op een rij




Kijken, luisteren en lezen

25 december 2016 09:00

Wil je niets missen van de Top 2000? Je vindt hier alle benodigde informatie over de lijst en de uitzending op radio en tv.


De Top 2000 begint net als vorig jaar op Eerste Kerstdag om 9.00 uur en gaat non-stop door tot op oudejaarsavond het nieuwe jaar wordt ingeluid.

Kijk mee

De Top 2000 is 24 uur per dag te volgen via NPO Radio 2. Meekijken kan natuurlijk ook, via de livestream op nporadio2.nl, via NPO Cultura, de NPO Radio 2-app, NPO3 of via Apple-TV.

Frequenties

Bekijk het complete overzicht van alle frequenties waar NPO Radio 2 op te vinden.

NPO Cultura

Hier vind je hoe je NPO Cultura via jouw provider kunt bekijken:

KabelaarKanaal (25 t/m 31 december)
DeltaNPO Cultura in basispakket - Kanaal 40
ZiggoEventkanaal 999  + NPO Cultura - Kanaal 222
KPNZender van de Maand - Kanaal 23
XS4allZender van de Maand - Kanaal 23
TelfortZender van de Maand - Kanaal 23
VeendamKanaal 503
Tele2Geeft geen NPO Cultura door
KabelnoordEtalagekanaal - Kanaal 13 (analoog + digitaal)
CaiwayNPO Cultura in basispakket - Kanaal 44
VodafoneKanaal 381
SolconNPO Cultura - Kanaal 311
CambriumZender van de maand - Kanaal 30
Canal DigitaalKanaal 13
OnlineKanaal 13
KabeltexNPO Cultura in basispakket - Kanaal 85







NPO 3

Iedere nacht wordt het Top 2000 café live doorgezet op NPO 3. Kijk hier voor de uitzendtijden:

DatumUitzending
25 december00:55 - 06:35 uur
26 december01:35 - 06:30 uur
27 december01:25 - 06:50 uur
28 december01:05 - 06:50 uur
29 december01:10 - 06:35 uur
30 december01:10 - 07:10 uur

Bekijk de lijst der lijsten

Met de gehele lijst in je handen te Top 2000 luisteren? Je kunt 'm vinden in de Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden, en natuurlijk online op onze Top 2000 pagina. Daarnaast is de complete lijst te vinden op Teletekstpagina 450 t/m 456 en natuurlijk in onze app.

Vanaf Eerste Kerstdag staat er iedere dag een uurindeling van welke plaat je wanneer hoort op onze homepage. Zo hoef je dus geen enkele plaat te missen.

Top 2000-DJ's

Zeker weten dat je jouw favoriete dj niet mist tijdens de Top 2000? Bekijk hier het overzicht en mis geen moment.

06.00 - 09.00        Gerard Ekdom
09.00 - 12.00        Bart Arens
12.00 - 14.00        Gijs Staverman
14.00 - 16.00        Rob Stenders
16.00 - 18.00        Ruud de Wild
18.00 - 20.00        Wouter van der Goes
20.00 - 22.00        Stefan Stasse
22.00 - 00.00        Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00        Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00        Marisa Heutink
​04.00 - 06.00        Frank van ’t Hof

Volg ons en blijf op de hoogte

Extra informatie over de nummers in de Top 2000, alle statistieken, het laatste nieuws , backstagemateriaal en nog veel meer vind je op onze socials: Facebook, Twitter, Instagram en Youtube.

NPO Radio 2-app

Met de NPO Radio 2-app heb je de complete Top 2000 binnen handbereik en weet je wanneer jouw favoriete nummer wordt gedraaid. Bovendien brengt deze app nog veel meer leuke extra's met zich mee. Download 'm hier!

Top 2000 a gogo

Kijk vanaf 25 december iedere avond om 19.30 uur op NPO 3 naar Top 2000 a Gogo. Het heerlijke muziekprogramma van Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis over de lijst der lijsten.




Laat een reactie achter




Plaats reactie



28 Reacties





Geschreven door:   Henk Bijkerk 1 februari 2017 - 20:51 uur

Waar blijft de mogelijkheid om de gemiste uren terug te beluisteren ? Zonder dat duurt het wel lang naar het einde van het jaar.


Geschreven door:   Evelien van de Veen 8 januari 2017 - 11:54 uur

Elk jaar kan je vanaf januari de top 2000 terugluisteren. Ik kan die van 2016 niet vinden wanneer komt deze beschikbaar?


Geschreven door:   Ria Munsterman 31 december 2016 - 19:39 uur

Ik vraag me af wat het verloop betekent in de lijst. Ik heb nl. ontdekt dat de pijltjes met nummers erachter niet verwijzen naar hoeveel plaatsen men gestegen of gedaald is. Ik het dit gechecht met vorig jaar.
groet,
Ria Munsterman


Geschreven door:   Marlies Hemminga 30 december 2016 - 15:08 uur

Lekker de top 2000 luisteren vanuit de bloemen !! @teamAmsterdams e Bloemenpoort @k-k-k-koud
Gelukkig nieuwjaar alvast allemaal!!


Geschreven door:   OUWE TUINDER DE LIER 29 december 2016 - 18:28 uur

Volgend jaar A U B weer in de landelijke dagbladen
kunnen we de lijst weer op hangen in de keuken of zo
jullie zijn zeker de OUWE GETROUWE van het eerste
uur vergeten?


Geschreven door:   Ed 29 december 2016 - 12:00 uur

Wim: Nights in white shadows van THE Moody Blues staat er niet in ... Nights In White Satin gelukkig wel! ;)


Geschreven door:   Wim 28 december 2016 - 21:41 uur

Vergis ik me nou staat de Nights in white shadows van THE Moody Blues niet meer in de lijst jammer zou of is dat.


Geschreven door:   Loek de Roo 27 december 2016 - 22:18 uur

He Marco,
Morgenavond proosten we alvast op jouw verjaardag in het Top 2000 café.
Groet, Loek


Geschreven door:   Marike 27 december 2016 - 14:08 uur

Leuk hoor maar kan de relame nou niet eens een heel stuk zachter, schrik me elke keer lam.


Geschreven door:   Dick Bruin 27 december 2016 - 13:09 uur

Wij wonen niet in het noorden om de lijst in de krant te bekijken, schande !


Geschreven door:   Dick Bruin 26 december 2016 - 21:00 uur

Waar vind ik de lijst, nummers per dag/uur ?


Geschreven door:   Jelle Rieske 26 december 2016 - 20:15 uur

Waar staat het overzicht over alle jaren?


Geschreven door:   Vera Oudijk 24 december 2016 - 16:28 uur

Wat waardeloos dat de lijst niet meer in de diverse dagbladen is gepubliceerd. Online is het super lastig als je dat niet overal in huis beschikbaar hebt. Heel jammer!


Geschreven door:   Werner 31 december 2015 - 22:50 uur

Puntje voor mijn bucket list: ook naar het top 200 café !


Geschreven door:   Gerard Kostelijk 31 december 2015 - 16:38 uur

Kan deze Top 2000 uitzending niet het gehele jaar door, beginnend elke maan opnieuw? Een keer opnemen en 1 keer life uitzenden daarna 11 keer opgenomen muziek uit zenden (maandelijks).


Geschreven door:   Bianca 30 december 2015 - 19:42 uur

Heerlijk luisteren terwijl ik aan het eten ben. Jammer dat het morgen de laatste dag is.
Wachten op volgend jaar op weer een lijst met 2000 mooie nummers


Geschreven door:   C de Wit 30 december 2015 - 16:50 uur

Waar kan ik de Top 2000 vinden op jullie side, want ik zo onze ingezonden lijsten niet vergelijken.


Geschreven door:   Nienke Aalbers 30 december 2015 - 09:18 uur

Lekkere oliebollen bakken met de top 2000. Lekker relax.


Geschreven door:   Heidi 30 december 2015 - 01:37 uur

Ik moet er nog even niet aan denken...
Het gemis
Vd top 2000
En begint 2016....met wachten op jullie!


Geschreven door:   kees van leeuwen 29 december 2015 - 23:36 uur

nou ik vind het erg knal dijk van de top 2000
en vooral The rolling Stones en daar ben ik heel gek op
voor mijn mag nog top 2000 zijn


Geschreven door:   Kees Broos 28 december 2015 - 19:26 uur

dit is misschien al eerder opgebracht, maar in een zo geemancipeerd land als NL valt het op dat er geen enkele vrouwelijke DJ te beluisteren valt!


Geschreven door:   Hans Möller 28 december 2015 - 11:49 uur

een enorme prestatie, een cultuur onderwijs/opvoe d programma, goed voor degenen die denken dat het allen herrie was/is, bedankt


Geschreven door:   herman 27 december 2015 - 22:34 uur

te gek: drie keer Dusty Springfield in de Lijst der Lijsten


Geschreven door:   Lourensa 27 december 2015 - 21:57 uur

Wat een fantastisch feest ieder jaar weer. Het einde van het jaar is zo de mooiste tijd van het jaar. Dit top2000 gevoel is nooit meer los te maken van oliebollen vuurwerk en een nieuw begin...heerlij k. ga zo door.