Moet De Staat van Stasse weg van NPO Radio 2?




Wij dachten van niet

14 september 2017 16:20

Soms komt de grotemensenwereld akelig dichtbij. Maar gelukkig is er De Staat. En De Staat dat ben jij. Stefan las het bericht uit de Telegraaf gisteren voor en gaf commentaar. Bekijk het hier terug:







Oproep


Hoe is jouw staat vandaag?

Het Staatshoofd is geïnteresseerd tot in het kleinste detail!

Kom in contact


Agenda


    Geen agenda items gevonden


Laat een reactie achter




Plaats reactie



66 Reacties





Geschreven door:   Bas 21 uur geleden

Stassen moet op radio 2 blijven!
Hele fijne stem en echt thuiskomen met die vent!
Vervangen door Annemieke Schollaart?
Sorry maar die mag nog niet in de schaduw van stassen staan. Behoud voor stassen !!


Geschreven door:   Rob van Leeuwen 31 oktober 2017 - 00:04 uur

Stefan Stassen = Radio 2!!
Misschien is niet iedereen blij dat Sander de Heer vervangen is door Gerard Ekdom, maar ik kan hem wel waarderen. Een hele goede keuze voor een ochtend programma: Lekkere voorspelbare woordgrappen en een vlotte babbelaar met onvoorstelbaar veel verstand van muziek (voor zijn leeftijd). Ik hoorde hem bij Chantal Janzen zeggen dat hij wel over de tijd wilde praten... Niet doen!! Even doorbijten en gewoon vroeg blijven opstaan. Mijn dag begint er goed door en ik heb er een beter leven door. Net zoals ik Gerard een typische ochtend DJ vind, is mijn avond DJ zonder twijfel Stefan Stassen. Wat een super goede DJ!! Mijn top avond werd gemaakt door het Theater van het Sentiment in de avond. Als dan Stefan presenteerde en de datum ergens in de jaren 70 was, had ik een geweldige radio avond. Jammer dat het programma verdween van Radio 2, maar gelukkig kwam de Staat van Stassen terug. Ik luister al ongeveer 30 jaar radio 2 (toen het nog Hilversum 2 was). Laat Stefan op Radio 2 en laat hem in de avond van 8 tot 10!!


Geschreven door:   Mario Veenker 25 oktober 2017 - 01:09 uur

De Staat van Stasse MOET BLIJVEN.
Echte radio van een van de beste,samen met
Rob Stenders,beste radiomakers.


Geschreven door:   Marion Hooijmeijer 16 oktober 2017 - 22:42 uur

De Staat van Stassen moet blijven!!


Geschreven door:   Lilian 15 oktober 2017 - 15:28 uur

De Staat, dat zijn wij. Mijn mening is in voorgaande reacties uitmuntend verwoord. DSVS is uniek;
DE STAAT VAN STASSE MOET BLIJVEN❗️❗️


Geschreven door:   Maggie 15 oktober 2017 - 13:57 uur

Beste mensen, luisteraars.... Er is iets in gang gezet! Want de Staat, dat zijn wij! Al meer dan 650 luisteraars hebben de petitie ondertekend... We laten niet gebeuren dat de Staat aan de kant wordt gezet. De omroep is van de luisteraars. Teken en deel...http://www.petitie24.nl/petitie/1200/de-sta at-moet-blijven


Geschreven door:   Marjolijn 14 oktober 2017 - 13:43 uur

Beste Stefan,
Jij met de Staat bent de vaste waarde in ons huis, vanaf dat we hier 4 jaar geleden begonnen met samenwonen.
De pastiche, de ironie, de muziekkeuze, het oprechte commentaar, altijd op zijn plaats, altijd prettig.
En dan heb ik het nog niet over je warme stemgeluid.
Het is absurd als jij naar Radio 5 moet. Om daar de diversiteit te versterken waarschijnlijk?!
We steunen je, laat het weten als we meer kunnen doen.


Geschreven door:   Wesley Deen 13 oktober 2017 - 19:59 uur

mee eens Wem. Ruud de Wild is een schandaal voor Radio 2!


Geschreven door:   Wem 13 oktober 2017 - 18:39 uur

Oplossing: Rob Stenders terug op zijn oude tijd tussen 14.00 en 16.00 uur, Wouter van der Goes weer van 16.00-18.00 uur. Annemieke van 18.00-20.00 uur en natuurlijk De Staat laten waar die staat. Enne.....voor Ruud de Wildt is er vast ergens in de nacht nog wel een plekje over. Iedereen blij!!
Ik heb de indruk dat het management van Radio2 niet echt luistert naar de luisteraars. Ik heb nog echt niemand gehoord die RdW een aanwinst vindt voor deze zender (zie ook ettelijke reacties hieronder).


Geschreven door:   Corné 13 oktober 2017 - 17:32 uur

Wat zou ik het jammer vinden als Stefan en zijn staat vertrekken!

Hopenlijk mag je blijven Stefan. Succes


Geschreven door:   johansportel 13 oktober 2017 - 10:12 uur

"Alles van waarde is weerloos"
-Lucebert -De zeer oude zingt

Zet hem op, Stefan!


Geschreven door:   Marc 12 oktober 2017 - 23:10 uur

Kunnen we in vredesnaam die kleuter van een R. de Wild naar een andere zender verwijzen en dan gewoon de Staat op Radio2 houden?


Geschreven door:   Ronald 12 oktober 2017 - 16:19 uur

De lijn die radio 2 moet hebben in mijn optiek is dat er Radio gemaakt moet worden
Wat het wordt is populistische radio waarbij het barbecueweer en ruimtereizen belangrijk zijn.

Ik persoonlijk heb meer aan een programma waarbij ik kan luisteren en geprikkeld wordt om na te denken bijvoorbeeld door de zin Het is vandaag de laatste 12 oktober 2017 ooit.
Er waren er voldoende met Sander de Heer Bert Haandrikman en natuurlijk Stefan Stasse. Ik haak af bij Radio 2 als er populisme voor terugkomt. Radio luisteten en maken is veel meer dan plaatjes draaien en ondrrbroekenlol. Daar hebben we genoeg van. Kom op radio 2 ben onderscheidend.


Geschreven door:   Annemarie 12 oktober 2017 - 00:44 uur

Toch bijzonder dat de NPO zegt naar de luisteraars te luisteren. Dat doen ze helemaal niet. Sander de Heer moest weg 2 jaar geleden in de ochtend en daar kregen we een lolbroek die zichzelf erg geestig vindt voor terug. Bert Haandrikman moest weg en daar kregen we Ruud de Wild voor terug toen Wouter van der Goes doorschoof naar de avond. Sindsdien zitten er twee kleuters van 16.00 uur tot 18.00 uur achter de knoppen. Wat een verschrikkelijke knoeiboel maakt die Ruud er van. Hakkelt en stamelt en is kampioen jingles. Niet om aan te horen. Toen raakten we vorige maand Rob en Carolien kwijt en werden vervangen door Annemieke die voor mij niks toevoegt. En dan nu ook de Staat van Stasse weg. Waarom in godsnaam? Gooi Ruud de Wild eruit en laat de Staat van Stasse gewoon bestaan. Radio 2 wordt bij mij steeds vaker vervangen door een cd'tje of maar Skyradio. Wat een armoede en ondanks dat wij als belastingbetaler een stem zouden mogen hebben wordt er niet geluisterd. Idioot gewoon!


Geschreven door:   jan stagge 12 oktober 2017 - 00:25 uur

De Staat van Stasse is een uniek radioprogramma op radio-2. Ook een van de meest gewaardeerde uitzendingen in de avond. Er kan niet iets beters voor in de plaats komen. Het programma kenmerkt zich door zijn eigen specifiek geluid/sfeer. Dat spreekt enorm veel luisteraars aan. Laat Stefan Stassen nog een aantal jaren doorgaan (op radio-2). Geldt evenzo voor Platenbonanza van Rob en Carolien. Ook telkens een heerlijke radio-uitzending. Iedere verandering is niet altijd een verbetering. De Staat blijft dus bij radio-2!


Geschreven door:   Hans Notten 11 oktober 2017 - 22:52 uur

Iedere avond luister ik naar de Staat en het is een programma wat zich onderscheid van alle andere radio programma´s
Weten jullie wel hoeveel mensen er dagelijks van zijn programma genieten,de mooiste verhalen van de gewone luisteraar kun je daar kwijt en horen.
Het zou een schande wezen als die bij Radio 2 gaat verdwijnen.
Laat Stefan Stassen op Radio 2, daar hoort hij thuis.


Geschreven door:   Mary 11 oktober 2017 - 20:50 uur

Ik luister heel vaak naar de staat en die moet dus blijven.


Geschreven door:   Ronald 11 oktober 2017 - 16:37 uur

De STAAT weg
Een van De weinige programma's waar nog Radio gemaakt wordt. Je krijgt de tijd om weg te dromen. Veel beter dan iemands favoriete plaatjes achter elkaar draaien.
NIET WEGDOEN.

Dan Stefan. Zelfs wanneer je wel plaatjes achter elkaar draait is er steeds een verhaal.. #top2000


Geschreven door:   Richard Dolphijn 11 oktober 2017 - 00:46 uur

Vergeten, wij belastingbetalers geven ongeveer 1 miljard euro aan de publieke omroep, maar hebben niets te zeggen over de inhoud. Juist met dit geld heeft de publieke omroep de luxe om luisteraars van de Staat van Stasse niet lastig te vallen met luistercijfers of andere onzinnige argumenten. Er is al genoeg SKY,538 en de rest uit de beerput.


Geschreven door:   Richard Dolphijn 11 oktober 2017 - 00:16 uur

Als Stefan Stasse naar de ziekenomroep 5 moet, dan is het voor mij gedaan met radio 2. Juist hij weet mij te trekken met zijn oprechte, sociale en unieke programma. Niet de eenheidsworst. Ik wil een DJ, geen platendraaier. Ik heb een paar keer tussen 14:00 en 16:00 uur naar de vrouwelijke rookie geluisterd, afschuwelijk. Ze weet me niet te boeien en hoort bij radio 3.


Geschreven door:   Eric 11 oktober 2017 - 00:13 uur

Stefan en de Staat moeten blijven!
En dat hebben de luisteraars zelf in de hand.
Als Stefan vertrekt, moeten de luisteraars massaal radio 2 verlaten.
Dan draait de NPO vanzelf wel bij.
De massa kan het verschil maken, doen wij dat allemaal dan ook een keer?
Ik wel..


Geschreven door:   Mathilde 10 oktober 2017 - 23:32 uur

Ik vind het echt niet kunnen dat je programma wordt verplaatst naar een andere zender.
NPO radio 2 gaat er niet op vooruit.


Geschreven door:   John 10 oktober 2017 - 22:41 uur

Stefan moet blijven, Rob moet terugkomen.
Annemieke en Ruud mogen wel vertrekken, die maken geen radio, ze werken me op de zenuwen.
Tussen 14:00u en 18:00 luister ik steeds minder naar Radio 2.
Nog even en ze zijn me helemaal kwijt als Radio 2-luisteraar.


Geschreven door:   Ine 9 oktober 2017 - 22:37 uur

Net de Staat ontdekt doordat ik tegenwoordig 's avonds werk en dan lang in de auto zit. Met die heerlijke stem van Stefan Stasse. Wat een oase, rust, mooie muziek, alsof je bij een oude, dierbare vriend op bezoek bent. Moet absoluut blijven!


Geschreven door:   Anne Marie Peters 5 oktober 2017 - 23:40 uur

Radio 2 is voor mij niets meer waard wanneer Stefan met de Staat van Stasse verdwijnt. Nu staat mijn radio altijd op 2. Aan NPO de keus of dit zo blijft.


Geschreven door:   Janette Schaap 5 oktober 2017 - 15:25 uur

Hoe snel wil men Radio2 kapot hebben.
Keer op keer worden de best beluisterde programma's weggedaan of naar een onmogelijk tijdstip gedeporteerd.
Annemieke zit nu een slap aftreksel van de PlatenBonanza te maken, niet bepaald creatief, en als ze evt. naar de avond gaat zal het wel een soort van De Staat worden.
Daar zit niemand op te wachten. Als ze zo graag bij Radio2 wil werken, dan maar ergens diep in de nacht totdat ze in staat is met een origineel programma te komen.
Het is opvallend hoe snel na de aankondiging van het vertrek van Rob en Carolien deze tante Bep "bereid gevonden" was om de uren over te nemen ....... de hele zaak stinkt.

Beste Stefan, je bent al jaren 's avonds de glimlach op mijn gezicht en in mijn hart. Je kan en mag niet van de avond verdwijnen.
Rob & Carolien terug, Stefan moet blijven. Annemieke........ wieberen.

Petitie is getekend


Geschreven door:   Frans de Groot 5 oktober 2017 - 15:09 uur

Nadat Peter van Bruggen verdween van de radio heb ik veel programma's "uitgeprobeerd" niets kon mij ook maar een beetje bekoren.
Totdat ik de programma's van Stefan Stasse ontdekte, Goudmijn en de Staat van Stasse, schitterend hoe Stefan daar een eigen wereld weet te creëren.
Stefan creëert een relaxte sfeer met veel humor, heel anders als de geforceerde andere radio programma makers op álle NL radiozenders.
Als de NPO juist dit pareltje (of moet ik zeggen goudklompje) wegschuift naar een veel lastiger bereikbaar radiostation, dan moeten ze zelf hun naam maar veranderen in LNL Luisteren Niet Naar Luisteraars!


Geschreven door:   Anne Schat 5 oktober 2017 - 14:12 uur

Ik ben trouwe luisteraar van de De Staat, een leuk programma waar regelmatig een glimlach op mijn gezicht komt en ik zou het erg jammer vinden als dit programma zou verdwijnen.
Al helemaal als dit voor rob stenders moet dan is radio 2 een luisteraar kwijt, wat een vreselijk figuur!


Geschreven door:   W van den Eerenbeemt 5 oktober 2017 - 10:30 uur

Waarom wordt radio 2 kapotgemaakt? Alle goede presentatoren weg! Bert Kranenbarg, Rob Stenders en nu weer Stefan Stasse. Als dit gaat gebeuren hoeft radio 2 voor mij niet meer!


Geschreven door:   Cees Muit 5 oktober 2017 - 00:37 uur

Ga zo door en Radio 2 vervalt tot een radiostation in de achterhoede van Nederlandse radiostations.
De twee best beluisterde radioprogramma's van Radio 2 moeten verdwijnen doordat een aantal nietszeggende woordvoerders van de NPO eigen plannen maken, die de wensen van de luisteraar totaal negeren.
Laat de Staat op Radio 2 bestaan en Stenders terug tussen 2 en 4 , hoe makkelijk kan het zijn.
Stefan we steunen jou en Rob.
Sterkte boys en Carolien


Geschreven door:   Hans Breuer 4 oktober 2017 - 21:42 uur

Beste Stefan en crew,
Ik laat jullie weten dat het onbestaanbaar is dat de Staat gaat verdwijnen van Radio2. Dit mag niet gebeuren!
Hou vol. Wij als luisteraars steunen jullie!


Geschreven door:   Arthur Ackema 4 oktober 2017 - 19:47 uur

De Staat moet blijven met Stefan Stasse en Rob Stenders moet terug met Carolien.
Ekdom en de Wild passen niet bij radio 2.
Laat Annemiek de ochtendshow maar overnemen.


Geschreven door:   Wesley Deen 4 oktober 2017 - 19:16 uur

laat rob stenders zelf maar de dupe worden van zijn inschattingsfout.


Geschreven door:   Wesley Deen 4 oktober 2017 - 18:27 uur

Stefan Stasse is een van de weinige dj's op radio 2 waar ik nog naar wil luisteren. Niemand zit te wachten op gerard ekdom, ruud de wild, wouter van der goes, rob stenders, bart arens & gijs staverman.


Geschreven door:   John Van leerdam 4 oktober 2017 - 17:19 uur

Als de STAAT verdwijnt stel ik een daad en is radio 2 einde oefening voor mij.


Geschreven door:   Arno 4 oktober 2017 - 15:28 uur

Gewoon blijven dus! Stefan Stasse is al jaren een fantastische radiomaker met een rustig en uniek stemgeluid. Ik luister er graag naar temeer omdat hij zich nadrukkelijk onderscheid.


Geschreven door:   Marc 4 oktober 2017 - 13:02 uur

Weggejaagd bij 3FM, mijn plek gevonden bij Radio 2. Wat een verademing WAS dat. Toen viel Rob Stenders van de 1 op de andere dag weg en werd vervangen door een hemeltergend slap aftreksel van De Platenbonanza (mist alles; dynamiek, humor, interactie, etc.). En dan nu De Staat ook nog weg? Hulde aan KRO-NCRV om achter Stefan te gaan staan (en hopelijk te blijven staan)! Ik doe dat ook, de petitie is ondertekend. Deze parel van de Nederlandse radio, verdiend het om nog jaren te blijven uitzenden!


Geschreven door:   Igor 4 oktober 2017 - 13:01 uur

Het zal ongetwijfeld allemaal contractueel gekonkel zijn maar het lijkt er soms op dat 2 een soort 3FM aftreksel wil worden. Het gaat duidelijk niet om de luisteraar, niet om kwaliteit, originaliteit of waardering. De Staat is voor velen het boegbeeld van NPO2, oprecht, leuk en radio zoals radio moet zijn, op 2!
Een flinke reorganisatie zou 2 nog kunnen redden, ik adviseer Stasse en Stenders als nieuwe directie. De Staat moet blijven! En nee, ik ben geen 2 groupie, luister zo nu en dan maar waardeer Stefan Stasse enorm.


Geschreven door:   P. Duine 4 oktober 2017 - 12:31 uur

Bij het verdwijnen van de staat zijn ze in ieder geval een luisteraar kwijt in de avond .


Geschreven door:   Harry . S 4 oktober 2017 - 12:13 uur

Dus tegenwoordig beslist niet de omroep (KRO-NCRV) maar de NPO welke programma's en DJ's er op de zender mogen . Het moet toch niet gekker worden ! De Staat Van Stasse En Stefan Stasse zijn een begrip en horen gewoon op NPORadio 2 . Hopelijk krijgen de mensen doe zoiets doms beslissen heel snel hun gezonde verstand terug ! !


Geschreven door:   Kleis 4 oktober 2017 - 12:04 uur

Stefan het geluid en gezicht van Radio 2 moet blijven, vele malen beter dan die spring dj's die van zender naar zender verhuizen!


Geschreven door:   Maaike 4 oktober 2017 - 11:29 uur

Beste Stefan,
Natuurlijk moet jij blijven!
Ik vind het heerlijk om naar je programma te luisteren. Goede muziek en het interactieve met de luisteraars is echt.
Dus De Staat moet blijven.
Ik mis de Roodshow in de middag trouwens ook. Waarom al die programma's die Radio 2 zijn, laten verdwijnen. Dan is Radio 2 geen Radio 2 meer. Laat al die radio 3 dj's toch lekker bij radio 3 blijven.
Misschien kan Annemieke koffie gaan halen?

De Staat moet blijven en de Roodshow graag terug naar de middag!


Geschreven door:   E. Brand 4 oktober 2017 - 11:09 uur

" De Staat" moet! blijven, goed programma, goede presentator.. die er is voor de luisteraar, goede muziek, verassend.
Wij luisteraars NPO radio2 snappen helemaal niks meer van de programmering zoals zender ordinator wil, kijk is naar luisterdichtheid, populariteit, en luister naar luisteraars, marktaandeel radio 2 op dit moment, en dan de 2 beste programma's weg halen van de zender, Rob Stenders PlatenBonanza en de Staat van Stasse???Ik snap het niet meer.
BELACHELIJK!!


Geschreven door:   Isolde van Heteren 1 oktober 2017 - 19:05 uur

Zo'n heerlijk programma moet gewoon blijven. Een oase van rust tussen al die drukte makers. Een presentator die écht luistert naar de luisteraar en iedereen die in zijn programma komt. Die NIET alle aandacht naar zijn eigen persoon probeert te trekken. Originele onderwerpen en precies de goede muziek erbij. Bovendien heeft Stefan Stasse zo'n heerlijke stem; zonder hem vind ik het programma ook echt een stuk minder.... Ga er alsjeblieft mee door! (Dat geldt dus ook voor Goudmijn).


Geschreven door:   Julian 28 september 2017 - 19:39 uur

Stefan Stasse en de Staat van Stasse moet absoluut blijven. Zeer kwalitatief goed en heerlijk programma. Ik ben een luisteraar, dus ik ga er vanuit dat er naar ons geluisterd wordt. (en ja, ik luisterde vorig jaar nog naar 3FM en ben 25 jaar en ja ik vind Stefan Stasse geweldig.
Overigens: ook absolute blijvers wat mij betreft: Jeroen Kijk in de Vegte, Ruud de Wild, Rob Stenders en Stefan Stasse dus.


Geschreven door:   Jan Vermeij 22 september 2017 - 00:14 uur

Radio die tot de verbeelding spreekt, muziek die elke keer weer verrast en dan de passie waarmee die radio gemaakt wordt. Dat is was theater van het sentiment en dat is de Staat van Stasse. Als Stefan Stasse nu ook dreigt te verdwijnen van radio 2 na Sander de Heer, Rob Stenders en De Roodshow naar 's avonds laat kan ik maar één ding constateren: Radio 2 hoeft mij niet meer. In ieder geval zal ik dan op zoek gaan naar waar Stefan weer verschijnt! Dus van harte hoop ik op mensen die van goede radio houden en inderdaad niet van de dj's die nu aantreden en vooral geïnteresseerd lijken te zijn in hun eigen ego's en woordgrappen, oud-3fm in de revisie.


Geschreven door:   Wesley Deen 19 september 2017 - 21:53 uur

ik heb liever stefan stasse op radio 2 dan rob stenders.


Geschreven door:   Maggie 18 september 2017 - 22:52 uur

We laten Stefan toch geen actievoeren voor zichzelf?! De staat zijn wij. Al 132 mensen hebben de petitie ondertekend!!
http://www.petitie24.nl/petitie/1200/de-staat-moet-blijven


Geschreven door:   Menno 17 september 2017 - 23:01 uur

Stem van het station moet zijn te gekke progamma uiteraard blijven maken op 2. Stefan blijft en Rob komt terug.....punt uit!


Geschreven door:   Marga 17 september 2017 - 17:08 uur

De staat dat zijn wij. Als de regering niet luistert, laat dan in ieder geval de NPO luisteren. STEPHAN MOET BLIJVEN.


Geschreven door:   Maggie 16 september 2017 - 15:53 uur

Wij, de luisteraars, zijn een petitie gestart om de Staat te behouden op radio 2, de eerste handtekeningen zijn al gezet!
http://www.petitie24.nl/petitie/1200/de-staat-moet-blijven


Geschreven door:   Evert 16 september 2017 - 12:52 uur

Rob moet terug en Stefan moet blijven.


Geschreven door:   Laetitia van der Lan 16 september 2017 - 00:58 uur

De Staat is mijn geluksmoment als ik in de avond naar huis rij. No Staat no glory! Eerlijk waar, ik kan niet zonder de Staat.


Geschreven door:   Marcel Metzelaar 16 september 2017 - 00:39 uur

Het moet niet gekker worden. Het staatshoofd blijft natuurlijk! Het leukste programma met de beste presentator van Radio 2.


Geschreven door:   Marquita Wortelboer 16 september 2017 - 00:05 uur

Dit kan niet waar zijn!!! De Staat moet blijven!!!!!!
Rob terug en Annemiek er weer uit. Duidelijk.


Geschreven door:   Paulien Louwerier 15 september 2017 - 23:32 uur

De Staat moet blijven


Geschreven door:   Jos Thomassen 15 september 2017 - 21:15 uur

Stefan Stasse is een vakman , die de mensen weet te boeien in tegenstelling tot heel veel dj s die oeverloos kolder verkopen daarom moet hij zeker blijven .Rob Stenders is een andere vakman die ongelooflijk veel verstand van muziek heeft, zulke mensen moet je altijd als eerste behouden net als een Leo Blokhuis. Maar in deze tijd is het blijkbaar niet meer belangrijk wat je van muziek weet als je maar kan lullen. Ik vind overigens ook dat de muziek acheruit aan het gaan is op radio 2 veel teveel van die moderne kindermuziek die op 3 fm hoort.


Geschreven door:   Minou Pander 15 september 2017 - 20:38 uur

Doe eens niet zo gek. Zo'n leuk programma! Waar kunnen wij de petitie tekenen.


Geschreven door:   Lenny Poortinga 15 september 2017 - 17:52 uur

De Staat staat!


Geschreven door:   Jeroen 15 september 2017 - 14:14 uur

Natuurlijk moet De Staat blijven en moet Stenders gewoon terug op zijn vertrouwde plek.
Wat een onzin om per se Annemieke ergens in de programmering te proppen.


Geschreven door:   ben 15 september 2017 - 12:41 uur

Ook ik wil serieus genomen worden,
de staat moet blijven!
hoe kun je dit laten verdwijnen?


Geschreven door:   Bram 15 september 2017 - 10:56 uur

Dit gaat zo niet goed met Radio 2...

De programmering is de afgelopen 3 jaar alleen maar slechter geworden!
Alsof Radio 2 een nieuwe doelgroep aan wilt boren, maar het niet voor elkaar krijgt...

Een radiostation met een stabiel format, zonder als een blinde kip de luistercijfers achterna te hollen. Dat is wat Nederland nodig heeft!

PS: De Roodshow zou ook weer terug moeten naar de middag.


Geschreven door:   Raymond 14 september 2017 - 23:49 uur

Ik ben een luisteraar. Dus ik word serieus genomen door de schemamaker. Ik wil Stenders terug op 2 en Stasse moet blijven!!


Geschreven door:   Annemarie 14 september 2017 - 23:20 uur

Alsjeblieft ook nog niet eens de Staat weg. Ik mis Sander de Heer ook nog steeds en sinds kort mis ik Rob Stenders ook. Radio 2 is radio 2 niet meer!


Geschreven door:   Nina 14 september 2017 - 23:10 uur

Blijf!!!! Alsjeblieft!!!! Jij en de Staat zijn geweldig en 1 van de weinige redenen dat ik nog luister naar NPO Radio2 ✌