Ekdoms BBQ Battle - STEM!




Welke wordt het?

13 juni 2017 15:52

Zomer! En daarom mag jij bepalen welke BBQ-plaat er direct na het nieuws van 8.30 uur gedraaid wordt. Stem!


Deze zomer geeft Gerard jou de macht om te bepalen welke zomerse plaat hij draait na 8.30 uur. Hij selecteert twee van zijn favoriete BBQ-platen en dan is het verder aan jullie!

Dus stem hieronder!




Oproep


Dr. Pop

Geef je op voor Dr. Pop en wie weet beantwoordt Gerard Ekdom jóuw muzikale vraag

Stel je vraag


Laat een reactie achter




Plaats reactie



33 Reacties





Geschreven door:   Jannie 28 juli 2017 - 10:14 uur

Mink de Ville Gerard


Geschreven door:   Perra 28 juli 2017 - 10:08 uur

Proyecto Uno!


Geschreven door:   Björn Ramaekers 26 juli 2017 - 11:52 uur

Wat was de oplossing van de dr pop van vandaag ook weer?
26-07.

Mvg Björn Ramaekers


Geschreven door:   Anita Verhoeven 20 juli 2017 - 10:07 uur

Swing out sister


Geschreven door:   Hilda 19 juli 2017 - 10:10 uur

Ik stem op gypsy kings


Geschreven door:   Yvonne 19 juli 2017 - 10:08 uur

1 juli de Gipsy Kings live gezien in Lissabon. Wat een energie hebben die mannen toch. Heel Praca de Commercio ging uit z'n plaat!


Geschreven door:   Ron 11 juli 2017 - 15:22 uur

Nog ééntje dan: ICT - Lasciati Tentare


Geschreven door:   Ron 11 juli 2017 - 12:04 uur

Tullio De Piscopo - Stop Bajon, een echte Gerard Ekdom in de ochtend plaat!


Geschreven door:   Petra van den Oever 6 juli 2017 - 10:32 uur

Het is echt ZOMER dus we willen het liefst ook 'SUMMERTIME' horen in je ochtendprogramma.


Geschreven door:   Marcel 6 juli 2017 - 10:10 uur

Buena Vista Social Gaaaaaap..... Ze hebben veel fijnere nummers (en samenwerkingen), maar het saaie Chan Chan?
Mooi moment om koffie te halen!


Geschreven door:   Rick Claessens 6 juli 2017 - 10:06 uur

Chan Chan!


Geschreven door:   Huub 6 juli 2017 - 10:05 uur

Birma Vista Social Club, heerlijke muziek! Doet me meteen aan zon en barbecue denken!


Geschreven door:   Tom 6 juli 2017 - 09:47 uur

Chan Chan, een leuke voorproefje voor de vakantie in Cuba komende zomer!


Geschreven door:   Wilfried Besseling 6 juli 2017 - 00:47 uur

Summertime


Geschreven door:   Victor v.d. Heijden 5 juli 2017 - 10:57 uur

Natuurlijk moet het "Chan Chan" worden. Hierbij krijg ik, wellicht iedereen, het ultieme zomer gevoel.
Onder de veranda een tequila biertje in de hand, Tapas op tafel, de BBQ aan en muziek van de Buena Vista Social Club op de achtergrond.
(Misschien wel beter dan seks, Hahaha)


Geschreven door:   Roel de graaf 4 juli 2017 - 10:07 uur

Miraaaaaaaaaaaaanda natuurlijk :-)


Geschreven door:   Marco 28 juni 2017 - 14:45 uur

Bobby Womack- California dreaming


Geschreven door:   Marco 28 juni 2017 - 14:44 uur

Soulvation- Summer in the city!


Geschreven door:   Rikwin van Zanten 28 juni 2017 - 13:28 uur

Funkstar de luxe !!!


Geschreven door:   Leo van der End 28 juni 2017 - 10:09 uur

Toch maar de Gispy Kings.


Geschreven door:   Maria 22 juni 2017 - 12:47 uur

Zeker Come to my island!!! Want daar ga ik zaterdag naar toe!!! Naar MY ISLAND!!!!


Geschreven door:   Linda de Winkel 21 juni 2017 - 22:29 uur

Moet niet moeilijk zijn Want Gerard is een E.O.T.S fan


Geschreven door:   Inge Blankenstein 21 juni 2017 - 09:53 uur

Twee favorieten, aar dan toch de Gipsy Kings!


Geschreven door:   Suwanna 21 juni 2017 - 09:50 uur

La Bamba


Geschreven door:   Wilfried Besseling 20 juni 2017 - 22:30 uur

Bamboleo!!!!!


Geschreven door:   Debby 20 juni 2017 - 21:29 uur

Bamboleo!


Geschreven door:   Anke Huinink 19 juni 2017 - 09:55 uur

Tim de luxe natuurlijk!!


Geschreven door:   Adriaan 18 juni 2017 - 17:25 uur

Duidelijk leuker: nummer 2 de Saxoman


Geschreven door:   Pascale 18 juni 2017 - 14:32 uur

Geen van beide, kan dat ook?
Luis Fonsi, Despacito. Kan ik die nomineren?
Fijne show.


Geschreven door:   Gerard Tiemersma 15 juni 2017 - 01:53 uur

bbq plaat suggestie : summer in paris van DJ Cam